Šta je novo?

reklamacija harda bez garancije.

kefalo81

Slavan
Učlanjen(a)
26.04.2008
Poruke
1,531
Poena
350
Imam hitachi 1tb kupljen u aprilu prošle godine.
Na njemu se pojavio jedan relocated secotr count, i ja sam ga izvadio.
Ne palim ga već neko vrijeme, a prije toga je radio recimo normalno.
Nisu se povećavali brojevi tih sektora u par dana koliko sam ga koristio.
Hard je u garanciji još godinu i 3 mjeseca.
Problem je što sam ja izgubio garanciju, ali imam ono original pakovanje na kome kaže da je uvoznik alti.

Da li neko može da mi kaže, da li ova stvar podleže garanciji, i ako da, ima li neki način da ih zamolim a da upali uvažavanje garancije...

Unapred se zahvaljujem.
 
Zavisi gde si kupio. Positive, izlazi u susret nama - musterijama, imao sam isti slucaj. Doso sam do njih, rekao svoje ime i prezime, oni me proverili i uzeli pod servis
 
Trebalo bi da ulazi i tako u garantni rok posto im je za ostvarivanje garancije potreban serijski broj harda (ili bilo koje opreme) a ne i racun.
 
Mogu da ti uvaze garanciju ali i ne moraju - to je samo pitanje njihove dobre volje jer je tvoja obaveza da prilozis garantni list sa racunom, sto jasno stoji u garanciji i bez bilo cega od dva navedena nemaju nikakvu obavezu da uvaze tvoju reklamaciju, sto znaci da navod iz gornjeg posta gde se kaze da ti racun nije potreban nije tacan.
 
Upravo tako. Ja imam dva pokojna diska, oba pod garancijom, ali bez papira i mogu da se slikam. Za jedan znam da je Pakomov, ali se oni nešto posebni ne potresaju zbog toga, a za drugi sam iscimao sve moguće uvoznike i niko ga nije uvezao :) Dakle, sve zavisi od dobre volje.
 
Imam hitachi 1tb kupljen u aprilu prošle godine.
Na njemu se pojavio jedan relocated secotr count, i ja sam ga izvadio.
Ne palim ga već neko vrijeme, a prije toga je radio recimo normalno.
Nisu se povećavali brojevi tih sektora u par dana koliko sam ga koristio.
Hard je u garanciji još godinu i 3 mjeseca.
Problem je što sam ja izgubio garanciju, ali imam ono original pakovanje na kome kaže da je uvoznik alti.

Da li neko može da mi kaže, da li ova stvar podleže garanciji, i ako da, ima li neki način da ih zamolim a da upali uvažavanje garancije...

Unapred se zahvaljujem.


Mislim da ti to ne podleze garanciji.

HDD je registrovao bad sector i relocirao ga, tako da sad vise nema aktivnih bad sectora.

Skeniraj ga, testiraj, maltretiraj i koristi, pa ako ipak nije u redu, testiraj dobru volju prodavca :S:
 
Usput, u smislu kako rece kamikaze, ja sam svojevremeno (moze se naci taj moj postod pre par godina) jedan 120GB IDE maxtor doterao da razvije 4kb bad sektora, drzeci ga par dana na 60C (maksimalna radna t je 55C). Nakon toga je, kada sam oborio t boljom promajom u kucistu i hd ventilatorom, taj disk je kao sistemski radio 2 godine a i dan danas radi bez problema.
Sustina price -, detaljno ga istestiraj i dovedi do maksimalnih granica (pri tome ga napuni do 90%) pa ako korektno prezivi maltretman onda ga slobodno koristi jer ces ti njega pre zameniti sa vecim kapacitetom, nego sto ce on crknuti.
 
Poslednja izmena:
Sto se tice garancije, ako posedujes originalno pakovanje, znas gde si ga kupio i otprilike kada (vazno je da ga oni imaju u papirima kad kazes da si ga kupio) ne bi trebalo da bude problema oko reklamacije... Bar ja nisam imao...
 
Nazad
Vrh Dno