Šta je novo?

rFactor 2

Da je FFb tu da nam prenosi samo sta se desava ssa prednjim tockovima , onda se ne bi zvao FORCE FEEDBACK (ne precizirajuci se pri tom na koje sve tacno sile se pojam odnosi). FFB se odlicno oseca u svim ostalim simulacijama i na zadnjim tockovima , mozda ne na rupama ali se tacno oseca gubitak prijanjanja kada se auto tera preko maximuma, zbog cega i volim da vozim bez TC-a.

U rl kada predjes preko rupe osetis i na zadnjim , ali ti taj osecaj ne prenosi toliko volan , koliko sediste , tj. zadnjica. Nelogicno bi bilo da onda urade i da se to desava u simulaciji jer mi recimo sa G25 nismo dobili i sediste sa ffb pa da nas ono mlatne svaki put kada zadnjim tockovima predjemo preko dzombe :p Jedini nacin da se to onda uradi jeste preko volana , ali cisto onoliko koliko je dovoljno da znas sta se desava sa zadnjim tockovima.

Ali opet , ti i kada predjes preko rupe ,kontrolu u rl ne gubis jer ne predjes preko nje pri 130km/h dok skreces , kada ti je JAAAKO bitno da znas da li su zadnji tockovi na granici i kada malo jaci stisak gasa moze da te okrene ili da zaradis jos koju stotinku i priblizis se/prestignes protivnika.

tyre skid se ne cuje ni kod formule reno , megan trophy nisam hteo da probam iz principa, deluje tragikomicno :d Ali svejedno , mislim , mozda se skripa guma ne cuje toliko od urlanja motora , ali da urade uticaj vetra i sve a da nemate osecaj da se probijate kroz isti , cini celo iskustvo nekako ... praznim :p
 
U pravu si za FFB da treba da prenese sve jer je to simulacija, ali ja nikada u zivotu nisam osetio ovako dobar FFB sa mojim g25 u bilo kojoj drugoj simulaciji, cak ni u iRacing-u. Nikad nisam mogao da osetim sta rade zadnji tockovi, uvek osetim samo sta rade prednji, zato sam ti i napisao za samo prednje. :) Mislim, meni realno i ne treba feedback za zadnje tockove jer sam uvek mogao da iskontrolisem auto po samom osecaju gripa (ako je dobar kao u gmotor2) a ffb mi samo pomogne da se izvucem jer znam sta rade prednji tockovi. Ako imas g25 mozda nisi dobro podesio ffb opcija u njegovom control panel-u, spring i damper idu obavezno na 0% i onaj centering force je checked i ide na 0%.
Sto se tice megana mislim da je sasvim solidno uradjen, ne znam cemu takav komentar. Tyre skid se ne cuje uopste kod forumle 1 i formule reno, stavio sam zvuk motora na 0% i definitivno se nista ne cuje. Garantujem da je do loseg kreka. Isto zvuk vetra sam cuo na YT klipovima, tako da je i to mozda bag kod narodne verzije, ko ce ga znati.
 
Za FFB se slazem u potpunosti sa Peletom. Bolji fidbek nisam osetio nigde do sad. Sto se tice bezanja bulje, valjda se covek navikne godinama da oceni/proceni kada pocinje da bezi, ali ovde mi je definitivno nekako to i najbolje "definisano". Ne znam kako su to uradili ali su majstorski uradili. Inace da bi se bezanje zadnjeg dela osetilo ikako, trebala bi da postoji i simulacija neke inercije sto je "mozda" jedino moguce sa onim Force Dynamics spravama.
 
E ajd sad ne preterujte, ipak je to ISI :p Koliko ima slicnosti sa rF1 i ostalim njihovim simulacijama? Jedino ako je radikalno za 360 stepeni drugaciji pa da se bakcem sa probavanjem..
 
Ne vidim razloga da bude radikalno drugaciji kad je i rf1 bio dobar. :) Sto se mene tice vredi ga probati samo zbo FFB-a, a za ostalo proceni kada izadje demo.
 
Inace da bi se bezanje zadnjeg dela osetilo ikako, trebala bi da postoji i simulacija neke inercije sto je "mozda" jedino moguce sa onim Force Dynamics spravama.

Ne mora da znaci , te sprave simuliraju samo G-sile , ti mozes da udjes super stabilno sa formulom 150ak km/h u krivinu , ona sprava ce isto krenuti da te prevrce iako rep ne bezi. U gt5 je to odlicno reseno , tako sto se oseca naprezanje sasije kada je auto na minimumu gripa-a , i to se oseca i sa joypadom (dualshock) , a tek je osecaj sa dobrim volanom vrhunski.

@Boris - probaj slobodno , ffb je dobar samo zbog velikog fidelity-a i dobrog tyre modela , ali ne iskljucuj TCS for the love of god :d
 
Ja vozim sa svim driving aids na off, ukljucujuci tcs i auto clutch, ne vidim razlog sto plasis coveka. :) Nista teze nije od GPL-a ili bilo kog boljeg historic formula moda za rf1.
 
da mu dozvolimo da sam presudi ;)
 
Dobro mi sve to zvuci, FFB ni ne treba da prenosi nista osim sila sa prednjih tockova, sto ISI do sada nije radio, prenosili su sve moguce i nemoguce sile i vibracije na volan..
 
Ako imas g25 mozda nisi dobro podesio ffb opcija u njegovom control panel-u, spring i damper idu obavezno na 0% i onaj centering force je checked i ide na 0%.

Sada sam bas probao sa tim opcijama , i nisam primetio neke velike razlike. FFB samo prepoznaje rupe na putu , i nista vise. Grip se ne oseca uopste cak ni na prednjim gumama (sa onim istorijskim formulicama) , testirao skoro sat vremena , powerslidovao i nemate ama bas nikakav feedback (osim sto vam prenosi rupe na putu). Nemate osecaj koliku kontru da odradite , vec je sve napipavanjem , ono malo malo malo pa ako me ne katapultira u drugu stranu , bice dobro :p

Uninstall.
 
Iskreno, ne valja ti volan. :) Jer sve kako si napisao veze nema sa ovim FFB-om kod mene. Ja sve osecam, cak i blokada tockova se oseca drugacije nego ranije. Otprilike si jedini koji je dao negativne komentare na FFB, jer ono sto sam citao po forumima u vezi rf2 su sve sama odusevljenja i pozitviniu komentari u vezi novog FFB-a.
JA sam btw vozio bez FFB-a i u rfactor-u i GTL-u do pre nedelju dana, jer meni realno nije ni potreban da bih dobro vozio. Prvenstveno sam ga bio iskljucio da bih mnogo brze i lakse motao ako se desi nesto nepredvidjeno. :) Vozio par ligaskih trka bez FFB-a, i vozio isto.
To sto si ti roknuo uninstall jer ti se nije svideo FFB, meni je to za LOL, jer jedino mozes da se vratis sa toga na gmotor2 simulacije koje imaju toliko kljakav default FFB da to nije humano, pogotovo GTL. Cak i kada se edituje controller.ini fajl da FFB bude dobar, nije ni prineti ovom iz rf2.
 
Poslednja izmena:
Ma ne valja mi volan samo u ovoj igri ;)

Mislim da je gomila vas tolika zeljno cekala bilo kakvu novu ozbiljnu simulaciju za PC pa sad ne vidite od drveta sumu. Ali ok , svi cemo se smejati ovome (nadam se) kada ISI to bude popravio u finalnoj verziji.

***, navikao sam na ffb i stvarno se oslanjam na njega. Prazno mi je i ruzno da vozim bez njega kada znam da moj volan to ima. Inace to za lakse motanje bi trebalo da postoji neka power steering opcija. A ja to jos nisam video ni u jednoj igri sem u gt5 da ima sve za ffb - rupe na putu (lome ruke ako vozite sa formulama) , nedostatak gripa ( na svim tockovima , mnogo lakse za predvideti over i understeer ) i promena ffb sa podesavanjem auta (guma najvise)...

Svi su isto pravdali zvuk u gt5 kada se pojavio, dok sam ga ja jedini pljuvao na sav glas (sa izuzetkom od par automobila) pa se evo desava da novije simulacije mnogo vise paznje psovecuju zvuku kao i skoriji patch u kome je i sam zvuk u gt5 (malo) ispravljen.
Isto tako svi slusaju grand , sto ne znaci da zasluzuju vazduh koji disu :d
 
Nisam medju onima koji su zeljno iscekivali rF2 jer realno jako malo i vozim u zadnih 8 meseci or so. Sto se tice celokupnog rF2 jedina pozitivna stvar (imho) u celoj beti jeste fidbek. Ali cak ni on kao takav nije kompletan jer nema nesto sto recimo GTR2 ima a to je osecaj kada premotas tockove pa ti nos bukvalno vise klizi nego sto skrece. Sve ostalo, tj grafika i zahtevnost je cabar, no cekamo na optimizaciju.
Inace Reno formulu nemoj uopste da gledas, tu su, ja mislim, nesto zeznuli mod. Nerealno je lak na dupetu.
 
Poslednja izmena:
...jedina pozitivna stvar (imho) u celoj beti jeste fidbek. Ali cak ni on kao takav nije kompletan jer nema nesto sto recimo GTR2 ima a to je osecaj kada premotas tockove pa ti nos bukvalno vise klizi nego sto skrece
Inace Reno formulu nemoj uopste da gledas, tu su, ja mislim, nesto zeznuli mod. Nerealno je lak na dupetu.

Upravo , ono sto sam pricao , osecaj kada se izgubi grip ne postoji pa sve vreme mora da se nagadja i napipava , sto nije realno.

Btw , za one koji jos igraju nesto da im olaksa zivot - rFactor2 RealHeadMotion plugin
 
Citam da ima jedna jako dobra stvar, kad motas volan u mestu jako je otezano pomeranje i ima tendenciju da se sam vrati u centar, 'sitnica' koju nema nijedna simulacija do sad..
 
My ass ...(dosta) otezano namotavanje dok auto stoji u mestu imas u gt5 (power steering mora da bude off). A kojom logikom bi volan sam trebalo da se vraca u mesto ako se auto ne krece (makar malo) ?

U mom golficu sam to 1000 puta radio na parkingu i znatno bi mi olaksalo posao da to ide samo od sebe :p
 
Ne ne, mozda nisam dobro objasnio :) onako kad malo pomeras volan, toliko da se ni ne okrenu tockovi, e tad se vrati volan u centar.. kako bi i trebalo. Mislim nisam jos skinuo citam na LFS forumu..
 
Aaa , au pa super ako ima toga. To samo objasnjava koliko temeljno su isli kada su simulirali steering rack :)
 
Naleteh na wmd forumu setup od lika...

 
zaista impresivan video , ne toliko u domenu grafike i zvuka ali je fidelity i fizika za svaku pohvalu.

steta sto staze nece biti laserski skenirane.

[YOUTUBE]vCxvhca53WA[/YOUTUBE]
 
zaista impresivan video , ne toliko u domenu grafike i zvuka ali je fidelity i fizika za svaku pohvalu.

steta sto staze nece biti laserski skenirane.

[YOUTUBE]vCxvhca53WA[/YOUTUBE]

Ovaj ima automatski menjac ?
Ni jednom nije mrdnuo prste sa promenu brzina.

Odlican demo.
 
ISI-ev cuveni tyre model u akciji

[YOUTUBE]5H2zGGUdfrA[/YOUTUBE]
 
ponovni pokusaj osvezavanaj teme :d

[YOUTUBE]fYlRQl_m8RE[/YOUTUBE]
 
jako dobar video , fizika izgleda spot on..

[YOUTUBE]hVeKkyCs08o[/YOUTUBE]
 
takav je osecaj i dok se vozi :)
 
Nazad
Vrh Dno