Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Svako povecanje cene u odnosu na onu koja je bila u trenutku kada si potpisivao ugovor ti nudi mogucnost da raskines bez penala. Ako si potpisivao u decembru, mozes da trazis raskid, ako si u januaru, ne mozes, jer je tad vec bila veca cena na snazi.
 
Написао сам жалбу, ставио и Рател, па ћемо да видимо. :)

Писао сам по овом упутству:
https://www.ratel.rs/cyr/page/cyr-prigovori

Не ради се о 150 динара већ о томе да су ме они свесно довели у заблуду. Тако сам и ставио као део жалбе:

Поводом најављеног повећања цена услуга компаније SBB d.o.o. Београд од јануара 2019. године ја сам у другој половини децембра 2018. године телефонским путем позвао SBB d.o.o. Београд и рекао да желим раскид уговора без икаквих пенала, на који сам имао право због једностране промене уговорених обавеза од стране SBB d.o.o. Београд.

Од стране оператера фирме SBB d.o.o. Београд одмах сам добио понуду да потпишемо анекс уговора под следећи условима: 12 месеци стара цена ("Трио голд еxтра" пакет услуга који сам већ имао закључен са фирмом SBB d.o.o. Београд) + 12 месеци пуна цена за пакет услуга под називом "Еон премиум".

Такав Анекс уговора смо и потписали 23.12.2018. године, што се може видети из приложене документације (члан 2. Анекса уговора). Међутим, компанија SBB d.o.o. Београд ми је за месец јануар 2019. испоставила рачун увећан за 150 динара (што ће евидентно с намером радити и током свих 24 месеца за које је и потписан Анекс уговора) и тим поводом се сматрам оштећеним и превареним од стране компаније SBB d.o.o. Београд.

Сматрам дa ме је компанија SBB d.o.o. Београд навела да верујем и да потписујем Анекс уговора како је и написано у члану 2.: 12 М СТАРА ЦЕНА/УО 24. Стара цена из овог Анекса се односи на цену коју сам до тада плаћао компанији SBB d.o.o. Београд у износу од 4389,00 динара, што се може утврдити и старим ценовником компаније SBB d.o.o. Београд.

Као што сам већ написао, компанија SBB d.o.o. Београд ми је издала рачун за месец јануар 2019. године увећан за 150 динара, тј. у износу од 4539,00 динара, што ја сматрам за кршење потписаног Анекса уговора и овим путем тражим од компаније SBB d.o.o. Београд да ми се овај рачун исправи, као и да ми се сви наредни рачуни фактуришу по цени која је договорена потписиванјем Анекса уговора.

Ако буде основа тужићу их и за превару, обману, довођење у заблуду, нанету бол и поремећено психофизичко стање проистекло из спознаје да сам преварен, ... :D
 
Svako povecanje cene u odnosu na onu koja je bila u trenutku kada si potpisivao ugovor ti nudi mogucnost da raskines bez penala. Ako si potpisivao u decembru, mozes da trazis raskid, ako si u januaru, ne mozes, jer je tad vec bila veca cena na snazi.

Da, Aneks smo potpisali 23.12.2018. i zbog toga smatram da su me prevarili. Videćemo, kako god bude, malko ću da im sednem na kičmu. :)
 
Može pomoć kako da ga prebacim u brigde mod?

@indijanac Ne radi se o boji, već imam svoj ruter pa mi ne treba ovo što su mi doneli. Osim ako može da ide u brigde mod.

Da naravno, to mi je poznato. Ja sam ono napomenuo samo zbog estetike. Zaista zalosno.
 
Nisam pod uvovorom i u sklopu digitalizacije su mi doneli dva D3 mini uređaja (uz CI modul koji imam od ranije). Mogu li od njih tražiti još jedan D3 mini čiju bi rentu plaćao mesečno, bez potpisivanja nekog ugovora na 24 meseca?
 
Povodom ovog povećanja cena, što su najavili i što su nam dali rok da podnesemo zahtev za raskid ugovora, ja sam to uradio, tj. pozvao i rekao da želim raskid ugovora zbog toga i odmah dobio ponudu da potpišemo anseks ugovora pod sledeći uslovima: 12 meseci stara cena (trio gold extra) + 12 meseci puna cena za eon premium.

Sad sam ih zvao jer mi je stigao račun za januar uvećan za to najavljeno poskupljenje (150 din u mom slučaju). Mene sad zanima, ako ima nekog pravnika ovde, da li oni ovim krše aneks ugovora koji smo potpisali.

Evo aneksa:
Pogledajte prilog 265369

Evo i stare cene zbog koje sam i potpisao aneks ugovora i nisam se opredelio za raskid kada sam za to imao pravo:
Pogledajte prilog 265364

Ne radi se o 150 din. nego o principu da su mene oni svesno obmanuli time što su me naveli da potpišem aneks ugovora u kome piše "stara cena", a sad su ipak povećali račun.

Operaterka naravno nema pojma i priča jedno te isto i rekla mi je da je "zabeležila" moju primedbu. Kada sam je pitao hoće li me neko pozvati povodom toga, rekla je da neće ali da je on svakako zabeležila moju primedbu. :D

E tu sam se malo i ja uozbiljio, pa mi je rekla da napišem pismenu žalbu putem mejla. Imam li ja uopšte osnova na žalbu, tj. da li imam osnov da tvrdim da su me prevarili?

Vidim da neko pominje i Ratel, pa sledi pitanje kako i da li treba i njih da "ubacim" u ovu prepisku? Koji email od Ratela da stavim u Cc...?

Plus, jeste da mi ne igra neku ulogu ali ni brzina interneta ne može da prebaci preko 200 Mbps. Od kako su mi uveli Eon premium ona se kreće od 170-200 Mbps.

Ista situacija i kod mene imao TRIO GOLD presao na EON FULL ,12 meseci po staroj ceni paketa potpisan anex 27.12 dobio veci racun za 140 din tj. nova cena TRIO GOLD paketa.Zvao korisnicki servis oni su mi rekli da su predali proveru racunovodstvu i da nazovem sledece nedelje da proverim jel reserno.
 
Citajuci ove vas muke, ja sam srecan da sam u stanu mojih potpisao tri gold u maju prosle godine po ceni duo silver na dve godine. I za januar mi ostala stara cena 3299 rsd. Nista ne menjaju i imaju one cinestar kanale i hbo


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Da, Aneks smo potpisali 23.12.2018. i zbog toga smatram da su me prevarili. Videćemo, kako god bude, malko ću da im sednem na kičmu. :)

Možda vredi da pokušaš, ali klaus je već lepo objasnio o čemu se ovde radi.
Ti si potpisao novi paket po ceni starog u tom trenutku, ali se poskupljenje od 01.01.2019 odnosi na sve, pa i na tvoj stari paket, čiju ćeš cenu plaćati u narednih 12 meseci.
Datum potpisivanja ne igra ulogu, osim što si do 31.12 mogao da raskineš ugovor bez penala, a sada više ne možeš.
Ti si u stvari potpisao na još 2 godine, za nešto što i nije neka naročita akcija.
 
Možda vredi da pokušaš, ali klaus je već lepo objasnio o čemu se ovde radi.
Ti si potpisao novi paket po ceni starog u tom trenutku, ali se poskupljenje od 01.01.2019 odnosi na sve, pa i na tvoj stari paket, čiju ćeš cenu plaćati u narednih 12 meseci.
Datum potpisivanja ne igra ulogu, osim što si do 31.12 mogao da raskineš ugovor bez penala, a sada više ne možeš.
Ti si u stvari potpisao na još 2 godine, za nešto što i nije neka naročita akcija.

Na anexsu pise STARA CENA ,nepise koji paket ako se do nove godine placalo 3689 din onda je stara cena TRIO GOLDA.Znaci prevareni smo.
 
Poslednja izmena:
Koji se uređaji dobijaju, pored eon smarta naravno? Trenutno imam cisco 4682 v2 I cisco pds 2100, al se razmišljam da uzmem eon full, pa me interesuje sta cu dobiti ili izgubiti, sa tom novom opremom. Ruter trenutni mi je Cisco epc3928, pretpostavljam da cu dobiti neki novi.. I još nešto, na sajtu im za net brzinu, za taj paket, pise do 150mb, koliko ima upload, to ne piše tamo..?
 
Net je 150/10. Ruter (koji su meni dali) je technicolor cg2121.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Aha, OK za up. A sta ide od digitalnih utedjaja još? Vidim najviše se pominju d3csm i d3 mini, jel I'm to default, ili mogu neke izmene? I jel d3 mini ima 72 sata vracanje unazad?
 
Bio sad tamo, rekli uz smart box bih zadržo pds 2100. Ali pošto mi vise odgovara onaj Cisco postojeći, glavni što je bio, tražio sam njega da zadržim umesto boxa. Morao bih kablove da premeštam, a nema potrebe. Na tom samsung tv svakako imam eon aplikaciju, koja u zavisnosti od net veze radi odlično. Doneće samo neki ubee modem i to je to. Znam da gubim HBO kanale koje sam dosada imao preko one superset akcije sa telenorom, ali makar mi ovako sa fiksnim izadje nekih 1500 jeftinije, nego dosad (imao fiksni preko pošte, a ostalo preko sbb). Inače na twiteru neko iz njihove podrške, kad sam ih pitao jel važi superset I za eon pakete, kaze ne još uvek, ali nadamo se da će ubrzo vazit. Tako da, nadamo se :)
 
Cenjkaj se da ti ostave HBO pobogu :)
 
Obavezno traži HBO i Superset. Za 4000 din. kao postojeći korisnik dobio sam premijum kanale i 200/10Mb, bez EON boxa.


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
To je Gold premijum.......
6d3275433ea3d343ce2b0d76b0ad3bb7.jpg


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Evo, tabele koju sam pravio ne bih li se odlucio koji paket da uzmem, posto takve neke slicne nema na sbb-u, sa podacima koje sam prikupio iz njihovih brosura i licnoj komunikaciji...

Ugovor mi je odavno istekao, a sad su povecali cene starih paketa ne bi li nas naterali na neku promenu. Posle sagledavanja situacije, izabrao sam prvu opciju. Moj stari paket bio je verovatno najcesce uziman i najisplativiji do sada Duo TV+Net Gold.
U tabeli imate trenutnu ponudu 2 Eon paketa koji su najatraktivniji, zatim moj paket, nakon toga opciju koju sam trazio i koja mi je odbijena, i opciono ko bi da bega sa Sbb-a, da uzme sbb tv zbog SK, a internet od Mts-a posto je optika vec prosla solidno...

Opcija mi je odbijena, ne samo jer sam trazio da mi IP ne bude natovan, vec sto mi nisu dozvoljavali da uz smart box koji bih dobio zadrzim svoj D3 uredjaj, koji mislim da je bolji od njihovih novih, a i posto za dodatne dozvoljavaju samo D3 mini i D3cam koji nemaju premotavanje. Pri tome nije mi odgovaralo da mi uzmu modem a daju Home Gataway, posto imam sopstveni wifi ruter, ne zelim da koristim njihov... Takodje ni Smart box mi ne treba jer imam Xiaomi Mi box, tako da smart tv aplikacija odradjuje sve sto treba...

U sustini, placacu manje, a izgubio sam samo neke HD kanale, i SK4-10, koje retko stignem i da gledam, a dobio neke druge povoljnosti koje nisam imao...

Ukljucio sam sve parametre koje paketi imaju, i cene + ustede, mozda nekome pomogne da se odluci... U komunikaciji sa SBB-om mozda izvucete i nesto vise :)

sbb.jpg
 
Ако су у табели СББ Дуо пакети, онда је фиксни вероватно урачунат јер га плаћа па плаћа.
 
Мислио сам да вероватно већ има мтс фиксни па ће да га кошта и у СББ и у МТС варијанти табеле.
 
U računici za MTS si zaboravio +660 din za fixni ;)
Fiksni ne koristim, mislim da ne treba da se plaća ni za mts, ovo nije paket, već samo net, mislim da ne uslovljavaju, a posebno su sproveli kablove od optike kroz zgradu....

Sent from my OnePlus 5t using Tapatalk
 
Ide i uz optiku i sam net bio on ADSL/VDSL ili optika obavezno fiksni kod MTSa zato dodaj u računicu i tih 660 din za fiksni ili kroz box 2 gde bi ti ušteda bila 110 dinara + dodatna 2 meseca po 1 din.
 
Neces se kod MTS-a izvuci bez tih 660 dinara ni da si vlasnik optickog kabla u zgradi...
 
Fiksni ne koristim, mislim da ne treba da se plaća ni za mts, ovo nije paket, već samo net, mislim da ne uslovljavaju, a posebno su sproveli kablove od optike kroz zgradu....

Sent from my OnePlus 5t using Tapatalk

Kao sto ti je receno, bez obzira na optiku koja je ispred mog stana, ne mogu da uzmem samo net mora i fiksni.
 
Nisu imali smo istu stvar negde u oktobru prošle godine, na kraju je reagovala tržišna inspekcija nismo drugačije mogli. Njihov odgovor je bio nema raskida možete Total.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
Ovo ce meni biti potrebno, jer se selim iz stana gde imam sbb. Reci mi samo koja je tacno procedura da se spremim. Moze i na pp. Hvala.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Prilikom obnove ugovora(imao sam duo silver) odličio sam se za eon light, jer sam u medjuvremenu nabavio samrt tv, pa mi je potreban malo bolji net.

Sve bi bilo ok, da nisam dobio NAT adresu, ili šta već, i IPTV liste ne rade.

Na koji način ovo može da se reši, bez da se plaća njima 610 rsd?
 
Imam problem sa jačinom WiFi-a signala koji baca CISCO EPC3928S, u pitanju je internet 100 Mb/s download i 6 Mb/s upload.
Uređaj se nalazi u hodniku na najcentralnije mogućoj poziciji u stanu (60m2) i bukvalno sva vrata od preostalih prostorija stana "gledaju" ka uređaju, hoću da kažem da signal ne ide u druge prostorije isključivo kroz zidove pa da oni blokiraju signal.
Na računaru koristim TP-LINK Wireless USB Adapter (TL-WN722N) koji se nalazi na 7m udaljen od CISCO uređaja i na računaru ne može da prebaci download brzinu preko 35-40 Mb/s a upload se kreće oko 2-3 Mb/s, na mobilnom uređaju je još gore, osim ako se ne prilepim uz sam uređaj e tada jedino mogu pun signal da uhvatim ...
Da li u podešavanjima na CISCO uređaju postoje neke postavke koje mogu da promenim kako bih pojačao jačinu signala?
BTW imam i TL-WR740N uređaj (ne koristim ga), pa može li on šta da pomogne da ga povežem sa CISCO-m pa onda TL ruter da baca signal?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno