Šta je novo?

Registrovanom korisniku poruka da registruje svoj broj?

Ivan teh King

Čuven
Učlanjen(a)
30.12.2002
Poruke
909
Poena
685
Moja oprema  
Mobilni telefon
OnePlus Nord 2
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
  2. Mobilni internet
Zbog čega mi se u aplikaciji vašoj pojavilo da trebam registrovati svoj prepaid broj? Bio sam postpaid i prešao na prepaid. Zar nije logično da je taj broj već prijavljen, dodeljen, registrovan sa vaše strane? Ili nije po vama to logično pa onda šaljete bez biranja, odabira, svima ko ima aplikaciju, Ili druga kancelarija, sprat wtf(welcome to Finland) je pripejd a u potkrovlju vam je služba postpejda, a jedna i druga ne pričaju, na ratnoj su nozi. A i treće najverovatnije ne gotivite vaše ljude smrtnike koji rade po poslovnicama pa želite što više da se njima obraća klijentela.

To umete da pošaljete a ko pređe sa postpaid na prepaid, račun ne umete da prikažete za ostalo dugovanje, pa šaljete službi za dugove. Niti pismeno, niti emailom, nego me neko treče lice iz unutrašnjosti :) kontaktira da imam dug.
 
Uvek moraš da registruješ broj kada se prebaciš na pripejd. Ja sam to par puta radio kada sam prebacivao broj iz jedne mreže u drugu.
 
@Ivan teh King brišu registracije prelaskom sa pripejda na postpejd i kada broj bude prenet od drugog operatora, a sve to u cilju sprečavanja prenosa broja. Međutim, sada njihovo majmunisanje izlazi na videlo.
Edit: setih se što mi je obrisana registracija koju sam obavio lično 2022. i đavo mi nije dao mira da proverim pre prenosa u Globaltel pa se ponovo registrovao dolaskom u Yettel radnju 2023.
 
Da se registruješ na njihov portal sa tim brojem i u aplikaciji možeš da podneseš zahtev za registraciju. Ako je broj registrovan, trebalo bi da piše tvoje ime u nalogu koliko se sećam. Znam da ti daju neki papir kada registruješ u poslovnici.
 
Da, to pokazuje u aplikaciji i probao sam, ne sa davanjem mojih podataka, samo proba šta se traži, a ima fore do sledeće godine da se registrujem. U stvari jedna halapljivost i neprofesionalnost da automatski nisi registrovan čim nisi više postpaid. Što je i znak da li treba da se ostane njihov korisnik ili ne.

A, ono drugo isto nepofesionalno i šl-bjkasto, da ne pošalju ni email, ni poruku, ni pismo sa markicom da se duguje nešto, posle prelaska sa postpaida na prepaid. A, sa druge strane sistem im odlično radi da šaljne sms-ove skoro svaki drugi dan, da se pređe na postpaid, da se uzme to i to u "najboljem" pripejdu na planeti sa neverovatnih...
 
Da li se registracija može ovde odraditi? Iz Vaše je aplikacije yettel.
 

Prilozi

  • Screenshot_20240923-131755.png
    Screenshot_20240923-131755.png
    137.6 KB · Pregleda: 45
Naravno da može. Ja sam tako odradio za crypto menjačnice, a ovo nisu ranije imali. Morao si u poslovnicu. Tako da, slobodno odradi i u toku dana ili sutradan će ti broj biti registrovan da sutra neko ne može da ga preuzme. Ta to služi registracija.
 
Naravno da može. Ja sam tako odradio za crypto menjačnice, a ovo nisu ranije imali. Morao si u poslovnicu. Tako da, slobodno odradi i u toku dana ili sutradan će ti broj biti registrovan da sutra neko ne može da ga preuzme. Ta to služi registracija.
Ima vremena do sledeće godine. Neka cupkaju... ;)
 
Ja kupio pripejd karticu i posle 2 nedelje mi stize obavestenje da moram da regujem broj inace ce da ga ugase. Posle me i zvali iz call centra. A1
Bonus pitanje: Posle koliko vremena od ove pretnje onemogucavaju dolazni i odlazni saobracaj?
 
Ja kupio pripejd karticu i stize mi obavestenje da moram da regujem broj inace ce da ga ugase. Posle koliko vremena onemogucavaju dolazni i odlazni saobracaj?
Počevši od 11.2.2025. se kod svih operatora gasi dolazni i odlazni saobraćaj uz brisanje kredita i aktivnih dodataka, a ostavlja samo mogućnost pozivanja hitnih službi u narednih 90 dana kada je krajnji rok za registraciju 11.5.2025. potom 12. se brojevi gase i vraćaju u opticaj (zato što je probijen dodatni rok kao da je istekao rok važenja kartice).
 
Počevši od 11.2.2025. se kod svih operatora gasi dolazni i odlazni saobraćaj uz brisanje kredita i aktivnih dodataka, a ostavlja samo mogućnost pozivanja hitnih službi u narednih 90 dana kada je krajnji rok za registraciju 11.5.2025. potom 12. se brojevi gase i vraćaju u opticaj (zato što je probijen dodatni rok kao da je istekao rok važenja kartice).
To je bzv. To znači da tri meseca moraš da uplaćuješ kredit, a ne kao sada na godinu dana. Ako sam dobro razumeo? Imam dva broja koja održavam u životu, pa zato pitam? Hvala.
 
To je bzv. To znači da tri meseca moraš da uplaćuješ kredit, a ne kao sada na godinu dana. Ako sam dobro razumeo? Imam dva broja koja održavam u životu, pa zato pitam? Hvala.
Da si mi živ i zdrav! Rok važenja dopune je godinama skraćen na 60 dana, odnosno otkad je Telenor promenio ime u Yettel, umesto sa 360 dana za vaučere (greb greb kartice) je isto skraćeno na 2 meseca. Godinu dana ti važi samo broj, a neiskorišćeni kredit se briše. Međutim, postoji mogućnost da kroz aplikaciju kroz opciju Pošalji dopunu prebaciš dnevno 300 dinara na drugi broj. To što sam prethodno napisao znači da ako se ne bude vodio na nikog, od februara do maja prelazi u polu-pasivno stanje i posle toga ga oduzimaju.
 
To je bzv. To znači da tri meseca moraš da uplaćuješ kredit, a ne kao sada na godinu dana. Ako sam dobro razumeo? Imam dva broja koja održavam u životu, pa zato pitam? Hvala.
@s4m3m4n meni ugovor Total Data istice 10.03.2025 , i time sam registrovan.Ali opet u njihovoj aplikaciji imas opciju "Registruj priped broj" tacnije kada bih ima,neki Yettel broj na dopunu mogao bih i tako da ga registrujem.Mada me registracija neminovno ceka jer cim istekne UO,odoh ja u Globaltel,cene su pofigli da ne poverujes,@uji bio sam juce u Arandjelovcu sto privatno a i raskinuo neki ugovor u A1,a oni su svi blizu A1 MTS Yettel u centru grada,raskinem to vamo i rekoh hajde iz puke radoznalost da svratim u Yettel...svratim oko podne bilo 12h nema nigde nikog,osim 2 mladica koji rade tu.Jedan me pita za broj kazm mu on pogleda u kompjuteru i kaze mi "Dpdji u Januaru tad vec mozes da obnovis,ima super telefona"???Ja rekoh ocu ocu nemam pametnija posla zdnjih 6-8g samo da uzimam telefone,moze samo da me u Martu Aprilu vidi MTS zbog registrovanja broja :)
 
Do kada je krajnji rok za registraciju prepaid sim kartica kod A1?
 
Jel, može sa Globatelom da se razgovara ako ti je ugašen wifi i mobilni podaci?
 
Do kada je krajnji rok za registraciju prepaid sim kartica kod A1?
@nagard ako vec imas neku pripejd to jest na dopunu broj,da bi nastavio da je koristis po novom zakonu krajnji rok je 10 Februar 2025,a ubuduce ako kupis nov broj na dopunu prvo registracija kod koga ces je koristiti pa tek onda,uplata kredita i normalno koriscenje...evo ti link iz Blica sve lepo pise Svi ce morati da se registruju za pripejd karticu,ovo su rokovi
Jel, može sa Globatelom da se razgovara ako ti je ugašen wifi i mobilni podaci?
@s4m3m4n moze koliko ja znam nije to onaj Globaltel sto reklamirao vlasnik pinka,sada je MTS kupio 100% celu firmu,nemas Ugovornu Obavezu 2odine i imas razne pakete,sve funkcionise na dopunu mora registracija broja pise gore,a evo ti njihov sajt pa ko zna mozda ti se svidi Globaltel :)
 
Pitanje: moze li na bilo koji telefon da se instalira Yettel aplikacija ili taj SIM u telefonu mora biti Yettelov, i ako moze da se instalira, da li kroz aplikaciju moze da se registruje recimo 5 brojeva na 5 razlicitih imena? Slikovito, ako mi je broj 064, da li na tel mogu instalirati Yettel aplikaciju i putem nje registrovati (naravno postujuci proceduru) 5 komsija (nemaju smart telefone) ili ipak moraju da prosetaju do poslovnice i registruju brojeve?
 
Mora biti Yettelov broj da bi prošla autorizacija
 
Mora biti Yettelov broj da bi prošla autorizacija
Hvala. A koja je procedura u poslovnici? Samo se odnese neki dokument, mora li i SIM, ili je dovoljno izdiktirati broj? Da li se i tamo slika (tj. mora li doci licno) osoba koja zeli da registruje broj ili joj je dovoljan samo dokument?
 
Slikovito, ako mi je broj 064, da li na tel mogu instalirati Yettel aplikaciju i putem nje registrovati (naravno postujuci proceduru) 5 komsija (nemaju smart telefone) ili ipak moraju da prosetaju do poslovnice i registruju brojeve?
Ako je 064 broj prenet iz mts-a u Yettel, može. Potrebno je samo da se za Yettel nalog veže mejl da bi registracija na daljinu bila moguća. Procedura je da pored ličnog dokumenta, prilaže se i anfas fotografija lica koji registruje broj, tako da se ne vidi niko osim te osobe u kadru. U mts-u je sličan postupak kroz Moj mts.
 
Ako je 064 broj prenet iz mts-a u Yettel, može. Potrebno je samo da se za Yettel nalog veže mejl da bi registracija na daljinu bila moguća. Procedura je da pored ličnog dokumenta, prilaže se i anfas fotografija lica koji registruje broj, tako da se ne vidi niko osim te osobe u kadru. U mts-u je sličan postupak kroz Moj mts.
Ne od aplikacije definitivno odustajem jer sam 064 od prvog dana, sad mi preostaje da ih uputim u poslovnicu, al moram da im objasnim sta i na sta da se spreme :)
 
Nazad
Vrh Dno