Šta je novo?

Sennheiser PX 100-II

kovle

Slavan
Učlanjen(a)
29.03.2008
Poruke
1,060
Poena
350
Ne znam da li je dozvoljeno pisati o ovome na forumu, ali moram sa nekim da podelim misljenje i zatrazim savet.
Ove slusalice kupio sam aprila 2010. radile su savrseno dok se nije pokvario levi kanal u aprilu ove godine. Sve je radilo odlicno, nisu davale znaka da ce se nesto pokvariti, nisu krcale, prekidale, samo je jednog dana levi kanal prestao da radi.
Otisao sam u 4audio pozvao se na garanciju koja vazi dve godine i za 10min dobio sam nove.
Proslo je dva meseca i pre dva dana opet je prestao sa radom levi kanal. Opet sam naravno otisao u 4audio da vidim u cemu je problem. Naisao sam na nerazumevanje i nepostovanje klijenta, mozda zato sto imam 19 godina pa izgledam neiskusno, da ne znam da pazim slusalice ? Toliko zelen nisam. Dobio sam objasnjenje da je sigurno do mene, tj. do uredjaja na kome ih slusam, iako ja slusalice podjednako koristim i na telefonu, pored mp4 plejera, kao i na racunaru. Moj odgovor coveka koji radi tamo nije interesovao. Pitao je kolegu sta da radi i dobio naredjenje da mi da nove slusalice i da se garancija ukida. Pitao sam po kojim osnovama se meni ukida garancija, kada to nigde na garantnom listu ne pise ? Rekao mi je da dodjem kod Dejana u ponedeljak ujutru on ce mi to najbolje objasniti ? Rekao mi je takodje da on nema veze sa time ??? Samo sam uzeo slusalice i izasao iz radnje.
Necu stici zbog obaveza da odem do tog Dejana i saznam po kojim osnovama ja gubim garanciju. Ali nazvacu ih telefonom i najaviti dolazak. Samo zelim da cujem misljenja ljudi koji se koliko toliko razumeju u materiju. Sta sada ja treba da uradim ?
Zahvaljujem unapred na savetima
Pozdrav ;)
 
Mislim da je to čist bezobrazluk sa njihove strane, ukoliko slušalice nisu fizički oštećene dužni su da ti u garantnom roku menjaju 100 puta ako treba, nisu to kineske bubice od 300din!
Nadam se da će se javiti neko ko je dobro upućen u garancije i zakon o zaštiti potrošača pa da se ovo raščisti. Srećno!
 
Upravo to, jos ih je gledao 5 min sa svih strana, ogrebotina nema, jer ja nisam kupio slusalice da bih se nad njima izivljavao, dobio sam i pitanje kako ih sklapam kada ih ne nosim. Ja ih nikad ne sklapam i kada ih ne slusam samo ih ostavim na stolu.
 
Sve najgore za 4audio. Meni je takođe crkao kanal na KOSS PortaPro, koje nisam kupio kod njih, ali su bili zastupnici i imaju djelove na lageru. Kad su čuli da nije kod njih uzeto, odbili su čak i da servisiraju za pare.
 
Postoji Udruzenje potrosaca Srbije, ali ne znam koliko su delotvorni
 
U ovoj našoj divnoj zemlji skoro svaki prodavac gleda kako da te zavrne (čast izuzecima), mada najčešće kad pripretiš sa inspekcijom odmah počnu da ti uvažavaju prava...
 
Iskreno sa 4audio imam najpozitivnija iskustva. To sto ti pricas da su na licu mesta zamenili slusalice bez pogovora se i meni desilo u dva navrata. Zaista ne znam zasto i kako se desilo to sa ponistavanjem garancije ... Da sam na tvom mestu , prvo bih normalno popricao sa ljudima , ako ne radi ...Malo dignes prst i glas ... Pozoves se na inspekciju , udruzenje potrosaca Srbije kao sto gore rekose i trebalo bi da je sve ok ... Srbijica
 
Klosarski s njihove strane, pokusavaju na sve nacine da te skinu s vrata. Mozda vredi da svratis jos jednom sa nekom starijom osobom recimo caletom, jer mi deluje da vide da mogu da te zeznu jer imas 19 godina jelte. Ako i tada zele da poniste garanciju na licu mesta pozovi trzisnu inspekciju. To je sve sto mozes da pokusas a da je legalno
 
