Ivan teh King
Čuven
- Učlanjen(a)
- 30.12.2002
- Poruke
- 909
- Poena
- 685
Moja oprema
- Mobilni telefon
- OnePlus Nord 2
- Pristup internetu
- Kablovski internet
- Mobilni internet
Zbog čega mi se u aplikaciji vašoj pojavilo da trebam registrovati svoj prepaid broj? Bio sam postpaid i prešao na prepaid. Zar nije logično da je taj broj već prijavljen, dodeljen, registrovan sa vaše strane? Ili nije po vama to logično pa onda šaljete bez biranja, odabira, svima ko ima aplikaciju, Ili druga kancelarija, sprat wtf(welcome to Finland) je pripejd a u potkrovlju vam je služba postpejda, a jedna i druga ne pričaju, na ratnoj su nozi. A i treće najverovatnije ne gotivite vaše ljude smrtnike koji rade po poslovnicama pa želite što više da se njima obraća klijentela.
To umete da pošaljete a ko pređe sa postpaid na prepaid, račun ne umete da prikažete za ostalo dugovanje, pa šaljete službi za dugove. Niti pismeno, niti emailom, nego me neko treče lice iz unutrašnjosti
kontaktira da imam dug.
To umete da pošaljete a ko pređe sa postpaid na prepaid, račun ne umete da prikažete za ostalo dugovanje, pa šaljete službi za dugove. Niti pismeno, niti emailom, nego me neko treče lice iz unutrašnjosti