Šta je novo?

SBB-Telia problem

rdl

Čuven
Učlanjen(a)
20.04.2002
Poruke
158
Poena
630
Dali josh neko na SBB-u mozhe da potrvrdi ovaj problem na relaciji sbb-telia:


Kod:
Tracing route to www.benchmark.rs [85.17.237.70]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  DD-WRT [192.168.0.200]
  2     7 ms     5 ms     5 ms  10.100.64.1
  3    17 ms     6 ms     5 ms  bg-ba-m-1-ge1-27.sbb.rs [89.216.6.29]
  4     6 ms     8 ms    18 ms  bg-us-m-1-ge1-26.sbb.rs [89.216.6.9]
  5     5 ms     8 ms     8 ms  bg-he-m-1-pc1.sbb.rs [89.216.6.85]
  6    17 ms    10 ms    10 ms  bg-he-r-1-te3-0-0.sbb.rs [89.216.5.249]
  7     8 ms    11 ms    10 ms  bg-du-r-1-te3-0-0.sbb.rs [89.216.5.245]
  8   220 ms   245 ms   238 ms  bpt-b2-link.telia.net [213.248.73.217]
  9   232 ms   237 ms   248 ms  hbg-bb2-link.telia.net [80.91.250.134]
 10   268 ms   238 ms   238 ms  adm-bb2-link.telia.net [80.91.252.42]
 11   259 ms   247 ms   243 ms  adm-b2-link.telia.net [80.91.253.167]
 12   266 ms   264 ms   264 ms  adm-evo-i2-link.telia.net [80.91.248.246]
 13   265 ms   272 ms   249 ms  leaseweb-ic-126777-adm-evo.c.telia.net [213.248.88.198]
 14   270 ms   268 ms   265 ms  po100.sr1.evo.leaseweb.net [85.17.100.226]
 15   257 ms   265 ms   267 ms  te5-1.sr5.evo.leaseweb.net [85.17.129.210]
 16   242 ms   249 ms   262 ms  bench.rs [85.17.237.70]

A ovo je speedtest rezultat za paket 8Mbps:


Naravno biseri u tehnichkoj podrshci smatraju da nemaju problem. :smackbum:
 
Kod:
Tracing route to www.benchmark.rs [85.17.237.70]
over a maximum of 30 hops:

  1    15 ms     5 ms     6 ms  10.119.0.1
  2    24 ms     6 ms     6 ms  ns-dj-m-1-ge1-24.sbb.rs [89.216.6.57]
  3     6 ms     6 ms     7 ms  ns-he-m-1-ge1-0-4.sbb.rs [89.216.6.205]
  4     9 ms    10 ms     9 ms  zr-kl-m-1-pc2.sbb.rs [89.216.6.153]
  5     9 ms     8 ms     9 ms  bg-du-m-1-pc1.sbb.rs [89.216.6.149]
  6    10 ms     8 ms    13 ms  bg-du-r-1-te3-0-0.sbb.rs [89.216.5.253]
  7   240 ms   236 ms   222 ms  bpt-b2-link.telia.net [213.248.73.217]
  8   282 ms   260 ms   257 ms  hbg-bb2-link.telia.net [80.91.250.134]
  9   270 ms   267 ms   276 ms  adm-bb2-link.telia.net [80.91.252.42]
 10   267 ms   260 ms   247 ms  adm-b2-link.telia.net [80.91.253.167]
 11   256 ms   241 ms   241 ms  adm-evo-i2-link.telia.net [80.91.248.246]
 12   267 ms   254 ms   243 ms  leaseweb-ic-126777-adm-evo.c.telia.net [213.248.88.198]
 13   253 ms   242 ms   256 ms  po100.sr1.evo.leaseweb.net [85.17.100.226]
 14   259 ms   243 ms   251 ms  te5-1.sr5.evo.leaseweb.net [85.17.129.210]
 15   252 ms   244 ms   243 ms  bench.rs [85.17.237.70]

Trace complete.




WAT? Same here.


Vidim ja sjecka mi poker na facebooku. :wall::d
 
Poslednja izmena:
Gomila morona sedi tamo.

"Znate mi smo se odvojili od telekoma sada i to Vam je sad tako"
 
Dali josh neko na SBB-u mozhe da potrvrdi ovaj problem na relaciji sbb-telia:

Naravno biseri u tehnichkoj podrshci smatraju da nemaju problem. :smackbum:

Kod:
Target Name: bench.rs
         IP: 85.17.237.70
  Date/Time: 6/24/2009 8:46:12 PM to 6/24/2009 8:46:47 PM

 1    5 ms    5 ms    5 ms    5 ms    5 ms    5 ms    5 ms    5 ms  [192.168.1.1]
 2   23 ms   11 ms   12 ms   15 ms   14 ms   11 ms   13 ms   12 ms  [79.101.219.1]
 3   22 ms   11 ms   15 ms   13 ms   14 ms   11 ms   16 ms   14 ms  [212.200.11.213]
 4   44 ms   69 ms   12 ms   14 ms   14 ms   11 ms   15 ms   14 ms  [212.200.227.245]
 5   52 ms   66 ms   47 ms   46 ms   49 ms   44 ms   47 ms   47 ms  decix.crs.tc2.leaseweb.net [80.81.193.246]
 6   71 ms   52 ms   60 ms   55 ms   59 ms   54 ms   57 ms   58 ms  te5-2.sr1.evo.leaseweb.net [85.17.129.254]
 7   66 ms   54 ms   55 ms   55 ms   56 ms   58 ms   55 ms   57 ms  te5-1.sr5.evo.leaseweb.net [85.17.129.210]
 8   62 ms   62 ms   53 ms   57 ms   54 ms   53 ms   55 ms   55 ms  bench.rs [85.17.237.70]

Ping statistics for bench.rs
Packets: Sent = 8, Received = 8, Lost = 0 (0.0%)
Round Trip Times: Minimum = 53ms, Maximum = 62ms, Average = 56ms

pa kad nece da uzmu link od "nas" :smoke: nego im je naokolo blize ;)
 
Trace sa Telia-inog looking glassa ne prikazuje ovakvu latenciju, izgleda da je zaista neko zagusenje na relaciji sbb - telia.
 
Poslednja izmena:
evo i od mene

Kod:
Tracing route to www.benchmark.rs [85.17.237.70]
over a maximum of 30 hops:

  1     4 ms    14 ms     8 ms  10.115.0.1
  2     4 ms     6 ms     6 ms  10.115.0.1
  3     7 ms     4 ms     4 ms  ni-he-m-1-vl6.sbb.rs [89.216.4.97]
  4    11 ms     9 ms     9 ms  bg-yb-m-1-vl552.sbb.rs [89.216.6.73]
  5    11 ms    10 ms    18 ms  bg-du-m-1-te8-2.sbb.rs [89.216.6.102]
  6    12 ms    12 ms    26 ms  bg-du-r-1-te3-0-0.sbb.rs [89.216.5.253]
  7    19 ms    18 ms    17 ms  bpt-b2-link.telia.net [213.248.73.217]
  8    40 ms    40 ms    42 ms  hbg-bb1-link.telia.net [80.91.250.130]
  9    48 ms    83 ms    49 ms  adm-bb1-link.telia.net [80.91.252.40]
 10    48 ms    49 ms    46 ms  adm-b2-link.telia.net [80.91.253.178]
 11    49 ms    57 ms    48 ms  adm-evo-i2-link.telia.net [80.91.248.246]
 12    52 ms    48 ms    49 ms  leaseweb-ic-126777-adm-evo.c.telia.net [213.248.88.198]
 13    48 ms    48 ms    48 ms  po100.sr1.evo.leaseweb.net [85.17.100.226]
 14    50 ms    48 ms    47 ms  te5-1.sr5.evo.leaseweb.net [85.17.129.210]
 15    49 ms    49 ms    47 ms  bench.rs [85.17.237.70]

Trace complete.

kanda se sredilo sto se latency tice
 
Gomila morona sedi tamo.

"Znate mi smo se odvojili od telekoma sada i to Vam je sad tako"

Jeste, pogorsao se ping na par sati iz ko zna kojeg razloga i vec krece drama :d
Je l' ti tako los ping uvek ili jednom u ko zna koliko vremena pa da mora odma da se pljuje i histerishe?
 
Jeste, pogorsao se ping na par sati iz ko zna kojeg razloga i vec krece drama :d
Je l' ti tako los ping uvek ili jednom u ko zna koliko vremena pa da mora odma da se pljuje i histerishe?

Ako nemash nishta pametno da dodash - bolje cuti.

Kad mi neko kazhe da je sve normalno i da je ping od 300ms do googla normalan i da je to tako "jer su se odvojili od Telekoma" i pored mog upiranja prstom na problematichan hop - nemam nishta bolje da kazhem za njih.
 
Pa dobro ti je i rekao. Ako imas taj problem koji se vuce danima onda je ok da se zalis i da cimas tehnicku podrsku, ali ako se to desilo za neki kratak period onda nema razloga za pljuvanje. Uostalom SBB nigde u ugovoru ne garantuje brzine koje ste platili. Ako je sad bolje, koliko ti sad pokazuje speedtest ili imas brzinomer na sbb-ovom forumu, mislim da je forum.sbb.rs/brzinomer
 
Pa dobro ti je i rekao. Ako imas taj problem koji se vuce danima onda je ok da se zalis i da cimas tehnicku podrsku, ali ako se to desilo za neki kratak period onda nema razloga za pljuvanje. Uostalom SBB nigde u ugovoru ne garantuje brzine koje ste platili. Ako je sad bolje, koliko ti sad pokazuje speedtest ili imas brzinomer na sbb-ovom forumu, mislim da je forum.sbb.rs/brzinomer

Wow, odgovor na nivou tehnichke podrshke SBB-a.

Normalan odgovor koji sam ochekivao od njih je neshto tipa:
Da gospodine, upoznati smo da sa problemom ka jednom od nasha dva nadprovajdera i kontaktirali smo kolege iz Telia-e. Problem ce biti reshen u najkracem mogucem roku.

Ali ne - oni nisu ni bili svesni problema. Ako me neko sprechava u obavljanju posla i zaradjivanju za zhivot, normalno je da cu da se zhalim. Da sam hteo najjeftinijeg moguceg provajdera bez tehnichke podrshke - ostao bih na PTT-u.
 
Ali ne - oni nisu ni bili svesni problema. Ako me neko sprechava u obavljanju posla i zaradjivanju za zhivot, normalno je da cu da se zhalim. Da sam hteo najjeftinijeg moguceg provajdera bez tehnichke podrshke - ostao bih na PTT-u.

Kakav ti je to posao koji ti zavisi od kucne konekcije? Za posao treba poslovna konekcija ako je ozbiljan posao, ako nije onda nemoj da se zalis za nesto sto se i gomili drugih ljudi takodje desava. Pomiri se sa cinjenicom da sbb nema uopste nikakvu podrsku koja ti moze pomoci, ili ce da radi ili ne i to je to.
 
Ako me neko sprechava u obavljanju posla i zaradjivanju za zhivot, normalno je da cu da se zhalim. Da sam hteo najjeftinijeg moguceg provajdera bez tehnichke podrshke - ostao bih na PTT-u.
Ok, u redu je da se zalis. Ali prvo procitaj ugovor koji smo svi mi potpisali kad su nam uvodili sbb kablovski net. Jel se bilo gde u ugovoru pominje da ti je za te pare sto placas zagarantovana brzina? Nije naravno, da ne bi mogao da ih tuzis. Ogradili su se oni lepo.
Vise sam komentarisao da ako je to neki kraci problem, onda to mozda nije toliki razlog za pljuvanje. Ako je problem konstantan, onda i treba da ih smaras.
Nego sta ti to radis pa ti posao zavisi od pinga koji je povecan? :D
Neki gamer, a?
 
Wow, odgovor na nivou tehnichke podrshke SBB-a.

