Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne znam, ja ni preko SBB neta ni preko mobilnih podataka ne mogu da pristupim sajtu.
780e19113f2612ebde6e6ad661987572.jpg


Poslato sa LYA-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Никада га нисам користио, шта је са .wf адресом? И зашто се одмах сви ухвате за свог провајдера ако пола света не може да му приступи?
 
The PB je odavno opaljen po ušima i ne radi kako treba. Vlasnik je kažnjen novčano pa je moguće da su opet krenuli u hajku. Potražite drugi sajt na neko vreme.

Poslato sa RNE-L01 uz pomoć Tapatoka
 
Kakav je plan SBB-a što se tiče D3 brenda ( d3 mini, d3 cam, PDS 2100 itd.) sada nakon pojavljivanja EON boxa? Da li planiraju da ih postepeno izbace iz upotrebe lil će ih zadržati? Koliko to košta ako se uzme u ovom trenutku , kolika je priključna taksa i mesečna renta i na koliko tv-a može? Ja već imam smart tv sa raznim aplikacijama pa smatram da mi ovo i ne treba što ide preko boxa. Ugovor mi je istekao odavno, samo stižu računi da li treba očekivati sada poziv da mi nude EON paket i box.?
 
Pozdrav drustvo. I ja sam jedan od kolega sa foruma koj bitku bije sa SBB-om :D Naime, istekao mi je ugovor pre mesec dana (Trio Gold paketa) i sad cekam da vidimo sta mi je ciniti. Hteo sam da vas pitam za savet - imam njihovu onu ''razvodnu kutiju'' u dvoristu, orman ili kako god ga ko zvao. Sta mislite da li vredi i to spomenuti u pregovorima zbog boljih uslova ? Jer mi malo fali da ih otkacim ako mi ne daju neku povoljnost...
 
Procitah negde da se na instalaciju opreme ceka oko nedelju dana od dana porucivanja. Da li su to ubrzali malo ili je jos uvek to neko realno vreme cekanja?
 
Ne da nisu ubrzali nego u mom slucaju to ce duze od toga da traje, danas je bilo 7 dana od porucivanja, pa je jutros u 9h trebao tehnicar da instalira opremu, medjutim kao ima neka greska u nalogu, kao ne pise eon uredjaj nego d3, pa kad mu isprave nalog doci ce kasnije....
Naravno nit je dosao, niti zvao, kad sam ja njega zvao oko 16h kaze poslao je mail nisu mu odgovorili!? I ne zna kada ce moci da dodje. Ista svar kad sam zvao call centar, nista ne znaju i ne mogu da pomognu... Jako, jako neprofesionalno!! Ceo dan izgubih bezveze cekajuci!

Sent from my Nokia 8 using Tapatalk
 
Kažem vam...loše je određena inicijalna nabavka uređaja.....sada se izvlače na razne načine

Sent from my Pixel 3 using Tapatalk
 
Za The Pirate Bay postoji .onion link koji je uvek dostupan preko Tora, izguglajte.
 
Poslednja izmena:
Meni su prosle subote kad sam podneo zahtev za prelazak sa duo na EON full paket rekli da cu cekati 7-8 dana. Danas sam cuo da se ceka minimum 10 dana...

Novi korisnici u Novom Sadu dobijaju EON paket za 24h od poziva u call centru.
 
Ne da nisu ubrzali nego u mom slucaju to ce duze od toga da traje, danas je bilo 7 dana od porucivanja, pa je jutros u 9h trebao tehnicar da instalira opremu, medjutim kao ima neka greska u nalogu, kao ne pise eon uredjaj nego d3, pa kad mu isprave nalog doci ce kasnije....
Naravno nit je dosao, niti zvao, kad sam ja njega zvao oko 16h kaze poslao je mail nisu mu odgovorili!? I ne zna kada ce moci da dodje. Ista svar kad sam zvao call centar, nista ne znaju i ne mogu da pomognu... Jako, jako neprofesionalno!! Ceo dan izgubih bezveze cekajuci!

Sent from my Nokia 8 using Tapatalk

Ja sam imao sličnu situaciju. 20. oktobra sam naručio EON, pet dana kasnije su me pozvali i zakazali instalaciju, a iste te večeri me zvali da otkažu. Kaže mi neka devojka, moramo da otkažemo nestalo uređaja, ja je lepo pitam na šta liči to, zakazuju menjam planove da budem tu kada dođu, to je jako neprofesionalno, kaže ETO, sad smo vam javili. Pet, šest dana kasnije zvali me da obaveste da nema resivera i da će doći serviser od 7 do 10 dana.... kako je to prošlo, danas sam zvao call centar, onaj momak se izvinjava, kaže da su dobili nove zalihe i da ne zna što još nisu došli. Obavestio je nekog supervizora i navodno bi sutra trebalo da me neko kontaktira.
 
Danas zove operaterka i kaze mojima da mogu dobiti godinu dana za 1 dinar mesecno a drugu placaju normalno za eon full. Do sad je bio mts-ov iptv. Meni bilo cudbo na godinu pa me nije mrzelo da proveriim i kad ono stvarno. Znaci sramota kako navlace nove korisnike a za stare nema nista.
 
Nista onda da im javim da nose opremu :)

Edit: Preći ću na VDSL ako nije optika u opticaju, nije frka. Iskreno puko mi je film. Nikada nijednog popusta za 15 godina vernosti. Fuck you, SBB!
 
Poslednja izmena:
Meni su prosle subote kad sam podneo zahtev za prelazak sa duo na EON full paket rekli da cu cekati 7-8 dana. Danas sam cuo da se ceka minimum 10 dana...

Novi korisnici u Novom Sadu dobijaju EON paket za 24h od poziva u call centru.

kao stari korisnik? nemaju dovoljano boxova, zato se ceka.
 
Poslednja izmena:
Pitah za vreme cekanja...pa imam update. Za nove korisnike brze to malo rade, tj. nazvali smo call centar i narucili EON full u cetvrtak. Danas nas zvali i zakazali instalaciju u ponedeljak??
Cudi me da rade u ponedeljak a i moguce je da ne donose EON uopste zbog neke "greske" u sistemu...
 
Нови корисници имају предност, ем нове паре ем могу и да одустану. Стари корисници ионако плаћају па ко њих ... ово оно.
 
Нове кориснике треба привући зато и имају попусте. Опет старе кориснике треба задржати али немају сви избор више могућности. Ја у Блоку 70а имам само СББ и Београд, и Телеком АДСЛ што није опција.

Послато са MI 5 уз помоћ Тапатока
 
kao stari korisnik? nemaju dovoljano boxova, zato se ceka.
Kako nemaju kad za novog korisnika za 24h od poziva sve instalirano?

Za nas koji imamo ugovor mogu malo odugovlace jer mi necemo nigde pobeci dok nov korisnik ako bude cekao 10 dana ima vremena da se predomisli. U tome je cela stvar.
 
Ja cekam za eon box jos od subote, niko se naravno nije javio(stari korisnik, bez uo pre toga). Izgleda da cu morati da ih zovem jer bez pritiska nema vajde od njih
 
Kako se pokazao Eon smart box u odnosu na d32100

Manje vise isti djavo. i EON radi dobro isto kao D3. Prednost EON-a je vracanje unazad 7 dana na svim kanalima, dok PDS 3 po mom licnom misljenju ima mnogo lepsi i pregledniji EPG kao i prilikom preskakanja tj ubrzavanja emisije koju gledas unazad ima ona fora da vidis ubrzano sta ide, dok kod EON-a to nije slucaj, nego ubrzavas pa odokativno pustas. Sve u svemu, manje vise isto sra*e drugo pakovanje. Jedina ozbiljna prednost EON-a za mene (osim 7dana unazad na svim kanalima sto mi znaci zbog zene) jeste EON daljinski koji radi na blutut vezi pa nema onog cimanja da mora D3 da mi stoji na vidnom mestu i da iz kreveta moram da nisanim uredjaj da bi radio :D

Kad bih uspeo na EON-u da namestim D3 izgled i EPG sa vracanjem 7 dana unazad, EON bi mi bio full fulova :d
 
Poslednja izmena:
Je li moguce promeinit ip adresu kod sbb (pre bih iskljucio modem na 45 min i sama se promeni - to vise ne radi...)?
 
Изгледа да често мењају то, када сам користио СББ могао си и недељу дана да гасиш модем, адреса је остајала иста. Да ниси натован?
 
Prošle godine mi je istekao Trio Gold Extra paket, pa sam neko vrijeme bio bez ugovorne obaveze, onda jedan dan (tačnije prije 17 dana) odem u poslovnicu SBB-a u NS da vidim hoće li šta ponuditi za nas stare korisnike. Dogovorim ja sa g-đom koja tamo radi EON Premium paket na 24m po sadašnjoj cijeni Gold Extra (razlika 610RSD) tokom svih 24m ugovora.
Juče su neka dva klinca došli da mi pokupe staru opremu, i instaliraju novu za EON Premium. Dakle, čekao sam 16 dana od kad sam predao zahtjev za EON premium - kažu ogromno je interesovanje.
Utisci o novom paketu i opremi. Zvuk je katastrofa. TV mi je prije bio na 5om podioku, sad ta ista jačina treba na skoro 30-om podioku. Slika je za nijansu lošija od onog starog uređaja, nije strašno, ali je SK 4K milina za oči, Full HD mi je obična slika u poređenju sa ovim. Supruga ima dosta zamjerki, već ih je neko pomenuo, kad premotavaš, nema vizualno dokle si stigao, već moraš odokativno, i ne može se više kanala pratiti koje sve emisije su bile i idu, sad to ima samo za jedan kanal u režimu gledanja.
Najbolja mi je stvar što sam se riješio onog nesretnog Cisco HG EPC3925, zbog kog sam imao svakodnevno mnoštvo mikroprekida interneta (pukne na par sekundi) - najgore je kad pričaš telefonom i to se desi - pukne veza. Sa Ubee-jem za ova dva dana ni jednom se to nije desilo, internet veza je prilično stabilna. Ubee ima loš WIFI, ali ga ni ne koristim jer imam svoj WIFI router, pa mi to ne znači nešto. Na kablu dobijam speedtest 292/14,9 Mb/s što je odlično, na WIFI 5G 250/15 MB/s što je sasvim zadovoljavajuće. U realnosti, skinuo sam Linux Mint 19 ISO fajl, torrent je prelazio brzinu od 30MB/s - lijepo. Sve u svemu, nije loše, ja zadovoljan, jedino je zvuk baš, baš loš, ali pojačaš jače i to je to. Ostalo mi je ok, ja TV i ne gledam osim utakmica, ali ima manjkavosti koje sam naveo.
 
Istekao mi ugovor jos odavno pa me zanima ako bi potpisao novi duo silver da li bi mogao ga raskinem bez penela zbogo ovog novog zakona? Ionako nista ne daju novim korisnicima.
 
Нити постоји дуо силвер нити постоји закон о раскиду УО без пенала неке врсте.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno