Šta je novo?

Reklamacija ploce u winwin-u.

rudic.m

Cenjen
Učlanjen(a)
09.01.2013
Poruke
77
Poena
160
Uzeo sam plocu u emiju,preko neta.Pre mesec i po dana je crkla.Odneo sam je u winwin prodavnicu i oni su je prosledili servisu.Sad sam dobio zeleno svetlo da uzmem novu plocu.Ali te ploce vise nema na stanju pa moram da biram drugu.Zanima me,koju oni cenu sad gledaju,posto je razlika ako se kupuje u prodavnici i preko neta?I U Emiju su dosta jeftinije komponente nego u Winwinu.Da li mogu iz Emija dobiti zamenu ili moram u prodavnici?
 
vrednuju ti cenu sa racuna. Ti uzmi novac pa kupi u Emmi-ju
 
Ti nemas nikakve veze sa winwinom osim sto si njima predao plocu da je proslede u servis jer su te dve radnje ustvari isto tj rade za alti, i plocu uzimas od emmija gde si i kupio plocu, lepo u pon ako ti sve nije jasno kontaktiraj emmi emailom ili telefonom, imas na sajtu sve podatke, verovatno ces opet trebati da narucis plocu sa sajta i u napomeni pri kupovini da se pozoves na zamenu itd i dobijas drugu plocu uz doplatu ili istu bez doplate.
 
Mozes. Mozda ces malo da se natezes sa njima ali posto nemaju isti proizvod, moraju da ti zamene za proizvod istih performansi ili boljih, ili da trazis lovu nazad. Prvo trazi pare, ako tvrde pazar onda idi na opciju bolje ploce bez doplate (nemoj da te nasankaju pa da im jos i dodajes lovu). Naravno ne treba biti bezobrazan i traziti preko hleba pogace. Najbolje je da ti vrate iznos sa fiskalnog pa ti kupuj sta hoces i gde hoces...


P.S. Plocu si trebao da nosis direktno u Alti-jev servis, od njih dobijes papir, sa tim papirom u Emmi. Oni te u Emmi-ju pitaju za zamenu ili lovu i tu odlucujes sta ces. Ja sam ovako odradio i ceo posao sam obavio za par sati (u pitanju je bila graficka). To mi je bila najbrza reklamacija ikada i od sada kod njih pazarim hardver.
 
Poslednja izmena:
Pozovi emmi ( tj. Alti u Čačku - 032/340-140 ) i dogovori se kako i koju plocu da ti posalju kao zamenu.
Posto si plocu uzeo u emmi web shopu gledaju se njihove cene.
 
Ja sam imao plocu ASrock b75 pro3-m.
Kostala je 6.400,00 dinara.sad takva slicna,b75 pro3 kosta skoro 7000 dinara u emiju.Po njima,trebao bi da doplatim razliku.
 
Isti mu je djavo nosio u servis ili predao u winwinu u prodavnici pa oni salju u servis... Razlika je samo u brzini razresenja postupka i brze se resi ako su oni cak uvezli taj HW , mogao je i u pcpracticu predati isti mu je djavo :D ja sam direktno graficku odneo u ns u servis ali su morali da je salju u ovlasceni servis i na kraju su mi je poslali u winwin radnju u zr a uzeo sam je preko emmija...
 
Isti mu je djavo nosio u servis ili predao u winwinu u prodavnici pa oni salju u servis... Razlika je samo u brzini razresenja postupka i brze se resi ako su oni cak uvezli taj HW , mogao je i u pcpracticu predati isti mu je djavo :D ja sam direktno graficku odneo u ns u servis ali su morali da je salju u ovlasceni servis i na kraju su mi je poslali u winwin radnju u zr a uzeo sam je preko emmija...

Kako isti djavo kad moze sve da odradi za par sati a ne da cekica da radnja posalje servisu i da se oni nakane da pogledaju plocu. Uopste ne razumem tvoj post? Zasto se mlatiti danima kad moze odmah sve da odradi. Nikada nije isti djavo nositi u maloprodaju ili direktno u servis
 
Napisah ti u cemu je razlika... U brzini resavanja postupka. I ja sam nosio u njihov servis u NS pa su morali slati za Cacak pa iz Cacka u ovlasceni servis . To sto se tebi zalomilo da te je sreca pogledala ne znaci da ce i njega.... Sve zavisi ot tipa kvara itd. A cak ako oni nisu uvoznici nece da ti zamene proizvod dok oni sami ne dobiju zamenu od uvoznika koju odobri ovlasceni servis. Imas mali milion postova na forumu kako su ljudi resavali reklamacije kod njih, pa i ja u 2 razlicita slucaja hdd i graficka kartica i u oba slucaja su slali u ovlasceni servis. Nagadjam da je za graficku karticu koju si ti reklamirao ovlasceni servis bio altijev servis pa si zato dobio zamenu na licu mesta ili si imao neki uobicajen kvar koji se desavao sa nekom serijom grafickih kartica i cim su testirali potvrdili su ti zamenu.

p.s i kad si radio radio reklamaciju, ubrzo po kupovini ili je proslo par meseci? jer u prvih valjda 15 dana se po nekom ubrzanom postupku menja, posle se vucara po servisima....
 
Poslednja izmena:
Mene su zavlacili oko 45 dana.I juce mi jave da su mi odobrili da uzmem drugu plocu.Posto ove nema,mogu da biram drugu ,razliku u ceni doplatim,ako uzmem skuplju.
 
Mene su zavlacili oko 45 dana.I juce mi jave da su mi odobrili da uzmem drugu plocu.Posto ove nema,mogu da biram drugu ,razliku u ceni doplatim,ako uzmem skuplju.

Tako to ide u 99% slucajeva, do poslednjeg dana zavlace jer imaju 45 dana rok da rese, to je u prvih 6 meseci od kupovine posle tog perioda je "razuman rok" pa te mogu i duze zavlaciti.....

Najbolje je odmah slati u OVLASCENI servis ali i tu nista ne garantuje da ce brzo resiti slucaj. U ostalom na emmi sajtu lepo pise da oni sa servisom nemaju veze kupac snosi troskove transporta ( tipa ako salje u servis a ne nosi licno) i to nije na njima...
 
To sto se tebi zalomilo da te je sreca pogledala ne znaci da ce i njega.... Sve zavisi ot tipa kvara itd. A cak ako oni nisu uvoznici nece da ti zamene proizvod dok oni sami ne dobiju zamenu od uvoznika koju odobri ovlasceni servis. Imas mali milion postova na forumu kako su ljudi resavali reklamacije kod njih, pa i ja u 2 razlicita slucaja hdd i graficka kartica i u oba slucaja su slali u ovlasceni servis. Nagadjam da je za graficku karticu koju si ti reklamirao ovlasceni servis bio altijev servis pa si zato dobio zamenu na licu mesta ili si imao neki uobicajen kvar koji se desavao sa nekom serijom grafickih kartica i cim su testirali potvrdili su ti zamenu.

Sreca hoce mozda jednom ali vise puta za redom... ne. Direct link-odneo plocu (Gigabyte), oni utvrdili da je pregorela naponska (mada se to videlo iz aviona), A4 od servisera i direktno u Emmi gde je ploca i kupljena. Pitali me da li hocu lovu ili zamenu za drugu plocu (posto istovetnu nisu imali) i to je to. E sad, nisam vidovnjak pa da znam odakle je postavljac teme i uvek mi je bilo nejasno zasto korisnici ne napisu lokaciju u profilu (cesto je to korisna informacija). Za graficku jeste bio uvoznik Alti (Sapphire) ali za Gigabyte je u tom slucaju uvoznik bio DL. Da ne sirimo bezveze, neka momak proba da zameni bez doplate mozda ce mu izaci u susret. Ako ne, pa ni tih 600rsd nije smak sveta jer ipak dobija novu plocu i novi garantni list
 
U ponedeljak sam zvao winwin u Somboru i dogovorio se da mi naruce zamensku plocu,po ceni koja je u emmiju.Danas sam otisao i kazu mi da te ploce nema ni kod njih,oni su mi predlozili neku drugu pa da im javim,da mi u ponedeljak donesu.
Sad sam gledao ,odgovara mi ova ploca:
http://emmi.rs/matične-ploče-(mb)-mb-lga1155-b75-msi-b75a-g43.11.html?productId=25320
ili

http://emmi.rs/matične-ploče-(mb)-mb-lga1155-b75-msi-b75a-g41.11.html?productId=33455

Gledam da ima hdmi izlaz(integrisana graficka),4 slota za ram i bar jedan pci slot,za tv karticu.

Sta kazete za ove ploce?
 
Moje iskustvo se se tice win win garancje je sledece! Rikunula mi je ploca, placena 5500din posle 45 dana su me zvali da dodjem po novu ! Ja sam u medjuvremenu zvao i pitao i kazu nije do njih , nego uvoznika ili koga vec. Uglavnom sam dobio bolju plocu , posto one vise nije bilo u prodaji 770 za 870 chipset . Cena te nove 7,5 ili 8,5 k din nisam siguran da je bila , proizvodjac isti . Uglavonom isti proizvodjac. Posle nekog vremena je opet gknula ploca i opet sam cekao 45 dana da bi dobio takvu istu , samo opet novu. Sto se tice povracaja novca, mislim da moze da se vrati do 6 meseci , posle toga moze samo zamena za neku drugu plocu u ceni ili istu.
 
Novac moze i posle 6 godina i 11 meseci ako je garancija 7 godina. Meni su pare sa racuna dali posle 3 godine jer nisu imali adekvatnu zamenu.
 
Meni rekose ljudi takodje da NE MOZE pare posle 6 meseci u win win servisu u Novom Sadu ! I dalje nema price sa njima i tacka . Moj slucaj je zavrsio takodje sa novom i jacom plojkom pa se ne zalim . I da 40 dana cekanja. Kolega takodje problem sa netbukom resen posle 40 + dana isto win win
 
Vrh Dno