Ne znam ja sam maksimalno uljudan bio. Otici cu sa ocem u ponedeljak da vidim zasto su mi uzeli garanciju, a ako mi je ne vrate reci cu im i stvarno cu da posaljem zalbu nacionalnom udruzenju potrosaca i trzisnoj inspekciji, tacnije cale ce
 
Garanciju na osnovu zamena ne mogu da ti ukinu. Usput, svaki put kad ti zamene konkretan proizvod za drugi, garancija počinje ispočetka (Zakon o obligacionim odnosima). Najslobodnije idi i reci im da ćeš podneti prijavu inspekciji ako ne dobiješ punu garanciju počev od dana zamene.
 
Garanciju na osnovu zamena ne mogu da ti ukinu. Usput, svaki put kad ti zamene konkretan proizvod za drugi, garancija počinje ispočetka (Zakon o obligacionim odnosima). Najslobodnije idi i reci im da ćeš podneti prijavu inspekciji ako ne dobiješ punu garanciju počev od dana zamene.

Jesi li siguran za ovo? Meni zamenise hard disk u Gigatronu i rekose mi da vazi do isteka prethodne garancije. Ja jos pitam, zar ne dobijam novu garanciju, oni tvrde da ne!
 
Garancija vazi u totalu 1,2,3 godine bez obzira na servisiranje/zamene.
Jedino kod povracaja novca garancija prestaje da vazi tog momenta (jelte), pa vi za te pare mozete kupiti ponovo sta god zelite i tada garancija tece iz pocetka.
 
Ja sam ima slican problem i to bas na Sennheiser PX 100 (stariji model). Nije bas bilo da je kanal prestao da radi ali bio je mnogo tisi od drugog. Resenje je bilo da se konektor ocisti alkoholom i od tada sve radi ok vec skoro 3 godine.
 
Jesi li siguran za ovo? Meni zamenise hard disk u Gigatronu i rekose mi da vazi do isteka prethodne garancije. Ja jos pitam, zar ne dobijam novu garanciju, oni tvrde da ne!
Naravno da jesam, možeš i sam da pročitaš, skini zakon. Njihovo je da navatavaju na neznanje i neobaveštenost, naše je da se informišemo. Imaš celu raspravu na ovu temu u sobi Domaće tržište.
 
Ma poznato mi to zvucalo, ali nisam znao na stada se pozovem kad sam bio tamo. Nego da li ja sad mogu nesto da uradim povodom toga?
 
Jel to ovo?
"(2) Međutim, kad je zbog neispravnog funkcionisanja izvršena zamena stvari ili njena bitna opravka, garantni rok počinje teći ponovo od zamene, odnosno od vraćanja opravljene stvari."
 
Al su ga napisali, treba da pise "novi garantni rok" ovako izgleda kao da se nastavlja stari.
 
Mnogo je jasnije šta su hteli da kažu kad prvo pročitaš prvi stav istog člana, gde stoji da se, u slučaju manje opravke, garantni rok produžava za onoliko koliko je uredjaj bio na opravci.
 
Video sam to, mislio sam ako samo ovo pogledas ;) Nego kako sad ja da izdejstvujem novu garanciju :(
 
Resih ja ovo za Senn. Bio sam danas i popricao sa tim covekom, drzao mi je predavanja da je do mene tj do uredjaja ili do mp3 pesme koju sam slusao
mozda je naisao neki peak zbog kojeg je izgoreo visokotonac u slusalici, jer mp3 moze svaki da snimi itd itd.. Ne znam samo odakle toliko snage mom mobilnom Xperia X10 da sprzi visokotonac..
 
Pa jel su ti vratili garanciju?
 
Pa imam onu staru garanciju (mada juce, prekjuce je istekla)
 
Jesu i napomenuli mi kao da ako se opet pokvari levi kanal nece mi priznati, jer ne mogu da pravdaju sennheiseru.. ali za sve ostalo vazi garancija
 
Au! :( Pa ništa, valjda ti neće praviti problem te nove sluške a ako im nešto crkne nek to bude desni kanal :D
 
Nazad
Vrh Dno