Šta je novo?

SBB UniFi

Tako je nerealna samo iz inata. ;) ... Nisam glup nego sam bezobrazan... :D... A i bezobrazan sam samo upola koliko su oni - oni bi teli 600€ mesečno a ja duplo manje... Kad malo razmislim, u odnosu na njih, ja sam prava dobrica.
Много си јефтин, ти рачунаш једног корисника који уплаћује сваки сат по 100 кинте а заборављаш да могу да буду њих 5 на вези па подигни цену док је време. ;)

Нисам читао уговор, прво је потребно да га нађем, па не знам како је описан UniFi али на сајту кажу конкретно ...

KO MOŽE DA KORISTI UNIFI MREŽU?

Svi mogu da koriste UNIFI mrežu i to potpuno besplatno do 2. novembra 2015. godine!
Коме у уговору пише да може до краја уговора, нека тражи да му смање претплату ... за цену коштања овога.

Наравно, требало је да најаве и питају оне који су спремни да им бесплатно пробају услугу пре званичног пуштања и то је једино лоше у овој причи. Од другог новембра ће они којима то до тада пусте да лако откаче своју струју мада ... ем може да се откачи на порталу ем може да се убије на филтерима па ће опет да буде мање пржених мозгова. А не би ме чудило да понуде да свако ко није задовољан раскине уговор ... нешто ми се чини да неће да буде превише таквих.
 
Uveli su mi juce ovo ******, 3925 je ruter i ne moze da se iskljuci... U podesavanjima nema whitelist, samo blacklist.
Na portalu isto nista
 
@Ninoslav1983

Bravo majstore jedini koji je postavio pravo pitanje i prosledio ga na pravu adresu...
Na promotivnom letku i ugovoru navedeno da je uracunat u cenu paketa a ovamo ti sad nude da ne budes podprovajder ako se odreknes UniFi-a koji je ukljucen u paket...
Jedino sto nisu objasnili da li se u slucaju da odustanes umanjuje i racun... ILI ce da kazu sami ste trazili...

Otkaciti zicice koje povezuju antenu je i dalje keva (inacenje) resenje ostaje ti servis UniFi a nisi podprovajder...

Kad mogu oni mogu i JA!!!

P.S. Mole se pametni da prestanu sa popustanjem, situacija je postala nepodnosljiva !!!
 
UniFi je odlična stvar. Ne razumem toliki hejt.
Infrastruktura može da izdrži više saobraćaja od onog koji korisnici zakupljuju, radi na odvojenom kanalu u kablu (dakle nema mešanja sa vašim podacima) i omogućava brz pristup internetu tamo gde ima UniFi. Modem troši 10000x manje struje od sijalice, tako da je žalba na potrošnju struje besmislena. Da imam SBB u Mirijevu, uključio bih UniFi i savetovao svima da omoguće tu uslugu.
Primena je ogromna.
 
Infostan je, za razliku od SBB-a, poslao obaveštenje uz račun.
U obaveštenju su lepo objasnili kako se 200 kinti za osiguranje može "isključiti", kao što se i UniFi može isključiti, ali za razliku od UniFi-a bez ikakvih posledica.
Mnogi ljudi smatraju taj potez Infostana korisnim - žele da osiguraju svoje stanove, a mrzi ih da stoje u redovima po nekim šalterima, popunjavaju papiriće itd. Ovako su dobili sve na noge.

Oko tog infostanovog računa se digla velika frka - oglašavali su se gradski oci, zaštitnici, čuda ... direktor podneo ostavku, spominju se neke tužbe itd.

Problem sa spornim Infostan računom je potpuno drugačiji od UniFi usluge i ne može se porediti.
Video sam mnogo glupih poređenja, među kojima prednjači marxista i JNA. Manite se takvih poređenja.
 
Mene više nervira ta pretnja da će biti onemogućen junifaj svima koji ne žele da njihov ruter bude hotspot. Kada je potpisan ugovor jasno je naznačeno da je mreža dostupna i u kojim paketima. Ako je ukinu, a ne promene ugovor onda krše isti, ako pokušaju da podmetnu aneks ugovora trebalo bi da korisnik ima pravo da ga raskine bez penala. To može biti zgodno onome ko želi da prekine saradnju sa SBB-om a daleko mu je kraj obaveze. Sumnjam da će mnogo ljudi to učiniti tako da SBB nema brige. Bezobrazluk od njihove strane je jednako visok ceni usluga koje pružaju. Recimo, uslovljavanje nekoga ko bi koristio samo njihov Internet obaveznim plaćanjem kablovske televizije je više nego pohlepan. Sa druge strane, ako je ovo korak ka tome da uvode korišćenje neta bez obavezne televizije, pozdravljam promene, ali trebalo je to uraditi na drugi način, i obavestiti ili obeštetiti korisnike nekako. Nebitno je koliko će da zarade prodajom paketa na sat, korisnici koji ostaju pri tome da dele svoj ruter u javnosti bi morali da imaju beneficije, a ne da im nude ono što već imaju u ugovoru kao povoljnost.
 
Uključen je bez znanja, i bez dozvole korisnika. Potpuno nebitno kakav je u tehničkom smislu.
Nisu oni ništa nelegalno uradili. Iskoristili su firmware upgrade na njihovim uređajima da prošire svoju infrastrukturu. Postojeći korisnici mogu da koriste te novine ili ne moraju. Potrošnja struje nije uvećana jer router troši isto sabili bez tog UniFi. Dakle imate šanse da koristite prednosti UniFi mreže. Nije vam uskraćena nijedna usluga iz ugovora.
Gledate na UniFi kao da vam je neko nešto ukrao.
 
UniFi je odlična stvar. Ne razumem toliki hejt.
Infrastruktura može da izdrži više saobraćaja od onog koji korisnici zakupljuju, radi na odvojenom kanalu u kablu (dakle nema mešanja sa vašim podacima) i omogućava brz pristup internetu tamo gde ima UniFi. Modem troši 10000x manje struje od sijalice, tako da je žalba na potrošnju struje besmislena. Da imam SBB u Mirijevu, uključio bih UniFi i savetovao svima da omoguće tu uslugu.
Primena je ogromna.

Iako ne opravdavam lansiranje usluge bez prethodnog informisanja korisnika, sad je bar lako zamisliti scenario gde SBB od korisnika najpre trazi saglasnost - UniFi bi bio aktivan kod maksimalno 10% korisnika, i potpuno bi izgubio smisao. Krenuo bi se ovaj negativni hajp (konkurencija bi u tom slucaju aktivno ucestvovala u tome), neko bi jos zabiberio pricom da UniFi emituje gama zracenje ili nesto slicno, i akcija bi u startu (i zauvek) bila osudjena na neuspeh. A akcija je svakako odavno planirana, jer se ne narucuju modemi sa dva zasebna mrezna adaptera bez posebnog razloga.
Meni su nejasni samo ovi koji UniFi vec koriste, ili bi ga koristili - ali se protive tome da kod njih bude ukljucen.

Uostalom, razlog za brigu imaju samo korisnici koji su u urbanim zonama i na nizim spratovima. S obzirom na domet rutera, zapravo samo oni u prizemlju.
 
Poslednja izmena:
Stvar je jednostavna. Ukoliko želite UniFi onda se prijavite za tu uslugu. To ujedno povlači da njihov router u tvom stanu postane deo te mreže. Ukoliko ne želite UniFi onda se gasi mreža na routeru i vaš nalog nema mogućnost korišćenja te usluge.
 
Klasičan sharing, daj to sa svog rutera i uživaj u istom kada si negde... ne vidim problem.
 
Stvar je jednostavna. Ukoliko želite UniFi onda se prijavite za tu uslugu. To ujedno povlači da njihov router u tvom stanu postane deo te mreže. Ukoliko ne želite UniFi onda se gasi mreža na routeru i vaš nalog nema mogućnost korišćenja te usluge.

Stvar bas i nije toliko jednostavna. Unifi se ukljucuje automatski, bez zelje i svesnog pristanka korisnika.

Ne verujem da bi bilo bog zna koliko prituzbi da je redosled radnji onakav kakav je trebao da bude - hocu unifi? zovem sbb podrsku ili ukljucim sam na njihovom portalu. Ne bi cak bilo pogresno ni da korisnicima koji obnavljaju ugovore aktiviraju hotspot, jer ce takvi ionako da potpisu preradjeni ugovor sa aneksima. Ne bi bilo pogresno ni da korisnicima koji se ne slazu ponude sporazumni prekid ugovora, kao sto i jeste red. Ali od toga nema nista vec je na delu, u nedostatku boljeg izraza, silovanje korisnicke baze.

Meni je potpuno jasno zasto su se odlucili na ovakav korak, da nema defaultnog paljenja hotspotova korisnicki odziv bio bi 0.01%, ako i toliko.
 
Zapravo, da nije bilo automatskog uključivanja unifi hotspota, jedini koji bi ga uključili bi bili mi koji se sada bunimo protiv njega :D.
 
Ovde je jedini problem ukljucenje usluge bez saglasnosti korisnika.

To je tipicno monopolsko ponasanje gde se koristi polozaj dok valjana alternativa za mnoge gradjane ne postoji. A i svojstveno je pogotovo u banana drzavama ;).

Setimo se Telekomovog bahatog ukkjucenja Omnifon usluge tamo negde sredinom 2009 - ukljuceno svima po defaultu pa ko nece neka zove vlasnik parice na 9813 ($)

Ovakvoj praksi se može stati na put samo kroz organizovanje potrosaca u udruzenja koja rade svoj posao. I uz valjane zakone.
 
Poslednja izmena:
Pa nije bas samo u banana drzavama, eto isto to je uradio i Comcast u Americi. Doduse popili su privatne tuzbe, krenula je nekakva arbitraza i sta ti ja znam.
 
Problem je i sto nije moguce ugasiti preko portala, zar ne?
 
Iako ne opravdavam lansiranje usluge bez prethodnog informisanja korisnika, sad je bar lako zamisliti scenario gde SBB od korisnika najpre trazi saglasnost - UniFi bi bio aktivan kod maksimalno 10% korisnika, i potpuno bi izgubio smisao.
Ово ми личи на приче са СББ форума ... јави се десетак њих који напишу по сто порука и мисле да је то огромна већина СББ корисника и да је такво мишљење распрострањено. Ако неко изброји учеснике ове теме, не верујем да ће да буде више од десет-петнаест оних који се буне. Колики је то проценат? Колики је то проценат СББ корисника. Када би СББ тражио сагласност (тј сигурно ће да буде неке форме, да ли нови уговори, да ли анекси, да ли другачија понуда) сигуран сам да би 99% корисника (и вероватно 14 од поменутих петнаестак) прихватило све ово. Није први пут да се скаче на неку одлуку и касније заборави на то.
UniFi je odlična stvar. Ne razumem toliki hejt.
Сад си надрљао. ;)
 
Pa nije bas samo u banana drzavama, eto isto to je uradio i Comcast u Americi. Doduse popili su privatne tuzbe, krenula je nekakva arbitraza i sta ti ja znam.
Tacno, ali tamo barem imas cemu pravno da se nadas. Ovde mozes samo zicu da cupas i da se spustas na njihov smrdljivi nivo :).
 
U utorak, 27.10.2015. u 12 časova na Radiu Beograd 202 će biti emitovana emisija Potrošački savetnik čija tema će biti nova SBB-ova UniFi usluga, izmena ugovora korisnika SBB-a bez njihove saglanosti i ostalim temama koje se tiču usluga koja pruža kompanija SBB.

U emisiju su pozvani i predstavnici kompanije SBB.
 
Poslednja izmena:
Nisu oni ništa nelegalno uradili. Iskoristili su firmware upgrade na njihovim uređajima da prošire svoju infrastrukturu. Postojeći korisnici mogu da koriste te novine ili ne moraju. Potrošnja struje nije uvećana jer router troši isto sabili bez tog UniFi. Dakle imate šanse da koristite prednosti UniFi mreže. Nije vam uskraćena nijedna usluga iz ugovora.
Gledate na UniFi kao da vam je neko nešto ukrao.

+1
 
Tacno, ali tamo barem imas cemu pravno da se nadas. Ovde mozes samo zicu da cupas i da se spustas na njihov smrdljivi nivo :).

Ma jok, ja se i dalje nadam da cu, na ovaj ili onaj nacin, uspeti da prebacim prokleti uredjaj u bridge i time resim problem. Ne volim da secem, to je seljacki :)
 
Jutros pita komsija komsiju, desava se u lokalnom Maxi-ju:

"Koms'o, ti si tuzio SBB i dobio spor a pravnik si pa pretpostavljam da ces i sada da ih tuzis za ovo sa UniFi na nasim uredjajima kod kuce?"

"Ja sam ih tuzio za umanjenje racuna jer nisam imao Internet skoro dva meseca a njihova greska. To nema veze sa ovim sto me pitas. Nema osnova da ih tuzim u vezi UniFi-a jer su tu uslugu uveli pre godinu dana sa stalnim obavestenjima da je promotivno besplatna i dostupna svima sto znaci da su na vreme sve najavili i predstavili. Sad je ta promocija besplatnog zavrsena i to je to. Sto se tice tog pustanja na mom uredjaju opet nemam osnova za tuzbu jer nista od onoga sto je po mom ugovoru nije zakinuto a jedino to bi moglo da bude osnov."

Onda je ovaj sto pita naveo sve ono sto se moze procitati na temi, struja, zracenje, bez pitanja..., na sta je dobio odgovor:

"Ma sve to nije osnov za tuzbu. Jeste osnov za neku pricu i u svemu tome ima po trunka necega vaznog ali je sve ukupno potpuno zanemarljivo za bilo sta ozbiljno sto se tuzbe tice. Da ima osnov ja bih tuzio ali nema."

Pa sad... nisam pravnik niti me zanima trazenje bilo cega po tom osnovu ali ono sto znam sigurno je to da SBB nista ne radi bez detaljno procesljanog osnova, ima dovoljno pravnika a firma je sa preko 800k korisnika da bi takve stvari radili 'nako, ofrlje.

A sama usluga, sto rece komsija, je vec godinu dana prisutna. I odlicno radi tamo gde je ima. Ne verujem da ce ovo sa HG biti nesto mnogo upotrebljivo jer su ti signali mnogo slabi ali za videcemo...


Pozdrav!
 
Gde i kad su najavili da ce paliti hotspotove kod kuce?
 
Iako ne opravdavam lansiranje usluge bez prethodnog informisanja korisnika, sad je bar lako zamisliti scenario gde SBB od korisnika najpre trazi saglasnost - UniFi bi bio aktivan kod maksimalno 10% korisnika, i potpuno bi izgubio smisao.

Lako je zamisliti i scenario gde bi korisnicima ponudili neku pogodnost ako ga drze ukljucen, pa bi ga ukljucila vecina korisnika. Takodje je lako zamisliti da ga po defaultu ukljuce pri potpisivanju novog ugovora, pa bi tako za dve godine prakticno kod svih bio ukljucen.

Ali ne, SBB po obicaju hoce sve i hoce odmah i to tako da naprasno uslovi uslugu koja je bila bezuslovna kad su korisnici potpisivali ugovor.
 
Jutros pita komsija komsiju, desava se u lokalnom Maxi-ju:

"Koms'o, ti si tuzio SBB i dobio spor a pravnik si pa pretpostavljam da ces i sada da ih tuzis za ovo sa UniFi na nasim uredjajima kod kuce?"

"Ja sam ih tuzio za umanjenje racuna jer nisam imao Internet skoro dva meseca a njihova greska. To nema veze sa ovim sto me pitas. Nema osnova da ih tuzim u vezi UniFi-a jer su tu uslugu uveli pre godinu dana sa stalnim obavestenjima da je promotivno besplatna i dostupna svima sto znaci da su na vreme sve najavili i predstavili. Sad je ta promocija besplatnog zavrsena i to je to. Sto se tice tog pustanja na mom uredjaju opet nemam osnova za tuzbu jer nista od onoga sto je po mom ugovoru nije zakinuto a jedino to bi moglo da bude osnov."

Onda je ovaj sto pita naveo sve ono sto se moze procitati na temi, struja, zracenje, bez pitanja..., na sta je dobio odgovor:

"Ma sve to nije osnov za tuzbu. Jeste osnov za neku pricu i u svemu tome ima po trunka necega vaznog ali je sve ukupno potpuno zanemarljivo za bilo sta ozbiljno sto se tuzbe tice. Da ima osnov ja bih tuzio ali nema."

Pa sad... nisam pravnik niti me zanima trazenje bilo cega po tom osnovu ali ono sto znam sigurno je to da SBB nista ne radi bez detaljno procesljanog osnova, ima dovoljno pravnika a firma je sa preko 800k korisnika da bi takve stvari radili 'nako, ofrlje.

A sama usluga, sto rece komsija, je vec godinu dana prisutna. I odlicno radi tamo gde je ima. Ne verujem da ce ovo sa HG biti nesto mnogo upotrebljivo jer su ti signali mnogo slabi ali za videcemo...


Pozdrav!
To je onaj isti komšija-pravnik što je dok su ga pretresali na kasi i vadili sve što je pokrao, govorio kako oni nemaju prava na to, kako nemaju zakonski osnov jer nije pokrao ceo objekat već samo par sitnica... I tako to i tome slicno?

Hehe he, sceko ti si bas maštovit. :D

EDIT: Ups! Zaboravih da ti otpozdravim :lupko:

... Pozdrav! :D
 
Poslednja izmena:
Nekima je sto sta zanimljivo a meni je zanimljivo sledece...

Svi korisnici SBB interneta u Duo i Trio paketima imaju po ugovoru ukljucen UniFi servis...
Samo korisnici Trio paketa imaju HG... zato sto samo na njega moze da se nakaci telefon...
A samo korisnike sa HG u stanu uslovljavaju da sire mrezu...

Nisam Kalimero ali ovo je bezobrazno i nepravedno prema onima koji placaju im donose vise para...

Sta mislite da li bi se ovako ponasali da ima tri cetiri provajdera u svakoj zgradi...

Klema otisla... 1043ND se vratio na velika vrata...
 
Ово ми личи на приче са СББ форума ... јави се десетак њих који напишу по сто порука и мисле да је то огромна већина СББ корисника и да је такво мишљење распрострањено. Ако неко изброји учеснике ове теме, не верујем да ће да буде више од десет-петнаест оних који се буне. Колики је то проценат? Колики је то проценат СББ корисника. Када би СББ тражио сагласност (тј сигурно ће да буде неке форме, да ли нови уговори, да ли анекси, да ли другачија понуда) сигуран сам да би 99% корисника (и вероватно 14 од поменутих петнаестак) прихватило све ово. Није први пут да се скаче на неку одлуку и касније заборави на то. Сад си надрљао. ;)

Kad bi tražio i kad bi se ponašao civilizovano i u skladu sa normama a ne na silu u stilu "mi rešili i to je to a vi se hebte", verovatno i bi, ovako...

Ali me živo zanima kako dolazite do te cifre od 99% i na kom uzorku? Jel to zato što 99% uopšte nema pojma šta se dešava ili...

Ako je po forumu onda teško da je i većina jer na tih petnaestak koji se bune nema ni toliko koji su za, a kamoli 99%... slobodno izbroji one koji su za i one koji su protiv i mislim da nećeš da budeš baš najzadovoljniji dobijenim.

Mada vidim da su pojedinci počeli da osluškuju i šta se priča po supermarketima, sledeće je verovatno šta kažu penzioneri na Kališu uz partiju šaha...
 
Poslednja izmena:
Da li ste na bilo koji nacin uskraceni u uslugama koje su do sada pruzane? SBB je samo prosirio svoju paletu usluga i infrastrukturu na njihovim uredjajima. Nije potreban nikakav anex ugovora jer vas trenutno nista ne kosta. Vi i dalje placete istu ugovorenu cenu. Poenta svega je da je taj router NJIHOV i oni daljinski mogu da mu rade sta hoce.

Kada krene komercijalizacija usluge, od 2. novembra, verovatno cete, kao postojeci SBB korisnici, imati besplatan pristup UniFi mrezi, dok ce ostali (nagadjam) slanjem SMS poruke kupiti pristup UniFi mrezi.

Ovo nije isto sto je Telekom uradio, jer je Telekom te dodatne usluge dodatno naplatio.
Ovo nije isto sto je Infostan uradio (sa spornim osiguranjem) jer su uvecali mesecnu pretplatu za uslugu koju korisnici nisu ili nece da koriste.
Imate osnov da se tuzite sa SBB-om tek ako vam stigne uvecan racun zbog usluge UniFi, a vi to niste potpisali.
Nemate osnov da tuzite SBB kada vam ubrzaju internet, a vi to niste trazili, jer samo pruzanje usluge nije prekinuto. Verovatno u ugovoru stoji brzina do XXX/YY mbit.
 
Vrh Dno