Šta je novo?

Samsung 223BW - "fabrički" Monitor on time

Grdowsky

Čuven
Učlanjen(a)
15.09.2003
Poruke
273
Poena
619
Moja oprema  
Laptop
ASUS Zenbook
Pametni uređaji
nVidia Shield TV
Pristup internetu
  1. Optički internet
Ovako... :mad:

Prekjuče sam u G...tronu uzeo Samsung 223BW. Tražio sam da mi raspakuju neotpakovan primerak da bih proverio mrtve piksele, bleeding i slično. Prodavac donese kutiju odnekle, raspakova je i izvadi monitor. Gledam ja kutiju, vidim na jednom mestu puknut stiropor i pitam ja njega "jel' to novo ili je neko već vadio taj monitor" - kaže "ma nije niko, evo vidiš da sam sad otvorio tu pred tobom". Ajd, rekoh nema veze, ako nema mrtvake uzimam ga... Pošto nije imao mrtvake a i bleeding mu je bio uočljiv samo oko 5mm uz gornju ivicu, uzmem ja to čudo i odnesem kući.

Ali, ne lezi vraže, :-devil-: ne da mi mira taj polomljeni stiropor iz kutije pa uđem sinoć u servisni meni i imam šta da vidim: Monitor on time: 561h ! 23 dana ! :mad:

Ono što me interesuje je sledeće: da li iko zna sa koliko "Monitor on time-a" izlaze monitori iz fabrike? Nešto mi govori da to nije 500h...

Iako sam popi*deo, ne mogu da optužim čoveka da me je svesno lagao pošto ko zna ko je sve mogao da se "igra" sa spravicom pre nego što je završila kod njega u prodavnici, ali me više nervira što skoro svaka skuplja stvar koju sam uzeo u poslednjih dve godine je bila čačkana. Recimo u Euro...ku (koju btw. prilično cenim kao firmu) kada sam uzimao 8800GTS, dobio sam kutiju koja je bila naopako spakovana a falio je i onaj "adapter" sa molex-a na 6-pinski konektor za napajanje (a i na konektorima na samoj karti je bilo tragova stavljanja/skidanja iz slota). Slično je bilo i sa Canonom A710-IS... Jugić su mi "dovezli" iz Kragujevca :bottle: (ali bukvalno!)....

....blah... :wall:

Da se vratim na monitor...

Nemojte da me shvatite pogrešno, lepo je od prodavca što je hteo da ga raspakuje i da mi dozvoli da testiram, ali šta sada da radim ako se za dve tri nedelje ispostavi da je u pitanju feleričan primerak? Servis? Mislim, dosta mi je više "nove" robe, dokle bre više?

Inače, šta mi savetujete? Ja kao kontam da pošto je monitor za sada OK da ga zadržim. Ili da im ga vratim čisto iz principa? :-devil-:
 
Poslednja izmena:
Pre 3 dana uzeh samsunga 2032bw, naravno odmah proverih servisni meni, i naravno - 0h.
 
Kod mene je na 223bw 80h... Moj primerak je bio izlozen u radnji i kod mene je od utorka... Ja sam mislio da ima mnogo vishe radnih sati...
 
Poslednja izmena:
kako se ulazi u servisni meni? bas bi hteo i ja to da poverim?
 
Pa dobro, šta bi vi uradili da ste na mom mestu? RMA or not RMA?

@TEP3A: Smanjiš contrast i brightness na 0 izađeš skroz iz menija i ond držiš source dugme pritisnuto jedno 5s (ili više).
 
Bezobrazluk je taj sto te je prodavac lagao u oci, kao otvara pred tobom monitor, a ustvari oni su samo lepo zapakovali isti.

Taj monitor je mozda bio na nekom testu ili pak kod nekog "prijatelja" firme na neko vreme ili neko nije bio zadovoljan, pa su ga vratili.

Mozda da probas da im trazis da ti vrate deo novca :D ili da ides skroz na novi monitor.
 
Poslednja izmena:
Ja bih lepo otišao i napušio prodavca, ali monitor nebih vraćao, pošto je bitno da nema bp a i za mesec dana rada se nisu pojavili, tako da ti je generalno i bolje!!
 
Brate i ja sam trazio da mi daju onaj monitor iz izloga koji je radio neko vreme bash zbog bad pixela... Moze se desiti da ti monitor u startu nema BP a da se pojave posle sat vremena rada... Tako da bih i ja zadrzao taj monitor...

A kada se ukljuchi servisni meni, kako izaci iz njega??? :wall:
 
Da izadjes iz menija samo iskljucis monitor :D

Ako se odlucis da zadrzis monitor, probaj da trazis da ti vrate neku kintu, hiljadu, dve dindzi.
 
Ali, ne lezi vraže, :-devil-: ne da mi mira taj polomljeni stiropor iz kutije pa uđem sinoć u servisni meni i imam šta da vidim: Monitor on time: 561h ! 23 dana ! :mad:


Pozali se prodavcu da su ti prodali polovnu stvar po ceni nove. Za 3 dana koliko je monitor kod tebe nikako nije moguce da je nakucano 561h rada. Znaci samo resavaj pitanje sto pre, da ne prodje vise od recimo 5 dana!

A sasvim je moguce da prodavac nije znao da je monitor koriscen, posto ga je dobio spakovanog u kutiji, a ne verujem da bas svaku kutiju robe otvaraju na prijemu da bi utvrdili da li je to novo (pretpostavlja se) itd. Prodavac verovatno nije prva ruka u lancu i moguce je da je monitor stigao takav do njih.

Nije da nekog branim, samo kazem da se treba uveriti u krivicu pre osipanja paljbe po nekome. Sve ovo zato sto sam par puta vidjao prepakovanu robu u ambalazi kao da je sad izaslo iz fabrike....
 
Poslednja izmena:
U svakom slučaju, ja na tvom mestu ne bih vraćao, jer nema bad pixela... a ako se ispostavi da je feleričan primerak (mada ako je već 23 dana ok radio, onda verovatno nije), imaš garanciju, isto kao da si kupio potpuno nov... ovako ti je čak možda i sigurnije da je ok primerak.

A ako možeš prodavcu da izvučeš neke pare nazad, tim bolje :)
 
Pa kao što rekoh ne mogu da optužim čoveka da me je svesno slagao pošto ko zna kroz koliko ruku je prethodno taj monitor prošao, ali sam definitivno odlučio da je ovo poslednja knedla koju ću zbog naših prodavaca da progutam. Ovde povlačim crtu! Dakle, sad pa nadalje i ubuduće :-devil-: svaku stvar za koju ustanovim da su je "deflorisali" ima da vratim uz obavezno prigodno napushavanje pred prisutnim kupcima.... :p

I ja isto kontam da zadržim monitor pošto, evo treći dan, nema nikakvih anomalomalija niti zaglavljenih pixela. A i 23 dana nije toliko mnogo.... Toliko bih i ja napravio za jedno tri-četiri meseca prosečne upotrebe... hmm... :trust:

Mislim da ću sad da ih zovem :mad:
 
UPDATE: Dakle, prodavac je rekao pošto me je saslušao da ako se pojavi ikakav problem sa monitorom u narednih mesec dana, slobodno da ga vratim i zameniće ga bez pitanja....

Mislim da i dalje nisam zadovoljan ali malo ću se smiriti.... Ma, dođavola, zadržaću prokletinju, šta i ja ke*jam, pa ovo je Srbija. To tako treba.... :wall:
 
Da li si mu trazio neki refund? :D
 
moj je bio nekih 4-5 (~130h) dana ukljucen pre nego sto sam ga kupio...stajao je izlozen...u pitanju je 2032BW...
 
UPDATE: Dakle, prodavac je rekao pošto me je saslušao da ako se pojavi ikakav problem sa monitorom u narednih mesec dana, slobodno da ga vratim i zameniće ga bez pitanja....

Mislim da i dalje nisam zadovoljan ali malo ću se smiriti.... Ma, dođavola, zadržaću prokletinju, šta i ja ke*jam, pa ovo je Srbija. To tako treba.... :wall:

gledaj to sa vedrije strane radio je 23 dana i nije se pojavio ni jedan mrtav pixel.ovo ne kazem dzabe 22" imaju opasan problem sa mrtvim pixelima,prodao sam 2 226wtq(roba iz p..softa) jedan je u startu imao mrtav pixel a na drugom se pojavio kroz 15 dana,sto je jedini razlog sto drzim dell21" i 40Kg na jadnom stolu
 
@stoske: Nope. Čisto sumnjam da bi i pristao. Više je bio u fazonu "picajzlo, ako ti se ne sviđa, vrati ga" nego "sorry, jeb' ga, mene zavrnuli mangupi pa sam ja tebe"...

Kao što rekoh, zadržaću ga sem ako se u naredne dve nedelje ne pojavi neki mrtvak...
 
kao sto je receno dobro je sto je neko(zanemarljivo)vreme radio monitor, i nema bad pixele.
najvaznije je : DA LI SE TEBI SVIDJA SLIKA i da li si time zadovoljan?
odgovor na ta pitanja mogu da ti pomognu u odluci
 
UPDATE: Danas se sa desne strane monitora pojavilo čak 5 zaglavljenih piksela. Tačnije, prikazuju pogrešne boje. Na crnoj su svi crni ali prilikom prelaza između boja jedan je crven, jedan zelen a ostali plavičasto sivi.

Jel' ovo podleže garanciji za zamenu monitora?

Pokušaću sada sa ovim Java scriptom pa ako ne upali, monitor pod mišku pa pravac Gigatron. I ne prihvatam ne kao odgovor...
 
znaci danas nista ne mozes da kupis a da te ne *****u.... ne kazem da te je taj prodavac za****...
ali sta ako je taj monitor kod nekog vec radioi doziveo kvar... on je dobio novi, a taj pokvareni su poprvili i stavili ga u prodaju kao novi...
znam da je malo bolesnamoja teorija, ali... vise me nista ne iznenadjuje..
 
Poslednja izmena:
OK.

Java ne pomaže.
Masiranje ne pomaže.

Toliko.
 
Sinoć sam im vratio monitor i uzeo drugi (sa 0h Monitor on time-a). Nisu hteli stari ni da pogledaju tako da prodavcu svaka čast - održao je obećanje (naravno, pod uslovom da mi nije svesno uvalio škart). Za sada je sve OK, nema mrtvaka ni polumrtvaka a čini mi se da je na ovom primerku manji bleeding uz gornju ivicu ekrana....

U svakom slučaju, najavio sam im da ću i ovaj da im vrnem ako se pokaže feleričan u bilo kom smislu...
 
Uzeo juce 2232BW i proverio vreme rada. Trenutno je na 2:45 sto otprilike i jeste vreme koje je radio.
Za sad sam odusevljen monitorom.
Inace sam ga kupio u TechnoMarket-u.
 
hallo my friends and sorry for my English language.

i have a problem and i want your help.

i have Samsung 2032BW and i search the "Service functions" on my monitor.
After my mistake i think i change the "Panel Ch. No" from value 0 (i think this is the default) to 1. How can i reset this value to 0? i try to change it pushing the "menu" button for 5 seconds and the value change to 2, to 3, ...... Now i'm on value 100 and i don't know where is the end.

please help me.

give me a solution and a printscreen of your's "Service functions"
 
Nazad
Vrh Dno