Šta je novo?

SezamPRO pojeftinio

Nemojte da zaboravite kod sezama onih dodatnih 15 dana fore da se uplati paket. Kad se kodishnje obrachuna, ispadne da 3 meseca rabite net for free :d
 
Evo ja da odgovorim za Sezam posto sam i ja zadovoljan uslugom.

Ping do www.google.com mi je bio oko 80ms pre dupliranja a sada je ~66ms, naravno bez gubljenja paketa.

Vraćaj mi ping :mad:

Kod mene je pre povećanja bio 65 a sad je 80 :wall: Tako da sam nezadovoljan i to veoma.

btw, imate za dzabe da šaljete sms-ove preko njihovog sajta ;)
 
Racunaju od isteka prethodne pretplate tako da je Staljin ipak u zabludi. Svejedno, dobra je fora. Ne moras da se opterecujes datumom nego platis kad stignes ili kad imas kesa.
 
Racunaju od isteka prethodne pretplate tako da je Staljin ipak u zabludi. Svejedno, dobra je fora. Ne moras da se opterecujes datumom nego platis kad stignes ili kad imas kesa.

Pretekao si me... zeleo sam da napisem isto... :)
 
Sad ne znam kako je kod drugih provajdera, ali kontam da nije varijanta da moraš da platiš u dan, inače odmah "seku". Kod Sezama sam svakako plaćao odjednom 2-3 meseca jer mi mesec dana brzo prođe i opterećuje me da stalno razmišljam o pretplati.
Trenutno je i meni ping odličan i varira od 82ms do 87ms, prosečan je uvek 83-84ms, eh kad bi uvek bilo tako...
Evo do 19h mi je torrent odlično radio, ne znam da li to ima veze što je neradan dan, skidao je u proseku 180MB po satu, tj. od ponoći je skinuo ravno 3GB, i u 19h kao da je neko prekidačem on/off isključio torrent. :wall:
Zanači fajl koji je šibao 51.1kb/s sad više ne može da krene, tj. krene sa 2-4kb/s pa padne na nulu i tako u krug. Grafik (speed tab) u uTorrentu je sa brzine 51kb/s pao na nulu, znači kriva na grafiku je gotovo pod 90 stepeni, a pre toga satima je bila skoro prava linija. I sad garantujem da torrent neće krenuti do posle ponoći. Naravno, probao sam da restartujem ruter, komp, itd., ali nije pomoglo.
Vi što kažete da vam torrent ide punom brzinom, da li ste probali nekada da ostavite 48h neprekidno da skida nešto ili bar 24h i pratili statistiku u npr. NetLimiteru?
Koliko GB skinete za 24h?
 
Meni torente kod sezama skida brzinom od (najčešće) 24 kB/s, znači isto kao i pre povećanja brzine, zvao sam ih par puta i uvek su bili odgovori tipa smanjite upload (što je odavno urađeno). HTML mi ide i do 54 ali nestabilno (od 40 do 54).

Nego, ja sad neću biti tu 2 nedelje, a pošto u sezamu nisu našli rešenje da mi pauziraju net mesec dana (što bi mi najviše odgovaralo, s obzirom na to koliko vremena imam), a nisu me prebacili ni na onaj ograničeni paket, kao što sam tražio, ja ću sad lepo da stavim torente da mi downloaduje te dve nedelje, a preostali protok prebacujem komšiji, da se odvoji malo od dial upa :D da ne propada bez veze
 
OK, da znam da ne moram da jurim uplate tacno u dan, stari wireless provajder nas je besomucno sekao 2 dana po isteku.
Nego, ja sam licno veom zadovoljan Sezamom. Sve radi lepo, od P2P, preko surfa i online gaminga. Jedini problem zna da predstavlja sporadicno pucanje veze, ali nije nista strasno.
Tehnicka podrska im je na visokom nivou, bar koliko sam ja imao prilike da ih kontaktiram. Licno ne bih nikada presao kod Telekoma, jer me zastrasuje da moram da trazim tehnicku pomoc od nekog iz drzavne firme. Licilo bi mi na ono setanje od saltera do saltera u opstini.
Znaci, 5- za Sezam do mene. ;)
 
Tehnicka podrska im je na visokom nivou, bar koliko sam ja imao prilike da ih kontaktiram.
A šta je to na visokom nivou kod njih? Kao papagaji čitaju FAQ sa jednog A4 papira, a to su stvari koje svaki korisnik koji koristi ADSL duže od 2 meseca i sam skonta.
Kada se javi neki pravi i ozbiljan problem, na žalost, oni i dalje čitaju taj FAQ sa tog A4 papira, ne pokušavajući da ga zaista reše.
Samo molim ljude da kada kažu da im odlično radi torrent, da kažu na kom vremenskom intervalu je bazirano to iskustvo.
 
Sa zdravim torentima pun protok vec par meseci koliko sam kod Sezama.
 
Sa zdravim torentima pun protok vec par meseci koliko sam kod Sezama.
Blago tebi, ja ne mogu da zamislim dan, da u roku o 24h imam protok koji je upotrebljiv više od 16 sati. Sa nekim realnim protokom od 50kb/s se skine oko 180MB za sat vremena, odnosno 4,3GB na dan, e sad, ja nikada, ali nikada nisam skinuo više od 3GB na dan. 3GB mi je apsolutni rekord od kad imam 512/64 konekciju, a duplirali su mi brzinu negde krajem avgusta, što znači za 10 dana. I taj rekord od 3GB je retkos, obično to bude bliže 2GB na dan, što sam ranije mogao da postignem sa 256/64 paketom, 90MB na sat, ali konstantnih, pa se skine nešto preko 2GB za 24h.
 
A šta je to na visokom nivou kod njih? Kao papagaji čitaju FAQ sa jednog A4 papira, a to su stvari koje svaki korisnik koji koristi ADSL duže od 2 meseca i sam skonta.
Kada se javi neki pravi i ozbiljan problem, na žalost, oni i dalje čitaju taj FAQ sa tog A4 papira, ne pokušavajući da ga zaista reše.
Taj fazon.
Sezam koristim godinama, adsl imam od samog pocetka i nemam zaista problema.
Obzirom da mi besumucni download kilograma i kilograma fajlova nije primarna stvar na svetu, ne pravim problem oko toga da li mi po neki torrent ide 50 ili 52 itd...Ali tehnicka podrska je kao sto je naveo momak gore. Vrhunac gluposti i bezobrazluka je bio kada mi jednom prilikom ( davno to bese ) net nije radio i nakon restarta modema, kompa itd itd pozvao sam tehnicku podrsku, isto su me cimali da restartujem komp, modem itd da bi me na kraju pitala doticna dama: Da li koristite firewall? Na moj potvrdan odgovor usledio je bukvalno ovakav odgovor:
AAAAAaaaaa, pa naravno da vam ne radi internet kada koristite firewall. Iskljucite firewall, deinstalirajte ga i sve ce biti u redu.
Bio sam shokiran odgovorom :D :wall:
 
Pa kad ostavljate nekakav infantilan utisak preko telefona... :smoke: Ja nikad nisam imao takve probleme sa SezamPro podrškom. Kad kažem ne radi, oni mi veruju da ne radi. Ne šalim se.
 
eeeeee a sta se meni desilo...preko telefona sam se dogovorio sa devojkom da posto nema tehnickih mogucnosti u centrali,cim bude bilo oni mene kontaktiraju,pa da krene proces prikljucenja...kontaktiraju oni mene,ok,i ja odem da potpisem ugovor,i tip koji tamo sedi kaze ja tebi dam opremu TI JE KUCI INSTALIRAS,I ODMA' SI ONLINE!!!ja sad kontam,zar ne treba da prodje 15-mesec dana,on kaze,ma jok ti si vec prikljucen.naravno,ispostavilo se da sam cekao mesec dana i da su me molili oni sa tehnicke da ne prijavljujem slucaj sefovima,jer je decko bio NESTRUCAN...eeeee,strasno...
:mad: :wall: :zgran:
 
Pa kad ostavljate nekakav infantilan utisak preko telefona... :smoke: Ja nikad nisam imao takve probleme sa SezamPro podrškom. Kad kažem ne radi, oni mi veruju da ne radi. Ne šalim se.

Naprotiv, prilično sam siguran kad iznosim tvrdnje preko telefona, ali to nije pomoglo, pa sam još naglasio da koristim ADSL duže od godinu dana i da su mi sve te osnovne stvari vrlo dobro poznate i da nema potrebe da troše i moje i njihove vreme, ali ni to nije vredelo, oni teraju svoje.
 
Eto, sad znaš recepS, drugi put odmah traži Maju. :d
 
Da znaš! :) Trebalo bi po tim korisničkim servisima samo žene i zapošljavati, u suštini tu neko preterano znanje nije ni potrebno, bitno je da osoba bude ljubazna i strpljiva.
 
Kod mene

Vi što kažete da vam torrent ide punom brzinom, da li ste probali nekada da ostavite 48h neprekidno da skida nešto ili bar 24h i pratili statistiku u npr. NetLimiteru?
Koliko GB skinete za 24h?

Ok, ovo nije relevantno pošto sam na SBB-u... Ali, dok sam imao paket 256/128, skidao sam od ~9-23 (sat gore-dole) prosečno 1,4-1,6 GB. Na paketu 512/256 2,8-3,4 GB za isti vremenski period.
 
Poslednja izmena:
Da znaš! :) Trebalo bi po tim korisničkim servisima samo žene i zapošljavati, u suštini tu neko preterano znanje nije ni potrebno, bitno je da osoba bude ljubazna i strpljiva.
Ma obratno, treba da zaposle nekoga ko je ekstremno neljubazan. Em će smanjiti troškove za podršku jer će se malo ljudi javljati, em će sebi podići autoritet jer naš svet voli da ih neko kinji. :d
 
Vrh Dno