Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R utisci, tehnikalije

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nije problem u senkama već u veoma socijalnom kretanju i lošem napucavanju. Ne sumnjam da će mnogi ovo obožavati, ali ja živim za fajt ( :d ), šta mi vredi što je zona velika, ima puno kvestova bla bla truć kad je ono glavno što se radi u igri na tako niskom nivou...
 
Poslednja izmena:
Ma, ne valja Stalker, jes' da ga nisam igrao,
ali ima smešno ime... mislim "Stalker"... bolje da su ga nazvali npr. "DŽONSON", to zvuči kul.

Drugo, igra se dešava u Ukrajinskoj radioaktivnoj socijali, a mnogo bi bolje bilo
da se odvija u svemiru, gde žive Klingonci, i tu nekako da ubace gole ribe u bikinijima,
i plaže, jer ja najviše volim svemir i plaže i gole žene.

Drugo, puca se iz oružija. To je totalno nemaštovito. Bolje da su stavili da se puca iz
nekih vanzemaljskih insekata i da možeš nekog da zadaviš golim rukama, po mogućstvu neku ženu.

Drugo, ne sviđa mi se što je glavni junak muškarac. Mada, kad bolje razmislim, ne bih voleo
ni da je žena. Bolje nešto neutralno, nekog vanzemaljca da su stavili.

Drugo, glupo je što STALKER nije logička igrica. Baš mi se igra nešto kao tetris,
samo da se dešava na plaži u svemiru, i da budu gole žene i da se puca iz insekata.
 
kao i obichno malo su se pogubili... prvo su hteli rpg sa milion elemenata, pa su hteli rpg sa samo par elemenata, pa su se prebacili na fps sa kvestovima i pri tom zaboravili na par sitnica... tja bla truc... meni je superiska jer sam fan apokaliptichnog okruzenja :)
 
Drugo, igra se dešava u Ukrajinskoj radioaktivnoj socijali, a mnogo bi bolje bilo da se odvija u svemiru, gde žive Klingonci, i tu nekako da ubace gole ribe u bikinijima, i plaže, jer ja najviše volim svemir i plaže i gole žene.

Sad će uskoro Duke Nukem :d haha :smoke:
 
Jel mogu da se koriste vozila?? (pliz sej yes:) )
Postoji li neka baza/kuca/utociste iz koje se krece u avanture/akcije?...inace steta za to u vezi napucavanja, zaista....sl ostaje da probam, mozda mi nece smetati....
 
sta fali ai-ju u ovoj igri? ono bas sam probao par puta onaj prvi zadatak i neprijatelji su se bash fino ponsali, pogotovo u zavisnosti da li se shunjate ili ne...

deluje poprilicno okej za sada sto sam igrao... okej zvucni efekti su malo "*****kvi", ali reci da je animacija kao iz 99. mdaj nemojmo preterovati... eh da chuchanj je zaista iz 99. :d
 
Ne, ne mogu da se koriste vozila. To je kao moglo u pocetku, ali vise ne, jer kazu da bi potpuno ubilo game play i balans. A i sta bi vozio, ladu ili moskvitch :)
 
Ma, ne valja Stalker, jes' da ga nisam igrao,
ali ima smešno ime... mislim "Stalker"... bolje da su ga nazvali npr. "DŽONSON", to zvuči kul.

Drugo, igra se dešava u Ukrajinskoj radioaktivnoj socijali, a mnogo bi bolje bilo
da se odvija u svemiru, gde žive Klingonci, i tu nekako da ubace gole ribe u bikinijima,
i plaže, jer ja najviše volim svemir i plaže i gole žene.

Drugo, puca se iz oružija. To je totalno nemaštovito. Bolje da su stavili da se puca iz
nekih vanzemaljskih insekata i da možeš nekog da zadaviš golim rukama, po mogućstvu neku ženu.

Drugo, ne sviđa mi se što je glavni junak muškarac. Mada, kad bolje razmislim, ne bih voleo
ni da je žena. Bolje nešto neutralno, nekog vanzemaljca da su stavili.

Drugo, glupo je što STALKER nije logička igrica. Baš mi se igra nešto kao tetris,
samo da se dešava na plaži u svemiru, i da budu gole žene i da se puca iz insekata.

sjajno, bas si me nasmejao :banana: :happy:
 
Nije problem u senkama već u veoma socijalnom kretanju i lošem napucavanju. Ne sumnjam da će mnogi ovo obožavati, ali ja živim za fajt ( :d ), šta mi vredi što je zona velika, ima puno kvestova bla bla truć kad je ono glavno što se radi u igri na tako niskom nivou...
Upravo zato su FarCry i FEAR po meni najbolji predstavnici žanra, jer najbolji utisak odaje upravo ono ključno za žanr.

EDIT: Ipak, imam utisak da problem efikasnosti oružja može da se reši patchom. To bi donekle popravilo stvar i tome se nadam.
 
Poslednja izmena:
Pa kada bi se vodili tvojom logikom, nebi nam trebala niti stvarna grafika niti fizika, itd... Neka mi bilo ko od vas imenuje tehnički savršen FPS, ili recimo tehnički savršenu igru sličnu STALKER-u! Postoji li? Jeli treba sad da navodim mane pojedinih igara.

Recenzenti koji su prešli 70% igre su dali visoke ocjene, dok su ovdje nakon pola sata igranja priča kako je bez veze!? Stvarno zanimljivo!

Oružje je u početku neprecizno i samim tim manje efikasno, što uopće nije nerealistično. Developeri su to tako zamislili jer je cilj "natjerati" igrača da istražuje i nalazi bolje oružje da bi mogao dalje i lakše napredovati kroz igru. U igri postoji toliko tih elemenata koji utječu na daljnji razvoj igre, i koji se ne mogu primjetiti u ranoj fazi. Recimo reputacija samog igrača utječe na ponašanje protivnika. U igri postoji moral. Itd...

Evo jedan primjer:
Dobio sam zadatak da nađem nekakav dokument i da ga odnesem na drugo mjesto. Nalazim se u zgradi u koju počinje ulaziti vojska. Znam da se oko zgrade nalaze psi i mutanti, pa sam odlučio malo sačekati. Odjednom su vojnici počeli galamiti i pucati na nešto, te izlaziti napolje. Učinilo mi se da se pucnjava polako odmiče od mene i zgrade, pa sam se polako išuljao iz zgrade i počeo bježati, ali me nekoliko vojnika ipak vidjelo. Nastavio sam bježati, ali ubrzo više nisam mogao trčati (stamina), te sam morao stati. Čuo sam kako se približavaju vojnici, i onda iznenađenje, odjednom se iza mene stvorio "Flash" mutant! Jedan ugriz i gotovo!

S ovim sam htio reći da STALKER nije run&gun igra u kojoj smo glavni, najjači... I ovako nešto nema niti jedna igra. A-life je revolucija, a Oblivion Radiant AI je smiješan pored ovoga. I da, bugova ima, ali ništa manje od nekih manje kompleksnih igara. Jednostavno, STALKER ima sve što imaju i drugi FPS-ovi, ali drugi FPS-ovi nemaju to što ima STALKER!

Sta pricas ti covece ?! :)

kazem da ne TREBA da bude stvarna jer je to dosadno, real is borring :) Ljudi mastaju i iz maste nastaje sve, to je zanimljivo :)
 
Pa kada bi se vodili tvojom logikom, nebi nam trebala niti stvarna grafika niti fizika, itd... Neka mi bilo ko od vas imenuje tehnički savršen FPS, ili recimo tehnički savršenu igru sličnu STALKER-u! Postoji li? Jeli treba sad da navodim mane pojedinih igara.

Recenzenti koji su prešli 70% igre su dali visoke ocjene, dok su ovdje nakon pola sata igranja priča kako je bez veze!? Stvarno zanimljivo!

Oružje je u početku neprecizno i samim tim manje efikasno, što uopće nije nerealistično. Developeri su to tako zamislili jer je cilj "natjerati" igrača da istražuje i nalazi bolje oružje da bi mogao dalje i lakše napredovati kroz igru. U igri postoji toliko tih elemenata koji utječu na daljnji razvoj igre, i koji se ne mogu primjetiti u ranoj fazi. Recimo reputacija samog igrača utječe na ponašanje protivnika. U igri postoji moral. Itd...

Evo jedan primjer:
Dobio sam zadatak da nađem nekakav dokument i da ga odnesem na drugo mjesto. Nalazim se u zgradi u koju počinje ulaziti vojska. Znam da se oko zgrade nalaze psi i mutanti, pa sam odlučio malo sačekati. Odjednom su vojnici počeli galamiti i pucati na nešto, te izlaziti napolje. Učinilo mi se da se pucnjava polako odmiče od mene i zgrade, pa sam se polako išuljao iz zgrade i počeo bježati, ali me nekoliko vojnika ipak vidjelo. Nastavio sam bježati, ali ubrzo više nisam mogao trčati (stamina), te sam morao stati. Čuo sam kako se približavaju vojnici, i onda iznenađenje, odjednom se iza mene stvorio "Flash" mutant! Jedan ugriz i gotovo!

S ovim sam htio reći da STALKER nije run&gun igra u kojoj smo glavni, najjači... I ovako nešto nema niti jedna igra. A-life je revolucija, a Oblivion Radiant AI je smiješan pored ovoga. I da, bugova ima, ali ništa manje od nekih manje kompleksnih igara. Jednostavno, STALKER ima sve što imaju i drugi FPS-ovi, ali drugi FPS-ovi nemaju to što ima STALKER!

Dzaba sve kad je igra kljakava :S: ... Ja se zaista trudim da se uzivim u igru ... ali ne ide... Prvo me ponese atmosfera, a onda naidje borba, i svi madafakin' nedostaci mi lupe takvu shamarcinu da odmah gasim igru ... To o cemu ti pricas zvuci lepo, ali kada nema borbe..idem 'vamo, uzmem nesto, odem tamo, dobijem nesto drugo za to nesto prvo, bezim od ovih, bezim od onih, pretrcim sedam gora i sedam mora, sednem, jedem (mislim, nemam ni u stvarnom zivotu vremena da jedem kao covek, a sad kao moram da odmaram u igri i da jedem hleb :p) ... ali zaboravljas glavnu cinjenicu ... ovo je shooter, ne avantura, i ono sto je najbitnije za ovaj zanr oni su ugrobarili ... Izvinite ako gresim, ali, vise verujem sebi nego recenzijama bubuljicavih saradnika IGN-a, Gamespota i ostalih "ako me dobro platis, pohvalicu te" game kriticara ...
 
Poslednja izmena:
Izvinite ako gresim, ali, vise verujem sebi nego recenzijama bubuljicavih saradnika IGN-a, Gamespota i ostalih "ako me dobro platis, pohvalicu te" game kriticara ...

Ovde se uopste ne govori o tome. A ako se tebi ne svidja, nemoj da je igras. Meni je igra fantastichna, atmnosfera je prosto neverovatna. Mozda ti nisi otisao malo dalje jer posle djubrista dolazis do BAR-a gde sve vrvi od ljudi(stalkera). Oruzja ima mali milion ali tek kasnije, nova odela, novi artifakti i ostalo.Sto vise budes prelazio to ce ti biti zanimljivije.
 
Ovde se uopste ne govori o tome. A ako se tebi ne svidja, nemoj da je igras. Meni je igra fantastichna, atmnosfera je prosto neverovatna. Mozda ti nisi otisao malo dalje jer posle djubrista dolazis do BAR-a gde sve vrvi od ljudi(stalkera). Oruzja ima mali milion ali tek kasnije, nova odela, novi artifakti i ostalo.Sto vise budes prelazio to ce ti biti zanimljivije.

A sta ako mozda jesam otisao malo dalje posle djubrista?
 
..slzem se...ja probo igro...odustajem..razocaran sam...
 
Onako...nije lose...moglo je i gore da ispadne :) Salu na stranu, igra nije bas toliko losa kao sto neki zele da je prikazu. Vidim dosta komentara vezanih za preciznost oruzja. Pa momci sta bi ste vi hteli....aimbot? Naucite da nisanite...AKm 74/2u i Viper 5 su kao namenjeni bliskoj borbi a ne za snajperisanje. O pistoljima i skracenoj sacmari da ne govorim.
Inace takodje sam imao problem sa dynamic lighting-om...problem resen prebacivanjem na static...
 
da , da, dynamic lightning je glavni graficki feature igre i engine kad je grafika u pitanju, i najbolje ga je isljuciti (?!?!?) jer inace baguje ?!?!? Sto se nisanjenja tice, kao jedan od boljih q3 igraca iz ove zemlje mogu da kazem - sucks ! (inace imam railom oko 40% u 1v1 borbama). do malopre sam igrao ovu igru i odustajem...nazalost...ne mogu vise,smor
 
Poslednja izmena:
... ovo je shooter, ne avantura

Na svu srecu nije "normalan" shooter jer da je neki klon Far Cry ne bih ga ni pogledao. Mislim da je veoma osvezavajuce to sto su ubacili neke druge elemente koji nisu karakteristicni za FPS jer ruku na srce taj zanr je vec dugo vremena u stagnaciji i prilicno je dosadan- odigras jedan FPS odigrao si sve, jedina razlika je dal tamanis svabe ili karakondzule- ovde to nije slucaj, bar tako deluje na pocetku. Animacije jesu malo zastarele ali ne mari ionako se ova igra razvija zadnjih 6 godina. E sad par tehnickih pitanja, jer zna neko da li mogu da se ukljuce subtitles, jel moze da se penje uz zid da bi se preskocio jer sam propustio deo kad je pisalo o tome, i kome mogu da prodam ono sto nadjem.
 
Sto se nisanjenja tice, kao jedan od boljih q3 igraca iz ove zemlje mogu da kazem - sucks !

Kakvo bre crno nisanjenje, to je za seka perse ja pucam ko Dzon Vejn, kaubojski.
Meni licno je ok, ja licno ne volim obicne FPS-ove niti ih uopste igram, ovo mi deluje kao da nije vise mi lici na neki Boiling Point koji bi mi bio sasvim ok da nije bilo onoliko bugova. Inace bacite pogled na igru White Gold moglo bi da bude veliki hit
link: http://www.deep-shadows.com/en/projects.php?id=8
 
Poslednja izmena:
Koje su to oni nove elemente ubacili u fps a da ih ranije nismo videli? Napucavanje bez efekta? Očajnu borbu i animacije? Lošu fiziku? Katastrofalno kretanje? To smo sve već videli...Kontinualna mapa je već viđena u Boiling Pointu. Ništa oni novo nisu ubacili, jedino su priču i atmosferu postavili na drugačiji način, koji je dobar, ali besmislen u situacijama kada je borba užasna. Zbog postapokaliptične solidne atmosfere trebam da trpim svakave užase? Ne, hvala...Još malo ću igrati u nadi da će se promeniti nešto, a onda najverovatnije deinstalacija i pikanje najnovijeg UFOa, kao i dnevna meditacija i višesatna molitva u čekanju Shivering Realma.
Definitvno od sada pa nadalje ne dolazi u obzir ni da pogledam bilo koju rusku/ex-sssr igru, sa eventualnim izuzetkom kada je novi Disciples u pitanju. Upravo sam obrisao sve takve igre u svom txt fajlu gde beležim sve što mi je interesantno. Glupo je gubiti vreme na takve stvari...
 
haha ma ne treba da bude nishanjenje ala quake 3, pu pu pu boze sachuvaj :p

nije ovo igra tog tipa, ni ne treba da pogodish svaki put kada povuches oroz, ni ne treba da ubijes protivnika tek tako...

jedino eto taj hit sistem je malo bzvz jer ne reaguju protivnici kako treba (mada sam ja svojim ochima video da se savijaju u bolovima kada su ranjeni)...

svi kukaju kako se ne pojavljuje nista drugachije a kad se pojavi onda kukaju sto nije kao quake sto nije kao far cry sto nije kao ovo sto nije kao ono... nikad vam udovoljiti
 
Sto se nisanjenja tice, kao jedan od boljih q3 igraca iz ove zemlje mogu da kazem - sucks !

Ja o nisanjenju a ti o q3...tamo nema nisanjenja :D Ja ne koristim crosshair tako da ne znam...mozda tamo postoji neki problem.
Nego mene najvise nervira to sto je ipak lako provaliti sta ce protivnik da uradi. Drugo nervira me sto koriste zaklon tek kada pripucam...tj. na pocetku obracuna stoje kao spomenici i kao pokusavaju da me pogode.
Sto se "vec vidjeno" fenomena tice...e pa isto je kao i sa filmskom industrijom. Iscrpljene su ideje tako da je sada samo pitanje kako ce ko nesto realizovati nesto odnosno upakovati.
STALKER je "upakovan" onako...manje vise dobro...tako da ce mi uskoro dosaditi :)
 
Ispod svih ocekivanja,a ocekivalo se mnogo


-blagi uzas i tiha jeza-, tako bih je nazvao
 
Poslednja izmena:
haha ma ne treba da bude nishanjenje ala quake 3, pu pu pu boze sachuvaj :p

nije ovo igra tog tipa, ni ne treba da pogodish svaki put kada povuches oroz, ni ne treba da ubijes protivnika tek tako...

jedino eto taj hit sistem je malo bzvz jer ne reaguju protivnici kako treba (mada sam ja svojim ochima video da se savijaju u bolovima kada su ranjeni)...

svi kukaju kako se ne pojavljuje nista drugachije a kad se pojavi onda kukaju sto nije kao quake sto nije kao far cry sto nije kao ovo sto nije kao ono... nikad vam udovoljiti

Veceras cu bas okaciti par video fajlova u kojima se vidi da se cak i do 2 sarzera isprazne direktno u telo protivnika, i to sa vrlo male distance, a da on i dalje lelemuda po tabli. A oni iz 2-3 poteza od mene naprave itison. Katastrofalno. Zaista igra ima veliki potencijal, ali ovim tehnickim propustima, o kojima sam i ranije pricao, uprskali su stvar.
 
haha ma ne treba da bude nishanjenje ala quake 3, pu pu pu boze sachuvaj :p

nije ovo igra tog tipa, ni ne treba da pogodish svaki put kada povuches oroz, ni ne treba da ubijes protivnika tek tako...

jedino eto taj hit sistem je malo bzvz jer ne reaguju protivnici kako treba (mada sam ja svojim ochima video da se savijaju u bolovima kada su ranjeni)...

svi kukaju kako se ne pojavljuje nista drugachije a kad se pojavi onda kukaju sto nije kao quake sto nije kao far cry sto nije kao ovo sto nije kao ono... nikad vam udovoljiti

To da se previjaju sam ja licno video. Doso sam do jednog lika i 'teo da mu uzmem stvari kad ono ne da i tek onda primetim da on kuka i grci se na podu. Bilo mi ga zao da ga upucam al sam plemenito morao da mu prekratim muke.
 
Nesto razmisljam za ove likove sa Game Spota i drugih game sajtova.
Zasto njima ne lezi bas najbolje Stalker??? Zato sto ne mogu da svare sam dizajn Stalkera i tu im je sve jako cudno. Percepcija im je jako pomerena i nije ni priblizna percepciji Evropljana. Prvo kada sam izasao iz onog bunkera i kada sam usao u onaj kamp, rekao sam sebi. ****te!!! Pa ovo je Srbija. Lici mi na nase provincije.:D

Malo ko je dosao do laboratorije i reaktora, ali oni koji su stigli do laboratorije kazu da je ona nesto najjezivije sto su videli u video igricama. Jezivije i od one decije mentalne ustanove u Thiefu3.
 
Poslednja izmena:
Jezivije i od one decije mentalne ustanove u Thiefu3.

Sav se ustresoh kada sam se setio te misije, nesto najmucnije sto sam ikad igrao. Jezivo. Meni je onaj prvi lik od koga uzmemo flesh Nimble ubrzo poginuo, ubio ga neki prasac na poljancetu. Dao mi je jedan quest pre toga. Da li je njegova smrt skriptovana ili je to bilo samo kod mene?
Inace na Gamespotu je dobio 8.5 sto je sasvim pristojna ocena.
 
Poslednja izmena:
Nesto razmisljam za ove likove sa Game Spota i drugih game sajtova.
Zasto njima ne lezi bas najbolje Stalker??? Zato sto ne mogu da svare sam dizajn Stalkera i tu im je sve jako cudno. Percepcija im je jako pomerena i nije ni priblizna percepciji Evropljana. Prvo kada sam izasao iz onog bunkera i kada sam usao u onaj kamp, rekao sam sebi. ****te!!! Pa ovo je Srbija. Lici mi na nase provincije.:D

Malo ko je dosao do laboratorije i reaktora, ali oni koji su stigli do laboratorije kazu da je ona nesto najjezivije sto su videli u video igricama. Jezivije i od one decije mentalne ustanove u Thiefu3.

Sha prichash bwe? Pa po recenzijama zapadnjaka reklo bi se bas da im lezi... I uopste nije poenta u tome, igra prelepo izgleda, iako je engine iz 2000. godine. Sto se dizajna levela tice, savrseno, i sam sam rekao da bih jako voleo da je ghost recon uradjen u ovakvom ambijentu. Ali je problem sto je ostali deo igre, a ponajvise te tehnikalije nalik shporetu na deponiji. Mada, to se moglo videti jos i na trailerima iz 2003., ali ono sto ni u snu nisam mogao pretpostaviti jeste cinjenica da je to ostalo na tom nivou i u finalnoj verziji koja izlazi sada, 2007.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno