Šta je novo?

Splinter Cell Convictions

jovanr

Slavan
Učlanjen(a)
21.01.2009
Poruke
23
Poena
304
Pozdrav ljudi,

Zna li neko kada bi ovo trebalo da izadje za Sony 3?Mislim da je igra odlicno odradjena!
 
Splinter Cell Conviction neće izaći za PlayStation 3 konzolu, već samo za PC i XBOX 360 te posebna verzija za Nintendo DS
 
Eeeeeeeee,ovo je razocarenje totalno.a bas sam imao jaku zelju da ga pazarim
 
Dacu ti ja moj PC da ga odigras, na jedno nedelju dana, a ti meni daj PS3 :D.
Na ovu igru bi ti bacio 40-50 $, blagi uzas, nimalo ne lici na prethodnike, totalno arkadno i neozbiljno.
Ok, jesu krenuli nekim novim pravce, valjda su hteli da malo osveze fransizu, ali je veoma jasno da u tome nisu uspeli. Gomila trailera to pokazuje.
Mada za neke nove klince, kapiram da ce igra biti fenomenalna, al sta oni znaju koliko su prvi delovi bili fenomenalni.
 
Mogu ti reci da si u pravu,ali nesto se mora igrati.Evo zavrsio sam Resident Evil 5 i neznam sta sada uzeti.Cekam na Uncharted 2,ali to tada?
 
A koliki je to bio controller lag iz proslih delova kada si to mogao da primetis? 300-400ms?
 
Odigrah demo jednom i mislim da je i dalje solidna igra ali mi nekako ne ostavlja neki extra specijalan utisak iako sam stari fan Splinter Cell-a jos od prve igre. Jednostavno, iako su dodali dosta akcionih elemenata to je ispod haube i dalje stari dobri Sam Fisher sa prepoznatljivom boljkom koja se sastoji od trial & error igranja.

Znaci sada Sam moze da koristi zaklon i da bi skroz bio u njemu drzi se LT. Zbog toga imam problem jer zbog toga nema kao u drugim igrama prelaska u over the shoulder view kad nisanis nego pucas gde ti je trenutno kursor i to mi deluje nekako bezveze. Takodje dok se koriste senke i mrak igra prelazi u crnobelu nijansu sve dok ste neprimetni. Cim izadjete malo iz senke igra se vraca u boju i to moze malo da deluje naporno ako se radi svaki cas. To su dakle pojednostavili jer nema nekog hud-a gde se gleda koliko je Sam osvetljen. D-pad se koristi za biranje gadgeta i oruzja (priguseni pistolj i MP5) a LB za crouch/stand. Mehanika o kojoj su trubili u dosadasnjim prikazima igre je markiranje mete i automatska egzekucija. To radi bas kao sto je i pomenuto, sa RB se markiraju do tri mete (ima mali hud sa tri crte) a sa Y se vrsi egzekucija. Lepo i lako to radi jedino sto pre svakog koriscenja morate prvo rucno onesposobiti jednog protivnika da bi se uopste zaradila ta opcija. Ne moze se koristiti po slobodnoj zelji dakle. Takodje su dodali automatski prelazak iz zaklona u zaklon sa A dok se drzi LT. Cak iako je zaklon malo udaljeniji samo se pritisne A i Sam automatski pretrci i baca se do zaklona sve dok se drzi LT sto podseca dosta na onu Sony otkazanu igru 8 Days. Ako ste tamo videli kako to izgleda e ovde je bas tako uradjeno i deluje lepo. Takodje i dalje ce se pucati u sijalice, i dalje postoje sonar gogles sa prepozntljivim izgledom i zvukom kad se ukljucuje :) od gadgeta u demou su tu flashbang, frag grenade, emp grenade, portbale emp.

Graficki mi najiskrenije ne deluje nesto posebno, tj. nije ruzna igra ali npc-evi i njihova animacija izgledaju kao u svakoj UE igri, i dalje se koristi bink video za cutscene, sve je nekako standardno dobro. U sceni koja je u demou se mora infiltrirati u neki warehouse i spasti neka naucnica i ispred tog warehousa je trava u vidu gomile sprajtova koji se svi povijaju na vetru identicno i istovremeno i to nekako ne deluje uopste lepo. Heavy Rain je u svom demou imao to isto samo mnogo bolje i lepse uradjeno po mom misljenju. Isto tako kad je Sam u zaklonu i kad mu je kamera blizu preterali su sa DOF zamucenjem njega samog. Valjda je neko mislio da to tako treba ali po meni deluje ruzno.

Kada vas protivnici detektuju pojavi se isto neka ruzna crvena ikona (valjda da nama glupima kaze da je to opasnost) i pise takodje "detected" sto govori koliko su isli na pojednostavljivanje interfejsa i zaglupljivanje naroda koji to igra. Sunjanje je isto lakse nego u starim igrama, nema vise potrebe da se obraca paznja da li ste previse brzo prisli nekom s ledja i da li ste napravili previse buke. Ne, ovde je to uradjeno kao u Batman AA gde ima jedna brzina sunjanja i to je to. E da, izbacili su opciju da sakrijete telo protivnika, ovo je sad valjda akcija pa nema potrebe da Sam gubi vreme na to, moze doduse da zgrabi nekoga i da ga koristi kao zivi zaklon.

Sve je to lepo implementirano dok se igra onako kako su developeri planirali ali kad se napravi greska u necemu, bilo u sunjanju bilo u sklanjanju u zaklon ili u necemu onda se igra vraca na stare elemente a to je da vas lako ubiju npc-evi i onda sve lepo ponovite. Ima naravno kao i pre razlicitih nacina pristupa misiji i moze se i dalje igrati tiho i necujno ali akcioni elementi nisu kao u recimo gears i uncharted koji su neki standard za shootere i akciju u trecem licu.

Znaci solidna, solidna igra po meni koju ne treba propustiti ali opet nesto staro je ostalo, ovo novo sto je implementirano je manje vise nista posebno a ako se ide na puku akciju onda to nije to kao u drugim igrama. Takodje i minus za to pojednostavljivanje gui-a, mislim pise OGROMNIM slovima "udji u zaklon ovde", daj bre nisam toliki ****** :)
 
Poslednja izmena:
Jel glavni lik betmen ili sta...?

Nisam probao, ali po snimcima vidim da su usrali igru.
 
Jel glavni lik betmen ili sta...?

Nisam probao, ali po snimcima vidim da su usrali igru.

Pa izgleda, jos u prvoj igri Sam je bio sredovecni agent veteran a ovo izgleda kako novija igra Sem sve mladji i mladji, da vidis samo sta im radi u Jason Born fazonu :d.
 
A ja se cudio sto grafika deluje nekako mekano, sad je otkriveno da je igra subHD i to 1024x576 2xAA. Vise nego razocaravajuce posto SC nikad i nije imao neke velike lokacije da iscrta, screen tearing je isto prisutan u prvoj sceni. Nekad su SC igre postavljale novi standard za grafiku a ovo sad...
 
Poslednja izmena:
A ja se cudio sto grafika deluje nekako mekano, sad je otkriveno da je igra subHD i to 1024x576 2xAA. Vise nego razocaravajuce posto SC nikad i nije imao neke velike lokacije da iscrta, screen tearing je isto prisutan u prvoj sceni. Nekad su SC igre postavljale novi standard za grafiku a ovo sad...

Nekad je UbiSoft bio kvalitetan developer a sad...
 
Kvalitetan je on i sad, nego ste vi porasli a sa tim i vasa ocekivanja.;)
 
Pa ne bih bash rekao.
Stavimo SCCT kao igru po kojoj se poredi. Nisam probao SCC demo jer nemam XBX 360,ali po Dodatkovom postu mogu da stvorim neku osnovnu sliku. Naravno,ovo nikako nije pravilo,niti tvrdim da je SCC njesra igra,ali posto pricamo o SC serijalu...


U svakom slucaju,SCC ce nesumnjivo biti uproscenija igra od SCCT-a i Double Agenta. Sto se tice Double Agent-a,solidan sledbenik SCCT-a,ali svakako za nijansu laksi. Ovaj naslov ce sudeci po postu sa prethodne strane biti jos uprosceniji,sto ne znaci da ce biti losa igra.

Opet,ako se bude nastavilo sa takvim nacinom razvijanja igara (ako uopste bude sledeceg SC naslova) ljubitelji SC serijala nece bas puno uzivati.
 
Pa ne bih bash rekao.
Stavimo SCCT kao igru po kojoj se poredi. Nisam probao SCC demo jer nemam XBX 360,ali po Dodatkovom postu mogu da stvorim neku osnovnu sliku. Naravno,ovo nikako nije pravilo,niti tvrdim da je SCC njesra igra,ali posto pricamo o SC serijalu...


U svakom slucaju,SCC ce nesumnjivo biti uproscenija igra od SCCT-a i Double Agenta. Sto se tice Double Agent-a,solidan sledbenik SCCT-a,ali svakako za nijansu laksi. Ovaj naslov ce sudeci po postu sa prethodne strane biti jos uprosceniji,sto ne znaci da ce biti losa igra.

Opet,ako se bude nastavilo sa takvim nacinom razvijanja igara (ako uopste bude sledeceg SC naslova) ljubitelji SC serijala nece bas puno uzivati.

Pa jeste, ako se setimo da je igra odlagana pa onda jedan dizajn skroz odbacen pa sve ponovo ispocetka dobro je da ova igra uopste i postoji. Ali evo sad kad gledam u odnosu na stare igre mnogo je to uprosceno. Zaboravih da kazem AI je takodje ocajan u odnosu pa recimo i na CT, ne vidim da je nesto bolji. One projekcije zadnje poznate pozicije Sema je takodje beskorisna opcija koja samo kvari opsti utisak dodajuci neke beznacajne graficke elemente na ekran. Sunjanje takodje, olaksano u potpunosti. Ko je igrao stare igre zna kako cak i vrata moras oprezno i polako da otvoris a ovde je to nalik Batman AA.
 
Bas tako.Malo pre sam pogledao trailer na GT-u,i skroz sam bio u fazonu WTF?!?! kad sam video tog "duha" pod navodnicima.

Uopste mi se ne svidja taj trend uproscavanja (Tom Clancy) igara.
Nadam se da ce bar Ghost Recon Future Soldier da bude,pa ako ne kao GRAW 1,onda bar kao GRAW 2.Ovde pravim paralelu sa SCCT-om i Double Agentom. Isti takav odnos kvaliteta/tezine,po meni,imaju i GRAW1 i GRAW2.Znaci za nijansu laksi (sto ne znaci neminovno i uprosceniji).
Naravno mislim na PC verzije,posto konzole ne posedujem. Da ne duzim dalje...
 
Po svemu sudeći Future Soldier će da bude još više Fool Friendly od Convictionsa.
 
Launch Trailer

[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mTnZiJ3kmjg&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mTnZiJ3kmjg&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
Ne radi ti taj link.

[YOUTUBE]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1mcutVmMwho&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1mcutVmMwho&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE]
 
pojavila se igra!!!

Splinter.Cell.Conviction.REGION.FREE.XBOX360.HHH
 
Presao sam kampanju sa Semom i mogu reci da prica nije losa mada se povezuje na Double Agent a ja sam to poodavno presao i ne secam se bas svega. Plus sto sam tad igrao razlicite verzije DA jer je PS2 verzija imala malo drugacije misije i scenario u odnosu na next gen verzije za 360 i PC koje sam igrao.

