Povodom ovog povećanja cena, što su najavili i što su nam dali rok da podnesemo zahtev za raskid ugovora, ja sam to uradio, tj. pozvao i rekao da želim raskid ugovora zbog toga i odmah dobio ponudu da potpišemo anseks ugovora pod sledeći uslovima: 12 meseci stara cena (trio gold extra) + 12 meseci puna cena za eon premium.
Sad sam ih zvao jer mi je stigao račun za januar uvećan za to najavljeno poskupljenje (150 din u mom slučaju). Mene sad zanima, ako ima nekog pravnika ovde, da li oni ovim krše aneks ugovora koji smo potpisali.
Evo aneksa:
Pogledajte prilog 265369
Evo i stare cene zbog koje sam i potpisao aneks ugovora i nisam se opredelio za raskid kada sam za to imao pravo:
Pogledajte prilog 265364
Ne radi se o 150 din. nego o principu da su mene oni svesno obmanuli time što su me naveli da potpišem aneks ugovora u kome piše "stara cena", a sad su ipak povećali račun.
Operaterka naravno nema pojma i priča jedno te isto i rekla mi je da je "zabeležila" moju primedbu. Kada sam je pitao hoće li me neko pozvati povodom toga, rekla je da neće ali da je on svakako zabeležila moju primedbu.
E tu sam se malo i ja uozbiljio, pa mi je rekla da napišem pismenu žalbu putem mejla. Imam li ja uopšte osnova na žalbu, tj. da li imam osnov da tvrdim da su me prevarili?
Vidim da neko pominje i Ratel, pa sledi pitanje kako i da li treba i njih da "ubacim" u ovu prepisku? Koji email od Ratela da stavim u Cc...?
Plus, jeste da mi ne igra neku ulogu ali ni brzina interneta ne može da prebaci preko 200 Mbps. Od kako su mi uveli Eon premium ona se kreće od 170-200 Mbps.