Björn Ironside
Slavan
- Učlanjen(a)
- 06.04.2013
- Poruke
- 1,136
- Poena
- 200
Toliki hype se pravi da ce na kraju 90% da pocne da prica od nekim farmaceutskim lekovima 
U svakom slučaju thread bi trebalo da se prebaci u Console sekciju, a ako igra ikada i izađe (tj se najavi) za PC, onda nek se pravi novi thread u PC sekcijiZato što još ima nade da izađe i PC verzija igre.![]()
Kako god da je stanje bilo code-a mislim da je najveci uticaj imala prodaja, tj to sto nisu ispunili ocekivane kvote na konzoloma, (ocekivali su igru priblizno velicine GTA, a zavrsili sa prosecnim AAA naslovom, bar zarade sto se tice) samim tim nisu ni opravdali vreme i ulozen novac sto znaci da svako dalje ulaganje u igru i nije opravdano. Rockstar radi odavno tu praksu sa velikim naslovima, od starta ne pominju pc verziju i ne prica mnogo o dlc-ovima, po izlasku vide gde su i sta su, ako se isplati zadrze vecinu ljudi na projektu rade pc verziju i jos par dlc-ova, kako se sta zavrsi tako presele ljude na novi projekat i cao. Ako bude promasaj, vecinu odma presaltaju na druge projekte, ostave taman toliko ljudi da se zavrsi neki dlc/expanzija koja je zapoceta pre izlaska igre i za eventualno patchovanje i to je to. I njima vise odgovara da se veci broj ljudi zadrzi na projektu, da se radi par dlc-a i pc verzija i da polako saltaju ljude dalje kako se sta zavrsi, a i imaju kratkorocna ulaganja koja se relativno brzo isplate dok na novim projektima svakako nece biti posla za sve odma i ulazes odma dosta u nesto sto ce se mozda (verovatno) isplatiti tek za par godina. Koriste maximum svog poslovnog principa, tj ne izdavanja annual franchise. "Negativan" publicitet zbog ne najavljivanja pc verzije je daleko manji nego da najave pa da nikad ne izadje, a i moze fino da se iskoristi za hajp.
Btw. Zasto da nebude hajpa oko kaubojstine, vecina matoraca (gejmera) se igralo kauboja i indijanaca kad su bili deca ne bitno odakle su, a i realno da pogledas ma kakav da je bio taj period americke istorije nemaju nista zanimljivije da ponude ostatku sveta, to je jedini period gde su postojali dvoboji i gde je svakako imao fakticki oruzije sa sobom i gde je postoja neki nazovi kod medju svima njima, dok su Evropa i Azija prevazisli to ranije u vreme vitezova i samuraja vise-manje.
Pa nisam ja dizao hajp, nego pisao review. Nisam kačio trejlere, uzdizao igru, pričao kako je super jer je rokanje, oduševljavao se kako su uradili gradsko okruženje...Da se razumemo, GTA V je odlična igra, i posebno je dobro ispala u PC verziji jer je dorađena na XY načina, ali ja lično takve igre generalno ne mirišem previše - što ne znači da sada trebam da ignorišem sve što je učinjeno ili uloženo, ili pak kako je završni proizvod ispao na kraju. E sad, opet vas vraćam, ja ovde ne kritikujem toliko samu RDR igru koliko se čudim što ljudi toliko gotive vestern seting, dakle ovde bi po toj analogiji bilo "jedva čekam military espionage igru" ili "jedva čekam igru smeštenu u moderni Los Anđeles". Nekome to smeta, nekome ne smeta, ne znači ni da će uticati na prosuđivanje o igri - koliko ima ljudi koji gotive™ slovensku mitologiju, pa im je opet Witcher sjajna igra. Ali seting svakako može da utiče da podigne ili spusti utisak o igri, bez obzira na njen kvalitet.
Jednostavno ne govorimo o istim stvarima. Ja govorim o bildovanju hajpa, ti pričaš o rivjuu igre cirka godinu i po od njenog pojavljivanja i koliko se sećam par meseci nakon njenog zvaničnog izlaska za PC gde se igra rivjueru (tj. meni) dopala. Naravno da je remek-delo; ne na nivou nekih drugih igara, ali je sjajna igra. Može biti da se tebi te stvari ne dopadaju, da te smaraju crnci koji repuju (kao i mene), da ne podnosiš američki gangsta fazon i slično, ali su ljudi napravili fantastičnu igru. Takođe, isto tako može da se obrne, da se kaže da npr. Witcher 3 nije remek delo jer ne može da se ide po mapi gde god se želi i slično (sećaš se i sam tih suludih priča nakon dolaska Witchera 3) - trud koji je uložen i posvećen je fenomenalan. Ja ne volim GTA, niti open world igre smeštene u moderne gradove, ali ova je prosto urađena odlično, posebno za jedan takav naslov.
MGS V je najbolja igra u svojoj kategoriji, koja se može igrati sto puta na trideset različitih načina. To što je single play kampanja zbrzana na kraju (a meni u tom trenutku delovalo kao super fora da su te naterali da prelaziš slične misije samo sada sa mnogo težim uslovima i iz drugačije perspektive) je nešto drugo, što nema veze sa gejmplejem, koji je čisto zadovoljstvo, niti sa tehnikalijama, koje su jednostavno fenomenalne u toj igri. MGS V je biser modernih military igara, san snova svih koji trube o Splinter Cellu ili ne znam čemu što nije ni prineti tom naslovu ni po skali, ni po dubini. Naravno da ti možeš naći neku igru gde je neki element impresivnije urađen nego u GTA V ili MGS V; ali poenta je da nemaš takvu celinu. Svako može da nađe igre gde su raznorazni elementi Witchera daleko bolje odrađeni, ili gde Stalker ne može da prismrdi ako ga razvrstaš na napucavanje, mape, kvestove, kretanje, multiplej itd. Ne gledaju se igre tako. To možda vi koji ih pravite gledate na taj način, ali običan svet - jok.
Jednostavno ne govorimo o istim stvarima. Ja govorim o bildovanju hajpa, ti pričaš o rivjuu igre cirka godinu i po od njenog pojavljivanja i koliko se sećam par meseci nakon njenog zvaničnog izlaska za PC gde se igra rivjueru (tj. meni) dopala. Naravno da je remek-delo; ne na nivou nekih drugih igara, ali je sjajna igra. Može biti da se tebi te stvari ne dopadaju, da te smaraju crnci koji repuju (kao i mene), da ne podnosiš američki gangsta fazon i slično, ali su ljudi napravili fantastičnu igru. Takođe, isto tako može da se obrne, da se kaže da npr. Witcher 3 nije remek delo jer ne može da se ide po mapi gde god se želi i slično (sećaš se i sam tih suludih priča nakon dolaska Witchera 3) - trud koji je uložen i posvećen je fenomenalan. Ja ne volim GTA, niti open world igre smeštene u moderne gradove, ali ova je prosto urađena odlično, posebno za jedan takav naslov.
MGS V je najbolja igra u svojoj kategoriji, koja se može igrati sto puta na trideset različitih načina. To što je single play kampanja zbrzana na kraju (a meni u tom trenutku delovalo kao super fora da su te naterali da prelaziš slične misije samo sada sa mnogo težim uslovima i iz drugačije perspektive) je nešto drugo, što nema veze sa gejmplejem, koji je čisto zadovoljstvo, niti sa tehnikalijama, koje su jednostavno fenomenalne u toj igri. MGS V je biser modernih military igara, san snova svih koji trube o Splinter Cellu ili ne znam čemu što nije ni prineti tom naslovu ni po skali, ni po dubini. Naravno da ti možeš naći neku igru gde je neki element impresivnije urađen nego u GTA V ili MGS V; ali poenta je da nemaš takvu celinu. Svako može da nađe igre gde su raznorazni elementi Witchera daleko bolje odrađeni, ili gde Stalker ne može da prismrdi ako ga razvrstaš na napucavanje, mape, kvestove, kretanje, multiplej itd. Ne gledaju se igre tako. To možda vi koji ih pravite gledate na taj način, ali običan svet - jok.
Ni jedna igra nije savršena, svako može da kaže da je borba možda bolja u Dark Souls nego u Witcher 3 ali opet da li je uporediv taj element i da li po tome možeš da kažeš da je DS keva za Witcher, naravno da nije kad se pogleda celokupna igra i svi njeni elementi zajedno kako izgledaju.
Po meni razlika između GTA III, GTA IV, GTA V je osim grafike minorna, tj. ko što kaže @starac sadržaj, kao novi iPhone veći, jači, skuplji a slično radi.
Ti si jedini car na forumu koji GTA poredi sa CoD i FIFA. Te igre izlaze anualno tj. godisnje dok je od 2002. na ovamo izaslo GTA igara komada pet (GTA III, GTA VC, GTA SA, GTA IV, GTA V). Pet igara za period od 2002-2013 nije stanc komerc, pogotovo sto su poslednje dve u serijalu izasle u rasponu od 2008-2013 godine.
Mozda bolja? Pa to mozda nekome ko nije makao od Elder Scrolls igara. Najbolja borba hladnim oruzjem je u Mount&Blade, period! Posle ide dosta toga a DS je tu negde u vrhu ali opet daleko od M&B. Witcher 3 i Elder Scrolls su meni isti. U Witcheru se vrtis tamo vamo i da nije onih madjija, borba bi bila dosadna u tri lepe. Zato sto je kombat sistem kesa. Slicno vazi i za Elder Scrolls, samo sto su u Skajrimu ustrojili magic sistem pa vise ni bacanje magija nije interesantno jer ne mozes da bacis neku custom spravljenu. Zbog toga nisam puno igrao Skajrim, smara me kombat sistem do bola.
Mount & Blade is a single-player, action-oriented role-playing game without any fantasy elements, which takes place in a medieval land named Calradia. The game features a sandbox gameplay style, in which there is no storyline present.
Nije isti kombat sistem ali smara u obe. Zapravo vise smara u Skajrimu jer igras iz prvog lica dok u W3 bar vidis Geralta kako pravi piruete.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari