Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kako da promeniš lice kada traže drugo prezime?
Kod mene svi imamo isto 🤷😂
Nekima je uspevalo i sa istim prezimenom. Sve se dogovorite sa komercijalistom SBB jer on će svoju proviziju dobiti tek kada se sve uspešno realizuje. Lično ovo radim svake dve godine ali stvari se uvek u međuvremenu menjaju kao i uslovi tako da pozovi jednog ili dvojicu komercijalista i vidi šta ti nude i reci koji je tvoj problem i budi otvoren sa njima.
 
Pitanje za nekoga ko koristi eon van mreze interesuje me placa li se doplata za eon box i moze li jedan tv na eon box a drugi preko aplikacije da se koristi i trece posto mi je net mts da li cu moci da gledam sve kanale ?
 
Pitanje za nekoga ko koristi eon van mreze interesuje me placa li se doplata za eon box i moze li jedan tv na eon box a drugi preko aplikacije da se koristi i trece posto mi je net mts da li cu moci da gledam sve kanale ?
Plaća se iznajmljivanje eon boxa i to 290 din/mes ako si pod UO, a ako si prepaid moraš da kupiš box (mislim da je 6.000 din ali nisam siguran). Tada može na dva tv-a, jedan box i jedan aplikacija. Naravno tada ćeš moći da gledaš sve kanale jer je eon van mreže, zato se tako i zove
 
Ako uzmes Eon van mreze sa UO mozes da imas dva boxa plis jednu atv app tako da mozes da gledas na tri tv-a (jedan mora biti smart).Drugiburedjaj se placa 290d mesecno(renta) ili mozes probati da izboksujes da ga ne placas. Ja sam skoro obnovio UO pa su me castili ukidanjem te rente.Pored atv app imas prava i na nekoliko slotova za telefon ili kompjuter,ne znam tacno koliko trenutno daju. Ja kao stari korisnik(jos sa d3i platforme) imam po ceni Eon light Cinestar i Hit paket kanala,dva Eon boxa,jedan atv slot i 8 drugih slotova za ispod 1700 dinara mesecno. Koristim paket na Supernova netu a ranije sam koristio Mts vdsl.
 
Ima li neko ko je u mogucnosti tj da ima vezu u Sbb da mi zamene ono djubre od SDMC za Ubee? Ja sam iz NS,ako je to bitno.
 
Ima li neko info hoce li SBB poskupljivati u januaru kao skoro svake godine
Seth Meyers Please GIF by Late Night with Seth Meyers
 
Meni je danas stigla ova "primamljiva" ponuda od SBB-a da probaju da me "navuku". Nisam do sad koristio njihove usluge. Ne znam samo odakle im moj broj... Screenshot_20231122-205712.png Da li je to još neko dobio?
 
šta trenutno može najbolje da se dobije za produženje ugovora? roditelji, dugogodišnji korisnici, iz call centra im ponudili 10% penzionerski popust. može li bolje od toga?
 
šta trenutno može najbolje da se dobije za produženje ugovora? roditelji, dugogodišnji korisnici, iz call centra im ponudili 10% penzionerski popust. može li bolje od toga?
Pogledaj moju poslednju ili pretposlednju poruku u ovoj temi. Glavni cilj je da se promeni osoba na koju se vodi ugovor kada se bude sklapao novi ugovor sa ugovornom obavezom.
 
@Zile84 u vezi te ponude, mislim da je ova tema odgovarajuća
 
Da li u toj varijanti mora da se vraća oprema, pa se dobija nova, ili oprema ostaje, tj. sve se papirološki rešava?
Druze kako da se zavrsi papiroloski , kad ti dajes nov ugovor na novu osobu i dobijas akciju 12m po 1 rsd. Ako zelis da zadrzis bilo sta a hoces 12m po 1 rsd ne moze. Nzm kako to ljudi ne skapiraju.
 
