Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jedno pitanje u vezi SBB-a i Telenora. Mislim na onaj superset.

Da li taj superset može aktivirati samo lice na čije se ime vodi SBB ugovor ili se može povezati broj od rođaka sa istim prezimenom koji koristi Telenor?
 
Ako se dobro secam, javljao se clan kome je zena imala Telenor broj, a SBB ugovor se vodio na njega - uspeo je da dobije. Sad, sa rodjakom ce to verovatno teze ici.
 
Evo za superset, keva na telenoru, ja na sbb i uspeli pre 2g, a nemamo isto prezime. Keva pre par dana menjala paket pa mi ukinuli superset, i aktiviram ga ponovo preko sajta.

Послато са Nexus 6P уз помоћ Тапатока
 
Moglo je ranije bilo koje ime, prezime kada se aktivira licno u sbbu, ali je neko nedavno pisao da to vise ne moze.
 
Moze i dalje ako je isto prezime, danas sam bas zvao da pitam. Jedino mora da se ode u poslovnicu da se potpise saglasnost, ne moze preko neta. Ici cu u narednih dan dva da potpisem to pa cu javiti da li je proslo.
 
Poslednja izmena:
Supruga je aktivirala Superset na svom Telenor broju uz SBB ugovor koji se vodi na mene, tako da to može a za ovo drugo najbolje je da pozoveš i pitaš SBB, mada ne vidim razlog zašto ne bi moglo ako je isto prezime.
 
13.okt 2017, spojen superset, razlicita prezimena, korisnik Telenora i ja kao korisnik SBB usluga, aktivirano preko call centra bez ikakvog ovlascenja.
 
Isto dva prezimena bez problema. Ali licno.

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Jel se EON kao aplikacija pojavio na nekim drugim platformama osim android? Konkretnije, ima li ga na LG webOS 3.5?
 
Evo SBB - Telenor Super set
334fa3fe9dc43ec6aa4c646abc870d7d.jpg


Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Bio sam danas u SBBu, aktiviran superset bez problema. Jedino sto se nista ne potpisuje, kao sto tvrde u call centru. U principu samo im treba broj telefona i prezime i ime pretplatnika Telenora. Prosetali su me bez potrebe, moglo je to i preko call centra al ajde..
 
Bio sam danas u SBBu, aktiviran superset bez problema. Jedino sto se nista ne potpisuje, kao sto tvrde u call centru. U principu samo im treba broj telefona i prezime i ime pretplatnika Telenora. Prosetali su me bez potrebe, moglo je to i preko call centra al ajde..
Još brže je iz Telenor aplikacije samo uneses broj SBB ugovora i odmah stigao SMS da je aktiviran.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Eh.. bila je prica da kada su raziciti korisnici Telenor i Sbb paketa, ne moze preko aplikacija. Tj preko sbb-ove ne moze sigurno, ako moze preko telenorove odlicno.
 
Eh.. bila je prica da kada su raziciti korisnici Telenor i Sbb paketa, ne moze preko aplikacija. Tj preko sbb-ove ne moze sigurno, ako moze preko telenorove odlicno.
Ja sam tako odradio za minut sve gotovo. Odmah aktivirano i 50% više na Telenoru.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Doduše i SBB i Telenor su na moje ime.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
@Kepa. Da li je tvoj Xiaomi Mi Router 3G gigabitni?Kod Kineza postoje dve verzije na 100Mbps i na 1000Mbps.Da li si sa supersetom dobio neko poboljsanje na 2.4GHz.
 
Poslednja izmena:
Ne moze da prodje ni mesec dana da im je net u redu, ne znam da li jos neko iz NS ima problema trenutno, ali izgubio sam zivce vise i da im pisem, nista korisno cuti necu svakako.

edit: kao po obicaju "postoje smentnje, kolege rade na tome i pokusace da dobiju vise informacija" :D
 
Poslednja izmena:
@Kepa. Da li je tvoj Xiaomi Mi Router 3G gigabitni?Kod Kineza postoje dve verzije na 100Mbps i na 1000Mbps.Da li si sa supersetom dobio neko poboljsanje na 2.4GHz.
3G je gigabitni model. Ne koristim 2.4 ali probaću ponovo.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Džabe signal na 2.4 -35 kada je protok kao i do sada oko 40Mbit a na 5GHz ide full zbog zagušenosti spektra na 2.4 :(

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Ne moze da prodje ni mesec dana da im je net u redu, ne znam da li jos neko iz NS ima problema trenutno, ali izgubio sam zivce vise i da im pisem, nista korisno cuti necu svakako.

edit: kao po obicaju "postoje smentnje, kolege rade na tome i pokusace da dobiju vise informacija" :D

Ja nemam problema. Doduse ja sam pored njih na telepu, pa mora da radi uvek :d
 
Kako se proverava potrošnja interneta kod SBB-a? Čini mi se da je ranije postojala ta mogućnost, a sada ne mogu da nađem.
Danas treba da raskinem ugovor i vratim opremu, pa da vidim da li je Vip Kućni Net dovoljna alternativa.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
^ Vise nikako. Ta mogucnost je ukinuta - verovatno u "cilju poboljsanja usluge" :)

Jedino da pratis na ruteru - ako postoji neki brojac.

Pozdrav
 
Kako se proverava potrošnja interneta kod SBB-a? Čini mi se da je ranije postojala ta mogućnost, a sada ne mogu da nađem.
Danas treba da raskinem ugovor i vratim opremu, pa da vidim da li je Vip Kućni Net dovoljna alternativa.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

To je i mene zanimalo, pa su mi odgovorili "S obzirom da su svi internet paketi u našoj ponudi u flat varijanti sa neograničenim protokom, ne postoji mogućnost pregleda potrošnje."

Mozes na windows 10 da vidis mesecnu potrosnju
 
bolja je ona varijanta na ruteru, ako postoji, jer covek verovatno ima i mobilni ili tablet, itd.
 
Ubi me Ubee!

Odnedavno član (i) vesele SBB porodice. Trio Gold Premium paket. Ubee modem, tanki, novi, 5GHz.

Može li neko da me baci na post ili stranicu sa setovanjima - izludeh. Fazon je što malo malo pa nestane wi-fi mreža. Kad nestane na određenom uređaju, teško se sama vrati, modem mora da popije restart.

5 wi-fi uređaja u kući, svi su dual-band, odnosno svi imaju mogućnost izbora 5GHz.

Fala unapred!
 
Ubi me Ubee!

Odnedavno član (i) vesele SBB porodice. Trio Gold Premium paket. Ubee modem, tanki, novi, 5GHz.

Može li neko da me baci na post ili stranicu sa setovanjima - izludeh. Fazon je što malo malo pa nestane wi-fi mreža. Kad nestane na određenom uređaju, teško se sama vrati, modem mora da popije restart.

5 wi-fi uređaja u kući, svi su dual-band, odnosno svi imaju mogućnost izbora 5GHz.

Fala unapred!
Kod sestre Identičan problem sa istim paketom i ruterom.
Pomaže samo restart kada se zaglupi.

Послато са XT1650 уз помоћ Тапатока
 
Ne mogu da verujem da još uvek nisu našli načina da to srede. Ja sam i dalje na starom Cisco ruteru i dobro bi mi došao neki na 5Ghz, ali kada sam čuo koliko se ljudi žali na Ubee odustao sam od zamene. Nadam se da će sa novom platformom doći i neki bolji uređaji jer je ovo smešno. Oba uređaja su smeće, ali sa Ciscom barem nemam tih prekida.
 
^Prvog dana Ugovora odmah zamenjen Ubee, jer nije mogao da baci više od 90 ni na kablu - rekli da je bio firmware. Sa novim modemom stvar bolja, na kablu uvek (nadam se da ne grešim) oko 145/~8. Na wifi-ju takođe do nekih 144~5/8.5 max, ali, kao što rekoh, često "izbacuje" uređaje i/ili ih ne vidi ili ne mogu da se konektuju na mrežu..

2.4 sam odmah isključio (možda tu grešim), čačkao sam broj kanala, megaherce i još par stvari, ali rezultat uvek bude isti.

Da li ipak uzeti neki kršteni dual modem ili ponovo zvati provajdera?
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno