Šta je novo?

Reklamacija FOX

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

cetko

Poštovan
Učlanjen(a)
27.12.2021
Poruke
83
Poena
50
Pozdrav,
kupio sam pre neki dan Fox TV i kada sam došao kući i povezao sve, upalio tv primetio sam jednu liniju na desnoj strani, ja bih rekao da probija pozadinsko osvetljenje. Ali danas mi je stigla poruka da je odbijena reklamacija. Šta činiti, kako isterati do kraja. Inače kupljen u gigatronu:).
 
To po automatizmu odbijaju ali svejedno "u duhu poslovnih odnosa salju dalje" jer tako kupuju vreme, tako da obrati paznju na to sto pise u poruci. Verovatno ga jos nisu ni pogledali.

Okaci celu poruku ovde da vidimo je li to to.
 
Postovani,

Vasa reklamacija broj 520203857 je odbijena. Nije primecena nesaobraznost.
Detaljne informacije mozete naci na emailu.

Vas Gigatron

Ovo sam dobio, ali nikakav mejl nije stigao.
 
Ovo je izgleda odbijeno odbijeno, u tom slucaju ako si uzeo online i vrati se na vreme mozes da ga vratis bez pogovora 14 dana.

Posto ne vide nesaobraznost to znaci da je po njima dobar i ne bi trebalo da ima problema da ga vratis.

Ako se ne vrati na vreme, onda obavezno i snimak i sve na mejl pa opet.
 
Uzeo sam uživo u radnji, jel moguće da ga vratim tako do 14 dana?
 
Tako ne nazalost, moraces da se dokazujes s njima, ali ovog puta sa vise detalja i da im snimis nekako tu falinku da bi znali sta da gledaju.
 
Ovog puta sam išao preko gigatrona, misliš da je bolje da sada direktno foxu šaljem?
 
Na mom Fox tv-u crklo pozadinsko osvetljenje,odneo u radnju , uradnji uključili tv, konstatovali da nema slike i preuzeli tv.Nakon toga stigao mail da ne prihvataju reklamaciju,posle par sati stigao novi mail gde prihvataju reklamaciju.Šta reći.
 
Mozes da probas i direktno s njima, ali nemam iskustva s direktnim reklamacijama ka proizvodjacu.

Cuo sam da su fleksibilni prilicno pa mozda s njima bolje prodjes.
 
Na mom Fox tv-u crklo pozadinsko osvetljenje,odneo u radnju , uradnji uključili tv, konstatovali da nema slike i preuzeli tv.Nakon toga stigao mail da ne prihvataju reklamaciju,posle par sati stigao novi mail gde prihvataju reklamaciju.Šta reći.
Nosio sam i ja u gigatron tako, svi smo videli, islikali, poslali i eto.
 
Imam i pitanje, da li gigatron mora da salje tv u Foxov servis ili ima neke svoje, jer sam ja dobio kontak broj od Nepo System-a.
 
@cetko za Gigatron reklamacije rešava Nepo. Moje iskustvo je bilo korektno, rešena reklamacije posle 3 nedelje, ali viđao sam i slučajeve gde su kupci imali osnova za rešavanje pa je bilo odbijeno. Nadam se najboljem!
 
Jel postoji mogućnost da je ovo ona poruka sto imaju obavezu da me obaveste u roku od 8 dana?
 

druge teme iz ove oblasti su u ovom podforumu
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno