Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne znam, sad sam video tvoj raniji post gde si postavio screenshot gde izbacuje poruku sa neuspelom autentikacijom. Meni se cini da sbb nije potpuno ovladao sa konfiguracijom softvera i D3cam. Ako je pre radilo kako treba onda nek gledaju da ti nameste to kako znaju i umeju. Fazon je sto likovi koji rade instalaciju nece sa tim da se bakcu. Tipa covek iz sbb iz tehnike, kaze instalateru preko telefona probaj sa fabrickim resetom tv-a, ovaj mu odgovori ne nema potrebe i nece ni da pokusa zato sto treba na drugom mestu da bude. Ma bas ih briga. Posto imas TV na kom bi trebalo da radi (moj tv nije imao CI+) cimaj ih sve dok ti to ne srede.

Edit: A da, video sam takve adaptere za CI+ koji se naknadno postave na tv. Ne znam kako lik moze da tvrdi da je adapter los, da se pomera i da je to problem. Meni lici da on nema pojma o cemu prica. Kako takav adapter svuda po svetu radi samo kod sbb-a ne radi. Problem je ili sbb koji ne zna da podesi da D3cam radi na vecini CI+ tv-a ili je problem u samom Cam-u marke smarDTV koji ne valja nicemu.

Onaj smartDTV sto ga reklamiraju na sajtu, taj ubacuju. Pre toga bio negi drugaciji, sada onaj gde pise d3cam. Meni dodje smesno kako se iscudjava covek kako taj adapter ne valja, pa se klati pa kako to lg bolje pravi pa ga kao pipne a on gubi signal. Ja pipnuo taj adapter dok je jos radila kartica i nista ne gubi, jedino ako me on zajebava pa kao vadi karticu ili nesto drugo drnda. Smesno je sto ja imam samsung smart isto ali stariji koju godinu i kod njega se ubacuje kartica ono klasicno ali ni on uopste ne moze da je procita. I onda dodje ovaj sbb-ovac i prodaje nekom muda za bubrege, pravi se pametan. Dodju i onda ceo sat ne mogu sa onim zenama u poslovnici objasne kako da aktiviraju karticu. Dodje mi da snimam svu tu smejuriju.
 
Ja imam besplatne minute na mom mts postpaid broju tako da nikad nisam dobio dodatan trosak za razgovor sa operaterima sbb-a , iako imam fiksni ne koristim ga uopste bas zbog toga jer svaki minut naplacuju a dzabe ga placam mesecno ¬700 din bez ikakvih besplatnih minuta :<
 
Ja recimo koristim unifon

Sent from my Bullhead using Tapatalk
 
Upravo me VIP odrao za poziv na 19900 (SBB call centar) za 1300din. Nije mi ni palo na pamet da se placa nesto vise od uspostave veze. Bio sam na vezi cekajuci operatera i tehnicku podrsku oko 30min i posle na vezi sa tehnickom podrskom. 30-40din/min razgovora, nemam pojma, tek cu da proverim u VIP-u

Pošto mi je poslovnica SBB skoro pa ispod prozora, otišao sam do iste kako bi prijavio prekid interneta, a i da ne bih plaćao pozivanje broja 19900.
Zaposlena mi reče da to ne može, već moram da okrenem broj 19900.
Neverovatno je da u poslovnici ne može da se prijavi problem, a to govori da oni veoma lepo zarađuju od pozivanja 19900.
 
Cak i Beotel ima normalan broj Call centra... Pozivanje broja 19900 ne ulazi u besplatne minute u nacionalnom saobracaju...
 
Jel postoji neka poslovnica koja radi nedeljom? Moram hitno da platim racun, a ove u mojoj blizini ne rade nedeljom?
 
Cak i Beotel ima normalan broj Call centra... Pozivanje broja 19900 ne ulazi u besplatne minute u nacionalnom saobracaju...
Auuu!!!
Ja nisam znao za ovo. Pa ovo je cista pljacka!
Da li moze da se problem prijavi na neki drugi nacin ili iskljucivo telefonom?

Svaki razgovor sa njima je bar 10min, prvom operateru objasnis koji problem imas, onda ti on postavlja dodatna pitanja i usput pokusava da ti uvali nesto iz SBB ponude. Zatim dobijas drugog operatera koji je tehnicka podrska pa mu opet objasnjavas koji je tvoj problem. On ti onda kaze da resetujes modem, a sat otkucava... I na kraju obicno ide prosledicu problem tehnickoj sluzbi na terenu...

PS. da li neko ima problema sa gubitkom paketa na SBB? Problem nije konstantan vec se desava periodicno u toku dana.
 
Poslednja izmena:
Posalji mail na [email protected], u poslednje vreme au azurni sto se tice prijava mail-om.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Pošto mi je poslovnica SBB skoro pa ispod prozora, otišao sam do iste kako bi prijavio prekid interneta, a i da ne bih plaćao pozivanje broja 19900.
Zaposlena mi reče da to ne može, već moram da okrenem broj 19900.
Neverovatno je da u poslovnici ne može da se prijavi problem, a to govori da oni veoma lepo zarađuju od pozivanja 19900.
To nije tacno. Trebalo je da prijavis, da pozoves sefa (ili kako se vec to kod njih naziva?!) i da prijavis tu sluzbenicu. Ne razumem da neko moze da nasedne na gluposti te vrste a kojima su sklone te zenske koje se javljaju na telefon i sede u poslovnicama?!

Odes direktno u poslovnicu i neko ti kaze da ne moze da uradi bilo sta da je u pitanju nego da se vratis kuci i da pozoves telefonom?!?!?! Pa glipost ne za medalju nego za spomenik! Ja bih napravio frku za pamcenje i ne bi me zanimalo ni da ta osoba dobije otkaz. Te i takve stvari me izludjuju i skoro svaki put reagujem vrlo burno i bezobzirno.

A, bre, ljudi - ne nasedajte tim stvarima, nikada, ma ko bio u pitanju.


Pozdrav!
 
To nije tacno. Trebalo je da prijavis, da pozoves sefa (ili kako se vec to kod njih naziva?!) i da prijavis tu sluzbenicu. Ne razumem da neko moze da nasedne na gluposti te vrste a kojima su sklone te zenske koje se javljaju na telefon i sede u poslovnicama?!

Odes direktno u poslovnicu i neko ti kaze da ne moze da uradi bilo sta da je u pitanju nego da se vratis kuci i da pozoves telefonom?!?!?! Pa glipost ne za medalju nego za spomenik! Ja bih napravio frku za pamcenje i ne bi me zanimalo ni da ta osoba dobije otkaz. Te i takve stvari me izludjuju i skoro svaki put reagujem vrlo burno i bezobzirno.

A, bre, ljudi - ne nasedajte tim stvarima, nikada, ma ko bio u pitanju.


Pozdrav!

Nemam ja šta da nasedam ili ne. Otišao sam u poslovnicu, nisam mogao da verujem šta mi zaposlena priča. 20 minuta sam insistirao da upiše moj problem u komp i pošalje ga kome treba.
Stvorila se čak i velika gužva, ona je kao nešto onda kucala i na tome se završilo.

p.s. poslovnica je u bloku 12 na Novom Beogradu. Imaju pauzu između 17 i 17 i 15 kada zaposlena i obezbeđenje jedu mastan burek na stolicama gde sede stranke. Tuga.
 
Jel ovo za naplatu 19900 nesto novo ili? Do sad sam zvao više puta sa mts-a i nikad nije naplaćeno.
 
Zato što se sa mts verovatno ne naplaćuju pozivi tih Telekomovih specijalnih brojeva, dok se sa iz Telenora provereno naplaćuju a verovatno i iz VIP.

I da, molio bih bez predloga glupih rešenja tipa "Zašto zovete iz Telenora kad imate njihov trio paket sa telefonom" jer uglavnom kad im ne radi usluga koja treba da se prijavi tada im naravno ne radi ni telefon i onda ide poziv sa mobilnog, tarifiranje itd.
 
To nije Telekomov specijalan broj, redirekcija je na SBB broj valjda?
 
Zar nemaju poseban broj za korisnike mobilne telefonije? Nesto mi se cini da imaju, mozda gresim.

Ово је послао 6п!
 
Nemam ja šta da nasedam ili ne. Otišao sam u poslovnicu, nisam mogao da verujem šta mi zaposlena priča. 20 minuta sam insistirao da upiše moj problem u komp i pošalje ga kome treba.
Stvorila se čak i velika gužva, ona je kao nešto onda kucala i na tome se završilo.

p.s. poslovnica je u bloku 12 na Novom Beogradu. Imaju pauzu između 17 i 17 i 15 kada zaposlena i obezbeđenje jedu mastan burek na stolicama gde sede stranke. Tuga./quote]
Nisam mislio na tebe licno nego generalno. Ljudi mnogo nasedaju na ono sto kazu te zenske telefonom i u poslovnicama - a veze s' vezom nemaju i lazu ljude. I oni akviziteri sto idu po kucama isto.

Ako imas vremena i bude ti zgodno svrati u Kralja Petra i trazi razgovor sa direktorom (nekad se zakaze ali uglavnom se saceka malo) pa mu iznesi sve, i ovo citirano.


Pozdrav!
 
Eh sad... Najgori su oni na najodgovornijim pozicijama u firmi. Sljakeri su marva, nebitni u globalu i vrlo skloni zameni

Sent from ass
 
Auuu!!!
PS. da li neko ima problema sa gubitkom paketa na SBB? Problem nije konstantan vec se desava periodicno u toku dana.

Vec duze vreme je tako. Nisam imao net tri dana dok nisu poslali jednog decka sa drugog kraja grada. Napravio je net da radi ali radi isto kao i ranije, uglavnom lose.

Znaci 90% ljudi u nasoj zemlji bi trebalo da lose rade, da osljare na poslu?

Logika koja nije logicna.


Pozdrav!

Tako i jeste. Da 90% ljudi u ovoj zemlji rade kvalitetno ne bi valjda bili u situaciji u kojoj se nalazimo, zar ne?
 
Poslednja izmena:
Cuvajte se perfidnih pljackasa i sirite dalje : zvao sam 2 x 19900 preko mobilnog jer mi pola dana na Dorcolu nije radio net. 0.50 i 0.29 min. kolko da odslusam automat da je net pokvaren i da su ekipe na terenu da ga poprave. Telenor me zaduzio za 28 din.
Otimaci su vam na svakom cosku. Po zakonu bi morali odmah da obaveste da se slusanje automata placa, ali ko sme ciju, koja je vlasnik sbb,a da kontrolise ?
 
Cuvajte se perfidnih pljackasa i sirite dalje : zvao sam 2 x 19900 preko mobilnog jer mi pola dana na Dorcolu nije radio net. 0.50 i 0.29 min. kolko da odslusam automat da je net pokvaren i da su ekipe na terenu da ga poprave. Telenor me zaduzio za 28 din.
Otimaci su vam na svakom cosku. Po zakonu bi morali odmah da obaveste da se slusanje automata placa, ali ko sme ciju, koja je vlasnik sbb,a da kontrolise ?

Sve si u pravu, samo nije 28 već 26.
 
Poslednja izmena:
Meni ništa nije naplaćeno, osim što mi normalno skida minute koje imam u mobilnom paketu. Znači ide kao svaki broj u nacionalnom saobraćaju.
 
Telenor naplaćuje
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno