Šta je novo?

SPLIT: Eurolink zatvoren?

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
I meni je jako zao EL-a. I zbog popusta koji i nisam nesto puno koristio ali pre svega zbog njihovog odnosa prema kupcu.

Mislim da tu nije glavni problem u nacinu njihovog poslovanja ili situaciji na domacem trzistu ili samo u IT sektoru. I sam sam zaposlen u veletrgovini u drugoj bransi i vidim da je velika kriza u EU u svim sferama. Ino dobavljaci imaju tone i tone robe i vise ne biraju kupce niti prave razliku izmedju malih i velikih kupaca. U svakoj bransi, za bilo koju robu mozete otici kod nekog stranog velikog dilera i dobiti isti ili skoro isti popust za robu od 10k eura kao i neki njihov dugogodisnji partner koji kupuje po 200-300k svake godine. U takvoj situaciji trgovci na malo unistavaju sami sebe i jedni druge. Uvek ce se pojaviti neko nov bez bilo kakve logistike i troskova i krenuti na brzinu da obrne svojih 10-20 k eura pritom ruseci sve planove i dogovore koje su stari igraci imali sa dobavljacem. Naravno, to je legitimno pravo svakog ko ulozi svoj novac i nemam ni jednu losu rec o njima ali takve stvari su dosad veliki ino-dileri kontrolisali podrzavajuci svoje stare kupce. Sad su i oni tamo u problemu i krenuli su da prodaju svakom, sve i po bilo kojim cenama samo da ostvare svoje targete. Isto to moraju da kopiraju i domaci veleprodavci kako bi opstali i siguran sam da je to jedan od eksera na EL sanduku.
Samo jedan primer: do prosle godine niste mogli ni da pomenete strancima odlozeno placanje bez 3-4-5 faktura placenih unapred a sad nude odlozeno na prvu loptu. Ima ih gomila, ja sam sada na sajmu imao preko 10 poseta raznih stranih dilera a do prosle godine neki od njih nisu cak ni odgovarali na upite.

Verujem da je i u sektoru IT trgovine identicna situacija ako ne i gora jer kineska ekonomija preplavljuje sva trzista a ovako mala prva reaguju.
 
Otprilike tako, sve je poremeceno a taj box mooving i pritisak prodaj, prodaj, prodaj, unistava sve redom
 
I sve to rece neko ko je hteo da kupi lepo u eurolinku, da cene budu regularne sa sajta
za firmu u kojoj on radi, ali da se posle preracuna cena svih tih komponenata po bench
ceni i da za tu razliku on uzme sebi robu u dzep!!!! Ako si vec sve to nasao u drugoj firmi
zasto nisi otisao odmah pa kupio kod njih??? mozda zato sto u tom slucaju ne bi mogao nista sebi
da stavis u dzep??? Sto se tice tvog slucaja, svi u eurolinku su se cimali da ti nadju svu
potrebnu robu u sto kracem roku, ali ako neceg nema u zemlji srbiji onda ga nema... Zar i
dalje mislis da Marko odredjuje kada ce kome biti isplaceno nesto odnosno vracene pare?
Zar mislis da su ljudi koji su radili znali da su racuni blokirani i da ce se sve zavrsiti
za dva dana?!?!?!
Za sve postoji resenje, nije ovo prva firma koja se zatvara u prokletoj zemlji Srbiji.
Strpljenje je vrlina....


stvarno nisam imao nameru da nastavljam bilo kakvu raspravu jer je moj post bio cisto edukativane prirode bez i jedne netacne informacije, ali na ovo moram da odgovorim:

nikad nikome nista nisam ostao duzan, nikoga nisam ispalio ni za kakav kesh, niko me ni za sta nikad nije jurio, mirno spavam.

prozivke 'newcomer'-a sa 0 postova koji otvaraju nov nalog da bi nesto napisali > /dev/null

:wave:
 
U petak ja lepo narucim kuciste od njih... I sta sad da radim, ne javljaju se na tel. hoceli mi poslati ili ne? A meni treba kupicu na drugom mestu, zovem ih niko se ne javlja nisam pametan mozda mi ipak sutra dodje City Express i donese kuciste???
Pa sacekaj jos koji dan i vidi sta ce da se dogodi... da te ne iznenadi "postar" kucistem... :D
 
Ja sam zabrinut celokupnom situacijom, sve je zamrlo, kao da se ceka sudnji dan. Bojim se da se ne zatvore jos neke manje firme i ostanu samo "veliki" kod kojih bismo onda kupovali po najvisim cenama, ne samo hardware nego i sve ostalo. Pozdrav za sve iz Eurolinka, mogu da kazem da su bili veoma azurni, kupac im je bio na prvom mestu.
 
Svi imate pozitivna iskustva sa Eurolinkom ali samo do sada. Zovem ih u petak , subotu i danas i niko se ne javlja a zvao sam ih preko 50 puta. Danas se slucajno javi devojka u NS radnji i kaze "firma je u velikom problemu". Zna li neko nesto o tome???
Ispravka : sad vidim da su pukli k'o guma.
 
Poslednja izmena od urednika:
Ok, ja sam malo dosadan, ali da ne citam temu od pocetka do kraja: iskustva sa A-Maze? Sa Atom-computers (ustvari sastavio sam kod JoKe drugaru komp i sve je proslo u najboljem redu, ali ko pita ne skita). Neka druga firma (preporuka)?

Evo, ja ima preporuku za Hellas computers. Dugi niz godina "sarađujem" sa njima uz najkorektniji mogući odnos. Pohvala i za sadržaj sajta : sve što se vidi - toga i ima na lageru, a navedene cene su tačne i sasvim korektne. Sajt se redovno update-uje i precizno oslikava lager.
Predugo već pazarim kod njih, u drugim radnjama sam samo kupovao komponente koje oni nisu imali na lageru.
Prosta preporuka. Nikakav interes nemam da ih reklamiram.
 
Uzeo sam ja Anteca kod njih, jedino što je malo duže trajalo zato što traže da im se pare prvo uplate na račun pa tek onda da šalju Post Expressom, ali je inače usluga skroz OK, a neke cene odlične, u ono vreme kada sam uzimao em što su jedini imali P182 em što je cena bila fenomenalna, čini mi se 103€ za razliku od 130+€ koliko je bilo u cenovnicima drugih firmi...
 
Gotovo ja narucio kuciste iz Gigatrona nadam se da nece Eurolink vaskrsnuti pa poslati :) :wave:
 
Kakva je sada procedura sa ljudima koji su uzeli stvari na kredit kod njih i kakve su mogucnosti ostvarivanja garancije?
 
Interesantno je da se godinama provlaci prica o malim zaradama, prevelikom cimanju itd. Zasto se onda tolike firme bave IT uopste?
Mene kao krajnjeg kupca UOPSTE ne interesuje kolika je marza, da li se nekom isplati da radi ili ne, da li gubi na reklamacijama ili ne. Jel ne zaradjuju dovoljno? Njihov problem.
Mene kao krajnjeg kupca interesuje da kupim artikal po pristojnoj ceni i da mogu bez ikakvog problema da ostvarim eventualnu garanciju na taj artikal ukoliko dodje do kvara i to bez da se jurim i natezem sa nadrkanim prodavcima i smorenim serviserima.


Evo, ja ima preporuku za Hellas computers. Dugi niz godina "sarađujem" sa njima uz najkorektniji mogući odnos. Pohvala i za sadržaj sajta : sve što se vidi - toga i ima na lageru, a navedene cene su tačne i sasvim korektne. Sajt se redovno update-uje i precizno oslikava lager.
Predugo već pazarim kod njih, u drugim radnjama sam samo kupovao komponente koje oni nisu imali na lageru.
Prosta preporuka. Nikakav interes nemam da ih reklamiram.
Onaj veseli Grk uvek, sta god da sam kupio kod njih je pricao istu pricu:
Narucim mp3 player i odem da ga podignem i zateknem Grka unutra
"Onaj ko kupuje Transcend, zna sta kupuje, zna sta valja i sta je dobro bla bla"
Narucim Antec napajanje, odem da ga podignem i naravno veseli Grk je tu i dok mi stampa garanciju i pakuje prica: "Onaj ko kupuje Anteca zna sta kupuje bla bla" :d
Prvi puta kada sam kupovao nesto kod njih, hteo sam da platim karticom ali nisam mogao jer im je aparat u kvaru. To je bilo pre cca godinu i kusur dana.
Zovem pre 4 sata da narucim Antec 900 kuciste, javlja se veseli Grk i kaze da ga nema trenutno ali moze da mi obezbedi za poslepodne. Ok, odgovara mi, blizu su mi i nije mi o glavu kuciste istog momenta da kupim. Pitam ja da li primaju kartice i dobijam isti odgovor kao prvi puta: "Ne, neprimamo kartice, aparat je u kvaru" :d
Cool, vas aparat, vas problem ali ja nemam nameru da jurcam do prve banke da bih podigao pare pa da se vracam do njih, te sam otisao do gigatrona : "Zdravo izvoli" "Dobar dan, antec 900" - "Evo ga" - "Daj" - platio i "hvala, dovidjenja i priajtno"
Naravno, cena koju sam platio NIJE ista kao na sajtu ali nista novo.
Sve u svemu, sto se tice Hellasa, cene su im ok, morate prvo pozvati telefonom, raspitati se i naruciti da donesu u "office" i to je to :)
 
Kakva je sada procedura sa ljudima koji su uzeli stvari na kredit kod njih i kakve su mogucnosti ostvarivanja garancije?

Sto se kredita tice, oni idu preko banki tako da je potpuno nebitno gde si uzeo...

Sto se garancija tice, tu su garancije uvoznika...
 
Pa tema je :
"Iskustva sa racunarskim radnjama"

zar ne ?

Što se mene tiče, retko kad sam imao loše iskustvo sa nekom IT radnjom.
A naravno da ću da preporučim one gde sam najviše kupovao (i imam iskustva s njima) , a sve vreme sam bio kao mušterija zadovoljan.

Tu mogu da navedem i:

Eurolink (sada pokojni)
Bel Computers
A Maze
Gigatron (oni jesu korektni al' zamara njihov sistem: ..be lud zbunjenog)
Imtel

Generalno, neuporedivo više robe robe sam kupovao u Hellas-u nego u gore navedenim firmama, a to valjda govori o nečemu.
Uglavnom najlošije iskustvo je sa MB Soft-om (i to jako davno) , posle više nisam nisam ni hteo da imam posla s njima.


oket....

Onda ja imam samo reci hvale za DPM, sitni al dinamitni....:)

Imaju malo jace cene, ali meni nije nista toliko vrednije koliko dobar prodavac u koga mozes imati poverenje da ce ti reci sta nije dobro a sta jeste, sta vredi a sta ne vredi... plus sto ima veliko znanje u oblasti HW-a, i to onog sto mene vise zanima.. oc potencijali, kvalitet hw-a, mogucnosti... govorim o Nenadu koji je tamo serviser-prodavac.... aka @zajebani ovde na benchu....

:wave:
 
Omnik hvala na odgovoru. Kolega je uzeo neki lap. pa se malo zabrinuo oko ostvarivanja garancije itd...
 
Zato uvek čuvajte kutije od proizvoda jer se na njima nalazi deklaracija na kojoj je ispisan uvoznik. Tako možete otići i sa Elink garancijom kod dobavljača. Trebalo bi da prime, s obzirom na situaciju sa Eurolinkom.
 
samo jedna ispravka "Trebali bi da prime", Uvoznik/distributer je duzan da primi na reklamaciju ono sto je prodao...
 
Ja sam im pre mesec i po dana ostavio na garanciju Palit 8600GT Sonic+ i rekli su mi da ce mi dati novu karticu a psoto vise ne rade kom uvozniku Palit kartica da se obratim? Imam samo garanciju, racun i prijemnicu reklamacije od Eurolinka, a kutija i ostalo kod njih.
 
Idi u RHS. To ti je isto tamo gde je bio Eurolink servis. Ne ulaziš na kapiju kao kada si išao kod nas, nego levo u ulicu, pre te kapije. Popneš se uz stepenice i tu ti je RHS servis.
 
Poslednja izmena:
Ja sam im pre mesec i po dana ostavio na garanciju Palit 8600GT Sonic+ i rekli su mi da ce mi dati novu karticu a psoto vise ne rade kom uvozniku Palit kartica da se obratim? Imam samo garanciju, racun i prijemnicu reklamacije od Eurolinka, a kutija i ostalo kod njih.

Mislim da je RHS u pitanju
 
Sigurno je RHS, Palit bi trebalo tek da krene u ofanzivu. Ko je kupio Inno3D kartice, garancija bi trebalo da je u PC Centru!
 
a kog iskustva?
mi smo na poslu trazili 2 coveka koji bi radili za vise od 500€ i jednostavno nismo nasli(plata bi bila 60-70000din).
dosao je pun qrac ljudi koji misle da vrede >=1000€ a realno....:S: i to je globalna slika naseg IT drustva

APSOLUTNO !!!!!!

Primera radi, i ja imam neke ideje za unapredjenje sajta: znate li koliko to kosta? Posto sam imao izvesnih negativnih iskustava konsultovao sam agenciju za dizajn i programiranje koja je "na glasu"...

Rok izrade oko godinu dana, cena izmedju 15 i 20 hiljada evra!!! Racunaju sat rada programera 20-25 evra!? Pa cekaj, i moj novinar vredi u svojoj struci isto toliko pa mozemo svi zajedno da sanjamo te pare!

Cak i da imamo toliki novac, koliko bi vremena bilo potrebno da se on vrati nazad, kamoli da zaradimo na osnovu ulozenog? Dobar covek, lojalan covek, vredan covek, zlata je vredan. Ali iznad svega, realan...
 
E ljudi molim vas treba mi pomoc ako neko ima neki info .

Odneo sam karticu XFX 7900GS 512DDR3 kod njih na servisiranje 15.4.2008 .

Zvao sam ih prosle srede ( 14.5.2008 ) , rekli su mi da mi je porucena nova kartica i da cu je dobiti za dva-tri dana .

Medjutim od ponedeljka ne mogu da ih dobijem . Jel ima neko neki info kako mogu da se povrate stvari , posto ovlasceni serviser mi je rekao da moram da se obratim njima posto sam kod njih predao na servis i da ne mogu da mi pomognu . Jel radi neka radnja Eurolink-a gde mogu da se podignu artikli koji su bili na servisiranju ?
 
Poslednja izmena:
Idi u RHS. To ti je isto tamo gde je bio Eurolink servis. Ne ulaziš na kapiju kao kada si išao kod nas, nego levo u ulicu, pre te kapije. Popneš se uz stepenice i tu ti je RHS servis.

Je li mislis na servis u Kozjackoj ili u Vodovodskoj?
 
Servise je od pocetka Marta bio prebacen u Vodovodsku
 
E ljudi molim vas treba mi pomoc ako neko ima neki info .

Odneo sam karticu XFX 7900GS 512DDR3 kod njih na servisiranje 15.4.2008 .

Zvao sam ih prosle srede ( 14.5.2008 ) , rekli su mi da mi je porucena nova kartica i da cu je dobiti za dva-tri dana .

Medjutim od ponedeljka ne mogu da ih dobijem . Jel ima neko neki info kako mogu da se povrate stvari , posto ovlasceni serviser mi je rekao da moram da se obratim njima posto sam kod njih predao na servis i da ne mogu da mi pomognu . Jel radi neka radnja Eurolink-a gde mogu da se podignu artikli koji su bili na servisiranju ?

Sredio sam ti to, pogledaj PM.
 
Poslednja izmena:
Bogami u SO da neko ponudi 20k plate otimali bi se za posao, moj drugar radi u igraonici koja je i prodavnica komp opreme i plata mu je 8k mesechno i on je zadovoljan shto uopshte ima posao. U najboljem sluchaju u SO za nekoga ko radi u IT prodavnici dal kao serviser ili prodavac plata ce mu biti izmedju 12k i 16k, a da ne pricham da npr. prodavachice u radnji imaju plate i od po 5k dinara i zadovoljne su shto su dobile posao.

Ako je sve ovo tacno... ne znam sta da kazem...


Sto se tice EuroLink-a... kod njih imam kupljeno par stvari, cak sam pre par dana i ortaka poslao kod njih ali ne moze da ih dobije na tel. Sada je sve jasno, mada mislim da je krajnje neozbiljno, bez obzira na situaciju, ostaviti aktivan sajt bez ikakave informacije.

Kod njih mi se najvise svidjao izbor ali moram priznati da sam se u dva navrata krajnje razocarao u dva momka koji su u tom trenutku radili za kasom, krajnje su bili neljubazni na prvu loptu. (Pitao sam za neke detaljnije informacije o Sempronima - Sparta G1, G2).

Mozda sam puno trazio, ko zna...
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno