Vidi, ne moze biti dobra volja prodavca. Robu/uslugu moraju da ti vrate ako ti ne odgovara (velika kosulja, male cipele, neodgovarajuca usluga). Ides ovde na nesaobraznost konkretno.
Pa pre 5 godian sam se direktno kod SBB pozvao na tih 30 dana jer em nisu doneli kad sam trazio, em nisu doneli sto smo se dogovorili (modem umesto hg), te kad sam pomenio tih 30 dana sam sutradan dobio i vise no sto sam trazio (d3mini dodatni za dz, tad se placao).
Konsultuj trzisnu ili Drustvo za zastititu potrosaca, eto. Moze i @@AmilDinsio. Kad bi tako bilo, potrosac bi bio u potpuno neravnopravnom polozaju jer bi kvalitet usluge bio procenjivan iskljucivo od strane davaoca iste. Ne moze se svesti na "dobru volju prodvca". NA sve to mozes da dodas i "neinformisanje potrosaca u potpunosti". Mi koji smo stari korinsici smo mogli da raskiniemo ili ne prodzumo ugovor. On kao nov, a bivsi korisnik mts, ocigledno nije znao sta ga ocekuje.