Unreal 5 je djubre nad djubrima.
Sve je lose uradio. Doneo optimizacije koje ne samo da su olenjile developere, vec su i same po sebi zahtevne a neefikasne, tako da sad imamo duplo zlo.
Svi studenti koji bi da se uplicu u gaming industriju sada zavrsavaju svoje studije uglavnom sa unrealom, i totalno su nespremni za druge engine, da ne spominjem da mozda naprave ili kolabriraju za neki inhouse engine sto je pre bila praksa.
Sheruju assette sto nije losa stvar sama po sebi, ali su zato sve igre sada iste.
Onaj mrljavi TAA koji mora da se koristi da bi neki drugi efekti uopste radili je poooosebna prica za sebe i postoji kao
podforum na reditu.
Uvedu neku novinu u sam engine bez da su adresirali stare probleme. Ali to je ok, jer te novine ce mozda krenuti studio da koristi za 2 godine u nekom novom naslovu, kada ce se u stvari otkriti koliki su zaista krs. Ili mozda ne, jer stize AI generator tekstura.
Bice super, i dalje cu imati stutter i muljavu sliku, ali ce zato scena biti ozarena sa 1000 izvora svetlosti.
Ali marko, sta to pricas, pa unreal izgleda odlicno. I ne bas, ljudi mesaju engine tehnikalije sa samim dizajnom igre.
Oni koji su modelirali i osencili assette sami od sebe bi isto tako napravili u nekom svom engine-u ili u nekoj alternativi Unrealu. Unlity je jako slican po pitanju kvaliteta samog prikaza.
Jos jedino ostaje to da se kao igre sa njim prave brze. Da li zaista hocemo da nam devovi sklepavaju igre brze? Jer evo nas, u industriji kakva jeste gde je AAA naslov sprdacina i ocekuje se da izadje u pre-alfa stanju, za 70 $, da bi pojedinci sa ove teme prelazili tu igru sa "uzivanjem" iako prsava po svim savovima sudeci po nekoliko poslednjih postova gde vise ne sme covek ni da je update-uje.