Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hvala ali ne placam im vise nista.Dosta im je od mene po 4080 svaki mesec.Raspitacu se u nekoj poslovnici ali mislim da od toga nece biti nista.
možda prođeš bez (čisto sumnjam, ali nikad se sa njima ne zna) tkzv priključne takse (koja je za tvoj paket 1900din), a CAM modul se plaća 290din mesečno.
 
Odgovorili mi na mail juče u vezi večernjeg upload problema, kažu poslaćemo tehničare, drugo i nisam očekivao... Bili danas, proverili signal, kažu odličan, poboljšali ga još malo i nisu imali ideju šta drugo da provere. Provrteli Speedtest, naravno da kida koliko su dobre DL i UL brzine u toku dana, to nije sporno. Objasnio im šta se dešava i kad, pomenuo da nije preopterećenost možda, oni mi odgovaraju da nema veze sa tim, u fazonu "naša mreža je sposobna za takve situacije, može da bude online ogroman broj korisnika i da nema problema". Ja rekao ok, ako vi tako kažete. Kažu ovo je jedan od onih fantomskih kvarova gde nije jasno gde može da bude problem, možda neki šum kažu, baš ono što sam i mislio da ću čuti od njih - naučeni su da budu prosti tehničari koji rešavaju takve sitnice, mere signal, zategnu kablove, itd, znam da oni nikad ne bi rešili problem koji imam.

Evo koliko je sati sad, nešto preko 10, pustio Speedtest i naravno stara katastrofalna situacija sa Upload-om... Ne znam koga dalje da kontaktiram, ponovo da mi dolaze tehničari nema smisla, ništa oni neće rešiti, treba mi neko od zaposlenih tamo sa većim znanjem i kapiranjem situacije, i rešenjem za upload, stvarno je frustrirajuće bilo šta raditi u ovo vreme dok je Upload mrtav... Čekao sam par minuta da bih uspešno okačio 85KB na Dodaj.rs, smešno je koliko je tužno...

Normalna stvar kod SBB-a da bi priznali problem to je špansko selo iskreno ja sa njima ma koliko oni dobri bili, ponuda ekstra imao sam problem pa skoro 7 meseci... Nisu želeli uopšte da priznaju postojanje problema, ma nikako sve isto radili, proveravali opremu sve u najboljem redu, u prevodu nije do korisnika.

Meni prekipela ta agonija sa njima i lepo skockam jedan prigovor za Ratel... čekao skoro mesec i nešto više dana na odgovor... kad jednog dana stiže poštar i na svu muku Pravna Služba SBB-a iz Kragujevca odgovorila u fazonu "Mi na sporadične probleme koji dolaze u intervalima koje je korisnik naveo, SBB objektivno nije mogao da utiče u rešavanju problema, radi se o pojavi šuma koji je izazivao smanjeni protok i povećan ping, a radi se o funkcionisanju delova interneta". Potpisnik Marta Milenković

Naravno da nisu želeli do tada da priznaju problem, nego je sve išlo preko KS i to je sve, onda tehničari dolazili i sve tako u krug. Ali moram iskreno reći sledeće: Nakon dopisa (posle par dana) koji je stigao od Ratel-a nekim čudom su tehničari počeli rekonstrukciju mreže i na sve to pošto nisu znali da otklone problem na staroj mreži, odmah su prebacili na novu sa optičkim čvorom...

Ako nekom znači ovo je moje iskustvo Ratel vs SBB.... Odmah da ti kažem da do nekog ozbiljnog osoblja iz SBB-a koji je npr. zadužen za Cisco opremu, za mrežnu administraciju i slično nećeš doći, ali će te kao šatro prebaciti na neku naprednu podršku koja opet neće ništa uraditi tj. možda pokušaju ali bez ikakvog uspeha....
 
Poslednja izmena:
Gizmo, zali se svaki dan kad ti se to desi. Sigurno nema samo nas par koji imamo taj problem. Samo cekam da pocnu da se javljaju ljudi. Ako se nastavi smaracu ih svakog puta. U nedelju ne radim pa cu bas da obratim paznju. Zalicu se momentalno i bas cu da ih smaram.
 
Odgovorili mi na mail juče u vezi večernjeg upload problema, kažu poslaćemo tehničare, drugo i nisam očekivao... Bili danas, proverili signal, kažu odličan, poboljšali ga još malo i nisu imali ideju šta drugo da provere. Provrteli Speedtest, naravno da kida koliko su dobre DL i UL brzine u toku dana, to nije sporno. Objasnio im šta se dešava i kad, pomenuo da nije preopterećenost možda, oni mi odgovaraju da nema veze sa tim, u fazonu "naša mreža je sposobna za takve situacije, može da bude online ogroman broj korisnika i da nema problema". Ja rekao ok, ako vi tako kažete. Kažu ovo je jedan od onih fantomskih kvarova gde nije jasno gde može da bude problem, možda neki šum kažu, baš ono što sam i mislio da ću čuti od njih - naučeni su da budu prosti tehničari koji rešavaju takve sitnice, mere signal, zategnu kablove, itd, znam da oni nikad ne bi rešili problem koji imam.

Evo koliko je sati sad, nešto preko 10, pustio Speedtest i naravno stara katastrofalna situacija sa Upload-om... Ne znam koga dalje da kontaktiram, ponovo da mi dolaze tehničari nema smisla, ništa oni neće rešiti, treba mi neko od zaposlenih tamo sa većim znanjem i kapiranjem situacije, i rešenjem za upload, stvarno je frustrirajuće bilo šta raditi u ovo vreme dok je Upload mrtav... Čekao sam par minuta da bih uspešno okačio 85KB na Dodaj.rs, smešno je koliko je tužno...

Imao sam svojevremeno sličan problem. Svaki dan sam i pisao na njihovom forumu, slao im slike speedtesta u večernjim satima...redovno kontaktirao sa sa njihovim korisničkim servisom prekom privatnih poruka...
I na kraju je to rešeno, trajalo je nekih mesec i po dana, za to vreme sam dobio i 50% ( ili tu negde, ne sećam se više ) umanjenu mesečnu pretplatu.
Imaju oni ljude koji nešto znaju ( bar su ih imali ) i kojima je potpuno jasno gde je problem, ali ukoliko je rešavanje skupo, gledaju da na sve načine izbegnu ili prolongiraju njegovo rešenje.
 
Poslednja izmena:
Nisam pratio ispočetka, ali insistiraj na njihovoj "naprednoj" podršci pa vidi sa njima.

Sudeći po ovome, reče je o zagušenoj čvorištu ili delu čvorišta, a može opušteno biti do lošeg pojačala koje seče frekvencije i zato ti bude slab upload.

Daj screenshot od modema da vidim koliko kanala ti ima upload.
 
Kod mene prvo rikne upload, onda pocne download da se smanjuje do trenutka dok ne umre i on potpuno. Stoji tako pola sata i onda se polako vrati sve. I tacno se uklapa vreme sa Gizmom, 21-22h.
 
Ja vec mesec dana ne mogu normalno da saljem fajlove, kad god zovem podrsku nista ne uradim.

Bila je ova obicna ekipa koja meri signal, on je odlican po njihovim recima. Takodje su rekli da jos par ljudi ima isti problem ovde kod mene u kraju (blokovi NBG).
Ono sto je meni zanimljivo je da navedena ekipa nije imala sa sobom niti drugi primerak rutera (da se on otkloni kao uzrok), niti je imala svoj lap top da bi potvrdili nemogucnost uploada.
Rekli su da posaljem mail supporty, videcemo od ponedeljka sta ce biti.
 
Ne mozes da vracas HD kanale. Mozes ostale. Prvo to proveri. Ako nije to problem onda probaj prvo da resetujes uredjaj, pa cekaj da iscita kanale. Ako ni to ne upali pozovi podrsku, odradice ti oni daljinski.
 
Mislio sam ovaj studentski paket da uzmem dok ne vidjeh da nije uracunata kablovska, onda ispadne skuplji od najeftinijeg -_- sad gledam isplati li mi se vise neki "normalan" paket ili taj sa manjom brzinom ali mogucnosti da pauziram na 3 mjeseca, sto mi je jako bitno s obzirom da cesto putujem a skoro citavo ljeto nisam tu, zbog toga mi je i ikom u opticaju..
 
Znam da ne mogu HD kanali, ali kod mene ne mogu ni ostali. Resetovao sam juče uređaj, probaću sutra ponovo ako ne zovem podršku.

Meni isto nije bilo aktivirano dva tri dana posle potpisivanja ugovora, zvao i posle razgovora sa operaterom opravljeno.
Sada mi se reetko desava da nije "plavo" nego "sivo" ali pritskom na EPG resava problem, mozda sam jednom morao da resetujem uredjaj.Koliko sam skapirao zapravo problem je sto su mi uvalili uredjaj koji mora mrezno da da bude povezan , pa ako pukne net veza na sekund on brljavi...
 
imo sam neke neplacene racune prema sbb i sad bi uzo njihov net, jel moguce da bi bilo tu nekih poteskoca :d
 
Haha, smrdi mi na citavo tuce neplacenih racuna :D Mislim da nema sanse da uvedes dok to ne platis, jedino ako si sad na drugoj adresi, pa da neko drugi potpise ugovor na svoje ime.
 
imam sbb tv,internet (bez ugovora) a od proslog oktobra fiksni telefon(kojim sam vezan ugovorom jos 1godinu).
tek sad sam na sajtu video da su jednu zemlju(hrvatsku) izbacili iz zone1(besplatno 100min mesecno).
zovem sluzbu,odgovor da hr usla u eu i da su promenili poslovanje.
a ako se secam dobro crna.g i bosna su bili u zona1 (ne mogu da tvrdim) sad su u zona2!
nisam obavesten o ovim promenama od strane sbb kao i to da je promenjen ugovor o tim zonama.
pored nerviranja sta jos mogu da uradim.neka zalba,nesto??
 
Uvek možeš da ulozis zalbu, ali ti je nece prihvatiti. Obavestenje je bilo okaceno na njihovom sajtu i to je to.
Pozdrav
 
i to nije korektno.valjda bi trebalo i pismenim putem.
ugovor je potpisan sa tim uslovima-cenama,zar to moze da se menja kako god bez mogucnosti mene kao korisnika da ne prihvatim?
razum mi govori da bi trebao imati svako pravo da raskinem taj ugovor(fixni tel)
inace cena 1min u to vreme za hr je bila 6din ,sad je 16din.ta razlika u ceni je vec dovoljno velika za raskid.
 
Mislim da je isticanje obavestenja na sajtu dovoljno, odnosno da zakon ne zahteva pojedinacno pismeno obavestavanje korisnika. Sto se tice raskida ugovora, na to si imao pravo u prvih mesec dana vazenja novih cena. Naravno, mozes i sad da raskines ugovor, ali sada moras da platis sve penale predvidjene ugovorom.
Pozdrav
 
imam sbb tv,internet (bez ugovora) a od proslog oktobra fiksni telefon(kojim sam vezan ugovorom jos 1godinu).
tek sad sam na sajtu video da su jednu zemlju(hrvatsku) izbacili iz zone1(besplatno 100min mesecno).
zovem sluzbu,odgovor da hr usla u eu i da su promenili poslovanje.
a ako se secam dobro crna.g i bosna su bili u zona1 (ne mogu da tvrdim) sad su u zona2!
nisam obavesten o ovim promenama od strane sbb kao i to da je promenjen ugovor o tim zonama.
pored nerviranja sta jos mogu da uradim.neka zalba,nesto??

BiH i CG su uvek bili zona 2,znam jer mene zanima BiH pa sam pratio ;) Za Hr su pomerili.
 
Imao bih dva pitanja,

1) Na adresi na kojoj je prijavljen SSB TV (osnovni paket) nakon odjave sa te adrese-gasenje prikljucka, kada je moguc ponovni prikljucak iste na istoj adresi i za koje vreme i koliko kosta ponovni prikljucak i da li je uslovljen nekim ugovorom tip 6-12-24 meseci?

2) Internet prikljucak pod ugovorenom obavezom u toku ugovorene obaveze, da li je moguca migracija istog sa jedne adrese na drugu adresu u razlicitim gradovima bez bilo kakve promene ugovorene obaveze i da li se to placa i ako je moguce koliko je puta to moguce uraditi u ugovorenom periodu?
 
Samo cu izneti pretpostavke za oba slucaja:
1. Ako su svi racuni placeni, nema razloga da se sa novim prikljucivanjem ceka dugo, standardno je do 7 dana; prikljucak nije uslovljen ugovorom, ali se bez ugovora placa par hiljada dinara - http://www.sbb.rs/D3+digitalna+televizija/209/Cenovnik+D3+paketa.shtml/nav_start=0/nav_start2=0
2. Migracija je moguca pod specificnim uslovima - mora biti tehnickih uslova za prikljucenje na novoj adresi, kad se raskine ugovor na prvoj adresi - ukoliko nema uslova na drugoj, placaju se penali, tj. sve pretplate do isteka ugovora.

Najbolje da pozoves kol centar SBB-a, broj je 19900.
 
2) Sto se migracije tice na obe adrese postoji mogucnost i bilo je interneta ali da ne bi bila dva internet prikljucka vec samo jedan ali ako je on pod UO onda je puna brzina interneta u tome je poenta, znaci da takav internet prikljucak moze da migrira sa jedne na drugu adresu, da li se u tom slucaju i sta placa, UO ispostovace se nije bitno da li ce biti na jednoj adresi ili mix?
Znaci iz SBB-a nema nikog prisutnog na forumu
Na koji mail mogu da im se obratim a da dobijem odgovor?
 
Poslednja izmena:
@Gizmo
Ja sam imao takodje problem sa sitnim prekidima nakon 23h pa sve do 2-3am.... naravno tehnicka podrska lupala gluposti, zadnji ***** me napao da nemam pojma i da je uzrok taj sto u susednoj zgradi neko iskljuci struju a tu je vezano pojacalo pa se net gubo??? pa sum... bla bla,??!?

Na kraju sam logove ping-a detaljno pratio danima, sve lepo u poduzem postu postovao na njihov FORUM sve zajendo sa screen shotovima!, nakon toga me je neko sa vise funkcije nazvao 10min nakon prekida net-a u toku dana, kaze da prati i pinguje moj modem (24h) da je video prekid i da je u okolnim zgaradma sve OK, vec da je problem moja zgrada i cim se desi sledeci prekid salje strucniji tim.... nakon toga problem je nestao!

Sve se moze kad se oce
 
Poslednja izmena:
Jesu li HD kanali na kablovskoj 720p ili 1080p? Da znam koji televizor da donesem u stan, do sad nijesam imao nikakvu kablovsku a imam visak jedan 720p kuci sto samo stoji.
 
1080i su HD kanal bili i ostali. Risiver i ne može da izvuče 1080p ali čini mi se da su i u svetu 1080i. Negde sam čitao.
 
Vrh Ustaničke (Konjarnik/Zvezdara) ima usporen saobraćaj ujutru, čeka se po minut, dva, tri da otvori stranicu.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno