Šta je novo?

Red Dead... nesto

Toliki hype se pravi da ce na kraju 90% da pocne da prica od nekim farmaceutskim lekovima :)
 
Zašto ovaj thread i dalje stoji pod "Igre za PC"? I promenite njegov naziv :)

Sent from my Nexus 6P
 
Zato što još ima nade da izađe i PC verzija igre. :D

A hype se digo jer je nešto što nema na PC-iju, nije ovo Mass Effect nastavak pa da bude "super što izlazi prošlih XYZ delova mi se svidelo" ili Gears of War nastavak koji po meni je fun ali ništa vau.
Po meni hajpovanje GTA je isto kao da se hajpuje nova FIFA, gde nema ništa novo samo malo grafika, gameplay (možda) i pretumbani igrači, to mi dođe kao da izađe novi Witcher ili ElderSrolls svake godine, gde je sve isto samo promene ime NPC-ovima, questovima i itemima i dodaju možda neku sitnicu u gameplay.

Iskreno Sims, FIFA, NBA, GTA fazon igre su dobre kad ih prvi put igraš tj. kad nisi igra prošle delove i nisi iskusio takav tip igara.
 
Zato što još ima nade da izađe i PC verzija igre. :D
U svakom slučaju thread bi trebalo da se prebaci u Console sekciju, a ako igra ikada i izađe (tj se najavi) za PC, onda nek se pravi novi thread u PC sekciji :)

Sent from my Nexus 6P
 
Ma ništa ne prebacuj ... ne ureklo se :D
Reimenuj temu "Red Dead Redemption 2 PC" i nek stoji, a konzolaši nek otvore novu tamo gdje treba .. za konzole.
 
Vidi ovo? otimanje teme u sred bela dana? svi se uhvatite za stok...nece nas izbaciti. :d
 
Smem da se kladim da ce ovo stici i na pc.
Code za prvi deo je bio katastrofalan i zato igra nikada nije izasla za komp i zato nece biti remastera.
 
Kako god da je stanje bilo code-a mislim da je najveci uticaj imala prodaja, tj to sto nisu ispunili ocekivane kvote na konzoloma, (ocekivali su igru priblizno velicine GTA, a zavrsili sa prosecnim AAA naslovom, bar zarade sto se tice) samim tim nisu ni opravdali vreme i ulozen novac sto znaci da svako dalje ulaganje u igru i nije opravdano. Rockstar radi odavno tu praksu sa velikim naslovima, od starta ne pominju pc verziju i ne prica mnogo o dlc-ovima, po izlasku vide gde su i sta su, ako se isplati zadrze vecinu ljudi na projektu rade pc verziju i jos par dlc-ova, kako se sta zavrsi tako presele ljude na novi projekat i cao. Ako bude promasaj, vecinu odma presaltaju na druge projekte, ostave taman toliko ljudi da se zavrsi neki dlc/expanzija koja je zapoceta pre izlaska igre i za eventualno patchovanje i to je to. I njima vise odgovara da se veci broj ljudi zadrzi na projektu, da se radi par dlc-a i pc verzija i da polako saltaju ljude dalje kako se sta zavrsi, a i imaju kratkorocna ulaganja koja se relativno brzo isplate dok na novim projektima svakako nece biti posla za sve odma i ulazes odma dosta u nesto sto ce se mozda (verovatno) isplatiti tek za par godina. Koriste maximum svog poslovnog principa, tj ne izdavanja annual franchise. "Negativan" publicitet zbog ne najavljivanja pc verzije je daleko manji nego da najave pa da nikad ne izadje, a i moze fino da se iskoristi za hajp. :D

Btw. Zasto da nebude hajpa oko kaubojstine, vecina matoraca (gejmera) se igralo kauboja i indijanaca kad su bili deca ne bitno odakle su, a i realno da pogledas ma kakav da je bio taj period americke istorije nemaju nista zanimljivije da ponude ostatku sveta, to je jedini period gde su postojali dvoboji i gde je svakako imao fakticki oruzije sa sobom i gde je postoja neki nazovi kod medju svima njima, dok su Evropa i Azija prevazisli to ranije u vreme vitezova i samuraja vise-manje.
 