Imam pomesana osecanja u vezi ovog SC. Sa jedne strane igra ume da bude zabavna kao nekad a sa druge strane veoma frustrirajuca zbog dizajna nekih misija. Razumem ja da su hteli da misije budu raznovrsne ali opet se vracamo na neke elemente od pre koji ni u ono vreme nisu valjali iako je ovde potencirano da je igranje sada zamisljeno kao brze i sa vise akcije.

Znaci postoji misija gde Sem treba da udje unutar zgrade Third Echelon-a i tu nema nista od akcije vec samo jedna detekcija od strane kamera i cuvara i cao, Mission Failed i pokusavaj ponovo sve dok ne nadjes gde su vrata kroz koja treba da prodjes. Pricamo o pravom stealth igranju kao nekad ali ovog puta checkpoint smara jer vraca malo vise unazad i onda ponovo ono sto si lako presao treba ponovo da prolazis zato sto je neko smatrao da treba da vestacki produzi misiju. Takodje ne mozes ni da pucas u kamere jer je to Fail, ne mozes da budes detektovan uopste od cuvara jer je to Fail, ne mozes da koristis emp jer je to Fail mada mozes da ubijes cuvare ali na mestu gde ih drugi cuvar nece naci. Odvratni trial & error nacin igranja koji nema veze sa akcijom i koji je gori nego u Pandora Tomorrow gde je valjda bilo 3 alarma i mission failed.

Od pozitivnih stvari koje su za pohvalu su: misija kakvu nisam ocekivao gde se vracate u Semovu proslost 20 godina ranije u Irak i to sa obrtom.

Misija gde spijunirate 2 osobe usmerenim mikrofonima i kamerama na lokaciji gde treba da se tek odrzi politicki skup a nakon toga jurite ubicu jednog od tih osoba izbegavajuci policajce koje ne smete da povredite vec samo da izbegnete. Podseca na jurnjave iz novih Bourne filmova :p

Misija gde treba da uklonite i izvucete informacije od trojice likova koji prate vaseg prijatelja ali sa obrtom da to ucinite u nekom mracnom kutku jednog vasara gde ima dosta ljudi oko vas. I ovde se lako Failuje ali je zbog okruzenja dosta zanimljiva.

Semova cerka je ziva sve vreme i njena smrt je bila samo uverljiva laz radi odredjenih ciljeva koje je smislio Semov sef Lambert koji gine u SC DA. Doduse ima misija gde ce Sem uz pomoc prijatelja naci svoju cerku.

Zadnja misija u beloj kuci je sa malo vise akcije jer su protivnici pametniji, bolje opremljeni i naoruzani i nije mi bas bila interesantna jer je to polu stealth polu neko prosecno napucavanje.

Ostale misije su manje vise igralista sa ovog puta malo vise protivnika gde imate nekoliko pristupa i nacina da se otarasite protivnika.

Stvari koje su me dovodile do ludila: jedan te isti glas cuvara koji non stop ponavlja kao papagaj fraze kao "stay on location, wait for his next move" i tako slicne gluposti. To se ponavlja stvarno mnogo puta od strane cuvara i deluje glupo. Trebali su ili da snime vise razlicitih glasova i fraza ili da ove koje imaju da koriste mnogo redje u igri. Ne secam se da je pre u SC ovo bilo toliko izrazeno. Samo iz tog razloga sam cesto zavrsavao tako sto ih sve poubijam krvnicki mada sam mogao da se sunjam i zaobidjem ih.

Isto tako, svaki put kad uzmem neku pusku od protivnika, igra mi izbaci na ekran upozorenje tipa, ova puska nema supressor i protivnici ce cuti ako je koristite. DUH:smash:, to je moglo da bude pomenuto jednom na pocetku za vreme tutoriala i nijednom vise. Igra definitivno misli da ste tenkre i drzi vas za ruku i vise nego sto treba.

Ostalo je takodje pojednostavljeno, postoji opet weapon stash (bio je valjda u DA) gde moze da se dopuni municija i unapredi oruzje ali je unapredjenje tipa, svako oruzje ima tri stavke koje mogu da se kupe i to je to. Ne moze recimo da se kupi ali posle toga da se skine neki laser ili optika vec to ostaje hteli ne hteli. Poeni za to se dobijaju izvrsavajuci neke zadatke u igri, tipa sredi protivnika na taj i taj nacin ili izbegni ga nakon sto te detektuje i slicno.

Najvece pojednostavljenje je po meni sto Semov priguseni pistolj koji se najvise koristi ima neogranicenu municiju tako da nema vise straha da li cete imati dovoljno metaka kao u starim igrama gde ste morali da nalazite municiju jer nije bila neogranicena.

Tu je i deniable ops gde ne igrate kao Sem vec kao Third Echelon operativac i imate zadatak da neutralisete odredjeni broj protivnika ali bez mnogo buke jer u tom slucaju dobijaju pojacanje. Ima vise sekcija na svakoj mapi od njih nekoliko i ako omanete mozete pokusati ponovo. Tu je i co-op koji moze da se igra preko Live-a ali i preko split screen-a sto izgleda deluje jako zabavno ali nisam probao nesto mnogo. U svakom slucaju ovo produzuje relativno kratku kampanju sa Semom.

Igra u svakom slucaju nije losa cak i za one koji su ljubitelji starih SC igara ali samo ako se nekim stvarima progleda kroz prste. Posle ovoga stvarno dobijem zelju da igram stare SC igre na PC-u i to valjano kao sunjalicu a ne kvazi sunjalicu-kvazi akciju u Jason Bourne stilu.
 
Poslednja izmena:
Tu je i co-op koji moze da se igra preko Live-a ali i preko split screen-a sto izgleda deluje jako zabavno ali nisam probao nesto mnogo. U svakom slucaju ovo produzuje relativno kratku kampanju sa Semom.

Da li se coop misije razlikuju od sp misija?
Koliko ti je sati trebalo da obrnes igru?
 
Da li se coop misije razlikuju od sp misija?
Koliko ti je sati trebalo da obrnes igru?

Da jer igras sa operativcima TE-a i neke Ruske agencije. Koliko sam video po prvoj sceni lokacije su slicne i imaju blagu povezanost sa radnjom iz kampanje ali nisu iste.

Pa ne znam, juce sam je nabavio i igrao nekoliko sati i danas zavrsio zadnje 3 misije. Delovalo je kao 8 sati, mada moze i brze a i sporije u zavisnosti ko kako igra. One prve misije se prelaze ultra lako sa novim potezima da je to smesno (normal) a kasnije postaje malo teze i to pred kraj.
 
Besplatni DLC-ovi coming soon! http://www.gs.rs/index.php/vesti/998-splinter-cell-besplatni-dodatni-sadrzaj.html

Iz Ubisoft-a nam je danas stigla jedna prijatna vest koja će obradovati sve one koji željno isčekuju novi Splinter Cell: Conviction, koji će se u prodaji za PC i Xbox360 naći ove nedelje. Naime radi se o besplatnom dodatnom sadržaju koji će se sa početkom od 16. aprila, kada igra izlazi, objavljivati svakog narednog četvrtka. Šta će ovi paketi donositi još uvek ne znamo, ali pretpostavlja se da će to biti dodatna oružja, odela, pa čak i nove mape. Ovaj Ubisoft-ov potez svakako zaslužuje pohvale, s obzirom na to da u zadnje vreme izdavači gledaju da naplate svaku sitnicu koju ponude DLC-ovima, dok Ubisoft to čini besplatno! Nadamo se da će ova podrška Splinter Cell-a dugo trajati, a svakako bismo voleli da vidimo besplatni dodatni sadržaj i za ostale Ubisoft-ove naslove.
 
Gamespot je igri dao 8.
To vec zvuci objektivno.
 
Nazad
Vrh Dno