Šta je novo?

Saveti i pomoc za overclock ?

Stefan_Nis

Cenjen
Učlanjen(a)
11.08.2012
Poena
151
Postovani clanovi, imam nekoliko pitanja....i nadam se da mi mozete pomoci.

Imam sledecu konfiguraciju :
Procesor - AMD Athlon 64 x2 4000+ 2.1ghz ( revision BH-G1 )
Matcna ploca - AMD A690G-M2
Grafica - ATI Radeon HD 5570 1024mb
RAM - 2.5 gb

Zamenio sam box kuler na procesoru, skinuo sam fabricki i ubacio nov bolji. Model i marku cu vam napisati naknadno, samo da nadjem kutiju od kulera. Inace mnogo bolje hladi. Radna temperatura je nekih 45 stepeni, pod opterecenjem.

Zanima me da li je moguce klokovati procesor?
Kakve su prednosti, mane i koje posledice mogu da budu?
Do koje brzine se moze ici ( a da radi sigurno, bez problema ) ?
Da li ce klokovanje nesto znaciti u vezi sa nekim novijim naslovima sto se tice igara?

I da li znate nekog u Nisu ko je siguran i pouzdan sto se tice klokovanja? Jer sam ja potpuni laik sto se tice tih stvari. Naravno, uz novcanu nadoknadu ako je potrebno...samo da bude sigurno i profesionalno odradjen overclock.

Hvala unapred. Ako su jos neke informacije potrebne, samo pitajte....

Pozdrav

1. Da, moguće je klokovati procesor
2. Prednosti - "brži" rad računara, mane - više se greju overklokovane komponente, posledice - skraćuje se životni vek overklokovanih komponenti
3. Mora da se proba
4. Možda, ne verujem

Ja nisam iz Niša, iz Svrljiga sam, nema tu da li je neko pouzdan ili nije, jednostavno se overklokuje sistem, proveri se da se ne greje previše, testira na stabilnost i to je to
A za novčanu nadoknadu, poslaću ti broj računa u OTP banku, pa uplati, 😉

Nekada davno sam imao X2 4400 na Biostar NF520-A2 ploči sa Take MS 1GB DDR2, sistem je išo stabilno do 260 FSB, tj 2990 CPU, memorija na 500 Mhz.
Sve zavisi od 1. CPU i 2. ploče
Kod druga sam klokovao x2 4000 na Foxconn 690G ploči, mada se baš i ne sećam dokle je sve išlo, mislim da je FSB bio oko 240