Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box/aplikacije, Total TV/EON sat]

Ne znam da li je pitanje u pravoj temi, večeras mi stigne mail da sam aktivirao max paket a nisam nista aktivirao da li je moguće da su oni nešto aktivirali bez mog znanja i dal mogu da mi prekinu aktivaciju? Naravno odma sam i poslao mail da deaktiviraju jer ga ne želim. Svakako cu ih i lično posetiti i saopštiti da mi onemoguće aktiviranje bilo kakvog paketa jer mi ništa od toga ne treba
otišao do poslovnice i žena da je kaže da je aktivirano preko aplikacije, app samo ja imam instaliranu i tvrdim da nisam aktivirao, tel je bio pored mene. jedva mi je obrisala zahtev. pre par god mi se isto desilo s nekim pink paketom jedva su stornirali. trebali bi veći stepen zaštite da imaju za aktivaciju dodatnih paketa.
 
Ima neki SBB akviziter ovde sa dobrom ponudom paketa? Šta bi se moglo najpovoljnije izvući?
 
Takođe ako neko ima broj akvizitera koji nudi 12m za 1 din neka piše :)
 
nije novi korisnik
 
Poštovanje svima, da li znate da li postoji mogucnost za raskid ugovora sad u februaru-martu bez placanja penala? Ugovor mi je do 4.11.2025 i imao sam vec maksimalne pogodnosti posto je u pitanju obnovljeni ugovor. Posle kusur godina kao korisnik, od kad su stigli u SRB, presao bih u Yettel s obzirom na ponudu koju dobijam i nase potrebe u kuci.
 
Nece da moze,zakasnio si.
 
A jel mogu ja raskinuti ugovor koji je potpisan na 36 meseci? U oktobru istice, a imao sam manji račun za 500 din prvih godinu dana. Otaljigao sam znaci već 30 meseci. Negde sam ranije citao da je max ugovor na 24m?
Ako neko zna ili imao iskustva baš bi mi odgovaralo da uzmem yetel ponudu.
 
Zavisi kada si potpisao, ta odredba je stupila na snagu čini mi se sredinom 2023. Ako si potpisao pre toga, nemaš pravo na raskid, ako si potpisao posle toga, imaš.
 
Pišem iz Niša .
Da li neko ima problem sa internet konekcijom i radom Wifi uslugom !?
Naime do juče brzina neta ( barem preko mobilnog - Wifi ) , 500- 600 /60 a sada sve upola manje.
Preko LAN kabla 180 /58 a preko
Wifi 250 - 300 /60 , da li neko ima slične poteškoće ?

Pozivao Call Centar kažu od nas je sa signalom sve u redu.
Možda nije loše da kupite pojačivač signala ali cena istog je 9900 dinara - priključna taksa plus održavanje istog 😀
 
I ja sam iz Nisa.
Upravo sam testirala svoju internet konekciju i Wifi i Lan (mobilni telefoni i TV).
Sve radi kako treba, nema opadanja brzine.
Mozda je problem do rutera?
 
Pozdrav,

Danas su me zvali iz SBB i rekli da će biti dostupan u Aradcu za 3 meseca. Jel to realno ili neko "peca" informacije od ljudi? Jer sam čuo da se SBB mreža jako slabo širi poslednjih godina.
 
Za 3 meseca će to def biti Yettel, u kom tačno obliku još ćemo videti.
 
I ja sam iz Nisa.
Upravo sam testirala svoju internet konekciju i Wifi i Lan (mobilni telefoni i TV).
Sve radi kako treba, nema opadanja brzine.
Mozda je problem do rutera?
Hvala puno .
Menjali su mi već modem i sad još gore ...
Više nema zamene , mogu ovo lepo da pokupe i odnesu svojoj kući .
Od mene više ni dinar dobiti neće .
 
@srki018
Bas cudno sto se toga tice, zaista nisam imala problema sa njima po tom pitanju.
Od starta imam Nokia ruter i internet je uvek bio kako treba.
 
Koja je ovo fora sa otkaznim rokom od 30 dana? Ugovor mi istice 5.marta, ako vratim opremu do petog, zavrsio sam valjda sa njima? Ili moram da placam i ceo mart mesec, a ne samo pet dana u martu?
 
Trebao si 5.2. da najavis raskid. Ovako ces ostati kod njih do 5.4.
 
Juče sam bio da podnesem zahtev za raskid. UO mi ističe 8-og aprila. Rekli mi da nemam pravo da podnesem zahtev pre 10-og marta.(30 dana pre isteka UO) To u oštem ugovoru ne postoji, postoji samo otkazni rok od 30 dana. Danas me zvali i nude neke nebuloze. 9 marta idem ponovo da podnesem zahtev za raskid, ali su me ovim definitivno ubedili da nas sve smatraju neobaveštenim i primitivnim. Posle skoro 20 godina...
 
Trebao si 5.2. da najavis raskid. Ovako ces ostati kod njih do 5.4.
Ma zvao sam ja njih krajem januara, rekose mi da zovem krajem februara. Juce ih zovem da kazem da hocu raskid, ne mogu naravno preko call centra, nego zvace me neko. I jutros me zovu, pitaju da mi nude promocije neke, reko ne hvala, raskidam sigurno, kazu ok, otkazni rok 30 dana....
 
U tome je caka. Trebao si pismenim putem da najavis raskid,ili u poslovnici ili ako je nemas slanjem preporucenog pisma na njihovu adresu u Beogradu. U mom mestu nema SBB mreze pa sam morao za prijatelja koji je koristio d3i (preteca Eon-a van mreze) da saljem pismo.
 
Ma imam poslovnicu, nego sam do sad svih ovih deset i vise godina sve bukvalno zavrsavao preko 19900. Ali dobro, gotovo sad, jos mesec i to je to.
 
Danas su bili iz SBB - a opet vratili Ubee modem i mogu Vam reći impozantne podatke :
Fiksna telefonija pozovem korisnika ja njega čujem ali on mene ne .
A internet tek full paket od 600 /60 putem LAN kabla Ping 48 , a brzina 80 /48 😀
 
Svaki zahteva dodatna podesavanja da bi radio kako treba. Treba se malo poigrati pa ces dobijati maximum i na wifi a ne samo na kablu.
 
Ti stvarno cekujes da bi ista podesavanja dala iste rezultate kod svih,imajuci u vidu parametre koji mogu uticati na signal?
 
Nazad
Vrh Dno