[G]H1ghLANdeR je napisao(la):
za srednju skolu ?
hah smeshno stvarno
pogledaj kako igraju pro igrachi iz koreje,ono se vezhba po 7-8 sati dnevno,sve je vazno,resursi razvijanje,kontrola mape,scoutovanje
plus moras imati vrlo veliku brzinu (apm oko 250-300=250-300 akcija u minuti) tj on klikne 5 puta u sekundi pa vidi da li je to igra za srednju skolu ?
sto se tiche pravljenja sc-a,krenuli su da prave warcraft 2 u svemiru,ali se to nije svidelo fanovima pa su zbog toga pocheli da menjaju stvari,i na nasu srecu napravili najbolju igru do sad na PC-u
Da li si procitao ono sto si napisao, ili nisi ni mislio na to kada si kucao?
Ajde od pocetka...
Vezba od 7-8 sati dnevno za sta?
Imas mapu, na primer 64x64 small, i obicno ste postavljeni po dijagonali.
Otvaranje je koliko se secam 2m30s za barake, 3 marinca i 5 radilica.
To je uvod i uvek je isti, onda krece ili A1, ili A2 ili A3.
Ako krenes na vazduh, onda je B1, B2, B3, ili kopneno formatiranje sa C1, C2, C3.
Ax Bx Cx su paterni napada koje sam razvio jos 1997 u igraonici DKG protiv ekipa koje su tamo igrale, a vecina njih su posle cinili prvi tim YU u SC-u.
Ti paterni napada se i dan dan koriste u netu, sto ne znaci da su ih oni uzeli od mene, nego su najlogicni za koriscenje u napadu.
Sve ovo ukazuje da je igra linerana strategija ciji je uvod isti i svodi se na brzinu mikromenadzmenta i poziciju na mapi.
Sto se tice kliktaja od 5 puta u sekundi, pokusaj da samo u mestu klikces sto brze mozes a da ne pomeras misa.
Ako uspes da nesto uradis, tj nesto naredis da se radi, popravlja, pomera/krece ili napada sa 5 kliktaja u sekundi a da nista ne zabrljas onda ti sledi svetska slava.
Ja ne verujem u te babaroga price za male igrace.
Sve stvari koji si naveo su sastavni deo igre (resursi, razvijanje, kontrola, logistika i napad+odbrana).
Nema tu neke velike mudrosti, zbog toga je sama igra cisti patern.
Ako oces da se oprobas u ozbiljnoj real-time strategiji pokusaj da igras Total Annihilation.