idijanac
Slavan
- Učlanjen(a)
- 06.12.2008
- Poruke
- 490
- Poena
- 345
Ma jeste, SBB priključuje korisnike unapred, dva dana pre nego što uopšte i podnesu zahtev...
Koga interesuje moje iskustvo sa njima, nek' premota ovu temu unazad pa nek' vidi: dva dana zaredom se nisu pojavili u zakazano vreme. Onda sam im rekao da ne moraju više ni dolaze...
U ozbiljnost i zrelost SBB-a kao firme, imaćeš priliku da se uveriš prvi put kad bude nekih problema, pa kad krenu da se vrte u krug umesto da reše problem. Jedino u čemu su dobri je ponuda TV kanala i platforma za distribuciju programa. Internet ponuda danas im je na granici smeha i očaja, sa odnosom Down/Up 20/1. Umesto da su zagrizli nakon pojave Targa i krenuli u ozbiljno širenje optike, stali su čim je Targo zaglavio. Lakše je ubosti 7 na Loto-u nego naći zgradu sa SBB optikom, što će im se obiti o glavu. Na njihovu sreću (a žalost korisnika), ni konkurencija nije nešto mudrija, inače od SBB-a ni dugmići ne bi ostali...
Ovo ti sve piše neko ko sa SBB-om ima ~20 godina iskustva, na više lokacija. Onomad, stvarno su bili (makar po ponudi) nešto novo i bolje od ostalih. Danas? Nisu ni blizu te stare slave.
Pozdrav
Nisam siguran zasto toliko insistirate na optici. Kazem ovo jer, bar meni nikako nije jasno sta nedostaje kablovskom internetu 300/15. Zaista ne razumem kome treba vise od toga. OK, ovim bih se ogranicio na 98,9 % normalnih korisnika