Šta je novo?

Sim City 2013 - A Classic Returns

Jel mi se čini ili drastičan manjak radne snage nema ama baš nikakav efekat osim da se povremeno poneka fabrika zatvori? Recimo imam 7300 total jobs, 2300 unfilled jobs, a sve funkcioniše.

Svaka zgrada ima minimalni broj radnika potreban za rad i optimalan. Takodje dosta zgrada ne rade tokom celog dana, ili rade u smenama. Tako da nije da nije tacan podatak nego je suma vise stvari koja onda ne pokazuje precizno sta i kada ti ustvari treba.
 
Valjda ce uskoro neka akcija kad ce da smanje cenu igre, mnogo mi je 60 dolara brate
 
@Tixar Moj prijateljski savet je da sacekas i vidis da li ce uspeti da ispoliraju igru sa nadolazecim patchevima jer je trenutno igra veliko djubre i ne zasluzuje da nosi ime koje nosi.
 
@Tixar Moj prijateljski savet je da sacekas i vidis da li ce uspeti da ispoliraju igru sa nadolazecim patchevima jer je trenutno igra veliko djubre i ne zasluzuje da nosi ime koje nosi.

Da izvineš, ali ovo je tvoje mišljenje.
 
@forsaken demon Nazalost da sam jedini koji tako misli pa da mi bude drago :(
 
Iz svega što sam video do sad uglavnom se žale ljudi koji nisu nikad ni probali igru, tako da imam razloga da sumnjam u njihov sud, a ja evo gazim preko 100h i idalje mi je super.
So, it's just, like, your opinion, man.
 
Ma igrao bih je ja al kao sto rekoh mnogo mi 60 dolara. Kao retos gledam kako ljudi igraju i balavim
 
@forsaken demon Isto ja mogu da kazem za tebe, tvoje misljenje :)
Zale se ljudi koji su kupili igru i koji nisu zadovoljni jer su dobili nezavrsen proizvod (betu u najboljem slucaju).

Ja samo pokusavam da ukazem coveku na trenutno stanje igre. Igra prelepo izgleda, ali nema s od simulacije (ai je preglup). Uostalom otvorite zadnji Svet kompjutera pa pogledajte zasto nije izasao review...

Evo lista svezih bagova koje smo dobili sa patchom 2.0
http://www.reddit.com/r/SimCity/comments/1cwkne/post_your_simcity_20_problems_here_heres_my_list/

Ovde mozes da pogledas hvalospeve o igri, i da pogledas kako se brisu postovi na zvanicnom forumu ako preteras sa hvalospevima
http://www.reddit.com/r/SimCity/

Naravno nikakve ljutnje nema niti rasprave, svako ima pravo na svoje misljenje

Pozdrav
 
Ne mogu da zaključim iz tvojih postova, pošto navodiš samo tuđa mišljenja, da li si ti uopšte igrao SimCity?
Kritike će uvek biti, čak i za najbolju igru koju možeš da zamisliš, to nije relevantno, baš kao i šta kaže Svet Kompjutera. :)
 
Ne, gledao sam screenshotove i video snimke na youtube pa se ovde pravim pametan :).
Naravno da imam igru, uzeo je jos kao preorder (preko 80 sati odigrano). Iznosim cinjenice vezane za igru i iskustva drugih korisnika.
Naravno, ljudima ce uvek nesto smetati i uvek ce da nadje neku zamerku. Ali mi ovde pricamo o SimCitiju, ne najboljoj igri na svetu pa ja sad trazim dlaku u jajetu. Igra je suplja, AI sramotno glup za firmu koja je pre toliko godina napravila igru koja je i dan danas aktivna.
 
Ja sam odigrao tridesetak casova, pa sam odlucio da prestanem zbog velikog broja gamebreaking bugova ( ovo je bilo pre 2.0 ).

Po meni ne vredi kupovati igru jos par meseci, dok ne izadje jos makar 3-4 veca patch-a. Sem ako volite da ulozite 10+h u grad samo da bi propao iz nepoznatog razloga.
 
Ne, gledao sam screenshotove i video snimke na youtube pa se ovde pravim pametan :).
Naravno da imam igru, uzeo je jos kao preorder (preko 80 sati odigrano). Iznosim cinjenice vezane za igru i iskustva drugih korisnika.
Naravno, ljudima ce uvek nesto smetati i uvek ce da nadje neku zamerku. Ali mi ovde pricamo o SimCitiju, ne najboljoj igri na svetu pa ja sad trazim dlaku u jajetu. Igra je suplja, AI sramotno glup za firmu koja je pre toliko godina napravila igru koja je i dan danas aktivna.

Nisam mislio ništa loše, ništa određeno nisi naveo, sve si uopšteno pričao, pa zato... Naravno da SimCity nije savršen, ali smučilo mi se da čitam "mišljenja na internetu" od ljudi koji nisu ni uključili SimCity. Ovako, poštujem tvoje mišljenje i mogu da kontriram...
Iz mog ličnog iskustva naslov je igriv, nisam imao katastrofalne bagove, samo blaže, napravio sam nekoliko gradova i sad ću da počnem novi region opet i dalje mi zabavno. Onda sam to samo ja. :)
 
Imas srece izgleda te ovi bagovi sto nerviraju bas masili :) . Ja sam do sad napravio ne znam ni ja koliko gradova i uvek zbog nekog baga moram da napustim grad/oblast :/
 
Imas srece izgleda te ovi bagovi sto nerviraju bas masili :) . Ja sam do sad napravio ne znam ni ja koliko gradova i uvek zbog nekog baga moram da napustim grad/oblast :/

Ne bi bilo lose da opises sta ti to toliko pokvari grad da moras ispocetka. Mozda mozemo da ti pomognemo ako ne da popravis bar da izbegnes ponovo da se ne dogadja?
 
^Ili trolujes ili si pogresno protumacio moje poruke.

@pera Hvala pero na pomoci ali obrisao sam igru pre neki dan, cekam sledeci patch, uzeo da odigram nesto drugo ;)
 
Pero, odlični tutorijali, u jednom si rekao nešto tipa "prevent too many hotels", jel postoji način da se to uradi? U jednom gradu sam probe radi otvorio kockarnicu ali su komercijalne zone poludele i masovno počele da otvaraju hotele na sve strane što naravno nije bilo ni najmanje korisno...
 
Pero, odlični tutorijali, u jednom si rekao nešto tipa "prevent too many hotels", jel postoji način da se to uradi? U jednom gradu sam probe radi otvorio kockarnicu ali su komercijalne zone poludele i masovno počele da otvaraju hotele na sve strane što naravno nije bilo ni najmanje korisno...

Hvala, trudim se. Pre nego sto postavis landmarks ili prvi kazino, uzmes zone tool i de zoniras sve komercijalne zone. Kada hoces negde da izgradis hotel a ne radnju, onda zoniras komercijalu, i brises temelje sa bulldoze toolom dok se ne postave temelji za hotel koji zelis da izgradis. Onda i tu de zoniras komercijalu.
E sad, imas posle porblem, kada hoces one stare komercijale, radnje, da povecas na medium ili high density, moras ponovo da zoniras kao komercijalu na te zgrade. Onda ponovo moras da se "boris" za buldoze toolom i zone toolom da ti ostane temelj vece radnje i de zonirana komercijala.

Znam, zvuci em komplikovano em zahtevno. Al tako su ga napravili. Verovatno ce nesto da promene kasnije. Mozes pogledati ovaj video gde sam pokrio taj problem: ono sto tebe zanima je posle 11tog minuta http://www.youtube.com/watch?v=Zc4DH01bA1M
 
Poslednja izmena:
Prvi deo tutorijala o turistickom gradu sa kockarnicama u vec zapocetom turistikom gradu iz tutorijala o vise gradova. Sada se bavim povecanjem broja turista, povecanjem profita i transportom.

http://www.youtube.com/watch?v=PO2yBOAC8wY
 
Hvala, jes prekomplikovano. Treba lepo da uvedu građevinske dozvole, pa kad neki sim hoće da promeni zgradu mora prvo da dobije odobrenje :)
 
Drugi deo tutorijala o turistickom gradu sa kockarnicama u vec zapocetom turistikom gradu iz tutorijala o vise gradova. Sada se bavim povecanjem broja turista, povecanjem profita i skolovanjem.

http://www.youtube.com/watch?v=IyPOr1SPgx4
 
Deveti deo tutorijala o regionu sa vise gradova. Ovim videom pocinjem novi poduhvat. Region sa 5 gradova koji ce svi imati visoku populaciju izgradjeni sa zgrada koje drze maksimalan broj populacije.

http://www.youtube.com/watch?v=XbHQm2iyA9I
 
Ocekuje nas update u toku nedelje, patch 3.0

New: Added more Hotel models to increase hotel variety.
Traffic: Updated routing system to improve traffic. Routing system now understands more information about u-turns, required vehicle stops, and vehicle behavior on certain road types. This should make traffic smarter.
Traffic: Commercial and industrial buildings stagger their work shifts to start throughout commute hours instead of at the top of the hour. This should reduce traffic.
Traffic: Fixes one issue where a car won't move causing traffic to back up behind it.
Traffic: Vehicles can now make right turns on Red. This should improve some cases of traffic.
Traffic: Trading polish that will improve regional traffic when one city has a lot of jobs and its neighboring city has a lot of workers.
Air Pollution: Fixed more issues where cities that placed air polluting buildings received large amounts of air pollution from unknown sources.
Service Vehicles: Fix for disappearing service vehicles on cities that whose vehicles had disappeared before update 2.
School Buses: Fix for issue where school buses were getting stuck at neighbor's city or arcology.
Audio: Tuned audio on French Police Station.
Trading: Fixed issue where fire servers were not trading consistently between Brakeman's Folly and Twain in Whitewater Valley.
Trading: Sewage trading: Sewage will now take a more direct route to regional sewage plant instead of throughout the city.
Trading: Made gifting more reliable.
Ferry Terminal: Ferry Terminal can now send its sewage to the output pipe and treatment plant.
RCI Tuning: Fixed issue where sims going to a park via transit would sometimes lose their money or happiness on the way home.
RCI Tuning: Bulldozing abandoned or rubble buildings will now prevent new developments for 6-12 hours.
RCI Tuning: Less Happiness is taken from wealth 2 and 3 buildings when rent is due when no money is present.
RCI Tuning: Fix for issue some users experienced where buildings would stay abandoned because moving trucks would not be able to move in.
Trees: Trees now last longer, but also do not eliminate as much ground pollution.
Radiation: Radiation causes less ground pollution than previously.
Transit: Changed thought bubble suggestion to add more trains to deal with crowded passenger trains to suggest that you add more train stations.
Transit: Improvements to lights to make rail look better at night.
Transit: Streetcar stops can now be placed directly on standalone streetcar tracks, and passengers can walk along the tracks to them.
Transit: Tuned the chance buses or streetcars will go to high-traffic stops first as a minor traffic improvement.
Roads: University pedestrian paths can now cross streets.
Manufacturing Trucks: Fixed issue some users experienced where manufacturing trucks left the city and were lost permanently.
Delivery Trucks: Fixed issue where some users would experience a loss of resources is their delivery trucks returned to garages without proper storage.
Sports Parks: Tuned the amount of skateboarders and neighborhood athletes at the sports parks.
Data Layers: Zones are now visible in heavy data layers.
Edit Mode: Added more valid snap points in edit mode. This improvement is most noticeable on Parks.
Buildings: Addressed some cases where buildings would stack on one another.
 
Vrh Dno