phantomr
Čuven
- Učlanjen(a)
- 07.11.2003
- Poruke
- 1,035
- Poena
- 755
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Intel 13600KF - DeepCool AK620
- Matična ploča
- Biostar B660GTA
- RAM
- 64GB DDR4 3600
- GPU
- RTX 2060 Super
- Storage
- 2TB+3TB+3TB+500GB SSD
- Zvuk
- Logitech Z5500
- PSU
- Seasonic s12ii-620
- Kućište
- Chieftec Dragon
- Monitor
- 27+2*19
- Miš & tastatura
- Logitech g600
- Mobilni telefon
- 87925984799
- Steam
- mgEdikeGD
- Pristup internetu
- Optički internet
- Kablovski internet
- ADSL
- Mobilni internet
- Wireless provajder
- ISDN
- Modemska 56k veza
Malopre sam naleteo na video o Action Replay-u, dodatku za Amiga računare, koji vam je omogućavao da zamrznete program i u memoriji gledate šta vas zanima, ili snimite delove memorije, koje kasnije možete koristiti u drugim programima.
U to vreme sam bio opčinjen ripovanjem svega i svačega, ali i bez hardwareskog dodatka, kao što je Action replay.
Koristio sam softwarseke ripere, kao što su bili Multiripper, koji su se smištali u amigin high memory (ako se ne varam) i ostajali rezidentni i nakon restarta.
Tako ste često uspevali da iz memorije izvučete bitmape iz kojih posle kreirate sliku koja je bila na ekranu pre restarta, ili ripujete modul koji se vrti u nekom introu igri, kada pronađete njegovo zaglavlje u memoriji ut pomoć npr Multiripera.
Uz pomoć Action replaya je bilo moguće zamrznuti igru, u memoriji pronaći broj života i potom to promeniti, sve dok je igra živa.
Zaboravio sam kako sam nekada na Amigi uspevao da iz memorije nakon restarta promenim tekst u introu, a nakon toga taj memoriski deo opet pertvorim u izvršni fajl sa mojim tekstom. Sećam se da sam tražio neke headere i jumping location, ali da me ubijete nemam pojma kako sam to tada znao bez interneta:d
Krekovao sam onu Kon tikijevu igru za Amigu Balkanski konflikt uz pomoć Action Replaya, bilo je jednostavno, jer je imao šifru nakon što učita prvu disketu, vi samo upišete šifru (1 igru kupite), potom kada zatraži drugu disketu, freez sa AR i save memory, on ima svoh bootloader. snimite to na 1 disketu i kada startujete više nema koda, samo traži 2 disketu
Evo jednog videa koji pokazuje kako se u memoriji računara pronalaze bitmape, koje se potom snimaju svaka posebno, da bi formirale punu paletu.
Da li ste se i vi nekada tako drndali sa ovim glupostima i kako ste to radili?
U to vreme sam bio opčinjen ripovanjem svega i svačega, ali i bez hardwareskog dodatka, kao što je Action replay.
Koristio sam softwarseke ripere, kao što su bili Multiripper, koji su se smištali u amigin high memory (ako se ne varam) i ostajali rezidentni i nakon restarta.
Tako ste često uspevali da iz memorije izvučete bitmape iz kojih posle kreirate sliku koja je bila na ekranu pre restarta, ili ripujete modul koji se vrti u nekom introu igri, kada pronađete njegovo zaglavlje u memoriji ut pomoć npr Multiripera.
Uz pomoć Action replaya je bilo moguće zamrznuti igru, u memoriji pronaći broj života i potom to promeniti, sve dok je igra živa.
Zaboravio sam kako sam nekada na Amigi uspevao da iz memorije nakon restarta promenim tekst u introu, a nakon toga taj memoriski deo opet pertvorim u izvršni fajl sa mojim tekstom. Sećam se da sam tražio neke headere i jumping location, ali da me ubijete nemam pojma kako sam to tada znao bez interneta:d
Krekovao sam onu Kon tikijevu igru za Amigu Balkanski konflikt uz pomoć Action Replaya, bilo je jednostavno, jer je imao šifru nakon što učita prvu disketu, vi samo upišete šifru (1 igru kupite), potom kada zatraži drugu disketu, freez sa AR i save memory, on ima svoh bootloader. snimite to na 1 disketu i kada startujete više nema koda, samo traži 2 disketu
Evo jednog videa koji pokazuje kako se u memoriji računara pronalaze bitmape, koje se potom snimaju svaka posebno, da bi formirale punu paletu.
Da li ste se i vi nekada tako drndali sa ovim glupostima i kako ste to radili?