Sve u redu. Neobavestavanje time skracivanje roka za raskid ugovora na nekoliko dana dakle pokusaj prevarom da se dodje do materijalne koristi, pokusaj falsifikata obavestenja iako je nedovoljno ... Danas ni kol centar nije znao da se ukidaju kanali pa su zvali nakon 15ak minuta da potvrde.
Nisi razumeo poentu, mada je nisam jasno ni izneo. Gradjanska akcija je potrebna da bi se ovo predupredilo u buducnosti. Nisam ni mislio da ih tuzakam i gubim vreme vec koliko je god moguce prenesem to na neke institucije nazovi Drzave. Za MUP, videcemo da li je sumnja na falsifikat dovoljna ili ne. Jedino grupna tuzba, pa cu ucestvovati. Mogu da se stisnu na razne nacine i stavi im se do znanja da takav politika prema korisnicima nije prihvatljiva. Najvise, u ovom slucajnu, mislim na jasno i direktno obavestavanje korisnika o promenaa.
Ako si upucen u ugovor, narocito zbog vremena, roka i kanala obavestavanja, napisi bas koji je clan pa da pronadjem sutra. Mogu i da produze rok do 1. sep recimo i time indirektno priznaju brljotinu. Da je cisto sve u ovom slucaju, nije. Da imamo opcija i nemamo, ali mozda i bes gradjanstva i trubljenje o ovome bude dovoljno ...
edit: Ovo je upuceno bSecurity, jos jedan komentar je postovan u medjuvremenu