Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Drugari,

1) Šta se dešava kad istekne dvogodišnji ugovor a NE odem u poslovnicu da obnovim? Je l cena ostaje ista, ili dolazi do neke promene?

Moj ističe 13.1.2023.-e.
BTW: ranije je mogao taj datum da se vidi u MojSbb app i na sajtu, u sekciji Profil korisnika. (Sad su maltene sakrili datum isteka ugovora, ili ga ja bar NE nalazim.)

Pre dve godine (nov/dec 2020.-e.) su me oni sami zvali telefonom (mesec/dva pred istek.), i poštom (kurirskom službom) su poslali novi ugovor (isto na dve godine) koji lepo potpišem i gotovo.

Sad ne zove niko. Možda zato što sam na EON Premium-u, pa nema potrebe da mi uvaljuju neki skuplji paket. Ali rado bih prešao na "paket ispod.", sada.

2) Ako neko zna broj telefona "te ekipe" (koja šalje ugovore poštom) bio bih zahvalan za deljenje.

Mogu ih pozvati i tražiti da pošalju poštom, valjda?

Hvalaaaaaaa punoooo!
 
Ostaje ista cena, bar je meni ostala ista posle isteka ugovora.
Ni ja nisam mogao da vidim kad mi istice ugovor, pa sam ih zvao.
 
Šta se dešava kad istekne dvogodišnji ugovor a NE odem u poslovnicu da obnovim? Je l cena ostaje ista, ili dolazi do neke promene?
cena ostaje u skladu sa ugovorom. tebi prestaje dvogodišnja obaveza a ugovor i dalje važi. npr., ja i dalje imam stari Trio Gold paket (nikako da pređem na EON Full iz opravdanih razloga, iako mi je verovatno i optika dostupna)
 
Ne može nikako da ostane ista cena tj isti iznos računa kad po isteku UO kreću da naplaćuju mesečnu rentu za Eon box.
Ja sam zbog tog bezobrazluka (naplata mesečne rente za opremu i za primarni TV) raskinuo Eon OTT ugovor.
 
I ja mislim da ne može, npr. imam premium po ceni full, nelogično bi bilo da ostane tako po isteku obaveze.
 
Cena se naravno menja na redovnu cenu za izabrani paket nakon isteka UO, ako je u toku UO odobren popust na cenu paketa, npr. ono uobicajeno sto daju skuplji paket po ceni sadasnjeg, jeftinijeg.
 
Hvala svima.

Popuste nemam, cena je redovna.
Jedino ako dodaju tu "rentu" za EON Box koju pominje @shamanNS - ali i tu imam 1 box, nemam dodatne. (drugi TV ima stari Cisco risiver, i iako je lošiji od EONa, ako ništa drugo - zbog nemogućnosti vraćanja svih kanala unazad, - stariji članovi porodice se bolje snalaze s Ciscom nego EONom) :)

Sigurno poseduju "odvojenu službu" koja se bavi zivkanjem ljudi i slanjem (novih) ugovora - kako god da im se zove (Služba za XYZ), postoji 100%. Možda se mogu dobiti zvanjem standardnog broja "podrške" ali ako neko od Vas (igrom slučaja) zna njihov broj, dajte i zvaću ih direktno.

Komfornije, lakše je ugovor obnoviti: poštom. Pošalju, potpišeš i gotovo.

Ali... AKO sve ostaje isto, ništa mi ne fali i da NE budem vezan ugovorom nego: Slobodnjak. :) (kao @momsab. Čudi me da Vas nisu zvali, da nutkaju "novim", skupljim paketima) 😂
 
Očekivano da i ovde dođe do nekog poskupljenja.
 
Očekivano da i ovde dođe do nekog poskupljenja.
Ocekivano je da se pridrzavamo ugovorenih uslova za vreme trajanja ugovorne obaveze, to sto smo navikli na indijanstinu svih operatera je drugo. Ovde sve prolazi pa zasto da ne, ali da je u redu, nije. Sami odredjuju duzinu trajanja UO, ako ne mogu da projektuju poslovanje za taj period to je njihov problem. I ne, rat u Ukrajini nije dovoljno dobar razlog kao i za gomilu drugih stvari, ali kad su ljudi ovce onda sto da ne
 
Nemaš razloga za nervozu. Raskineš ugovor i ideš dalje.
Za svoj proizvod ili uslugu imaju pravo da odrede cenu kako misle da treba. A kupac ima pravo da kupi ili ne. Kao i za sve ostalo.
 
Ma naravno, nije nervoza, samo je princip ugovora postao potpuno nistavan i korisnici bilo kakvih usluga su postali potpuno sekundarna stavka, sto mislim da je veoma lose jer vodi u srozavanje kvaliteta. Onda ni promena ne donosi nikakav boljitak posto je svuda isto. To vec vidimo i u kvalitetu tehnickih proizvoda npr, ima sve vise primera lose kontrole kvaliteta ali prolazi i dalje
 
Sad zvao da se raspitam za poskupljenje, i važi za sve korisnike komplet, ništa sutra u poslovnicu dok se otvori. Izbegavao sve i ne vredi, sad je već novčanik iskreno u pitanju. Moram gledati šta mi je u životu prioritetnije.
 
Nemaš razloga za nervozu. Raskineš ugovor i ideš dalje.
Za svoj proizvod ili uslugu imaju pravo da odrede cenu kako misle da treba. A kupac ima pravo da kupi ili ne. Kao i za sve ostalo.
ne ako imaju monopol, a imaju ga u mnogim mestima sto se tice kablovske. a inace se sbb bunio oko cene rts-a, prve+b92, premijer lige, bandera...
 
Ako poskupljenje važi i za nas koji smo pod ugovornom obavezom, onda su sebi pucali u nogu. Taman mi je isteklo 6 meseci po 1 dinar, a pre nedelju dana me zvao mts agent i nudi mi 18 meseci po dinar. Biće dosta onih koji će iskoristiti ovo i raskinuti ugovore.
 
Ako poskupljenje važi i za nas koji smo pod ugovornom obavezom, onda su sebi pucali u nogu. Taman mi je isteklo 6 meseci po 1 dinar, a pre nedelju dana me zvao mts agent i nudi mi 18 meseci po dinar. Biće dosta onih koji će iskoristiti ovo i raskinuti ugovore.
Ja zvao telefonom sad i pitao i lik kaže da važi za sve korisnike. Svakako sutra idem lično u poslovnicu i ako je tako, biće zbogom...
 
Lepo kaže zakon, a i sbb lepo obavestio, sutra idem u poslovnicu odma, ako je za sve papir i potpis i kud mili moji.
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-01-02-00-12-52-375-edit_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-01-02-00-12-52-375-edit_com.android.chrome.jpg
    275.6 KB · Pregleda: 85
Znači kakav sam baksuz, taman otišao u SBB i eto poskupljenja. Mada, 150 dinara je sitna suma, pogotovo u ovoj inflaciji. Šta sad da se radi.

Što se mene tiče i dalje mi je bolje da prebegnem kod njih nego da se patim sa Telekomovim ADSL-om i njihovim zavlačenjem oko optike koja već 4 godine "samo što nije u našoj ulici".
 
Znači kakav sam baksuz, taman otišao u SBB i eto poskupljenja. Mada, 150 dinara je sitna suma, pogotovo u ovoj inflaciji. Šta sad da se radi.

Što se mene tiče i dalje mi je bolje da prebegnem kod njih nego da se patim sa Telekomovim ADSL-om i njihovim zavlačenjem oko optike koja već 4 godine "samo što nije u našoj ulici".
Ja ću morati da proverim sutra licem u lice, kod mene je materijalna kriza trenutno i meni znači svaki dinar. A tv mi trenutno najmanje bitan u životu.
 
Miriše mi , da ne kažem smrdi, na situaciju sa Orionom, APP, ako si baš navalio da raskineš ugovor onda ti kažu "dobro, za tebe neće biti poskupljenja".
 
Preko korisnika foruma koji će ti se pretpostavljam sam javiti ;)

Ajde neka se i meni kolega iz SBB-a sa foruma javi na PM, izgleda da mi istice ugovor za neki dan, pa da vidimo sta i kako.
 
Poslednja izmena:
Ne može nikako da ostane ista cena tj isti iznos računa kad po isteku UO kreću da naplaćuju mesečnu rentu za Eon box.
Ja sam zbog tog bezobrazluka (naplata mesečne rente za opremu i za primarni TV) raskinuo Eon OTT ugovor.
Ostaje ista cena. Meni istekla pre godinu dana za eon full duo
 
Posle 30 god. izgleda da je došlo vreme za zamenu SBB-a..Ako neko ima kontakte akvizitera od konkurencije može kontakt u pm..
 
kako 30? SBB je tu 20 godina i kusur meseci
 
ako vam je neka uteha, deo tih para ide prvoj+b92. kolko se secam nikad nisu objavili detalje sporazuma...
de, de..
 
Jel obuhvata i total tv?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno