Šta je novo?

Specificna situacija sa servisiranjem mobilnog telefona

proxy25

Slavan
Učlanjen(a)
28.02.2009
Poruke
330
Poena
320
Pozdrav svima.

Imam jedan cudan problem pa me zanima Vase misljenje. Za sada necu reci o kom brendu se radi i koji servis je u pitanju, to je u ovoj prici i najmanje vazno.
Naime, odneo sam telefon u ovlasceni servis krajem marta ove godine. Tada sam umesto popravke uredjaja dobio zamenu telefona u servisu. Igrom slucaja tj fabrickog problema opet sam odneo telefon na servis pre neki dan gde mi je zamenjen lcd displej. Posto sam sve brisao iz telefona kada sam ga nosio na servis, kada sam ga uzeo hteo sam da apdejtujem softver. I tu krece ludilo. Ne moze da se apdejtuje softver. Malo izguglam, vidim da mi verzija softvera nije za evropsko trziste, a dobio sam ga OTA. Nazovem teh podrsku brenda, dam imei broj, covek proveri i kaze ovaj telefon je za kinesko trziste?!? Nije ni njemu jasno kako je taj telefon zavrsio kao zamena. Dogovorimo se da ce eskalirati problem, da odnesem ponovo telefon na servis. Odnesem danas, isti dan telefon na servis kada sam ga i preuzeo, serviser me ubedjuje da je to potpuno normalno i da nemam prava da se zalim na to. Telefon je ostao u servisu i cekam resenje problema, iako on tvrdi da je sasvim normalno sto je telefon koji sam dobio kao zamenu za kinesko trziste.
Da li sam ja lud, da li bi Vama ovo bilo prihvatljivo?
 
Naravno da nije prihvatljivo, ne postoje džabe telefoni za različita tržišta, nisu isti, ne koristi iste frekvencije. Kakav to ***** može da ti kaže tako nešto, sačuvaj Bože šta sve neće raditi.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Pa i ja sam to rekao, ali oni me uveravaju da je to potpuno normalno i da ne vide problem u tome.

Što je najluđe, proverom warranty check-a na kineskom sajtu proizvođača vidi se da je telefon tamo u garanciji do 2018-te godine.
:)

Pritom, telefon kada se pojavio bio je flagship tog proizvođača.

Da sam hteo telefon za kinesko tržište, kupio bi ga po znatno jeftinijoj ceni na aliexpress-u.

Ali, oni kažu u servisu da nemam pravo na reklamaciju.
 
Sto ne bi napisao koji je model

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Kakva smo banana država, više ni u ovlašćeni servis ne možeš da se uzdaš..

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Kakva smo banana država, više ni u ovlašćeni servis ne možeš da se uzdaš..

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Pa baš to. Baš me zanima da li bi mogli u garantnom roku da u nekoj ozbiljnoj zemlji daju u zamenu telefon koji je za drugo tržište?

Imam garanciju ovlašćenog uvoznika za legalno uvežen telefon a imam telefon sa nekog kineskog sajta.

:)
Njihov stav je, stavićemo mi novi softver, šta je sporno, pa šta ako je za kinesko tržište, telefon radi normalno.
Da niste zvali ne bi ni znali da je za drugo tržište, bla bla bla...
 
Koji tačno model si dobio? Mislim na model number.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Ja imam verziju softvera na telefonu c900 a za evropsko tržište softver je c432
 
To je firmware verzija, c900 je koliko vidim International.
Pitao sam za model, npr 5X je H791, G2 je D802.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Ovo je izgleda opet firmware za lolipop
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
You are correct. There will be two versions in Europe. MT7-L09 (2/16) at 499 Euro, and MT7-TL10 (3/32) at 599 Euro.

To je izgleda eu verzija?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Ista je oznaka za sva tržišta.

Razlikuju se po imei-u i po softveru.

Uostalom, čovek iz Huawei-a mi je rekao da je telefon za kinesko tržište.
 
Ako se razlikuju po softveru, samo traži i servisu da stave Internacionalni softver i ne bi smelo da ima nikakvih problema / razlike.
 
Kod dosta Huawei modela koji su za Kinesko tržište ne radi LTE800.

RN3Pro SE
 
To ovde nije slučaj koliko sam shvatio iz pisanja. U pitanju je EU model na koji je na neki način dospeo CN firmware.
 
Nije na neki način dospeo CN firmware, nego je telefon predviđen za to tržište.

To su dve različite stvari.

Da bi se promenio softver na evropski, mora telefon da se rutuje i menja region, što govori da nije baš svejedno za koje je tržište.

Po proveri imei broja se vidi da je telefon za kineski region. To je potvrđeno i sa strane stručnog lica iz Huawei-a.
 
Ništa, traži zamenu uredjaja za model koji si kupio.
 
Ništa, traži zamenu uredjaja za model koji si kupio.

Ja to i tražim, ali u servisu kažu da nema uslova za tako nešto.

Nemam ništa protiv telefona za kinesko tržište, ali ja sam telefon kupio u Srbiji, a razliku u ceni znaš i sam najbolje.

Uostalom, to je isto kao kada bi kupio peglu, odneo na servis i oni ti dali u zamenu peglu sa US utikačem.

Ista je to pegla, samo treba da imaš nastavak za EU utikač.
:)

Ista je, ali i nije baš ista.
 
Obrati se Huawei Srbija, objasni problem i verovatno će ti pomoći.
 
Kada već pominješ utikač, CN verzije dolaze sa takvim utikačem.

Ne verujem da bi se negde cimali da stavljaju EU originalni utikač uz CN model.
 
Telefon koji sam dobio kao zamenu u servisu je bio u kesici, bez ikakve dodatne opreme, papira, kutije...
 
Ne samo da je CN, nego je verovatno i refurbished u tom slučaju.
 
Nazad
Vrh Dno