Kako god da je stanje bilo code-a mislim da je najveci uticaj imala prodaja, tj to sto nisu ispunili ocekivane kvote na konzoloma, (ocekivali su igru priblizno velicine GTA, a zavrsili sa prosecnim AAA naslovom, bar zarade sto se tice) samim tim nisu ni opravdali vreme i ulozen novac sto znaci da svako dalje ulaganje u igru i nije opravdano. Rockstar radi odavno tu praksu sa velikim naslovima, od starta ne pominju pc verziju i ne prica mnogo o dlc-ovima, po izlasku vide gde su i sta su, ako se isplati zadrze vecinu ljudi na projektu rade pc verziju i jos par dlc-ova, kako se sta zavrsi tako presele ljude na novi projekat i cao. Ako bude promasaj, vecinu odma presaltaju na druge projekte, ostave taman toliko ljudi da se zavrsi neki dlc/expanzija koja je zapoceta pre izlaska igre i za eventualno patchovanje i to je to. I njima vise odgovara da se veci broj ljudi zadrzi na projektu, da se radi par dlc-a i pc verzija i da polako saltaju ljude dalje kako se sta zavrsi, a i imaju kratkorocna ulaganja koja se relativno brzo isplate dok na novim projektima svakako nece biti posla za sve odma i ulazes odma dosta u nesto sto ce se mozda (verovatno) isplatiti tek za par godina. Koriste maximum svog poslovnog principa, tj ne izdavanja annual franchise. "Negativan" publicitet zbog ne najavljivanja pc verzije je daleko manji nego da najave pa da nikad ne izadje, a i moze fino da se iskoristi za hajp. :D

Btw. Zasto da nebude hajpa oko kaubojstine, vecina matoraca (gejmera) se igralo kauboja i indijanaca kad su bili deca ne bitno odakle su, a i realno da pogledas ma kakav da je bio taj period americke istorije nemaju nista zanimljivije da ponude ostatku sveta, to je jedini period gde su postojali dvoboji i gde je svakako imao fakticki oruzije sa sobom i gde je postoja neki nazovi kod medju svima njima, dok su Evropa i Azija prevazisli to ranije u vreme vitezova i samuraja vise-manje.

To je upravo problem, prodaja. Meni licno je smesno d aje prodaja zavrislo tako kako je zavrsila, a zavrsila je ozbiljno iza GTA IV igre, za koju je RDR GOTY lagano.
Mogu iskreno da se nadam samo da ce dvojka prvo biti dobra, dovoljno je da bude kao i kec, a i da ce prodaja ici bolje i da cemo videti PC verziju. Mozda se onda neko seti, da napravi potpuni overhaul kao mod za dvojku, kao sto imamo situacije za Morrowind i Oblivion u Skyrim engine-u. Steta da PC ne vidi onakav naslov. Igranje na XBOX 360 i posebno PS3 je uzasno iskustvo zbog framerate-a, izdrzao sam mozda 2h. A da uzimam XONE i da igram u 30fps, neka hvala.
 
Pa nisam ja dizao hajp, nego pisao review. Nisam kačio trejlere, uzdizao igru, pričao kako je super jer je rokanje, oduševljavao se kako su uradili gradsko okruženje...Da se razumemo, GTA V je odlična igra, i posebno je dobro ispala u PC verziji jer je dorađena na XY načina, ali ja lično takve igre generalno ne mirišem previše - što ne znači da sada trebam da ignorišem sve što je učinjeno ili uloženo, ili pak kako je završni proizvod ispao na kraju. E sad, opet vas vraćam, ja ovde ne kritikujem toliko samu RDR igru koliko se čudim što ljudi toliko gotive vestern seting, dakle ovde bi po toj analogiji bilo "jedva čekam military espionage igru" ili "jedva čekam igru smeštenu u moderni Los Anđeles". Nekome to smeta, nekome ne smeta, ne znači ni da će uticati na prosuđivanje o igri - koliko ima ljudi koji gotive™ slovensku mitologiju, pa im je opet Witcher sjajna igra. Ali seting svakako može da utiče da podigne ili spusti utisak o igri, bez obzira na njen kvalitet.

Pa napisao si da je GTAV remek djelo, a sto je cisti hajp! Ako je GTAV remek djelo, onda su i prijasnji dijelovi koje ti bas i ne volis? GTAV je isto s****e samo sa vise sadrzaja?
Tu se apsolutno nista nije promijenilo, i cak su uspjeli napraviti totalno nezanimljive likove za koje se ne mozes vezati. Mene apsolutno nije bilo briga ni za jednog od ta tri lika, i to je nesto sto su mnogi zamjerili. Recimo Niko mi je puno zanimljiviji, kao i prica koje se odvijala oko njega.
To je i dalje sve plitko, i jednostavno ne postoji niti jedan element za kojeg mogu reci da je impresivan. Druge igre to rade daleko bolje.
A da taj tvoj hajp nije slucajnost se vidi u MGSV recenziji. Ono je komedija cista!
 
Jednostavno ne govorimo o istim stvarima. Ja govorim o bildovanju hajpa, ti pričaš o rivjuu igre cirka godinu i po od njenog pojavljivanja i koliko se sećam par meseci nakon njenog zvaničnog izlaska za PC gde se igra rivjueru (tj. meni) dopala. Naravno da je remek-delo; ne na nivou nekih drugih igara, ali je sjajna igra. Može biti da se tebi te stvari ne dopadaju, da te smaraju crnci koji repuju (kao i mene), da ne podnosiš američki gangsta fazon i slično, ali su ljudi napravili fantastičnu igru. Takođe, isto tako može da se obrne, da se kaže da npr. Witcher 3 nije remek delo jer ne može da se ide po mapi gde god se želi i slično (sećaš se i sam tih suludih priča nakon dolaska Witchera 3) - trud koji je uložen i posvećen je fenomenalan. Ja ne volim GTA, niti open world igre smeštene u moderne gradove, ali ova je prosto urađena odlično, posebno za jedan takav naslov.

MGS V je najbolja igra u svojoj kategoriji, koja se može igrati sto puta na trideset različitih načina. To što je single play kampanja zbrzana na kraju (a meni u tom trenutku delovalo kao super fora da su te naterali da prelaziš slične misije samo sada sa mnogo težim uslovima i iz drugačije perspektive) je nešto drugo, što nema veze sa gejmplejem, koji je čisto zadovoljstvo, niti sa tehnikalijama, koje su jednostavno fenomenalne u toj igri. MGS V je biser modernih military igara, san snova svih koji trube o Splinter Cellu ili ne znam čemu što nije ni prineti tom naslovu ni po skali, ni po dubini. Naravno da ti možeš naći neku igru gde je neki element impresivnije urađen nego u GTA V ili MGS V; ali poenta je da nemaš takvu celinu. Svako može da nađe igre gde su raznorazni elementi Witchera daleko bolje odrađeni, ili gde Stalker ne može da prismrdi ako ga razvrstaš na napucavanje, mape, kvestove, kretanje, multiplej itd. Ne gledaju se igre tako. To možda vi koji ih pravite gledate na taj način, ali običan svet - jok.
 
Jednostavno ne govorimo o istim stvarima. Ja govorim o bildovanju hajpa, ti pričaš o rivjuu igre cirka godinu i po od njenog pojavljivanja i koliko se sećam par meseci nakon njenog zvaničnog izlaska za PC gde se igra rivjueru (tj. meni) dopala. Naravno da je remek-delo; ne na nivou nekih drugih igara, ali je sjajna igra. Može biti da se tebi te stvari ne dopadaju, da te smaraju crnci koji repuju (kao i mene), da ne podnosiš američki gangsta fazon i slično, ali su ljudi napravili fantastičnu igru. Takođe, isto tako može da se obrne, da se kaže da npr. Witcher 3 nije remek delo jer ne može da se ide po mapi gde god se želi i slično (sećaš se i sam tih suludih priča nakon dolaska Witchera 3) - trud koji je uložen i posvećen je fenomenalan. Ja ne volim GTA, niti open world igre smeštene u moderne gradove, ali ova je prosto urađena odlično, posebno za jedan takav naslov.

MGS V je najbolja igra u svojoj kategoriji, koja se može igrati sto puta na trideset različitih načina. To što je single play kampanja zbrzana na kraju (a meni u tom trenutku delovalo kao super fora da su te naterali da prelaziš slične misije samo sada sa mnogo težim uslovima i iz drugačije perspektive) je nešto drugo, što nema veze sa gejmplejem, koji je čisto zadovoljstvo, niti sa tehnikalijama, koje su jednostavno fenomenalne u toj igri. MGS V je biser modernih military igara, san snova svih koji trube o Splinter Cellu ili ne znam čemu što nije ni prineti tom naslovu ni po skali, ni po dubini. Naravno da ti možeš naći neku igru gde je neki element impresivnije urađen nego u GTA V ili MGS V; ali poenta je da nemaš takvu celinu. Svako može da nađe igre gde su raznorazni elementi Witchera daleko bolje odrađeni, ili gde Stalker ne može da prismrdi ako ga razvrstaš na napucavanje, mape, kvestove, kretanje, multiplej itd. Ne gledaju se igre tako. To možda vi koji ih pravite gledate na taj način, ali običan svet - jok.

Pa govorimo ovdje u hajpu i igrama!?
Ne smeta meni gangsta fazon kada se dobro odradi i kada ne vrijedja inteligenciju kao u GTA igrama. Sve GTA igre su iste po tom pitanju, to jest koncept je isti samo sa vise sadrzaja?
A Rockstar tim je toliko kreativan da su cak ubacili Tenis!? Najveci game dev tim i sa najvise novca?
I nemoj W3 porediti sa GTA! Blasfemija!

MGSV je jos gori. Ovako ja gledam na tu igru: https://www.youtube.com/watch?v=YuA9YRbq8f0 Ovo ti nazivas modernom military igrom!?
 
Jednostavno ne govorimo o istim stvarima. Ja govorim o bildovanju hajpa, ti pričaš o rivjuu igre cirka godinu i po od njenog pojavljivanja i koliko se sećam par meseci nakon njenog zvaničnog izlaska za PC gde se igra rivjueru (tj. meni) dopala. Naravno da je remek-delo; ne na nivou nekih drugih igara, ali je sjajna igra. Može biti da se tebi te stvari ne dopadaju, da te smaraju crnci koji repuju (kao i mene), da ne podnosiš američki gangsta fazon i slično, ali su ljudi napravili fantastičnu igru. Takođe, isto tako može da se obrne, da se kaže da npr. Witcher 3 nije remek delo jer ne može da se ide po mapi gde god se želi i slično (sećaš se i sam tih suludih priča nakon dolaska Witchera 3) - trud koji je uložen i posvećen je fenomenalan. Ja ne volim GTA, niti open world igre smeštene u moderne gradove, ali ova je prosto urađena odlično, posebno za jedan takav naslov.

MGS V je najbolja igra u svojoj kategoriji, koja se može igrati sto puta na trideset različitih načina. To što je single play kampanja zbrzana na kraju (a meni u tom trenutku delovalo kao super fora da su te naterali da prelaziš slične misije samo sada sa mnogo težim uslovima i iz drugačije perspektive) je nešto drugo, što nema veze sa gejmplejem, koji je čisto zadovoljstvo, niti sa tehnikalijama, koje su jednostavno fenomenalne u toj igri. MGS V je biser modernih military igara, san snova svih koji trube o Splinter Cellu ili ne znam čemu što nije ni prineti tom naslovu ni po skali, ni po dubini. Naravno da ti možeš naći neku igru gde je neki element impresivnije urađen nego u GTA V ili MGS V; ali poenta je da nemaš takvu celinu. Svako može da nađe igre gde su raznorazni elementi Witchera daleko bolje odrađeni, ili gde Stalker ne može da prismrdi ako ga razvrstaš na napucavanje, mape, kvestove, kretanje, multiplej itd. Ne gledaju se igre tako. To možda vi koji ih pravite gledate na taj način, ali običan svet - jok.

Stvarno se pitam odakle ti tih 12k poruka, ako su većina na ovaj fazon gde kreneš od jednog poređenja i onda dodaješ još neko koje nema veze z vezom, onda mi je jasno.

Po meni razlika između GTA III, GTA IV, GTA V je osim grafike minorna, tj. ko što kaže @starac sadržaj, kao novi iPhone veći, jači, skuplji a slično radi.
Buildovan hajpa igre kojoj izlazi 50 nastavak je suludo, sad da objave da izlazi novi GTA sledeće godine za sve platforme odjednom većina bi bila "yea super", šta će novo to ubaciti a da nema a da je interesantno?
Ni jedna igra nije savršena, svako može da kaže da je borba možda bolja u Dark Souls nego u Witcher 3 ali opet da li je uporediv taj element i da li po tome možeš da kažeš da je DS keva za Witcher, naravno da nije kad se pogleda celokupna igra i svi njeni elementi zajedno kako izgledaju.
Gledajući napredak od Witcher 1 preko Witcher 2 do Witcher 3, napredak je ogroman a šta je urađeno u GTA serijalu?

A ovaj MGSV mi je toliki privukao pažnju da nisam znao da igra iz tog serijala postoji na PC, ranije sam igrao Splinter Cell a možda bi i probao igru da me zanima ili imam vremena.
 
Poslednja izmena:
Ti si jedini car na forumu koji GTA poredi sa CoD i FIFA. Te igre izlaze anualno tj. godisnje dok je od 2002. na ovamo izaslo GTA igara komada pet (GTA III, GTA VC, GTA SA, GTA IV, GTA V). Pet igara za period od 2002-2013 nije stanc komerc, pogotovo sto su poslednje dve u serijalu izasle u rasponu od 2008-2013 godine.

Sto se komentara by @starac tice, mogu samo reci da se generalno slazem sa svim sto je rekao posto i ja razmisljam na slican nacin. Medjutim, on bas i nije fleksibilan pa da ga zanima da pronikne u drugacije misljenje od njegovog. Meni se takodje likovi u GTA V ne dopadaju ali razumem zasto su takvi i to nisu lose izgradjeni likovi vec su tipski za ono sto su u GTA V hteli da prezentuju. Eto taj tenis je u igri bas zbog jednog od trojice likova, jer ide uz njegov karakter. Ko gleda americke serije moze da prepozna sva tri lika, zapravo najvise pripada stvarnom zivotu onaj najbezvezniji lik. Crnac iz geta, malo smeksan u politicko korektnom ambijentu moderne Amerike, do te mere da je totalno bezlican i neinteresantan. Kao onaj lik sto radi review-u mobilnih telefona, eto to je takav tip. Druga dva lika vise postoje na filmskom platnu nego u stvarnosti, pogotovo onaj "ludi" Trevor. Rockstar su maestralno to docarali, e sad sto se to nekome ne dopada to je vec druga stvar.

Ako necega ne manjka GTA igrama to je kvalitetne karakterizacije i skrivenih poruga drustvu na svakom koraku. Gejmplej je uvek isti, apsolutno nerealan ali sluzi svrsi. GTA igre su socijalni komentar od nastanka do danas.

Uostalom, kao da je Witcher 3 mehanicki bolja igra. Kombat sistem je jedna velika nula od prvog dela pa do danas, jedino valja kvestovanje. Sama prica je na bazi knjige koja je jeftin roman fantastike na koji se specificno przimo mi jer je napisao Poljak pa sadrzi motive bliske nasoj kulturi. Geralt nije nista manji douchebag od bilo kog GTA lika.

Edit: Kad ste se vec uhvatili likova, koji je najpopularniji lik iz igara? Gordon Freeman, jel da? (konzolase kojima je onaj iz Uncharteda dobar lik ne uzimam za ozbiljno u bilo kojoj raspravi jer niti imaju iskustva niti godina da bi raspravljali sa mnom). Zasto je to tako? Pa zato sto je Gordon naucnik jedan od retkih likova iz igara koji nije apsolutni papak ili glupava bimbo. Ostali su ionako bezlicni likovi (kakve inace preferiram). Likovi iz video igara su obicno grozni, ne znam zasto je to tako ali jeste.

Ni jedna igra nije savršena, svako može da kaže da je borba možda bolja u Dark Souls nego u Witcher 3 ali opet da li je uporediv taj element i da li po tome možeš da kažeš da je DS keva za Witcher, naravno da nije kad se pogleda celokupna igra i svi njeni elementi zajedno kako izgledaju.