Normalan odgovor koji sam ochekivao od njih je neshto tipa:
Da gospodine, upoznati smo da sa problemom ka jednom od nasha dva nadprovajdera i kontaktirali smo kolege iz Telia-e. Problem ce biti reshen u najkracem mogucem roku.

Ali ne - oni nisu ni bili svesni problema. Ako me neko sprechava u obavljanju posla i zaradjivanju za zhivot, normalno je da cu da se zhalim. Da sam hteo najjeftinijeg moguceg provajdera bez tehnichke podrshke - ostao bih na PTT-u.

Strasno je kad tako "napredna i savrsena kompanija" koji mnogi hvale da je bolja od Telekoma (kao da je to nesto sto bi trebalo da bude vrhunski domet svih isp u Srbiji) ponasa ignorantno prema onima koji im najvise placaju (imaju najskuplje pakete)

i 5 godina kasnije od uvodjenja kablovskog interneta u Srbiji svi cable provajderi se ponasaju bezobrazno i monopolisticki i uvek nalaze izgovor u Telekomu

cak i oni najsugaviji cable modemi koje su prve delili podrzava brzine 10/2mbit (da nepricam o najmodernijim koji podrzavaju 45/10mbit) a sta SBB kao najelitniji ISP nudi: najobicniju prevaru korisnika
http://www.sbb.rs/cms/view.php?id=358
ako se uzme u obzir da prodaju internet 8-10 puta skuplje nego sto oni placaju nemam dalji komentar
naplacivanje lokala (i jos ga daje na kasicicu) me samo tera da :crash:

ja mogu da 'razumem' mog bivseg kablovskog isp PTT koji je "drzavna" firma koji se ponasa(o) krajnje bahato i bezobrazno prema korisnicima sa odgovorom oko cena i povecanja brzina: "nas ionako koristi samo onaj ko mora i nema drugi izlaz"
'razumem' i mog bivseg ISP ADSL PTT koji je na sve primedbe oko stanja mreze u lokalu i nemogucnost koriscenja interneta bez packet lossa u vecernjim casovima odgovarao da: "nije do nas to je Telekom"
takodje mogu da 'razumem' mog sadasnjeg ISP ADSL Telekom koja je "drzavna" firma koja cak i nije imala nameru da se bavi krajnjim korisnicima i kojima je ADSL prihod samo "dzeparac" prema onome sto "otmu" velikim firmama za linkove...


SBB "najelitniji Srpski kablovski ISP" da se i dalje "vadi" na Telekom i uporedjuje sa njim u pogledu brzine i cene usluga samo pokazuje sta bi se desilo da SBB ima monopol: isto bi davili kao i Telekom i praznili dzepove sto i sada rade 'al manje drpaju od Telekoma' :d
 
Poslednja izmena:
Ok, u redu je da se zalis. Ali prvo procitaj ugovor koji smo svi mi potpisali kad su nam uvodili sbb kablovski net. Jel se bilo gde u ugovoru pominje da ti je za te pare sto placas zagarantovana brzina? Nije naravno, da ne bi mogao da ih tuzis. Ogradili su se oni lepo.
Vise sam komentarisao da ako je to neki kraci problem, onda to mozda nije toliki razlog za pljuvanje. Ako je problem konstantan, onda i treba da ih smaras.
Nego sta ti to radis pa ti posao zavisi od pinga koji je povecan? :D
Neki gamer, a?

ROFL. Da svi koji se zhale na ping mora da su gejmeri kao i oni shto trazhe veci upload mora da samo svlache sa torenta. Probaj nekad remote desktop sesiju sa 350ms pingom. U svakom sluchaju mozhe lock. Problem je reshen. A pritom mi je po prvi put ukazao na nestruchnost tehnichke pordrshe omiljenog nam provajdera.
 
Normalan odgovor koji sam ochekivao od njih je neshto tipa:
Da gospodine, upoznati smo da sa problemom ka jednom od nasha dva nadprovajdera i kontaktirali smo kolege iz Telia-e. Problem ce biti reshen u najkracem mogucem roku.

Daj boze da oni iz korisnickog servisa znaju koji su im nadprovajderi. Tako da taj odgovor sto si ocekivao mislim da ne bi dobio jaku dugo... :D
 
Strasno je kad tako "napredna i savrsena kompanija" koji mnogi hvale da je bolja od Telekoma (kao da je to nesto sto bi trebalo da bude vrhunski domet svih isp u Srbiji) ponasa ignorantno prema onima koji im najvise placaju (imaju najskuplje pakete)

i 5 godina kasnije od uvodjenja kablovskog interneta u Srbiji svi cable provajderi se ponasaju bezobrazno i monopolisticki i uvek nalaze izgovor u Telekomu

cak i oni najsugaviji cable modemi koje su prve delili podrzava brzine 10/2mbit (da nepricam o najmodernijim koji podrzavaju 45/10mbit) a sta SBB kao najelitniji ISP nudi: najobicniju prevaru korisnika
http://www.sbb.rs/cms/view.php?id=358
ako se uzme u obzir da prodaju internet 8-10 puta skuplje nego sto oni placaju nemam dalji komentar
naplacivanje lokala (i jos ga daje na kasicicu) me samo tera da :crash:

SBB jeste bolji od Telekoma, to je valjda neupitno. Ponekad nestane neta zbog nekog prekida, i u roku od par sati se sredi. A i ti prekidi su rijetki. Probaj na Telekom ADSLu da ti nestane neta, pa vidi koliko ćeš čekati.

I nezvanično, od 1.9. idu još veće brzine kod SBB-a, pa sačekajmo taj datum, pa onda pljujmo po istom ako bude potrebe.


Daj boze da oni iz korisnickog servisa znaju koji su im nadprovajderi. Tako da taj odgovor sto si ocekivao mislim da ne bi dobio jaku dugo...

E to je poenta. KS zna samo ono što marketing smatra da oni treba da znaju, i mogu dati informacije za koje im je rečeno da mogu dati. Ne podržavam, ali tako je. I sigurno ne mogu govoriti manje nego ovi iz Telekomovog KS-a (teoretski). :-devil-:
 
cak i oni najsugaviji cable modemi koje su prve delili podrzava brzine 10/2mbit (da nepricam o najmodernijim koji podrzavaju 45/10mbit) a sta SBB kao najelitniji ISP nudi: najobicniju prevaru korisnika
http://www.sbb.rs/cms/view.php?id=358
ako se uzme u obzir da prodaju internet 8-10 puta skuplje nego sto oni placaju nemam dalji komentar
naplacivanje lokala (i jos ga daje na kasicicu) me samo tera da :crash:

Ma sta sve naprica, jel tebi jasno da samo deo gradova ide preko tog inostranog linka koji je SBB takodje izmuvao sa lokalnim organima vlasti u Vojvodini a da i dalje veci deo ide preko Telekoma i da ih Telekom bukvalno dere kad je u pitanju upstream i da zato ne mogu da ponude vece upload brzine kao ni lokal sve dok ne budu imali potpuno svoju mrezu koja pokriva ove gradove u jednu veliku lokalnu mrezu bez telekoma. Da li znas koliki je problem dobiti dozvole da polazu svoju optiku da bi spojili gradove u svoju mrezu bez uplitanja telekoma? Mogao bih da ti kazem jos mnogo zanimljivih detalja u vezi telekoma i sbb-a ali bi se ovde ljudi na to verovatno nasmejali jer bi im zvucalo suprotno prici u koju sada veruju.
 
rdl, ako imaš problem, zovi sbb pa vrišti na njih, ne vidim kako ćeš problem da rešiš tako što ćeš da histerišeš na random ljude sa ovog foruma. Stalno koristim razne tuđe internete i sbb je primetno ispred bilo čega drugog. Ako nešto privremeno malo zakoči ili stane, možda jedno pivo ili bensedin nije loše da se malo smire strasti.
 
Ma sta sve naprica, jel tebi jasno da samo deo gradova ide preko tog inostranog linka koji je SBB takodje izmuvao sa lokalnim organima vlasti u Vojvodini a da i dalje veci deo ide preko Telekoma i da ih Telekom bukvalno dere kad je u pitanju upstream i da zato ne mogu da ponude vece upload brzine kao ni lokal sve dok ne budu imali potpuno svoju mrezu koja pokriva ove gradove u jednu veliku lokalnu mrezu bez telekoma. Da li znas koliki je problem dobiti dozvole da polazu svoju optiku da bi spojili gradove u svoju mrezu bez uplitanja telekoma? Mogao bih da ti kazem jos mnogo zanimljivih detalja u vezi telekoma i sbb-a ali bi se ovde ljudi na to verovatno nasmejali jer bi im zvucalo suprotno prici u koju sada veruju.

Sbb ne koristi vise Telekom kao svog nadprovajdera. Odnosno trenutno koristi nekih mizernih 4mbit, koji je za korisnike u Novom Pazaru. Za sve ostale su linkovi od stranih nadprovajdera. Tako da ovo ne pije vodu, sto si napisao.
 
Evo momci da se smirite pošto sam dobio odgovor danas od napredne tehničke podrške nakon rešavanja mog problema.
Imali su sinoć sečenje neke optike i jednog nadprovajdera, trajalo varenje celu noć (to bih rekao da je za pohvalu), saobraćaj se prelio na ostale linkove gde je ovaj sa Teliom postao preotperećen, ostali linkovi su bili ok i to je sve logično i normalno za best effort servis. Rezultat: delimično zagušenje za samo neke site-ove prema spolja. Ovakve probleme noćni call operater ne mora da zna niti mu je neki od servisa stao tako da su sve ove izjave dramatizovanje stvari.
 
Ako nemash nishta pametno da dodash - bolje cuti.

Kad mi neko kazhe da je sve normalno i da je ping od 300ms do googla normalan i da je to tako "jer su se odvojili od Telekoma" i pored mog upiranja prstom na problematichan hop - nemam nishta bolje da kazhem za njih.

Morash da razumesh da ljudi koji rade u KS nisu neki struchnjaci, niti imaju takve informacije koje ti trazis. Slazem se da kod nasih provajdera tehnicka podrska mora biti bolja, ali za ovakve stvari je ona identicna svuda u svetu. Nijedan ISP nema pare za bacanje pa da na mesto tehnicke podrske postavlja inzenjere koji su u stanju da odgovre na pitanja koja im postavljaju ljudi sa Benchmarka, ES-a i slicno (znaci informaticki veoma dobro potkovani korisnici). Cak i da imaju te pare, tesko bi se neki strucnjaci opredelili da se bave tim poslom koji je dosadan i repetitivan, pa samim tim i ne nudi nikakav izazov. Tehnicka podrska je tu da odgovara na sablonska pitanja za koja je obuchena, i da obavesti o resavanju problema za koji se zna nesto duzi vremenski period. Nema sanse da ce neka tehnicka podrska biti u stanju da ti odgovori zasto je u poslednjih pola sata doslo do povecanog pinga na nekom hopu, jer oni nemaju pojma o cemu se tu radi i zasto je to tako. Zato si i dobio onakav odgovor, jer te covek verovatno nije ni razumeo sta si ga pitao :)

Zato kad se desi neki problem koji je relativno kratkog trajanja (a par sati sigurno nije neki dug period) nema potrebe da se histerise ili pljuje bilo ko. Potrebno je samo malo strpljenja i sve ce biti resheno. Tako je to kod konekcija koje nemaju zagarantovanu brzinu...provajder se trudi da ispostuje deklarisanu brzinu za sve korisnike, ali sa vremena na vreme je normalno da se desi nesto nepredvidjeno pa da na par sati ne bude ta brzina, ping i slicno.

Ja sam na tvoj prvi post reagovao zbog toga sto na svakih mesec-dva neko otvori slicnu temu tipa "NESTAO MI JE NET!!!" i tu krene frka i panika koja traje par sati dok se sve ne vrati u normalu. Ovo je ozbiljan forum i stvarno nema potrebe za takvim stvarima :)
 
Sbb ne koristi vise Telekom kao svog nadprovajdera. Odnosno trenutno koristi nekih mizernih 4mbit, koji je za korisnike u Novom Pazaru. Za sve ostale su linkovi od stranih nadprovajdera. Tako da ovo ne pije vodu, sto si napisao.

Ne pricaj gluposti, kakvih crnih 4 mbit? Koriste i to jako veliki link, pitaj nekoga iz sbb-a na visoj funkciji i recice ti slicno, doduse nista zvanicno. Preko raznih foruma neces saznati tako nesto. Upstream je vec druga stvar i tu ih deru samo tako. Downstreama SBB ima ihahaj.
 
Zasto mislis da lupam gluposti? Da bio je mnogo veci link, ali evo vec malo manje od mesec dana tog linka vise nema. Uradi traceroute od bilo kog korisnika sbb kablovske do bilo koje stranice i vidi da li bilo koji saobracaj ide preko telekomovog link-a.
 
Tako je bilo do skora, pa necu da ubedjujem nikoga, njima je i cilj da se oslobode telekoma. Ako su to uspeli onda jos bolje za sve. Ako je tako kao sto ti kazes onda su to uradili bas skoro jer su donedavno koristili njih kao jednog od nadprovajdera. Trebalo je da puste u rad jos jedan link pored onog linka sto ide od Rumunije.
 
osim sto se isto ****** desava meni i kod telekoma, npr. http://www.benchmark.rs/forum/showthread.php?t=196440

podrska je na istom nivou informisanosti, sa izuzetkom da je malo teze stupiti u kontakt.
i zaista stvara histeriju, barem ako tad koristis rdp, kao sto rdl rece.
 
Poslednja izmena:
Jeste, pogorsao se ping na par sati iz ko zna kojeg razloga i vec krece drama :d
Je l' ti tako los ping uvek ili jednom u ko zna koliko vremena pa da mora odma da se pljuje i histerishe?

Morash da razumesh da ljudi koji rade u KS nisu neki struchnjaci, niti imaju takve informacije koje ti trazis. Slazem se da kod nasih provajdera tehnicka podrska mora biti bolja, ali za ovakve stvari je ona identicna svuda u svetu. Nijedan ISP nema pare za bacanje pa da na mesto tehnicke podrske postavlja inzenjere koji su u stanju da odgovre na pitanja koja im postavljaju ljudi sa Benchmarka, ES-a i slicno (znaci informaticki veoma dobro potkovani korisnici). Cak i da imaju te pare, tesko bi se neki strucnjaci opredelili da se bave tim poslom koji je dosadan i repetitivan, pa samim tim i ne nudi nikakav izazov. Tehnicka podrska je tu da odgovara na sablonska pitanja za koja je obuchena, i da obavesti o resavanju problema za koji se zna nesto duzi vremenski period. Nema sanse da ce neka tehnicka podrska biti u stanju da ti odgovori zasto je u poslednjih pola sata doslo do povecanog pinga na nekom hopu, jer oni nemaju pojma o cemu se tu radi i zasto je to tako. Zato si i dobio onakav odgovor, jer te covek verovatno nije ni razumeo sta si ga pitao :)

Zato kad se desi neki problem koji je relativno kratkog trajanja (a par sati sigurno nije neki dug period) nema potrebe da se histerise ili pljuje bilo ko. Potrebno je samo malo strpljenja i sve ce biti resheno. Tako je to kod konekcija koje nemaju zagarantovanu brzinu...provajder se trudi da ispostuje deklarisanu brzinu za sve korisnike, ali sa vremena na vreme je normalno da se desi nesto nepredvidjeno pa da na par sati ne bude ta brzina, ping i slicno.

Ja sam na tvoj prvi post reagovao zbog toga sto na svakih mesec-dva neko otvori slicnu temu tipa "NESTAO MI JE NET!!!" i tu krene frka i panika koja traje par sati dok se sve ne vrati u normalu. Ovo je ozbiljan forum i stvarno nema potrebe za takvim stvarima :)

J****e sto si ti neki tolerantan covek:trust:
 
Evo teorije zavere na pomolu. :) Ne, ja u stvari radim za SBB i posao mi je da lurkujem ovde po forumu kako bih smirio nezadovoljne musterije :d
 
Nazad
Vrh Dno