Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ovo sto si ti okacio su ponude sa sajta i ponude za Coax brzine... Optika bi morala da bude brza od ovih brzina ovde. Kakvi prevaranti majko moja
Ostavljeno mi tokom prošle nedelje. Napred piše GIGA net, pa mi nešto nije u redu.
EDIT: Piše sitnim na flajeru da je sve živo uračunato u cenu. BOX dobija prvih 100 ili 1000 potpisanih srećnika :)
Optika 100%, mene cimaju za otključavanje podruma pa sam video šta su uveli.
 
Slobodno budite vi jos vise drski i zatrazite raskid ugovora zbog izvacivanja kanala neka vam prete do mile volje. Izmirite preostala dugovanja ako imate (nastal do datuma koriscenjea), trazite papir na kome pise da ste sve izmirili i da su dugovanja 0RSD-a, vratite im svu opremu (takodje trazite potvrdu o svoj vracenoj opremi) i ne sekirajte se nista. Samo pazite da vam na kvarno ne uvale neki papir gde pise da priznajete ovaj dug od 60000 i mirni ste... Ne mogu vam nista, jer je zakon na vasoj strani. Tuziti vas nece sigurno jer su i sami svesni da ce da izgube, pogotovo sada kada su svi sudovi na vasoj strani (ne zbog vas, mene, ili nekog treceg nego zbog rata sa Telekomom ;) )
Do a gusta kada sam podneo zahtev,sva dugovanja su izmirena. Ovo sam dobio kao odgovor na zahtev za raskid ugovora:

Kako smo Vas prethodno obavestili, s obzirom na to da su u programsku šemu uvršteni drugi kanali kao adekvatna zamena, nije došlo do promena uslova na štetu pretplatnika.
U Opštim uslovima i Ugovoru, SBB zadržava pravo izmene postojećih programa u okviru svoje ponude, sa ciljem poboljšanja kvaliteta i unapređenja TV sadržaja.
Vest o navedenoj izmeni programske šeme objavljena je na našem sajtu, na linku https://sbb.rs/izmene-programska-sema-avgust-2023/.
 
Naravno da ti je dao netačnu informaciju. Korisnici optičkog neta imaju duplo veći download i upload u odnosu na ekvivalentan paket u coax varijanti.
U mom ulazu ne postoji coax SBB, samo Supernova, stari Vektor. Sve drugo je optika po vertikalama, SBB, Orion i MTS/Yettel. Brzine SBB paketa su iz standardnog cenovnika sa sajta, nema duplih brzina. Pitao sam kad sam sklapao ugovor, rečeno mi je da je to samo za pravna lica moguće i za valjda Sremsku Mitrovicu, u kojoj je razvučena neka eksperimentalna mreža na kojoj su testirane veće brzine. Misliš da su samo meni prodali klasičan sporiji paket ali na optici? Malo mi nategnuta ta mogućnost... :ROFLMAO:
 
Ja znam za SM ponudu i da je i po BG na tim malobrojnim lokacijama gde su nudili FFTH (a ne "optika do zgrade" , samo pitanje je do koje zgrade :D :D ) i pre nego što su stignu u SM (pošto tamo SBB nije poslovao uopšte pre dolaska optike) da ja važila ista ta priča sa dupliranim brzinama. Samo se u prošlosti dešavalo povremeno da kad menjaju / povećavaju coax brzine u "Giga gradovima" zaborave na "optičare" pa optika ostane na duplo u odnosu na staru / prethodnu brzinu coax paketa umesto na nove coax pakete.

Banovani? Benchmark korisnik @lega99 (čuveni :D :D :D ) je jedan od tih retkih primeraka koji je iz BG a imao SBB optiku u godinama kad je tek kretala MTS optička mreža da se pravi. I on je imao tako duplirano i on je kukao stalno na taj Calix ONT. SBB sad ima 2 različite optičke varijante gde je jedna Calix oprema + koriste DVB-C za TV uslugu vs Nokia oprema i uvaljivanje OTT modela Eon boxa, bez coax kablova samo za TV uslugu.

Ako je stvarno svuda tako je optika do krajnjeg korisnika onda su to neki novi momenti da se ne pravi razlika i da na optici furaju tako bedan upload kao na coax. Kao što su tako beše i ex-Beogrid korisnicima degradirali uslugu?
 
Opa,poceli sa pretnjama. Podneo sam zahtev za raskid zbog ukidanja kanala. Nisu nista odgovorili dok nisam poslao mail pre neki dan. Naravno odbili,kazu imaju prava jer su ubacili nove. Obratio sam se Ratelu,danas zvali bivsu suprugu( na nju se vodi ugovor) i traze joj preko 60000 sa raskid ili ce prinudna naplata. Kazu ne zanima ih sta Ratel kaze po tom pitanju.Na kraju besno spistili slusalicu kad im je ova rekla da ce se tuziti ako treba.
Došlo vreme da uz prisustvo, advokata ćemo raskidati ugovore, pazi imaju pravo, pa i nemaju. Druga stvar je kad vlasnik same televizije ukine, ugasi kanale, a sasvim drugo je kad kablovski operater ugasi. Znači kablovski operater može sve da ugasi i da ubaci kineske sve. Ma najbolje potpisivati bez ikakvih ugovora. Jer vidim ugovorne obaveze dosta izlaze na nos. U svim sferama.
 
Da li imate problem sa sbb konekcijom ako ubacite jos jedan ruter lanom iza sbb rutera?
Ili samo sa bridge konekcijom?
A drugo je, ima li svrhe sbb smart box imati ako se ima vec smart tv, koja je prednost u odnosu na d3?
 
Kako smo Vas prethodno obavestili, s obzirom na to da su u programsku šemu uvršteni drugi kanali kao adekvatna zamena, nije došlo do promena uslova na štetu pretplatnika.
U Opštim uslovima i Ugovoru, SBB zadržava pravo izmene postojećih programa u okviru svoje ponude, sa ciljem poboljšanja kvaliteta i unapređenja TV sadržaja.
Vest o navedenoj izmeni programske šeme objavljena je na našem sajtu, na linku https://sbb.rs/izmene-programska-sema-avgust-2023/.
Naravno da je doslo do proemne i stete na vasu korist... Jer npr vi mozda ne mzoete da zivite bez AXN-a i samo zbog njega ste i uzeli SBB (i on je tada bio kanal u ponudi zbog koje ste uzeli uslugu)i onda oni izbace AXN i uvedu npr kanal koji informise o kolicini peska u Avganistanu (sto verujem da vas neopisivio zanima :d) naravno da je na vasu stetu i da imate puno pravo da trazite raskid bez penala... Pustite vi sta vam oni pricaju, njihovo je da vam prodaju maglu i da nastave da vam muzu novac... Neko je pomenuo, imate sajt Efektive tamo vam sve pise crno na belo procitajte, uradite po upustvima i nemate nikakve brige ;)
Došlo vreme da uz prisustvo, advokata ćemo raskidati ugovore, pazi imaju pravo, pa i nemaju.
Upravo tako... SBB i ide na to da su ljudi totalno neuki i nesposobni, a da nece da placaju advokate jer svi znamo kakve su im tarife... Medjutim, ima nas koji jesmo advokati, ili imamo iste u uzoj porodici ;) Nemaju nikakvo pravo... Dacu ti glup primer (bukvalno glup i banalan al razumece ga i moje dete od godinu dana)
Primer: Ti dodjes kao podstanar kod mene i hoces da iznajmis garsonjeru koju ja izdajem. To je jedan solidan stancic od 30tak kvadrata, sa modernim namestajem, ima sve sto ti treba, tebi odgovara, mi se dogovorimo i ti iznajmis taj stancic od mene po ceni od 200evra mesecno.... I ti krenes da zivis kod mene , prodje nekih mesec dana, i ja te pozovem i kazem:" E vidiiii, iz tog i tog razloga ja tu garsonjeru vise necu da ti dajem za 200 evra, ali evo nasao sam ti zamenu, 30 kvadrata u mojoj garazi" Ona puna vlage, plocice dole, nema wc itd itd... Generalno ja ti nisam nista menjao, ti placas 200 evra za 30 kvadrata jel tako? :) Slozices se da nije bas:)
Kao sto rekoh prethodnom citiranom korisniku, za pocetak i osnove Efektiva je i vise nego korektan izvor znanja i moci u pregovorima sa SBB-om, Telekom, i svima ostalima ;)
 
Poslednja izmena:
Info ako neko zeli da postane novi korisnik SBB-a: na sajtu je prvih 9 meseci za dinar, ali ako pozovete, daju 12 meseci za dinar. 😀
 
Ja znam za SM ponudu i da je i po BG na tim malobrojnim lokacijama gde su nudili FFTH (a ne "optika do zgrade" , samo pitanje je do koje zgrade :D :D ) i pre nego što su stignu u SM (pošto tamo SBB nije poslovao uopšte pre dolaska optike) da ja važila ista ta priča sa dupliranim brzinama. Samo se u prošlosti dešavalo povremeno da kad menjaju / povećavaju coax brzine u "Giga gradovima" zaborave na "optičare" pa optika ostane na duplo u odnosu na staru / prethodnu brzinu coax paketa umesto na nove coax pakete.

Banovani? Benchmark korisnik @lega99 (čuveni :D :D :D ) je jedan od tih retkih primeraka koji je iz BG a imao SBB optiku u godinama kad je tek kretala MTS optička mreža da se pravi. I on je imao tako duplirano i on je kukao stalno na taj Calix ONT. SBB sad ima 2 različite optičke varijante gde je jedna Calix oprema + koriste DVB-C za TV uslugu vs Nokia oprema i uvaljivanje OTT modela Eon boxa, bez coax kablova samo za TV uslugu.

Ako je stvarno svuda tako je optika do krajnjeg korisnika onda su to neki novi momenti da se ne pravi razlika i da na optici furaju tako bedan upload kao na coax. Kao što su tako beše i ex-Beogrid korisnicima degradirali uslugu?
Stvarno ne znam šta je izvan zgrade, mislim da su svojevremeno razvlačili optiku korz šahtove u blokvoima... U ulazu je lepa vertikala na stepeništu i optički kabl od kutije do korisnika (modem, ruter). Za varijante imaš pravo, ali im se sve to vodi kao optika i nema dupliranja brzina. Primer: ja imam OTT box + Huawei optički ruter, direktno optički kabl u ruter, nemam nikavog koaksa. Moji roditelji imaju coax Pošta neta, iskorišćen za tv uslugu SBBa, DVB-C, a ruter im je isti kao moj, beli Huawei. razlika je što oni imaju onu skalameriju iza tva, kutiju s onim kablićima oko rutera. Oba paketa se vode kao optika kod njih na nalogu i u ugovoru. Imamo SBB optiku i na trećoj lokaciji, takođe nije duplirana.
Da, ja sam ex-Beogrid, naplaćivali nam 70/50 net kao da je 200/20.
 
Eto...
Godinama u nazad jesu SBB optički paketi bili coax varijanta x 2... Sad eto propast, moderno 🤣🤣🤣 Svima isto (krš)😁
 
Skroz je dobra priča ovo na 30 meseci, 18 po 1 dinar.
Ja bih potpisao ovo, ako neko nudi...
🤔👌🤣
 
Pozdrav svima,
Možda pitanje nije za ovu temu (nisam nigde našao slično pitanje), ali htedoh da pitam da li postoji mogućnost da se proveri ukupan protok (data usage) podata kroz mrežu po korisniku, u mom slučaju SBB-ov modem-ruter Ubee EVW32C. Pitao sam SBB operaterku i dobio odgovor (uz njenu konsultaciju sa kolegama iz Internet podrške) da ne postoji mogućnost, što mi je skroz apsurdno jer sam ubeđen da je pre X godina na portalu mojsbb ili kako se tada zvao na svom nalogu moglo da se vidi koliki je saobraćaj ostvaren u proteklom/prethodnom mesecu. Takođe mi se čini da je i logovanjem na web interface na SBB tadašnji modem/ruter moglo da se u nekom meniju vidi ostvareni saobraćaj. Da li je to trenutno izvodljivo na Ubee EVW32C ruteru?
 
Izvinjavam se ako je vec bilo, da li je bilo najavljeno povecanje cena, tek sam sad primetio da mi je racun za avgust mnogo veci od racuna za jul? Znaci EON Full TV van mreze sad umesto 1697 kosta 2149 din? To je povecanje od 25% i vise. Na sajtu vidim obavestenje o povecanju cena koje je bilo u januaru a o ovome nista ne moze da se pronadje
 
Vidi preko moj sbb aplikacije da nisi aktivirao neki dodatni paket. Nike bilo povecanja cene.
 
Da ti nije istekla promocija?
 
Izvinjavam se ako je vec bilo, da li je bilo najavljeno povecanje cena, tek sam sad primetio da mi je racun za avgust mnogo veci od racuna za jul? Znaci EON Full TV van mreze sad umesto 1697 kosta 2149 din? To je povecanje od 25% i vise. Na sajtu vidim obavestenje o povecanju cena koje je bilo u januaru a o ovome nista ne moze da se pronadje
Meni zvuči kao da je istekla promocija jer je ta nova cena već dugo aktuelna za eon full
 
:rolleyes: ah, jeste, moja je greska. Fora je sto mi se povecao racun i sa6na7 mesec, i sad ponovo sa7na8 pa sam se zbunio.
Sad shvatam da je to zato sto je promocija istekla negde polovinom 7. meseca tako da je on bio obracunat vise ali ne u punom periodu, a tek 8. mesec je obracunat ceo po uvecanoj ceni. Hvala svima :) Svaki mesec se rezije uvecavaju, nije normalno vise
 
Moze li kontakt da das? U Ns u poslovnici nista ne nude dodatno.
011/4001000 To je valjda njihov kontakt centar. Sa tog broja su me zvali pre mesec dana i nudili 18 mes za dinar a 12 meseci puna cena. Tada nisam bio zainteresovan posto imam mts optiku ali s obzirom da mi uskoro istice predomislio sam se pa sam ih okrenuo prosle nedelje. Uslov mi je bio da dobijem dva eon boxa na sta su pristali.
 
Jel jos neko ima smetnje sa internetom? ADSL, zadnja 3 dana imam packet loss, svakih 2-3 min idu smetnje koje traju odprilike 10ak sekundi i dobijam packet loss a ping odleti na 500+..
Radio sam vise puta obican restart rutera pa i factory reset, menjao LAN port koji ide do PC i opet nista, korisnicka podrska kao i uvek beskorisna.. Sutra ce 99% neko od njih izaci na teren ali u slucaju da se ovo nastavi jel postoji nacin da raskinem ugovor? Potpisao sam UO oko 20-og septembra, znaci ni prvi mesec nije prosao..

23131.png
 
Izvinjavam se ali nisam detaljno pratio temu od kad sam iskljucio Sbb u aprilu. Jel ovo zvanincno 4 meseca sto daju po dinar sve sto su se pretrgli? Ovi iz Mts a postavili kutiju sa optikom pre 6 meseci ali dalje od toga nije islo. Nemam vise snage da ih cekam pa razmisljam da opet uzmem Sbb.
sa 15 meseci pali na 4,malo je kume.😁
 
Jel jos neko ima smetnje sa internetom? ADSL, zadnja 3 dana imam packet loss, svakih 2-3 min idu smetnje koje traju odprilike 10ak sekundi i dobijam packet loss a ping odleti na 500+..
Radio sam vise puta obican restart rutera pa i factory reset, menjao LAN port koji ide do PC i opet nista, korisnicka podrska kao i uvek beskorisna.. Sutra ce 99% neko od njih izaci na teren ali u slucaju da se ovo nastavi jel postoji nacin da raskinem ugovor? Potpisao sam UO oko 20-og septembra, znaci ni prvi mesec nije prosao..

Pogledajte prilog 407250

Upravo sam hteo da pitam da li neko ima problema sa mikroprekidima? poslednjih par meseci katastrofa, u poslednjih mesec dana je jos gore nego ranije, bukvalno svaki dan se desava po nekoliko puta, Radne aplikacije zabaguju skroz, mora restart. Radili smo monitoring, i uocili da se paketi gube kada izadju van srbije, posle 30 sekundi se vrati sve u normalu, to se mozda ne oseti na webu, ali na radnim app se oseti itekako. ATS kaze da nema resenje za ovo, jer se navodno radi o problemu koji je van granica SRB, sto mi je tesko da poverujem. Samo da dodam da je optika u pitanju.
 
Poslednja izmena:
Upravo sam hteo da pitam da li neko ima problema sa mikroprekidima? poslednjih par meseci katastrofa, u poslednjih mesec dana je jos gore nego ranije, bukvalno svaki dan se desava po nekoliko puta, Radne aplikacije zabaguju skroz, mora restart. Radili smo monitoring, i uocili da se paketi gube kada izadju van srbije, posle 30 sekundi se vrati sve u normalu, to se mozda ne oseti na webu, ali na radnim app se oseti itekako. ATS kaze da nema resenje za ovo, jer se navodno radi o problemu koji je van granica SRB, sto mi je tesko da poverujem. Samo da dodam da je optika u pitanju.

Aha znaci to traje vec duzi vremenski period.. Kod mene je danas sve radilo ok do nekih 18:00h i onda opet mucenje sa paketima.. Tehnicka podrska me zvala i trazili mi da uradim ping test na google dns, kazu pozvace me u 20:00h ponovo i naravno nisu me pozvali jer ocigledno nemaju resenje za problem 😆 A nema 15 dana da sam potpisao ugovor hahah ee zivoteee
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno