Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@vlad1982 rekao bih da preteruješ i to ne malo. To što piše do je za situacije kada provajder zbog iznenadnih kvarova na mreži nije u stanju da obezbedi svima brzinu koju je ugovorio. Nikako za duži vremenski period. I tačno je, ako nije u stanju da obezbedi uslugu koju naplaćuje, onda treba i račun da prilagodi usluzi. Lepo mu je bilo dok je trpao pare u džep umesto da ulaže u infrastrukturu i opremu. Sad je došlo vreme da se malo i on stisne, ne samo korisnici.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
U ugovoru pise DO xxx Mbps.

Za garantovanu brzinu imate biz pakete.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja imam dva Archer-a C7, v2 i v5, jako sam zadovoljan kako rade, v5 pokriva potkrovlje i sprat ispod 5Ghz signalom a jos jedan sprat nize 2.4GHz signalom.
 
Poslednja izmena:
U ugovoru pise DO xxx Mbps.

Za garantovanu brzinu imate biz pakete.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Uvek moze RATEL da se konsultuje, da li je brzina koja je isporucena dovoljno bliska onoj ugovorenoj.
Po tvom tumacenju, mogu svima da lupe 1/1 i dovidjenja 2 godine, zar ne?

Zato savetujem svima koji imaju velike padove u brzini, screenshot i priijava, svaki put.
Pa kad se nagomila, posaljete zahtev za umanjenje cene.
Ako odbiju, konsultacija s RATEL-om.
 
^ Ma naravno. Evo, ja se jos uvek cimam sa njima. Mesec i po dana. Malopre sam ih zvao, jer je tehnicar trebao da dodje kod mene, po treci put, i kazu mi u teh. podrsci da je tehnicar otkazao dolazak. :D Ja zaista nemam nista protiv da brzina varira 5-10%, i svi u sbb-u kazu da je to maksimum pada, ali kada download padne na 30-40-50-% od deklarisanog i to bez obzira na doba dana...e tu nesto nije u redu.
 
Jesu li ovo ozbiljno pojacali internet pakete?

Screenshot (18).jpg
 
Pozdrav,

Malopre sam se registrovala jer vidim da je ovde vecina upucena u ono sto se meni trenutno desava sa SBB-om pa me zanima da li je neko uspeo nesto protiv vetrenjaca.
Naime tokom ovog vanrednog stanja firma mi je ponudila mogucnost da radim od kuce, dodelila mi opremu, podesili sve, probali u firmi, funkcionise. Dodjem kuci, ujutro se povezujem sat vremena, ne ide, zovem IT, maltretiram i poznate i nepoznate, pokusavaju sve, sve je ok, ali ne funkcionise. Vratim se u firmu. Par dana pokusavamo da resimo problem da bi mi neko predlozio da odem kod komsinice i probam. To i uradim - BOOM - funkcionise. Zovem SBB i saznajem da mi je IP adresa NAT (laik sam i desifrujem da je to nesto poput dvojnika na telefonu sto mi onemogucava neke stvari izmedju ostalog i ovo sto mi je sad potrebno). Pravim dramu preko telefona, covek kaze Ja sam samo teh.podrska, pitam po kom osnovu biraju ko je NAT ko ne, zasto moja prva komsinica koja nema veci paket od mene ima, a ja ne, nema odgovora. Tj. ima, plati 610 dinara mesecno. Iz principa necu jer neko ne mora, a neko mora. Pricam sa operaterom, on kaze To prevazilazi moje nadleznosti, pisi mejl. Pisem mejl, oni ne odgovaraju nedelju dana, pisem novi gde im kazem da mislim da treba da me shvate ozbiljno jer mi je ugrozena bezbednost zbog njih, oni odgovaraju da ONI nisu u mogucnosti da daju userima staticku adresu te JA treba da doplatim 610 din mesecno (?) Da mi nisu ok njihove usluge, u momentu bih raskinula ugovor koliko su mi digli pritisak. Malo me smara sad da trazim nove, menjam opremu, a realno to mi ni ne treba osim ovih mesec dana. Da li je neko ovo resio? Kako? Bukvalno bih ih tuzila za ugrozavanje bezbednosti koliko su me iznervirali.
 
Da li se ovo pojavila mogucnost za 2 smart tv aplikacije?

0-02-0a-ff1a364f8a94a8c26f4f5ea7e7f1f6a9a193cd650b8595497bac2817eb0b9dbe_483bf276.jpg
 
Ne. Tako stoji svakom ko ima Eon box. Kad instaliraš dodatni SmartTV app (van tog koji je na Eon boxu) pisaće ti 1/2. Drugi "slot" je rezervisan za Eon box tako da ako probaš da aktiviraš još 1 uređaj (= da imaš 2 SmartTV app a da ni jedan od njih nije njihov Eon box) dobićeš poruku da je registrovan maximalan broj uređaja.

Jedino ako baš sad nisu promenili nešto samo za vas "u mreži" korisnike... pošto sam ponovo testirao to sa mojim "van mreže" postpaid nalogom i sve radi po starom (izbacuje mi "max broj uređaja" grešku).
 
A ako se ne bi koristio ni jedan box vec samo 2 tv-a?
Msm, ovo nije moj screenshot, drugar mi je poslao :)
 
Pričao sam ovde da drug ima modem neki matori bez podrške za WiFi.
Saznao sam da je u pitanju model Motorola SurfBoard SB5100E.
Pitam danas ove iz SBB-a, da li bi čovek mogao da dobije besplatno novi modem, sramota je da u 2020. nema WiFi u kući i oni ladno kažu, može ako potpiše novi ugovor za EON...
Ima neko iskustva sa ovim, ne mogu da verujem da traže novi ugovor za WiFi modem.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pričao sam ovde da drug ima modem neki matori bez podrške za WiFi.
Saznao sam da je u pitanju model Motorola SurfBoard SB5100E.
Pitam danas ove iz SBB-a, da li bi čovek mogao da dobije besplatno novi modem, sramota je da u 2020. nema WiFi u kući i oni ladno kažu, može ako potpiše novi ugovor za EON...
Ima neko iskustva sa ovim, ne mogu da verujem da traže novi ugovor za WiFi modem.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Podnese zahtev za raskid ugovora.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Pričao sam ovde da drug ima modem neki matori bez podrške za WiFi.
Saznao sam da je u pitanju model Motorola SurfBoard SB5100E.
Pitam danas ove iz SBB-a, da li bi čovek mogao da dobije besplatno novi modem, sramota je da u 2020. nema WiFi u kući i oni ladno kažu, može ako potpiše novi ugovor za EON...
Ima neko iskustva sa ovim, ne mogu da verujem da traže novi ugovor za WiFi modem.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
Njemu je tu sad makar lako. Uzme jeftin tplink ruter i nek' vozi. :)
 
Spora je ta Motorola, jako star model sa ograničenom brzinom (neki stari Docsis). Nisam ni razmišljao do sad o tome, super je bila dok je net bio 1 Mb/s, za današnje brzine neta je neupotrebljiva.
 
Baš o ovome i pričam, čovek izvlači preko kabla maks 1Mb/s.
Da se to meni desilo, ja bih pritisnuo SBB i pretio raskidom, međutim jedva sam ga ubedio da taj modem nije za korišćenje i da bi bilo lepo da se obrati SBB-u za zamenu.
Bukvalno za nevericu da provajder nije dužan da zameni matoru opremu i da te uslovljava novim ugovorom...

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Pa nije njihova oprema verovatno, koliko se sećam SBB nije nikad delio te Motorole, ja sam je npr. kod PTT-a kupio sam.
A ako hoćeš njihov novi ruter logično je da te uslove i novom pretplatom sa ugovornom obavezom.
 
Oprema je koliko sam razumeo Ikomova, prilično je glupo da se vade na to da nije njihova oprema... Kupio si Ikom, oprema je sada tvoja, omogući bar osnovno, niko im ne traži Ubee, al neki basic modem koji podržava Docsis 3.0 brzine su mogli da ponude.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Po ugovoru koji je sa Ikom-om zaključio je dobio taj modem. Kad bude zaključio novi sa SBB-om, dobiće novi. Ništa tu nije glupo, poštuje se ono što je potpisano.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Preneću mu ova saznanja, pa nek on odluči.
Ne znam koji je to tačno paket koji trenutno ima, kaže da TV+Net plaća 2400, e sad budući da je EON Duo 3000, ne znam dal mu se isplati, jedino ukoliko mu net u paketu nije prilično male brzine.

Zanima me šta bi mu dali ukoliko se modem pokvari? Ponovo neki bez WiFi?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Uvek moze da "pomogne" modemu da rikne, ne verujem bas da ih imaju na stanju novih...
 
Ma nek zalije to vodom..

Poslato sa LYA-L29 pomoću Tapatoka
 
Uvek moze da "pomogne" modemu da rikne, ne verujem bas da ih imaju na stanju novih...

Tako će i biti, samo ću mu reći da povremeno gasi modem iz struje i da ih zove da mu se modem restartuje. Sećam se da sam jednom tako izvrdao Telekom za bolji ZTE modem :D
 
Da li se ovo pojavila mogucnost za 2 smart tv aplikacije?

Pogledajte prilog 283985
Došao sam ovde baš iz ovog razloga. Ne, to ne znači da možeš da imaš dve smartTv aplikacije, niti postoji mogućnost da se za drugu doplati.
Malopre sam pričao sa korisničkim servisom iz istog razloga. Ima eon box i shiled aktiviran, i stoji mi 1 od 2. Hoću da dodam mibox, i izbacuje mi max broj uređaja.
Neverovatno mi je da nemaju doplatu. Zašto ne bi uzeli još para? Jel postoji neki način da se ovo zaobiđe? Jel radi obična android app na smartTvu?
 
Poslednja izmena:
Da odgovorim sam sebi. Probao sam da sideload-ujem android app ali izbacuje gresku pri startu.
 
Šta se dešava kada istekne stari ugovor a ne podnesem zahtev za raskid ugovorne obaveze niti potpišem novi ugovor? Koliko takvo stanje može da traje?
 
Pozdrav,

Malopre sam se registrovala jer vidim da je ovde vecina upucena u ono sto se meni trenutno desava sa SBB-om pa me zanima da li je neko uspeo nesto protiv vetrenjaca.
Naime tokom ovog vanrednog stanja firma mi je ponudila mogucnost da radim od kuce, dodelila mi opremu, podesili sve, probali u firmi, funkcionise. Dodjem kuci, ujutro se povezujem sat vremena, ne ide, zovem IT, maltretiram i poznate i nepoznate, pokusavaju sve, sve je ok, ali ne funkcionise. Vratim se u firmu. Par dana pokusavamo da resimo problem da bi mi neko predlozio da odem kod komsinice i probam. To i uradim - BOOM - funkcionise. Zovem SBB i saznajem da mi je IP adresa NAT (laik sam i desifrujem da je to nesto poput dvojnika na telefonu sto mi onemogucava neke stvari izmedju ostalog i ovo sto mi je sad potrebno). Pravim dramu preko telefona, covek kaze Ja sam samo teh.podrska, pitam po kom osnovu biraju ko je NAT ko ne, zasto moja prva komsinica koja nema veci paket od mene ima, a ja ne, nema odgovora. Tj. ima, plati 610 dinara mesecno. Iz principa necu jer neko ne mora, a neko mora. Pricam sa operaterom, on kaze To prevazilazi moje nadleznosti, pisi mejl. Pisem mejl, oni ne odgovaraju nedelju dana, pisem novi gde im kazem da mislim da treba da me shvate ozbiljno jer mi je ugrozena bezbednost zbog njih, oni odgovaraju da ONI nisu u mogucnosti da daju userima staticku adresu te JA treba da doplatim 610 din mesecno (?) Da mi nisu ok njihove usluge, u momentu bih raskinula ugovor koliko su mi digli pritisak. Malo me smara sad da trazim nove, menjam opremu, a realno to mi ni ne treba osim ovih mesec dana. Da li je neko ovo resio? Kako? Bukvalno bih ih tuzila za ugrozavanje bezbednosti koliko su me iznervirali.

Aj' posto ti niko nije odgovorio, a pisali smo mnogo vec o tome.

Tako je kako je, nema resenja.
Natuju random pa kome zapadne, uglavnom su to novi ugovori na EON Light paketu ali zapadne o nekima sa jacim paketom.

Mozes da im se popnes na grbacu ali slaba je vajda da ces uspeti nesto sem doplate od 610 za javnu IP.
Ne znam zbog cega ti tacno smeta nat, mozda da objasnis pa mozda neko proba da ti pomogne ako je neka aplikacija ili vec nesto pa ako neko ima neko resenje ...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno