Šta je novo?

S.T.A.L.K.E.R. preview

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ima li smisla recimo ubaciti u igru Kalašnjikov i dati mu tamo nekakav zvuk koji nema veze s tim oružjem!? Ima li to smisla u igri koja potencira realizam? Pa nije ovo FEAR! I realističan zvuk ne može biti nekvalitetan! Raskrsti to sam sa sobom.

Znam šta je izbačeno iz igre i obratno. Isto tako znam da developeri nikad nisu rekli da će STALKER biti igra u kojoj će karakteri pričati bajke, i kako će konverzacija biti na nekakvom inteligentnom nivou! Taj recenzent si je izgleda stvorio takvu sliku, samo ne znam na osnovu čega?
 
I realističan zvuk ne može biti nekvalitetan! Raskrsti to sam sa sobom.

Ovo mi najvise bode oci :D ... Netacno, apsolutno netacno ... Bitrate zvuka u stalkeru meri se jednocifrenim znamenkama ;) (iako setovanja u igri pokazuju drugacije), katastrofalno ... Cak se usudim reci da zvuci kao Counter Strike... I to one starije verzije ... Da, mozda su tonski snimljeni zvuci iz realnosti, ali nisu kvalitetni...

Evo ti jedan prost primer, kao sto se ilustruje deci u skoli ...
Snimi pucanj pistolja decijim mikrofonom, i sa druge strane, snimi taj zvuk sa profi opremom ... Da li to znaci da su oba zvuka kvalitetna? ... Ne, oba su realna, jer poticu iz realnog, istog izvora, ali onaj u prvom slucaju nije kvalitetan :D ... Eto... gotov cas :D

Samo se tu radikalno razilazimo, ostala neslaganja su stvar ukusa, utiska, i nadasve ocekivanja :)

Pozdrav, i Respect :)
 
Jeli se sjećaš one svoje filozofije "ako pogodis cilj, promasis sve ostalo"!
 
GameStar review.

===============================================
Sistem ocijenjivanja je od 1 do 10.
Graphics: spectacular light effects; - animations
=> 9/10
Sound: (...)Soundtrack; (...)environmental sounds; - flat weaponsounds; - only few voices
=> 8/10
Balance: good learning curve... ; - ... which could be changed by random events
=> 8/10
Atmosphere: coherent endtime world; awesome horrormoments;
=> 10/10
Handling: good fps handling; - lengthy inventory management
=> 9/10
Extend: 10 Territories for free roaming and exploration; scores of subquests; (...) replayability very high
=> 9/10
Leveldesign: handmade; no buildings are similar; multiple solutions
=> 10/10
KI: dodges; uses all weapons; independent behaviour; - infrequent ki errors
=> 9/10
Weapons&extras: weapons customizable; - low weapon varity
=> 9/10
Story: dense story; mystical cutscenes; - parts of the plot left in the dark
=>9/10

Conclusion : „The most atmospheric Shooter ever“
 
A kako onda objasnjavas logiku da se prvo plasira MP Beta? Meni se cini da bas pokusavaju na tom polju da poentiraju.
Mogu samo da zamislim koliko propusta ima SinglePlayer kampanja kada ovako mali MP demo vrvi od katastrofalnih gresaka ... Bice tu mnogo patcheva vidim ja, a kad sve bude skrpljeno, nikom vise nece biti ni bitna igra ... Imao sam viziju, tako ce biti! :D:D:D

chekaj jesi li ti IGDE video najavu da je ovo prvenstveno mulitplajer igra pa tek onda singl?

ovakav potez razmatram kao chinjenicu da su doshli novu ljudi koji su hteli pod hitno da izbace bilo sta od igre jer su prethodnici mnogo hteli - mnogo zapoceli pa su se malo izgubili u svemu tome pa su od skoro dosta toga odsekli pojednostavili i ubacili muliteplejer na brzaka, da bi povecali broj potencijalnih kupaca, koji zbog toga i suckuje :)
 
chekaj jesi li ti IGDE video najavu da je ovo prvenstveno mulitplajer igra pa tek onda singl?

ovakav potez razmatram kao chinjenicu da su doshli novu ljudi koji su hteli pod hitno da izbace bilo sta od igre jer su prethodnici mnogo hteli - mnogo zapoceli pa su se malo izgubili u svemu tome pa su od skoro dosta toga odsekli pojednostavili i ubacili muliteplejer na brzaka, da bi povecali broj potencijalnih kupaca, koji zbog toga i suckuje :)

Ne kazem da je prvenstveno MP, ali je takodje vrlo znacajna, ako ne i znacajnija stavka kada se gleda prosperitet igre na duze staze ....
 
pa ako se ubaci na brzaka, sbrza se, ne znam kako moze biti znacajna komponenta :) mislim da na duze staze moze uticati i tzv replay value, koji po nekim sajtovima je vrlo dobar... aj zivi bili pa videli...
 
pa ako se ubaci na brzaka, sbrza se, ne znam kako moze biti znacajna komponenta :) mislim da na duze staze moze uticati i tzv replay value, koji po nekim sajtovima je vrlo dobar... aj zivi bili pa videli...


Kako mislis ubaci na brzinu? Pa jedino sto su imali svih ovih godina i jeste samo MP demonstracija (sve ostalo je bila prica kako ce STALKER da izgleda u SP) .... SP je taj koji je skarabudzen na brzinu, otkad su resili da zavrse igru zaista i debelo promenili tim koji je razvija :D

Cekamo SP ... a onda dajemo krajnji sud ...
 
Opet izvlačiš zaključke bez osnove! Prvo je demonstriran SP na 4 velika trailera! I to prije 3-4 godine. Poslije ih se tu pojavilo još nekoliko, ali ništa konkretno. Ali su zato nedavno izbacili SP i MP betu. MP može skinuti ko hoće!

I nije moguće kako ti kažeš skarabudžiti ovako kompleksan SP na brzinu!
 
Opet izvlačiš zaključke bez osnove! Prvo je demonstriran SP na 4 velika trailera! I to prije 3-4 godine. Poslije ih se tu pojavilo još nekoliko, ali ništa konkretno. Ali su zato nedavno izbacili SP i MP betu. MP može skinuti ko hoće!

I nije moguće kako ti kažeš skarabudžiti ovako kompleksan SP na brzinu!

Hehe, pa ni u jednom tom traileru nije demonstriran pravi gameplay. To je jasno kao dan ... Nisu imali sve do nedavno ni g od gameplaya (mislim na poslednjih godinu dana) ... Nisi jedini koji je gledao te trailere ...
 
Drug, ja stvarno ne znam šta si ti gledao, ali u 2 trailera je demonstriran baš pravi gameplay. Demonstrirana je borba protiv ljudi i nekih mutanata! Traileri su odlično odrađeni, i jako su informativni! Ali naravno sve je to u nekim granicama, jer neće niko izbaciti trailer od 500mb i demonstrirati sat vremena gameplaya! Za to služi demo ili beta.
 
Drug, ja stvarno ne znam šta si ti gledao, ali u 2 trailera je demonstriran baš pravi gameplay. Demonstrirana je borba protiv ljudi i nekih mutanata! Traileri su odlično odrađeni, i jako su informativni! Ali naravno sve je to u nekim granicama, jer neće niko izbaciti trailer od 500mb i demonstrirati sat vremena gameplaya! Za to služi demo ili beta.

Da, bas to .. Tu nista nije prikazano ustvari ... Kao losa montaza ... Kao da je njima problem za potrebe trailera improviziovati .... Vrlo je ocigledno da to sto je prikazano nije izvuceno kao deo igre, vec smisljeno postavljeno kako bi se navodno prikazao gameplay. Nemoj biti naivan tako ... Pogotovo u ono vreme kad nista nisu imali ...

Ono jeste ingame ... ali nije bio gameplay
 
Poslednja izmena:
Prije 4 godine nisam imao razloga da vjerujem kako je nešto namjerno improvizirano! I da jesam ne bih to mogao dokazati, kao ni ti! Danas nakon svih ovih recenzija i pozitivnih kritika nemam baš nikakvog razloga da vjerujem u to. A recenzirana je 5,5gb SP beta! Praktički gotova igra! Baš sam bio naivan!
 
Prije 4 godine nisam imao razloga da vjerujem kako je nešto namjerno improvizirano! I da jesam ne bih to mogao dokazati, kao ni ti! Danas nakon svih ovih recenzija i pozitivnih kritika nemam baš nikakvog razloga da vjerujem u to. A recenzirana je 5,5gb SP beta! Praktički gotova igra! Baš sam bio naivan!

A nista nam drugo ne preostaje nego da sacekamo full verziju, ili bar betu, pa da damo SUD :D
 
Da, bas to .. Tu nista nije prikazano ustvari ... Kao losa montaza ... Kao da je njima problem za potrebe trailera improviziovati .... Vrlo je ocigledno da to sto je prikazano nije izvuceno kao deo igre, vec smisljeno postavljeno kako bi se navodno prikazao gameplay. Nemoj biti naivan tako ... Pogotovo u ono vreme kad nista nisu imali ...

Ono jeste ingame ... ali nije bio gameplay
Ovo me podseća na svojevremene tvrdnje "Jeste li videli u trejlerima kako razbija AI Half Life 2?". Naravno, svi znamo šta je na kraju bilo od AIja - ni do kolena kecu, a kamoli FC...
 
Ovo me podseća na svojevremene tvrdnje "Jeste li videli u trejlerima kako razbija AI Half Life 2?". Naravno, svi znamo šta je na kraju bilo od AIja - ni do kolena kecu, a kamoli FC...

Izvini molim te, sta fali AI-u Half Life-a 2? Ako je kec imao nesto bolje od Search And Destroy AI-a, ja se prerezem preko jaja najostrijim skalpelom. Naravno, Far Cry je druga prica, ali Half Life 2 daleko da ima los ili losiji AI od keca.
 
Izvini molim te, sta fali AI-u Half Life-a 2? Ako je kec imao nesto bolje od Search And Destroy AI-a, ja se prerezem preko jaja najostrijim skalpelom. Naravno, Far Cry je druga prica, ali Half Life 2 daleko da ima los ili losiji AI od keca.
svaka cast na prvom postu na ovom forumu :D :lol:
 
AI u HL2?:trust: Prvi put cujem.
Momci opustite se,nije tema AI u HL.Goranstein je u pravu,sacekajte demo i onda se svadjajte :) A sad ce i full verzija.Ima vremena za utiske.
 
Izvini molim te, sta fali AI-u Half Life-a 2? Ako je kec imao nesto bolje od Search And Destroy AI-a, ja se prerezem preko jaja najostrijim skalpelom. Naravno, Far Cry je druga prica, ali Half Life 2 daleko da ima los ili losiji AI od keca.

E baš si našao mjesto gdje ćeš raspravljati o HL2 i njegovom AI-u! Otvor poseban thread na tu temu!

Poz...

Goranstein je u pravu,sacekajte demo i onda se svadjajte

Nema ovdje svađe ;)
 
Poslednja izmena:
E baš si našao mjesto gdje ćeš raspravljati o HL2 i njegovom AI-u! Otvor poseban thread na tu temu!

Poz...



Nema ovdje svađe ;)

Naravno da nema, samo su nam razliciti pogledi pre nego sto opipamo final produkt ... Ja sam zbog svega oko, i onoga sto sam iskusio preko mp beta malo skeptican, ali zaista, priznajem da ono sto najvise volim, a to su fenomenalne mape, i vrlo zadovoljavajuci arsenal oruzja, prisutni u igri ...

Drzim palceve da to ispeglaju, mada sam i tu skeptican , al dobro ... :)
Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ...
 
Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ... Sanjam Ghost Recon sa ovim mapama ...

Čitam ti misli čovječe :)
Baš sam ti planirao reći da STALKER nije igra sa sofisticiranim oružjem i opremom, i da ne predstavlja budućnost ratovanja!

Njemački GameStar je valjda s razlogom dao jako visoke ocjene? Ne vjerujem da su im platili kako bi dali pozitivne kritike, nisu Njemci sirotinja. A nisu niti glupi, samo su malo poružni :D
 
Da se ovako na divljaka ubacim u ovu raspravu, iako nisam probao poslednji MP demo. Probao sam onu alfu što je izašla pre ko zna koliko. E sad, po Goransteinovim pričama ispada da kretanje, čučanj i osećaj pokreta nisu izmenjeni od onda :zgran: Meni je bilo muka posle 10-ak minuta hodanja kroz to (bukvalno muka, znači nije mi bilo dobro). Nije valjda da je to ostalo neizmenjeno? Ako jeste taj sistem kretanja je očajan!
 
Da se ovako na divljaka ubacim u ovu raspravu, iako nisam probao poslednji MP demo. Probao sam onu alfu što je izašla pre ko zna koliko. E sad, po Goransteinovim pričama ispada da kretanje, čučanj i osećaj pokreta nisu izmenjeni od onda :zgran: Meni je bilo muka posle 10-ak minuta hodanja kroz to (bukvalno muka, znači nije mi bilo dobro). Nije valjda da je to ostalo neizmenjeno? Ako jeste taj sistem kretanja je očajan!

Da, nismo jedini, na forumima se masovno zale po tom pitanju ...
 
Ako je tako to će biti ogroman minus za igru, mmw. Zaista nije u pitanju mala mana, a oseti se tek u samoj igri, u trejlerima i sličnim stvarima se to ne može uočiti. E sad, da li je baš na tolikom nivou kao u toj alfi koju sam probao ostaje da se vidi...
 
Pa smetala vam je i voznja bagija(isto mucnina na koju se gomila zalilia) u HL2 pa ste opet tu igru prelazili.Retko ko je zbog toga nije presao, tako da ovo uopste nije epohalan problem.
 
Pa smetala vam je i voznja bagija(isto mucnina na koju se gomila zalilia) u HL2 pa ste opet tu igru prelazili.Retko ko je zbog toga nije presao, tako da ovo uopste nije epohalan problem.

Sa tom razlikom sto voznja buggya u HL2 traje jedan mali deo igre, dok ce u STALKER-u to biti konstantno prisutno ... A ako to ne isprave, bice ogroman problem ....
Moracemo da se sunjamo sve vreme :D
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno