Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Prvo nazovi i proveri da su zabeležili prijavu. Insistiraj ako nisu.
Kad ti stigne racun, trazis umanjenje za broj dana koliko nisi imao uslugu.

Kad sledeci put bude moguce, ili mi istekne ugovor (sto ne znam kad je), ja raskidam, pa cu da vidim kako je sa ostalima...

Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk
 
Zvao sam i danas jer vec treci dan internet ne radi kako treba, a dok sam cekao info, cujem susednu operaterku kako nekom korisniku kaze da mu je modem online i ne vidi ona kakve on to smetnje ima, i nema osnova za reklamaciju :D Meni je operater rekao da umanjenja racuna i slicno, prema ugovoru, mogu dobiti jedino ako 48h konstantno UOPSTE nema neta, a ovo sto vec treci dan 20 sekundi nemam pa 40 imam - nikom nista. Sve najgore SBB-u, ponavljam jos jednom da za NS nikakvi radovi nisu cak ni najavljivani.
 
^isit slucaj... Jutros je doduse radio full, i speedtest mi je posle dugo vremena bacio deklarisanu brzinu, odnosno 245/4 sam imao jutros. Sad sam usao u kucu pa cu da vidim kakvo je stanje. Lokacija Zarkovo-Filmski grad
 
Ovo im crveni karton kod mene. Kad istekne ugovor, ma kakvu akciju da imaju sečem. Nisam zadovoljan.
 
danas sam se opet uverio da SBB call centar, administrativna sluzba i ovi sto vrse mail prepisku niko ni sa kim nema vezu, kao sa 3 firme da se objasnjavam sto i pokusavam, a sve u isto vreme, po sistemu svako sa svakim

salju ugovor ptt-om, postar me ne nadje, vrate ugovor, krece vrzino kolo, nije vredno objasnjavanja niti citanja, ali ukratko ludilo mozga - necu biti grozan pa reci ko drzavna firma, jer ima dosta drz firmi koje su poslovnije od SBB ... u tome svemu sam saznao da vise npr daljinske ne salju po tehnicarima kad crknu ljudima, vec ne znam kako ljudi dolaze do istih
 
Mislim da to samo oni mogu da ti promene na zahtev
 
danas sam se opet uverio da SBB call centar, administrativna sluzba i ovi sto vrse mail prepisku niko ni sa kim nema vezu, kao sa 3 firme da se objasnjavam sto i pokusavam, a sve u isto vreme, po sistemu svako sa svakim

salju ugovor ptt-om, postar me ne nadje, vrate ugovor, krece vrzino kolo, nije vredno objasnjavanja niti citanja, ali ukratko ludilo mozga - necu biti grozan pa reci ko drzavna firma, jer ima dosta drz firmi koje su poslovnije od SBB ... u tome svemu sam saznao da vise npr daljinske ne salju po tehnicarima kad crknu ljudima, vec ne znam kako ljudi dolaze do istih

Hmm? Ja sam skoro dobio drugi daljinski i to je doneo sbb momak, nisu oni podizvodjaci. Uz to, kontaktirao ih za to preko facebook-a i mozda je proslo sat vremena dok mi nije doneo. Cak su mu iz call centra pogresno preneli da je daljinski za D3 umesto za D3mini ali je imao gomilu risivera i modema u vozilu.

Medjutim u pravu su, ja sam potpuno prestao da zovem podrsku preko call centra, tu mozes da ocekujes svasta, od toga da sa tobom prica neko novi ko ne zna sta prica i koji mora da se konsultuje sa "team leader-om" (da, bas tim recima) do onih koji ti lepo objasne i ponekad cak i pomognu. Za mene od sad samo komunikacija preko facebook-a.
 
ima li iko ideju kako da nateram risiver da pronađe kanale. imam ugovor s ikomom (sad SBB) i evo upalih tv malopre posle sto godina ali nema kanala niti uspeva da ih vidi. probah restart - ista priča.
 
Kod burazera ista situacija...ima IKOM-ov cam modul...oko nekog koda u modulu je problem...
Zovi sbb call center...objasnice ti oni sve sta i kako...
 
i ja sam skoro dobio daljinski od njih, doneli su
.. i posto smo upali u vrzino kolo oko toga kako da potpisem ugovor, rekoh, hajde posaljite mi zamenski daljinski jos jednom pa kad vec covek bude dolazio, neka ponese ugovor ... ali kazu e od skora bas ne nosamo vise daljinske, do skora jesmo ... e onda ce da salju postom kod mene na firmu, pokusaj br 2 ... ili da odem u neku od vecih poslovnica da tamo potpisem, kad vec prva isporuka nije uspela
 
Istekli im sertifikati za mail server imap.sbb.rs:143

Избор_012.png
 
Poslednja izmena od urednika:
mene zove kurir jutros, poslali mi danas na ugovor na posao ... sad cu malo da probam sa OUR SBB FB da kontaktiram
 
Istekli im sertifikati za mail server imap.sbb.rs:143

Pogledajte prilog 245755


I na FB pitaju me kako mogu da pomognu, majko mila lepo pise na slici istekao sertifikat, jedna mocna firma provajder sebi to dozvoljava. Tako i dalje ne mogu da zovem sa jednog broja drugi svoj broj, kazu to je zbog modem-rutera. Ovo sa sertifikatom podseti me na vadjenje zdravstvene knjizice preko neta kad sam cupao kosu jer isto tako FF javljalo nevazeci setifikati za drzavnu upravu.
 
Ma bre oni su *****i apsolutni kompletno svi tamo.
Evo već mesec dana nisu u stanju da mi aktiviraju SBB superset. Svaki put kad pozovem nešto drugo kažu *****i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ma bre oni su *****i apsolutni kompletno svi tamo.
Evo već mesec dana nisu u stanju da mi aktiviraju SBB superset. Svaki put kad pozovem nešto drugo kažu *****i.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Zovi korisnički centar i insistiraj da te prebace tehničkoj službi.
5 dana sam se mučio s njima da mi ponovo aktiviraju Superset nakon promjene paketa u Telenoru, doduše sve mi je bilo uključeno osim HBO premium ali pet dana patnje od korisničkog centra preko fejsa dok na kraju nisam dobio tehničku podršku i oni odradili.
I dalje mi na portalu ne piše da imam Superset ali su bar sve povoljnosti aktivne.
 
Gde nestade batica sto je pustio buvu o povecanju brzine neta od 1. marta?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Ja sam nakon reaktivacije superseta počeo da postepeno gubim superset pogodnosi. Prvi dan kanale na D3, sutradan na Eon-u, i tako posle 5 dana ostalo samo 10 net-a. Čak su me i zvali, ništa nije uspevalo. Dok sam bio u prepisci na fejsu umešao se neki tip iz napredne, nešto kliknuo i sve je odmah proradilo. Naravno, niko ne zna šta je uradio.
 
Zovi korisnički centar i insistiraj da te prebace tehničkoj službi.
5 dana sam se mučio s njima da mi ponovo aktiviraju Superset nakon promjene paketa u Telenoru, doduše sve mi je bilo uključeno osim HBO premium ali pet dana patnje od korisničkog centra preko fejsa dok na kraju nisam dobio tehničku podršku i oni odradili.
I dalje mi na portalu ne piše da imam Superset ali su bar sve povoljnosti aktivne.

Hvala za preporuku. Cimaću ih u ponedeljak po tvom sistemu. :)

Ja sam nakon reaktivacije superseta počeo da postepeno gubim superset pogodnosi. Prvi dan kanale na D3, sutradan na Eon-u, i tako posle 5 dana ostalo samo 10 net-a. Čak su me i zvali, ništa nije uspevalo. Dok sam bio u prepisci na fejsu umešao se neki tip iz napredne, nešto kliknuo i sve je odmah proradilo. Naravno, niko ne zna šta je uradio.

Kraljevi. Jednostavno sad mislim da imaju toliko korisnika, pogotovo varijante sa kupljenim provajderima, da ne znaju gde udaraju. Bukvalno mi to tako deluje ili su diletanti totalni, treće nema.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Potpisao sam ugovor sa SBB-om kao podstanar uz gazdin pristanak, nazalost na 24 mjeseca, a moram da selim, tu nema SBB-a... Kako ide procedura dalje? Moram da placam pune penale ili mogu da se izvucem nekako?
 
Pre je moglo, a mislim i sada da može, ako nema mogućnosti za priključak na novoj lokaciji, da se ugovor sporazumno raskine bez plaćanja penala.

Možeš da im šibneš mail na info[et]sbb.rs, pa vidiš je l' još uvek važi isto.
 
Poslednja izmena:
Pre je moglo, a mislim i sada da može, ako nema mogućnosti za priključak na novoj lokaciji, da se ugovor sporazumno raskine bez plaćanja penala.

Možeš da im šibneš mail na info[et]sbb.rs, pa vidiš je l' još uvek važi isto.

mislim da to ne moze vise jer svuda nude total+adsl
 
  • Like
Reagovanja: M J
Samo je fora sto imam dvojno drzavljanstvo BiH/SRB, pa "selim" u drugu drzavu :) I pojma nemam kako likovima tamo da objasnim to...
 
Cetvrtak popodne ulozio mejlom zalbu na rad interneta (o cemu sam pisao na prethodnim stranama), evo nedelja popodne i dalje nikakav odgovor.

GG
 
Potrebna mi je preporuka za odabir trio paketa - nov korisnik.

S najavom kupovine novog TV-a, "apetiti" rastu. Do sada sam koristio DUO Silver paket (selim se na novu lokaciju, nov korisnik dakle, ovaj DUO paket ostaje na sadašnjoj adresi) i bilo mi je gotovo sve potaman (sem što nisam imao par kanala koje inače gledam kada su one promocije - Nac. Geo. Wild, Disc Sci, ...

E sad, dvoumim se između TRIo Gold i TRIO Gold Extra paketa. Optika neće stići za 2-4 godine, tako da je i ne razmatram.

Vidim da u onom Extra ima:

  • više HD kanala, što mi je OK. Paketi Plus, HD i CineStar TV Premiere (valjda samo dva programa koliko sam uspeo da vidim).
  • EON na 1 Smart TV-u. Nikako da vidim - pročitam kakav je to sadržaj na EON opciji i da li se dodatno plaća (pominje se Video klub). Nisam to nikada do sada koristio, a za video klub znam da se plaća (na sadašnjem paketu).
  • AXN NOW - mislim da sam samo par puta od kako se pojavio AXN tv program isti gledao. Nemam pojma vredi li to uopšte.
  • Pickbox - šta konkretno nude i da li često ubacuju nov i aktuelan sadržaj?
  • Do 100/6 Mb/s - što je OK, mada meni je OK i ovaj što sada koristim (do 40/2 Mb/s).
  • Ima više besplatnih minuta za razgovore, što je opet OK mada ne i presudno.

Šta sam hteo da pitam zapravo. :)

Isplati li se uzeti Trio Silver i doplatiti neki od TV paketa? Recimo HBO - 490 din ili HD paket - 460 din, ili ..., kombinacija koliko poželiš.

EON je svakako uključen u bilo kom trio paketu (ne znam da li se nešto dodatno naplaćuje).
Koliko recimo vi koristite ove opcije koje su gore pobrojane - AXN NOW i Pickbox?

Na primer, uzmem Trio Silver + HBO + HD paket = 4339 din.

Ili, uzmem TRIO Gold Extra, imam sve gore pobrojano, nemam HBO = 4389 din.

Korisnički servis mi nije bio od pomoći, čak je i bio iznenađen i zbunjen (kao i ja doduše) da su u TRIO Gold Extra paketu uključeni kanali za odrasle (pošto sam ga pitao da nije to slučajno neka greška) jer onda moram da ih zaštitim (promenim PIN od radoznale dečurlije :D). Mislim čemu ti kanale u takvom jednom paketu? Kome treba neka plati (bez obzira što toga ima na netu free, to je druga priča).

Takođe sam ga pitao zašto se neki kanali ponavljaju i nije imao odgovor - recimo:

2018-02-04_140702.jpg 2018-02-04_140715.jpg

Izvinjavam se na podužem postu. :)
 
Poslednja izmena:
Mislim da ti je u svakom slučaju najbolja varijanta sa Start paketom pa da po potrebi uključuješ i isključuješ druge kanale. U suprotnom, danas-sutra će izbaciti neki kanal koji inače gledaš ali i dalje ćeš morati da plaćaš skuplji paket jer ti je u ugovoru.
 

Interesantno da se u naslovu pominje samo SBB a i telekom naplaćuje penale a verovatno i većina drugih operatera.

@old_bookmaker pickbox ubacuje svaki mesec novi sadržaj uglavnom serije, filmovi su ima svi stari.
 
Poslednja izmena:
Interesantno da se u naslovu pominje samo SBB a i telekom naplaćuje penale a verovatno i većina drugih operatera.

Наглашавање у наслову СББ компанија, јесте сукоб око Н1 телевизије (информер и остатак екипе), а са леве стране имаш и ово као подсетник:

SBB nije jedini

SBB nije usamljen slučaj. Isti princip poslovanja ima većina operatera, bilo internet, mobilnih ili kablovskih. Svi oni traže da im se isplate sve mesečne rate do isteka ugovorne obaveze, bilo da su ugovor raskinuli oni ili sam korisnik. Ukoliko im se taj novac ne isplati, dugove prodaju specijalizovanim agencijama koje proganjaju korisnike, a slučaj neretko završi i na sudu pa se tako dug uveća za enormne sudske troškove. Ima operatera poput "Ikoma", koji nakon raskida ugovora šalju još najmanje dva računa, jer smatraju da je dva meseca otkazni rok.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno