Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ruter i D3 uredjaj su jedan proed drugog. Nema sta da razvlaci, ustvari sve ima, samo da dodju da zamene uredjaje i urade podesavanje. U korisnickom centru su mi sad rekli da apsolutno nema razloga da, u Novom Sadu, cekam duze od 7 radnih dana (maksimalni rok tako rekose) za zamenu D3 sa Eonom. Dakle, samo nekih 15 dana su probili rokove.
 
Ako si u Vrsackoj ili Panonskoj onda si pored tehničara, a ako nisi onda ti poslovnica, ne znači ništa..

Ako su tu, onda im kolima treba izmedju 6 i 7 minuta maksimalno. Ako i toliko. Nema razloga da ne dodju za 2 ili 3 dana, cak i da su preoptereceni poslom.
 
Podneo zahtev za priključenje, zvali su me posle ~30 minuta i dogovorili smo se. Aj' sad poredite to sa 2-3 nedelje koliko treba "operateru"/brendu Supernova da uradi tu istu stvar.
 
Ja u sbb poslovnici kad sam potpisao zahtev za prikljucenje, vec posle 2-3 sata me zvali da dodju da prikljuce.

Sent from my TA-1024 using Tapatalk
 
Само преусмеравају пренос на Нову, не знам који је циљ тога?
 
Meni je istekao ugovor pre mesec - dva, ostavio sam tako ne uzimam nista dok im je krs ponuda. Danas me zovu nude mi EON Full, stim sto je EON onaj smart box besplatan a ovako se placa 7000. Vau. A u gradovima gde je uvedena digitalizacija koliko znam dobijes i EON i 2 x D3 Mini za dzabe.... Majmuni.

Zasto bi iko presao sa Trio Gold na EON Full ako mora da plati 7000 onaj glupi smart box i jos i ne dobijes ta dva D3 Mini za dzabe nego bi i to morao da placas rentu + uvodjenje.
 
Zakazali instalaciju za petak. Dakle, od slanja zahteva na sajtu do trenutka zakazivanja 3 sata. :)

Видим да си коначно задовољан. Тако послују озбиљне фирме. Држим палчеве да те интернет и телевизија што дуже служе и да не буде проблема. Мене ТВ од дана прикопчавања ЕОН бокса уопште ниједном није зезала. Све ради беспрекорно. cheers
 
@MaRe96 Hvala na lepim zeljama :) raspitao sam se po komsiluku ljudima radi dobro. Veoma sam iznenadjen (pozitivno) radom SBB-a, gde se instalacija zakaze tako brzo, i verujem da ce lepo da odrade. Modem je dosta moderniji koliko vidim, nadam se da je infrastruktura OK. Uzeo sam najjaci paket (300Mb net), jer mi realno "treba" 100Mb, pa da ima "viska". Ne znam kako rade prioritizaciju saobracaja, ali svakako bolji paket bi trebao da radi jednako ili bolje od manjeg paketa. TV me bas toliko ekstremno i ne interesuje, odnosno ono sto ja gledam ima kod svih provajdera, ali me interesuje EON smart box. Zalosno sto nema Netflix...
 
Nažalost, teško da se za SBB može reći da je ozbiljna firma.
U mom slučaju, ekipa se dva dana zaredom nije pojavila u zakazano vreme. Prvi dan su se javili pola sata nakon termina zakazanog dan ranije, da malo kasne, da bi posle još pola sata javili da mogu da stignu tek za sat vremena. Pošto tada ja nisam mogao, dogovorili smo se za sutradan u odredjeno vreme. Sutradan su, opet nakon povećeg kašnjenja, javili da mogu stignu tek za koji sat. Tad sam ih poslao znate već gde...
Pozdrav
 
Ја сам 31 поднео захтев у ДЦ. Још нису звали, слао сам им пориче на Твитер више пута, звао кориснички центар, ништа. Данас им поново пошаљем поруку на Твитер и коначно су ме позвали, наводно долазе сутра у 13h. Видећемо.

Послато са Mi A2 6/128 уз помоћ Тапатока
 
> Nažalost, teško da se za SBB može reći da je ozbiljna firma.

U poređenju sa kim? Sa operatorom Telia u Finskoj i Norveškoj -- nikako. Sa Supernovom -- hah. 12.09. sam im poslednji put slao reklamaciju, danas su mi odgovorili da će izvršiti provere. A od 14.08. im prijavljujem probleme. Svakako više nisu moj problem, ali takva neozbiljnost i neorganizovanost.. nemam reči.
 
Polako postaje ne tako bitno koji je provajder... kad svi polako taj posao prebacuju na podizvođače... a svi koriste premalo "terenaca" pa se suštinska razlika svodi u praksi samo na to koliko su ažurni sa izdavanjem naloga. Kod svakog će da bude tih situacija "mi zaglavili na prethodnoj adresi, jel može da dođemo kad završimo?".
 
@MaRe96 Hvala na lepim zeljama :) raspitao sam se po komsiluku ljudima radi dobro. Veoma sam iznenadjen (pozitivno) radom SBB-a, gde se instalacija zakaze tako brzo, i verujem da ce lepo da odrade. Modem je dosta moderniji koliko vidim, nadam se da je infrastruktura OK. Uzeo sam najjaci paket (300Mb net), jer mi realno "treba" 100Mb, pa da ima "viska". Ne znam kako rade prioritizaciju saobracaja, ali svakako bolji paket bi trebao da radi jednako ili bolje od manjeg paketa. TV me bas toliko ekstremno i ne interesuje, odnosno ono sto ja gledam ima kod svih provajdera, ali me interesuje EON smart box. Zalosno sto nema Netflix...
Da ne mislis da ti malerisem, ali u nadi se zivi, u nadi se umire :D sve zavisi kakve si srece, da li ce ti zapasti dobar ruter.



Poslato sa HUAWEI VNS-L31 uz pomoć Tapatoka
 
Gore od supervektora ne moze da bude. Mislim da ni Beelzebub ne bi uspeo da smisli bolji personalizovani pakao za mene od supernove.
 
Da li neko zna jel se doplacuje promena d3 mini u cam modul i koliko?
 
U poslovnici mi rekose da se naplacuje 1900 din. Moze da se izbegne ako je d3 crkao pa se ionako vrsi zamena.
 
Zaboravio sam da pitam: Ako je već uvedena kablovska od SBB-a, ali po mojoj proceni nije zadovoljavajuće kvaliteta (ptice koje se "kače" na kabl oštetile izolaciju, izazivajući koroziju unutar kabla), da li mogu da zahtevam da mi zamene kabl o njihovom trošku, uz eventualno plaćanje cene kabla po metru i konektora, iz važećeg cenovnika "Cenovnik materijala i protivvrednost opreme"? Uvodi se novi priključak jer je stari deaktiviran, ali instalacija postoji. Problematičan je kabl od razdelnika na krovu do konkretne lokacije (budućeg) modema. Kabl od bandere do zgrade je ispravan. Ne želim da postoji bilo kakva šansa da imam smetnje sa internet-om koje su mogle biti uklonjene zamenom kabla, stoga želim da se zamena odradi. Pogotovu što smatram da je nemoguće imati stabilnih 300 Mbps na jeftinom, oštećenom, RG59 kablu (za DOCSIS se koristi dosta kvalitetniji RG6 kabl). Ranije je bila samo analogna televizija, za šta nije bio potreban kvalitet signala koji DOCSIS Internet zahteva. SBB-u sam u zahtevu naveo da "majstori" obavezno ponesu koaksijalni kabl RG6, kao i opremu za rad na visini. Dobio sam nesigurnu potvrdu operaterke da će poneti, pritom nije bila sigurna da li će hteti da mi zamene kabl ili će samo konstantovati neispravnu instalaciju.
 
Sbb ozbiljno luca evo vec 15 min nema tv, telefon i internet na vracaru

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
To je na Voždovcu postalo "normalno" poslednjih par meseci, barem jednom svakih nekoliko dana
 
Jel nose monteri d3mini-je, i hoce li da daju iako u nalogu nije naveden d3mini vec d3cam ali sam shvatio da tv nema ci slot (krs sa analognim tjunerom). kasno je za izmenu naloga, sutra ujutru dolaze. a necu da otkazujem pa da mi zakazu za sledecu nedelju. Kod supernove je moglo to predomisljanje oko broja stb-ova, davali su koliko hoces (do 3) bez obzira sta je napisano u nalogu...
 
Nose.

Послато са MI 9 помоћу Тапатока
 
Raskino Ugovor sa SBB-om jos 10 jula, platio sve racune, vratio robu na naznacenu adresu, i juce salju opomenu da ce me tuziti jer nisam vratio robu, a pre nedelju dana bacio onu potvrdu iz poste, stojalo vise od 2 meseca,reko sve u redu i kad sam cistio bacio, sad ne znam sta da radim..
 
Znam da malo smaram, ali zanima me da li SBB jos uvek nudi analogni signal negde u Beogradu, ili na teritoriji NBG-a?
Takodje zanima me da li korisnici koji pripadaju digitalizovanim podrucijima imaju pravo da pored 3 besplatna digitalna prijemnika, dobiju i cetvrti prijemnik, i koliko bi se to doplacivalo onda?
 
Instalirali mi, prezadovoljan sam, izuzetno su profesionalni i "edukovani" majstori koji su bili, doneli mi CGA2121, EON. Aktivacija instant, ne čeka se kao kod *super-provajdera NEKOLIKO DANA, brzina idealna, ništa nisu posebno menjali na instalaciji...

Čak imam i javnu IP adresu ;)

8606105171.png
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno