Stefan_Nis
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 11.08.2012
- Poena
- 151
Postovani clanovi, imam nekoliko pitanja....i nadam se da mi mozete pomoci.
Imam sledecu konfiguraciju :
Procesor - AMD Athlon 64 x2 4000+ 2.1ghz ( revision BH-G1 )
Matcna ploca - AMD A690G-M2
Grafica - ATI Radeon HD 5570 1024mb
RAM - 2.5 gb
Zamenio sam box kuler na procesoru, skinuo sam fabricki i ubacio nov bolji. Model i marku cu vam napisati naknadno, samo da nadjem kutiju od kulera. Inace mnogo bolje hladi. Radna temperatura je nekih 45 stepeni, pod opterecenjem.
Zanima me da li je moguce klokovati procesor?
Kakve su prednosti, mane i koje posledice mogu da budu?
Do koje brzine se moze ici ( a da radi sigurno, bez problema ) ?
Da li ce klokovanje nesto znaciti u vezi sa nekim novijim naslovima sto se tice igara?
I da li znate nekog u Nisu ko je siguran i pouzdan sto se tice klokovanja? Jer sam ja potpuni laik sto se tice tih stvari. Naravno, uz novcanu nadoknadu ako je potrebno...samo da bude sigurno i profesionalno odradjen overclock.
Hvala unapred. Ako su jos neke informacije potrebne, samo pitajte....
Pozdrav
Imam sledecu konfiguraciju :
Procesor - AMD Athlon 64 x2 4000+ 2.1ghz ( revision BH-G1 )
Matcna ploca - AMD A690G-M2
Grafica - ATI Radeon HD 5570 1024mb
RAM - 2.5 gb
Zamenio sam box kuler na procesoru, skinuo sam fabricki i ubacio nov bolji. Model i marku cu vam napisati naknadno, samo da nadjem kutiju od kulera. Inace mnogo bolje hladi. Radna temperatura je nekih 45 stepeni, pod opterecenjem.
Zanima me da li je moguce klokovati procesor?
Kakve su prednosti, mane i koje posledice mogu da budu?
Do koje brzine se moze ici ( a da radi sigurno, bez problema ) ?
Da li ce klokovanje nesto znaciti u vezi sa nekim novijim naslovima sto se tice igara?
I da li znate nekog u Nisu ko je siguran i pouzdan sto se tice klokovanja? Jer sam ja potpuni laik sto se tice tih stvari. Naravno, uz novcanu nadoknadu ako je potrebno...samo da bude sigurno i profesionalno odradjen overclock.