Mozda bolja? Pa to mozda nekome ko nije makao od Elder Scrolls igara. Najbolja borba hladnim oruzjem je u Mount&Blade, period! Posle ide dosta toga a DS je tu negde u vrhu ali opet daleko od M&B. Witcher 3 i Elder Scrolls su meni isti. U Witcheru se vrtis tamo vamo i da nije onih madjija, borba bi bila dosadna u tri lepe. Zato sto je kombat sistem kesa. Slicno vazi i za Elder Scrolls, samo sto su u Skajrimu ustrojili magic sistem pa vise ni bacanje magija nije interesantno jer ne mozes da bacis neku custom spravljenu. Zbog toga nisam puno igrao Skajrim, smara me kombat sistem do bola.
 
Poslednja izmena:
Po meni razlika između GTA III, GTA IV, GTA V je osim grafike minorna, tj. ko što kaže @starac sadržaj, kao novi iPhone veći, jači, skuplji a slično radi.


***, ja stvarno ne znam šta da ti odgovorim na to, ako si stvarno takvog mišljenja.
 
Ti si jedini car na forumu koji GTA poredi sa CoD i FIFA. Te igre izlaze anualno tj. godisnje dok je od 2002. na ovamo izaslo GTA igara komada pet (GTA III, GTA VC, GTA SA, GTA IV, GTA V). Pet igara za period od 2002-2013 nije stanc komerc, pogotovo sto su poslednje dve u serijalu izasle u rasponu od 2008-2013 godine.

Okej, nismo se razumeli, priznajem da sam ovde više povukao na subjektivno mišljenje. Daleko od toga da je GTA uporediv sa CoD ili FIFA, ali lično takav tip igre mi nije više zanimljiv.
Ne kažem da je loša.

Mozda bolja? Pa to mozda nekome ko nije makao od Elder Scrolls igara. Najbolja borba hladnim oruzjem je u Mount&Blade, period! Posle ide dosta toga a DS je tu negde u vrhu ali opet daleko od M&B. Witcher 3 i Elder Scrolls su meni isti. U Witcheru se vrtis tamo vamo i da nije onih madjija, borba bi bila dosadna u tri lepe. Zato sto je kombat sistem kesa. Slicno vazi i za Elder Scrolls, samo sto su u Skajrimu ustrojili magic sistem pa vise ni bacanje magija nije interesantno jer ne mozes da bacis neku custom spravljenu. Zbog toga nisam puno igrao Skajrim, smara me kombat sistem do bola.

Ovo je već skroz otišlo u krajnjost, nismo svi isti i ako tebe Skyrim smara zbog kombata onda je to isto kao što mene GTA smara (nije mi zanimljiv) zbog same teme sadašnosti, recimo samo sam pogledao kakva je to igra Mount&Blade (nisam igrao, ali čuo):

Mount & Blade is a single-player, action-oriented role-playing game without any fantasy elements, which takes place in a medieval land named Calradia. The game features a sandbox gameplay style, in which there is no storyline present.

Iskreno ja u igrama (prevashodno RPG) tražim neki zanimljiv storyline, zanimljive likove, prijatnu grafiku (nije bitno da je top notch), prijatnu muziku.
Iskreno ovaj M&B bi me smorio, jer ne tražim hyper realistični kombat (nego dovoljno zanimljiv i izazovan za temu u igri), mp nastavka bi me držao možda sa društvom da igramo još par sati i to max.
I ti iskreno nisi igrao ni witcher 3 a ni Skyrim dovoljno, kombat ne može da se poredi u te dve igre.
 
Poslednja izmena:
Nije isti kombat sistem ali smara u obe. Zapravo vise smara u Skajrimu jer igras iz prvog lica dok u W3 bar vidis Geralta kako pravi piruete. Nisu krivi CDPR zbog toga vec onaj sto je knjigu pisao. Zapravo, Witcher 3 pokazuje najveci kvalitet kada ide mimo knjige, kada pisci i dizajneri dobiju slobodu da pokazu sta mogu. Davno su oni prevazisli stivo od Sapkovskog, prosecnog pisca fantastike (slazem se u potpunosti sa Filipom oko kvaliteta zanrovske literature). Zato i odose u cyberpunk vode.

Mene prvenstveno Skajrim smara jer je bas takva kako si opisao GTA, uvek ista igra. GTA ima drugaciju pricu i likove, pokriva razlicita razdoblja. Ali najbitniji je socijalni komentar, reklame i radio emisije. Na primer, radio emisija iz GTA Vice City je genijalna stvar. Elder Scrolls sam ocekivao da ce biti jako raznovrstan posle Morrowinda jer tako lore sugerise (one silne knjige razbane kroz igru) a oni su uspeli da tu raznolikost otupe maksimalno. Niti ja imam osecaj da se radi o razlicitom razdoblju, niti da je moj lik bitan a pogotovo oni oko njega i citava prica koja se odvija su potpuno nebitni, smarajuci i genericki.

Eto ti trazis zanimljiv storyline i likove, a to je test na kojem Oblivion a pogotovo Skyrim padaju nosem na patos. Apsolutna katastrofa o kakvoj generici se radi. Ustrojeni vikinzi, nekakvi zmajevi, chosen one, kao nekakav socijalna borba gde su elfovi negativci, povuci potegni nista ni sa cim. Zanimljiva premisa, realizacija nula. Oni mutavi Nordovi iz Morrowinda imaju tri puta vise karaktera nego bilo koji Jarl iz Skyrima, strasno kako su ih otupili. Mada to je pocelo sa Oblivionom gde me je City of Bruma propisno razocarao. Mada su i ostali jednako genericki i nezamljivi u Oblivionu. Nesto je to bolje i raznovrsnije u Skyrimu (iako su svi gradovi Nord kulture) ali dzabe kada je prica kesa a likovi truba.

Mount&Blade je sjajan ne zato sto izgleda dobro (Geralt se vrti ko balerina, ugodno za oku videti), jer ne izgleda nikako da budem iskren, nego zato sto je animation sistem polupan i sklon exploitovanju. E u tim exploitima lezi car, jer ti daju nevidjenu slobodu poteza i kombinacija koje mozes izvesti gde ti kontrolises svaki aspekt izvodjenja. A to je na kraju dana jedino bitno kada je kombat sistem u pitanju, a ne mlati jedno dugme a tvoj avatar se kao nesto vrti i udara drugacije. To smori jako brzo, pogotovo ako si probao bolje.

Dark Souls je neka druga prica, tu nije fazon u slobodi izvodjenja poteza vec u strategiji tokom borbe sto imaju u odredjenoj meri i Piranha Bytes igre. Posto je tesko pobediti protivnika ti moras malo da mucnes glavom i tu lezi izazov i zabava. Witcher 3 mozes na slepo da mlatis, nije frka. Skyrim isto.
 
Poslednja izmena:
M&B da smori? u MP igra otkida koliko je dobra.
Kakav je tu fajt, kada uspes da se ubacis na server pravo u celik i oklop ili pod kopita.
 
Imam preko 5000 sati u MP. M&B je tip igre gde ako mirujes pet sekundi mrtav si. U minutu minimum tri duela hladnim oruzjem. Aj da kazemo 200 po satu. Sto ce reci milion duela ili vise za sest godina. Nijedan nije bio isti i nijednom nije bilo dosadno. Ali treba nauciti osnove koje su dokumentovane, savladati napad i blokiranje u cetiri pravca sto trazi vreme i posvecenost. Na primer, For Honor je u tri pravca i slowmotion borba u odnosu na M&B. Pa onda nauciti specijalne poteze tj. eksploite. Na kraju nauciti optimalne paterne kretanja, domet, tajming. Tada krece prava zabava. Ti jedan, novajlija koji ne znaju igrati moze biti i dvadeset pa da krenu svi najednom, svi ce pasti. Ko u filmovima. To u drugim igrama ne moze a da nisi neki lik sa nabiflanim statsima koji upija udarce.

Sa druge strane vec me je peti bandit u Skajrimu smorio, toliko da sam postao mag sto inace ne cinim u fentezi igrama u prvom prolazu. A onda sam video sta su uradili sa magic sistemom i smorio se nacisto. Jedan TWII, jeftina kopija ima daleko bolji magic sistem od originala. Ma da je bar ko u Oblivionu.
 
Bolje iz prvog, iz trećeg tek izgleda katastrofa :d
 
Vrh Dno