Da li u toj varijanti mora da se vraća oprema, pa se dobija nova, ili oprema ostaje, tj. sve se papirološki rešava?
Da, mora da se vrati kompletna oprema i tek kada se vrati oprema može da se izvrši prenos broja fiksnog telefona na novog korisnika ako se koristi trio paket.
Novi korisnik znači potpuno nova oprema što ne bi trebalo da je problem jer to se ne radi svaki dan i doći će majstori da instaliraju praktično istu opremu na već postojeću instalaciju što nije neko cimanje.
Ja svake dve godine rotiram dva imena koja idu u krug i prezime se razlikuje i to tako prolazi bez problema, svaki put radim preko komercijaliste ili kako se već zovu ti njihovi posebni prodavci koji nude specijalne uslove koji su uvek bolji nego na zvaničnom sajtu. Septembera 2022. sam za Trio dobio 12 meseci za 1 RSD, dok je tada zvanična ponuda na sajtu za nove korisnike bila šest meseci za dinar.
Dakle preko njihovog komercijaliste, će se uvek dobiti bolja ponuda nego što je na sajtu.

Njihovi komercijalisti su često neobučeni i puno toga ne znaju tako da sam vremenom naučio trikove i šta mora da se uradi da se ne bi izgubio telefonski broj, da bi se dobio isti ruter, itd.
Druze kako da se zavrsi papiroloski , kad ti dajes nov ugovor na novu osobu i dobijas akciju 12m po 1 rsd. Ako zelis da zadrzis bilo sta a hoces 12m po 1 rsd ne moze. Nzm kako to ljudi ne skapiraju.
Naravno, nema zadržavanja opreme ako je neko novi korisnik bez obzira što će biti instalirana potpuno ista oprema. Prethodni korisnik mora lično da odnese svoju opremu u poslovnicu i da se sve razduži po serijskom broju.

Ovo može da pogađa ljude u slučaju da ima nestašice nekih dobrih rutera.
Recimo u septembru 2022 imao sam ruter Ubee koji sam vratio i preko komercijaliste sam tražio da mi ponovo daju isključivo Ubee ruter, on je rekao da nema problema i onda kada su došli monteri stavili su mi Cisco star preko 10god, koji je užas i nema 5G.

Tada više nisu imali Ubee i Technocolor rutere. Tražio sam da mi dostave nečiji korišćeni ili moj korišćeni Ubee ili T. Ne može.

Onda su me iz firme koja je montirali i koja je njihov podizvođač doneli Technocolor na koji sam čekao (Da li je slučajno uleteo ili su ga skinuli od nekoga pa razdužili i ponovo zadužili, ne znam.)

Možda je opisani problem bio samo tog meseca i posle toga rešen i ne znam kakvo je sada stanje i to treba naravno saznati unapred.
Sem toga promena opreme je potpuno bezbolna. A ipak se uštedi dosta 12x 3.750din najmanje! Zavisi koji se paket uzima.

Tada je za Duo pakete bilo šest ili osam meseci za 1din.
Pričajte sa komercijalistom, neka vam naprave dobru ponudu, oni dobijaju proviziju za svakog novog korisnika, borite se za što bolje uslove. 💪🏽
 
Pogledaj moju poslednju ili pretposlednju poruku u ovoj temi. Glavni cilj je da se promeni osoba na koju se vodi ugovor kada se bude sklapao novi ugovor sa ugovornom obavezom.
jesi li iz beograda? drugar je baš to probao pre 3 meseca, i nije moglo. rekli su mu da je ugovor vezan za adresu, i da mora da prođe minimum 3 meseca bez ugovora da bi se adresa smatrala novom i tako ostvario popust za nove korisnike...
 
@milan1978 piše mu pod lokacijom da je iz centra Beograda.
 
jesi li iz beograda? drugar je baš to probao pre 3 meseca, i nije moglo. rekli su mu da je ugovor vezan za adresu, i da mora da prođe minimum 3 meseca bez ugovora da bi se adresa smatrala novom i tako ostvario popust za nove korisnike...
Ispričao sam šta sam uradio poslednji put kada sam zaključila ugovor na dve godine u septembru 2022. Tada je moglo.
Besmisleno je to za tri meseca jer njima sam rekao da izdajem stan i da želim da stanari sami plaćaju svoju kablovsku. To znači da ako bi jedan stanar otišao i poneo svoju kablovsku sa sobom naredna tri meseca niko ne bi mogao da zaključi ugovor?!

Nemoj da pričaš sa službenicima sbb-a već sa komercijalistima koji dobijaju procenat za dovođenje novih korisnika.
Ja znam i one koji su napravili novi ugovor na potpuno isto prezime samo drugo ime ali to je bilo pre tri godine, i to online zahtevom.
 
jesi li iz beograda? drugar je baš to probao pre 3 meseca, i nije moglo. rekli su mu da je ugovor vezan za adresu, i da mora da prođe minimum 3 meseca bez ugovora da bi se adresa smatrala novom i tako ostvario popust za nove korisnike...
Meni se desilo sledeće, mojom greškom jer nisam obratio pažnju: stanari su preselili priključak na drugu adresu kad su se odselili, mi renovirali stan, prošlo više od 3 meseca i oni su, kada sam došao da potpišem ugovor, ostavili staru šifru korisnika. To sam tek kasnije ustanovio. I evo godinama nakon toga se vodim pod tom šifrom, e jedino što uspevam da ipak dobijem odgovarajuće pogodnosti za produženja.
 
ako mogu da zamolim nekog akvizitera za područje BG da se javi u PM, ds vidimo ponudu za novog korisnika.
 
Dobar dan. Prijateljica jedna ima potencijalan problem pa me zanima da li ima neko sa sličnim iskustvom. Naime, ona je pre tačno godinu dana raskinula ugovor sa SBB-om i prešla kod drugog provajdera, međutim, bila je u gužvi i zaboravila je da vrati uređaje, i našla ih je juče zaturene u špajzu. SBB je nije ni jednom kontaktirao za njih, ali ona se boji da će dobiti neku kaznu ako ih sad vrati. Pa ako neko ima slično iskustvo ili (pravni) savet, bio bih zahvalan da mi odgovori na ovu poruku. :)
 
Dobar dan. Prijateljica jedna ima potencijalan problem pa me zanima da li ima neko sa sličnim iskustvom. Naime, ona je pre tačno godinu dana raskinula ugovor sa SBB-om i prešla kod drugog provajdera, međutim, bila je u gužvi i zaboravila je da vrati uređaje, i našla ih je juče zaturene u špajzu. SBB je nije ni jednom kontaktirao za njih, ali ona se boji da će dobiti neku kaznu ako ih sad vrati. Pa ako neko ima slično iskustvo ili (pravni) savet, bio bih zahvalan da mi odgovori na ovu poruku. :)
Drugar je imao neke stanare u stanu, i oni su imali SBB, kad su se iselili, odjavili su uslugu, a ostali su 2 D3 uredjaja i modem (bilo pre 6-7 godina) D3 uredjaji i dalje rade, a modem ne, nikad niko nije zvao iz SBB-a
 
Drugar je imao neke stanare u stanu, i oni su imali SBB, kad su se iselili, odjavili su uslugu, a ostali su 2 D3 uredjaja i modem (bilo pre 6-7 godina) D3 uredjaji i dalje rade, a modem ne, nikad niko nije zvao iz SBB-a
Hvala na odgovoru, preneo sam info. :D
Po uzoru na druge članove bih i ja zamolio akvizitera/komercijalistu SBB-a da mi se javi sa ponudom za novog korisnika (Novi Sad).
 
Poslednja izmena:
Može i meni da se javi, ističe za mesec dana Eon Premium.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno