Šta je novo?

Sound Forge (pitanje za korisnike)

KAMIKAZE

Slavan
Učlanjen(a)
18.09.2005
Poruke
2,784
Poena
380
Instalirao sam 10-ku na solidnoj masini ([email protected] + 8GB RAM), ali renderovanje ne upotrebljava 100% snage procesora :mad:

Cekam isto kao sto sam cekao staru masinu i Sound Forge 8.

Nije u pitanju brzina HDD-a, posto su mali fajlovi u pitanju.

Da li ima neko podesavanje, optimizacija ili nesto trece, posto sam se nadao da ce te "sitne" operacije ici mnogo brze nego pre par godina?
 
Instalirao sam 10-ku na solidnoj masini ([email protected] + 8GB RAM), ali renderovanje ne upotrebljava 100% snage procesora :mad:

Cekam isto kao sto sam cekao staru masinu i Sound Forge 8.

Nije u pitanju brzina HDD-a, posto su mali fajlovi u pitanju.

Da li ima neko podesavanje, optimizacija ili nesto trece, posto sam se nadao da ce te "sitne" operacije ici mnogo brze nego pre par godina?

trebalo bi da to sve radi automatski, bez nekih dodatnih podesavanja, a konkretno, kakav render je u pitanju, posto mi se cini da ti se samo cini da ne upotrebljava..?
inace, nisi morao uopste da stavljas 10, devetka radi odlicno isti posao..:)
 
trebalo bi da to sve radi automatski, bez nekih dodatnih podesavanja, a konkretno, kakav render je u pitanju, posto mi se cini da ti se samo cini da ne upotrebljava..?


Scan Levels, Wave Hammer, Normalize i slicno. Wave Hammer sam kontao da ce da bude cas posla, kad ono sipak - dzabe mi i nova masina i nova verzija programa :smash:
 
Nece :(

Otvorim fajl i cekam 'Building Peaks' dok CPU radi @ 25%.

Oko 25% je i za Scan i Normalize - jedino je Wave Hammer dobacio do 45%.

Da l' je mozda razlog "homeopatija"? :S:
 
Sound Forge jeste multi-core aplikacija, medjutim, neki njegovi pluginovi jesu a neki nisu. Sto se tice "cekanja" koje imas, ono nije rezultat malog iskoriscenja procesora vec je ograniceno drugim faktorima ( velicina datoteke, tip datoteke, kolicina fajlova koje odjednom ubacujesh u program ...). Verovatno bi fajlovi bili momentalno spremani da ih ucitavash sa SSD diska. Mozda je problem i do verzije programa, probaj neku stariju (slazem se sa imarkovicem da je 9 bolje resenje od 10 jer su izmenili dosta dobrih stvari).
U principu, SF nije zahtevna aplikacija. Koliko se secam davne 2002-e godine, koristio sam verziju 5 na PII 500 MHz i sve je sljakalo ko ludo.
Probaj ubaci neki .wav fajl pa proveri kada pustis play da li je zauzece procesora sta vece.
 
Poslednja izmena:
Sound Forge jeste multi-core aplikacija, medjutim, neki njegovi pluginovi jesu a neki nisu. Sto se tice "cekanja" koje imas, ono nije rezultat malog iskoriscenja procesora vec je ograniceno drugim faktorima ( velicina datoteke, tip datoteke, kolicina fajlova koje odjednom ubacujesh u program ...). Verovatno bi fajlovi bili momentalno spremani da ih ucitavash sa SSD diska. Mozda je problem i do verzije programa, probaj neku stariju (slazem se sa imarkovicem da je 9 bolje resenje od 10 jer su izmenili dosta dobrih stvari).
U principu, SF nije zahtevna aplikacija. Koliko se secam davne 2002-e godine, koristio sam verziju 5 na PII 500 MHz i sve je sljakalo ko ludo.
Probaj ubaci neki .wav fajl pa proveri kada pustis play da li je zauzece procesora sta vece.


Ma lešina od verzije - uglavnom je @ 25% (osim Wave Hammer-a) :smash:

Imam zdravu, ali sporu osmicu, bolesnu 9-ku i ovu 10-ku. Probacu da potrazim nesto bolje :rupa:

Nema veze da li je SSD ili HDD - 'Building peaks' radi @ 25% tako da se isto ceka :S:

I prebacivanje iz jednog formata u drugi je @ 25%... :wall:
 
SF 8, nista mu ne fali, pa cak i starijima, jedino od 8-ice na dalje ima VST podrsku ai par nekome korisnih sitnica su tada ubacili. Kasnije, 9 i 10, osim mogucnosti rada sa visekanalnim fajlovima, ne donose nista bitno.
 
SF 8, nista mu ne fali, pa cak i starijima, jedino od 8-ice na dalje ima VST podrsku ai par nekome korisnih sitnica su tada ubacili. Kasnije, 9 i 10, osim mogucnosti rada sa visekanalnim fajlovima, ne donose nista bitno.


Nista mu ne fali osim sto bas nije namenjen za 64-bit Sedmicu, a cini mi se i da ne koristi sva jezgra.
 
Svi audio programi, procesori, lame, flac... su single thread.
 
Ne tera. Uzimas vrlo brz filter i potcenjujes vreme potrebno za dekompresiju u wav. U poredjenju sa iole sporijim filterom dekodiranje traje vrlo kratko. Ovde dekoder opterecuje jedno jezro sa 80%, Hammer drugo sa 100, ili... (gle obrta! :)) Dekoder trosi 100%, a Hammer ceka na njega, to takodje daje 45%.
 
Poslednja izmena:
Ne tera. Uzimas vrlo brz filter i potcenjujes vreme potrebno za dekompresiju u wav. U poredjenju sa iole sporijim filterom dekodiranje traje vrlo kratko. Ovde dekoder opterecuje jedno jezro sa 80%, Hammer drugo sa 100, ili... (gle obrta! :)) Dekoder trosi 100%, a Hammer ceka na njega, to takodje daje 45%.


Ne kontam ko sta tu radi, sta se dekodira, dekompresuje itd, ali probao sam par kombinacija i dobijam 20%, 25%, 45%, tako da ispada da si u pravu.

Plus sto je i Premiere radio @ 25% kad sam drndao samo Audio, a 80% za Audio i Video.

Znaci, ne gine mi cekanje :wall:
 
Probaj neki 64-bit DAW poput Cubase, Sonar, Reaper, Studio One ...
 
Ako neko proba sa 64-bit neka javi.

@kamikaze Dekodiranje=dekompresija iz mp3 u wav. Pre nego sto se primeni bilo sta SF napravi wav fajl.
 
Probaj neki 64-bit DAW poput Cubase, Sonar, Reaper, Studio One ...


JOJ - sta ih je... Videcu... :S:


Ako neko proba sa 64-bit neka javi.

@kamikaze Dekodiranje=dekompresija iz mp3 u wav. Pre nego sto se primeni bilo sta SF napravi wav fajl.


GOTCHA - otprilike sam i kontao da je tako nesto u pitanju. Al' bas greota da masina ne moze u potpunosti da se iskoristi kad su te stvari u pitanju :(

I neki *.sfl mi je stalno ostavljao u output folderu iako sam namestio da brise sve Temporary fajlove, a desavalo se da otvorim jedan fajl, a da zvuk pusta od prethodnog kog sam izbacio iz programa, pa onda moram da startujem program ponovo...

Inace, hvala na pojasnjenju - verovao sam da je program sposoban da koristi sva jezgra. Doduse, mozda i moze ako se na pravi nacin optereti :D
 
JOJ - sta ih je... Videcu... :S:





GOTCHA - otprilike sam i kontao da je tako nesto u pitanju. Al' bas greota da masina ne moze u potpunosti da se iskoristi kad su te stvari u pitanju :(

I neki *.sfl mi je stalno ostavljao u output folderu iako sam namestio da brise sve Temporary fajlove, a desavalo se da otvorim jedan fajl, a da zvuk pusta od prethodnog kog sam izbacio iz programa, pa onda moram da startujem program ponovo...

Inace, hvala na pojasnjenju - verovao sam da je program sposoban da koristi sva jezgra. Doduse, mozda i moze ako se na pravi nacin optereti :D

Ukoliko je kod SF-a neki problem u iskoriscavanju svih jezgara i RAM-a, probaj sa ovim 64-bitnim programima, tu ne bi trebalo da bude problema. Probaj Reaper, on ti je najmanji za download a koji god DAW da probas radi sa njegovim ugradjenim procesorima i efektima. Prepoznace oni i 64-bitne plug-inove a 64-bitni Steinberg programi (Cubase, Nuendo, WaveLab) mogu da rade i sa 32-bitnim plug-inovima jer koriste VST Bridge tehnologiju. Pisem to zato da se ne prevaris pa ubacis 32-bitni plug-in, on radi ali ne koristi sve resurse.

Vidim spominjes samo Wave Hammer iz SF pa ako ti treba samo kompresor ima njih ugradjenih u svaki DAW a ima i gomila plug-inova. Malo podesavanja i radice svaki. Naravno, kvalitet se razlikuje ali i kompresija potrebna za svaki snimak - ako hoces najbolje, moras da prilagodjavas parametre za svaku pesmu.

To sto si stiklirao da ti brise temporary fajlove, to vazi za .sfk i .sfap0 fajlove ali ne i za .sfl koji su lista markera i regiona.
 
Poslednja izmena:
Vidim spominjes samo Wave Hammer iz SF pa ako ti treba samo kompresor ima njih ugradjenih u svaki DAW a ima i gomila plug-inova. Malo podesavanja i radice svaki. Naravno, kvalitet se razlikuje ali i kompresija potrebna za svaki snimak - ako hoces najbolje, moras da prilagodjavas parametre za svaku pesmu.


Bukvalno mi treba da pojedinacne snimke ujednacim i malo sredim, s obzirom da nisu isti ljudi snimali sa istom opremom, a bas sam navikao na Sound Forge.


To sto si stiklirao da ti brise temporary fajlove, to vazi za .sfk i .sfap0 fajlove ali ne i za .sfl koji su lista markera i regiona.


To sam i skontao pomocu Google-a, ali pojma nemam sta su markeri i regioni i kako da onemogucim stvaranje tih fajlova.
 
Bukvalno mi treba da pojedinacne snimke ujednacim i malo sredim, s obzirom da nisu isti ljudi snimali sa istom opremom, a bas sam navikao na Sound Forge.

To sam i skontao pomocu Google-a, ali pojma nemam sta su markeri i regioni i kako da onemogucim stvaranje tih fajlova.

U tom slucaju, verovatno je da ti rad na dinamici nije dovoljan vec ti treba i obrada frekvencijskog spektra.

Ako ne znas sta su markeri i regioni, onda ti verovatno nisu ni potrebni :) . Vidi, npr u Helpu SF-a. Dobri su za precizniji editing, lupove itd.
 
U tom slucaju, verovatno je da ti rad na dinamici nije dovoljan vec ti treba i obrada frekvencijskog spektra.

Ako ne znas sta su markeri i regioni, onda ti verovatno nisu ni potrebni :) . Vidi, npr u Helpu SF-a. Dobri su za precizniji editing, lupove itd.


Hvala na sugestiji ;)
 
za sta konkretno koristis sf.. samo ta normalizacija ili jos nesto?
 
Uglavnom Wave Hammer, Normalizacija i retko poneka "veca" intervenija ako je potrebno - Smooth/Enhance i slicno.

izvini sto cu ovo da te pitam, ali... zasto to radis? :) probaj sa nekim vst-em tipa izotope ozone da uradis to isto.. maximizer koristi za nabijanje nivoa, tamo gde je character stavi na 0.0 i to je to
 
izvini sto cu ovo da te pitam, ali... zasto to radis? :) probaj sa nekim vst-em tipa izotope ozone da uradis to isto.. maximizer koristi za nabijanje nivoa, tamo gde je character stavi na 0.0 i to je to


Za Izotope Ozone sam saznao pre par minuta trazeci nesto oko Adobe Audition, a na ovaj sistem sam vec navikao i radi mi posao zadovoljavajuce.
 
Nazad
Vrh Dno