Šta je novo?

Samsung Galaxy S24

Prva neka zapažanja prelaska sa S23 Ultra na S24 Ultra.
Baterija bolja. Otisak prsta mnogo mnogo bolji i precizniji.
Video snimanje i stabilizacija mnogo bolja. Na korak do jabuke.
Stereo zvuk bolji,bas dublji.
Kamera na 10x zoom ista. Kako su izveli u odnosu na optiku na s23,pojma nemam. Plus ima sočivo 5x zoom,tako da je i tu prednost. Na 30x S23 ultra bolja.
Olovka na S24 toliko strči,da sve mislim da će bilo kog trenutka otpasti.

Sve u svemu,blagi apgrejd. Ali idemo dalje
 
Posle 3 godine korišćenja Žaomi 10T Pro (koji me je služio i više nego korektno i mišljenja sam da je i više nego zahvalan telefon za prosečnog korisnika - ako izuzmemo čuveni problem sa proximity senzorom), rešio sam da promenim telefon, a glavni i jedini razlog je fotografija(često sam po prirodi, point and shoot u većini slučajeva sa nekim bazičnim post editom ukoliko je potrebno). Izbor je na kraju pao na S24U koji koristim već nekih 7 dana. Još nije prošlo dovoljno vremena za neku dublju analizu, i s' obzirom na prethodni model koji sam imao, možda nisam najkompetentniji za neke stvari koje ću navesti, ali ovo je nešto što sam do sada primetio. Fluidnost pri radu je zaista odlična i tu nema nikakvih zamerki, sve se manje-više dešava instant (za sada). Otisak prsta uglavnom radi fenomenalno i to me baš prijatno iznenadnilo. Kvalitet zvuka je zadovoljavajući (ta stavka mi svakako nije toliko od značaja). Kako mi je ovo prvi amoled koji imam, nema potrebe da govorim o onome što ekran može da isporuči u većini slučajeva, pogotovu kada govorimo o situacijama pod direktnim i jakim osvetljenjem. Kamere - po tom pitanju još uvek nemam jasno izgrađen stav. Ok, vidi se razlika u živopisnijim bojama koje opet izgledaju prirodnije u odnosu na 10T Pro (što je i bilo za očekivati), ali ono gde sam ostao začuđen jeste nedostatak detalja kada koristim 50 ili 200 MP mod. Moja očekivanja su bila da ću zumiranjem samih fotografija dobiti oštrije i fotografije sa više detalja (u slučaju da želim da odradim crop na primer), ali to u par navrata tokom testiranja nije bio slučaj. Možda nešto nisam postavio kako treba, proveriću još. Takođe, kada koristim zoom (optički), imam osećaj da AI previše pokušava da kompenzuje/izgladi neke stvari bespotrebno (kao kod digitalnog zooma), pa mi neke scene ne daju realističan prikaz onoga što zapravo vidim u određenim situacijama. Što se baterije tiče, nisam neki zahtevan korisnik (da kažemo da je prosek 2.5 - 3h dnevno), i generalno zadovoljava za sada (naravno da mi je AOD uključen sve vreme bespotrebno, jer prvi amoled pa hajde da se klinčimo 😅), ali ni približno na nivou nekih korisnika ovde.
E sad, napravio sam jednu veliku grešku, a to je da sam thread krenuo da čitam nakon što sam kupio telefon, i naravno šta ima da me dočeka nego 250+ postova oko grainy ekrana. E pa j..o me dan i kada sam krenuo da pratim thread, sada će u meni biti crv koji će me konstatno kopkati neko vreme da li je to slučaj i kod mene do trenutka gde će mi postati svejedno bez obzira na ishod. :LOL:Sinoć sam nešto gledao i testirao,i čini mi se da primećujem navedeni problem, čak i na jačem osvetljenju od pomenutih 5-10%, ali opet to može biti samo placebo efekat. Nemam iskustva sa ovim tipom ekrana, pa i ne znam šta da očekujem zapravo u ovoj situaciji.
Ono što me je zaista iziritiralo (a ovo opet donekle može biti posledica korišćenja druge Android maske - čitaj MIUI) jeste to što za brdo nekih stvari za koje bi prosečan korisnik nakon godina korisćenja Androida očekivao da bude deo samog sistema jeste da moraš skinuti aplikacije da bi postigao ono što bi već trebalo da ti bude ponuđeno po defaultu: želiš opciju za astrofotografiju i napredna podešavanja kamere - skini Expert Raw, želiš još neka dodatna podešavanja za kameru - skini Camera Assist, želiš da ti back gesture radi i preko tastature jer nisi hobotnica - skini One Hand Operation + i podesi tamo,.... Veoma frustirajuće iskreno. Takođe, podešavanje notifikacija po aplikacijama, po mom ukusu, izuzetno loše osmišljeno i zakomplikovano. Sve u svemu, nakon prilagođavanja na opet malo drugačiji "eko-sistem" od onoga na šta sam se do sada navikao, možda, ali možda, se ovo ispostavi kao dobra kupovina. Pogotovu ako kamere isporuče ono što se od njih i očekuje.
 
Poslednja izmena:
Proklinjem dan kad sam uzeo da citam temu pre kupovine s24 ultre.
Problem sa screen grainom me baca u razmisljanje da li da ga uzmem. Vidim da u drugim zemljama ljudima menjaju telefone koji imaju problem, nekima i po 3 4 puta. Koliko vidim kod nas se prave ludi jer navodno "samsung ne priznaje problem". Pa zasto im menjaju telefone svuda po svetu?
Sta raditi? Ja evo nisam pametan
 
Proklinjem dan kad sam uzeo da citam temu pre kupovine s24 ultre.
Problem sa screen grainom me baca u razmisljanje da li da ga uzmem. Vidim da u drugim zemljama ljudima menjaju telefone koji imaju problem, nekima i po 3 4 puta. Koliko vidim kod nas se prave ludi jer navodno "samsung ne priznaje problem". Pa zasto im menjaju telefone svuda po svetu?
Sta raditi? Ja evo nisam pametan
A brate kupi online. Ili kupi neki drugi fon kojo nema mana.
 
Kolege kakva su iskustva online kupovine telefona preko pame..i te..oni...rs? Vidim da su kao ovlasceni samsung prodavac(zastupnik) a kod njih je S24U 512gb 185K dinara.
 
Oni su ovlašćeni prodavac - zastupnik? OK... Za mene definitivno novost...
Napisao sam "kao" jer kada na sajtu samsung srbija idem na kupovinu sajt mi izbaci nekoliko prodavaca(gigatron, a1, tehnomanija itd) medju kojima su i oni a i sajt im je identican samsungovom pa sam pomislio da su oni direktna samsungova prodavnica. Kako god imaju bolju cenu od ostalih krvo.pija pa rekoh da se raspitam.
 
Napisao si "pame..i te..oni...rs" a ja za njih ne znam ko su niti takvih ima na Samsung Srbija...

Mobilni telefoni su nešto drugo ali nisi pitao za njih...
 

Prilozi

  • Screenshot_20240407_154831.jpg
    Screenshot_20240407_154831.jpg
    76.5 KB · Pregleda: 230
Ja sam prvo pomislio još jedan novi prodavac koji hoće da se ušlepa kao fol ovlašćeni uvoznik...
Generalno kod ovih drugih ne bi trebalo da bude nikakvih problema mada se u to ni za koga ne može sa sigurnošću tvrditi ali ja lično se ne bih ustručavao da kupim kod njih ako bi mi odgovarali uslovi kupovine.
 
Ja sam prvo pomislio još jedan novi prodavac koji hoće da se ušlepa kao fol ovlašćeni uvoznik...
Generalno kod ovih drugih ne bi trebalo da bude nikakvih problema mada se u to ni za koga ne može sa sigurnošću tvrditi ali ja lično se ne bih ustručavao da kupim kod njih ako bi mi odgovarali uslovi kupovine.
Pa to, narucio bih preko njihovog sajta t.j. kako bi rekli online ;) svakako javljam kada i ako budem od njih kupio. Hvala kolega.
 
Napisao sam "kao" jer kada na sajtu samsung srbija idem na kupovinu sajt mi izbaci nekoliko prodavaca(gigatron, a1, tehnomanija itd) medju kojima su i oni a i sajt im je identican samsungovom pa sam pomislio da su oni direktna samsungova prodavnica. Kako god imaju bolju cenu od ostalih krvo.pija pa rekoh da se raspitam.
Kako bolju kad je ista cena kao u Gigatronu i ostalim radnjama
 
Cena je 1235e ili 1335e , kada se odbiju pokloni onda je to dobra cena za kes. Na oglasima na KP su oko 1050e ili 1150e ali su skoro svi od operatera ili Madjari😁
 
Rodjak ima problem sa S24 starim 2 dana, vrlo cesto je nedostupan, prenosim njegovu poruku, ima li iko ideju sta moze biti?

Uzeo sam u Yettel-u na ugovor nov samsung s24(256GB, dual SIM) aparat i od prvog dana pojavio se sledeći problem: uvek mogu da obavljam odlazne pozive, a vrlo često sam nedostupan za dolazne i za SMS poruke. Ta nedostupnost se prekida posle mog odlaznog poziva i tada dobijem i seriju SMS poruka od operatera onih koji su me zvali dok sam bio nedostupan, što je veliki deo vremena između moja dva poslednja poziva.

Posle prve reklamacije su mi rekli da je problem u SIM kartici i ja sam tada rešio da koristim eSIM umesto fizičke kartice, međutim telefon je se posle kraćeg vremena ponašao isto. Posle su mi sugerisali da mi izdaju novu karticu i opet problem nije rešen. Za to vreme sam u tri navrata zvao Yettelov kol centar i oni su mi stalno slali kofiguracijske poruke koje sam već pet puta primio.

Posle treće reklamacije su mi poslali telefon na servis, a tamo su zaključili da je uređaj u potpunosti ispravan i da se moja reklamacija odbija kao neosnovana. Prilikom preuzimanja „ispravnog“ uredaja u poslovnici Yettela u kojoj sam ga i kupio, izveo sam probu koja je pokazala tačno ono na šta sam se i žalio, ali službenica, vidno zbunjena, je rekla da ona može samo da telefon ponovo pošalje na servis.

Tada sam zvao kol centar i oni su mi rekli tokom razgovora da ukucam kod #200#, što je ispostaviće se isključivanje LTE, naravno problem nije rešen, to je bilo sinoć, a već jutros ista stvar. Ponovo sam zvao kol centar i ljubazni ženski glas mi je predložio čarobni kod #31#, koji isključuje skrivenu identifikaciju poziva što bi trebalo da je glavni krivac mojih problema, ali i nedugo posle te interve ništa se nije promenilo na bolje. Ne znam kome da se obratim za pomoć.
 
Imam ja ideju - exynos procesor. Verujem da snap verzija nema problema s modemom, koji je zaduzen za prijem/odlazak poziva.
 
Pa sta on moze da uradi sa tim, ocigledno da telefon ne radi, a ovi mu ne priznaju garanciju kao sve je u redu? Kaze telefon mu funkcionise kao pejdzer :(
 
Pa sta on moze da uradi sa tim, ocigledno da telefon ne radi, a ovi mu ne priznaju garanciju kao sve je u redu? Kaze telefon mu funkcionise kao pejdzer :(
nista nije moglo da se uradi ni sa s22 serijom, koja je imala tadasnji exy2200. S23, koja je cela imala snap, nije imala tih problema.
 
Ako je kupio online, nek traži zamenu. Ako nije, nisam siguran da postoji rešenje ako servis nije uvideo kvar...
 
Ništa, neka se zahvali tech ljudima na netu (youtubu) koji rade testove tih telefona i očigledno ćute na probleme da bi ih Samsung vodio na žurke i na sajmove.. svet je načisto skrenuo sa puta.
Na kraju sve ove laži i muljanja padnu na leđa običnog čoveka/kupca
 
Nazad
Vrh Dno