@Duca89, kako da ti kazem... ti ugovori o uslugama su u sivoj zoni.
Te propise tumaci ko kako hoce, i svako je u pravu.
"Načelno, trgovac koji je sa potrošačem zaključio ugovor na neodređeno vreme ima pravo na otkazni rok."
Kada ti istekne ugovorna obaveza, ti si u ugovoru na neodredjeno. To je i laicima za pravo, poput mene, jasno kao dan.
Nije SBB tu jedini operater koji postupa ovako sa odlazecim korisnicima.
Takva je situacija kod svih ostalih, ISP/Mob/sta god. U ostalom, videces kad budes odlucio da se 'odvojis' od MTSa
Niko na ovim prostorima ne radi 'farming' korisnika, to im jednostavno nije bitno.
Pri tom, good luck sa 'sad cu da te tuzim RATEL-u, drustvu za zastitu potrosaca' i slicno.
Od te price jednostavno nema nista.
Mehanizam je tako postavljen, da ako ti nemas dovoljno zivaca+vremena+novca, jednostavnije je platiti tih 30 dana,
nego mlatiti praznu slamu.