Šta je novo?

Radijus Vektor :: Kablovska televizija i internet

Pisao sam RV(e-mail) i zvao dva puta. Bezuspesno...

Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока
 
Imam obavestenje za sve OSI koj imaju popust kod RV.

Nazvali me danas ... Kazu treba obnoviti pravo na popsut za osobe sa invaliditetom.
Resenje o invalidnosti poneti (meni uvazili i fotokopiju) gde se vidi % i grupa invaliditeta te da li ima tudju negu i pomoc, licna karta obavezna.

Pitam ja tu "s telefona" da li moze email-om, jer sam onomad pravo ostvario sve putem email-a.
Kaze ne moze, mora licno.
Odem u Sava Centar, na salter, predam dokumenta a oni meni kazu da sam mogao i emailom poslati zahtev za produzenje koristenja popusta (50%) ...
Eeeeeee ... da ne pitah pa da se i ne ljutim ... "leva ne zna sta radi desna", a radnike (neke) ocito nije previse briga da li se i koliko OSI "cima", pogotovo ih nije briga da svoj posao dobro nauce i za njegovo obavljanje pripreme...

Ako vas budu zvali da i vi produzite svoje pravo na popust kao OSI ne idite vec saljite email na [email protected]
Posaljite skeniranu LK (iz chip-a ako ima ili obe strane one bez chip-a), resenje o invalidnosti gde se vidi % invaliditeta, grupa, pravo na tudju negu i pisani zahtev (slobodan sastav) nesto kao molbu sa svojim podatcima i da trazite produzenje popusta... Mislim da bi bilo dobro da tu molbu ispisete, odstampate, potisete i onda skenirate pa to posaljete.

Ne idite licno nema potrebe.
Mislim da mozete dati i ovlastenje nekome, u obliku slobodnog satava da tom i tom dajete ovlastenje da za vas preda zahtev za produzenje popusta za osi. Ispiste i svojerucno potpisete i tako im predate.

Licno mislim da proveravaju ko je ziv a ko je "na nekom boljem mestu".
 
Poslednja izmena:
Nesto ne valja ,upload ima prekide ..
 
Прелазак на стандард MPEG-4

Поштовани корисници,

Обавештавамо вас ће се у склопу унапређења понуде дигиталне телевизије, од 14. децембра 2016. године, емитовање дигиталних ТВ канала искључиво вршити у MPEG-4 формату.

У складу са тим, корисници код којих су инсталирани СТБ уређаји стандардне дефиниције (Division VDC 9330 и TechniSat Digit K3Xe) неће бити у могућности да прате дигиталне ТВ канале, те је потребно да исте замене у најближем корисничком центру.

Замена је бесплатна.

Ваш РАДИЈУС ВЕКТОР

------------------------------------------

Zanimljivo... da li je ovo uvod u ukidanje analogne ponude, recimo ?
 
Nesto ne verujem, to im je jos uvek jak adut u odnosu na konkurenciju.
 
Verovatno je uvod u bolji kvalitet kanala gde je to moguće, npr SD Discovery je očajan.
 
Na teritoriji ledina nema mreze do 16h zbog radova :)

Samo ne znam sto takvu vest ne postavise i na sajtu, jer je to ceo dan bez usluga koje placamo.

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
A pa obavestenja se daju samo kad su cuvena "unapredjenja sistema" ...kad su neki kvarovi/radovi to je tajna :d
 
Lepsa je slika sa mpeg2 a kablovski kapaciteti su jako veliki tako da ne znam sto su petljali oko ovoga.
Verovatno zele jos dugo da guraju analognu pa im nedostaje kapaciteta za digitalnu sto je losa odluka.
 
Treci dan od podnosenja zahteva doslo obavestenje od RV da mi je uvazen zahtev za popsut na njihove usluge, 50% jos godinu dana...
 
Ja sam sinoc poludeo... U 21h nestane net. Pa posle pola sata eto njega. U 01:30 ponovo , sve do 3:10. I onda od 5:40 pa do ne znam kad... Vise ne smem da sednem da igram ranked i bilo kakvu online igricu. . .

Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока
 
Ja sam sinoc poludeo... U 21h nestane net. Pa posle pola sata eto njega. U 01:30 ponovo , sve do 3:10. I onda od 5:40 pa do ne znam kad... Vise ne smem da sednem da igram ranked i bilo kakvu online igricu. . .

Послато са SM-G928F уз помоћ Тапатока

Odjavljuj to pilicarsko smece, ako imas alternativu.

Znas kad ce Radijus Vektor imati ovakvu stabilnost?

Pogledajte prilog 217493

Pogledajte prilog 217494

Nikad!

Najiskrenije tu savetujem da odjavis to djubre, takva usluga ne vredi ni 200 din. mesecno. Nije vredno nerviranja. Em im je mreza uzasno lose odradjena, em je takva tehnologija gde bukvalno svako zavisi od svakog (svi su na istom kablu na nivou cvorista, svi dele iste upstream i downstream kanale na nivou cvorista...). Imao sam kablovski net, doduse SBB-ov, namucio sam se sa prekidima i packet loss-om samo tako, svanulo mi je kad sam ih se resio pre 20 dana.
 
Jel bese kada podignu cenu,moze se raskinuti ugovor.

Zakon o zastiti potrosaca nalaze:
Član 89
Potrošač ima pravo da jednostrano raskine ugovor o pružanju usluga od opšteg ekonomskog interesa ako nije saglasan sa promenom cene odnosno tarife i izmenom opštih uslova ugovora navedenim u obaveštenju trgovca.
Potrošač je dužan da uplati iznos za usluge koje su mu pružene do jednostranog raskida ugovora.

Po ZAKONU O OBLIGACIONIM ODNOSIMA bitni elementi se ne mogu jednostrano menjati, odnosno neophodna je saglasnost druge ugovorne strane, što je u ovom slučaju korisnik.
 
Odjavljuj to pilicarsko smece, ako imas alternativu.

Znas kad ce Radijus Vektor imati ovakvu stabilnost?


Nikad!

Najiskrenije tu savetujem da odjavis to djubre, takva usluga ne vredi ni 200 din. mesecno. Nije vredno nerviranja. Em im je mreza uzasno lose odradjena, em je takva tehnologija gde bukvalno svako zavisi od svakog (svi su na istom kablu na nivou cvorista, svi dele iste upstream i downstream kanale na nivou cvorista...). Imao sam kablovski net, doduse SBB-ov, namucio sam se sa prekidima i packet loss-om samo tako, svanulo mi je kad sam ih se resio pre 20 dana.
Na veliku žalost, ovo malo ko shvata u temama u kablovskom internetu generalno.

Samo se gleda brzina i cena, a ovakve stvari nikako.
 
Ta diskusija je besmislena kada je bilo kakav internet u pitanju. Ako ne radi kako treba i ne rešavaju problem, gasi... Teorije nema da bih sedeo i ćutao. Da li sam pravilo ili izuzetak ne znam, no u odnosu na period od pre 3-4god sada sam stvarno zadovoljan njihovim uslugama. Ama baš nikakvih problema. Ali po pisanjima ovde to ne znači da je svuda tako.

P.S. problem u celoj priči je i to što je često i takav internet jedina opcija, šta čovek onda da radi? Znaju i oni to i igraju na tu kartu često.

Sent from my Le X820 using Tapatalk
 
Prilicno je glupo pingovati Google.RS sa MTS-a ili bilo kog drugog(veceg) provajdera i ocekivati lose rezulte.
Evo pinguj ovaj IP: 5.45.179.190 - VPSNine Test server Nemackoj.
Wl5s1Y.jpg

- Rezultati sa AMRES-ove mreze.

Poenta je sto ka Google.rs sajtu imam bolji ping nego korisnici kablovskog Interneta ka njihovom Default Gateway-u. Cak imam manji i stabilniji ping sa MTS-a ka SBB-ovom Default Gateway-u nego sto sam imao sa SBB-a ka SBB-ovom Default Gateway-u. To sam ovde demonstrirao: http://forum.benchmark.rs/showthrea...na-diskusija&p=4904250&viewfull=1#post4904250 .

Evo, pingovao sam onu adresu, 49ms:

Pogledajte prilog 217507
 
Poslednja izmena:
Na veliku žalost, ovo malo ko shvata u temama u kablovskom internetu generalno.

Samo se gleda brzina i cena, a ovakve stvari nikako.

Tacno. Sa 120Mb/s na kablovskom mogu da obrisem ***e. DZABE sve kad DELIM resurs sa SVIMA na nivou cvorista, SVE downstream i upstream kanale. Protok po jednom downstream kanalu je 50Mb/s, a po upstream kanalu 27Mb/s. Docsis 3.0 modemi se, u zavisnosti od konfiguracije tog dela mreze, kace istovremeno na vise DS i US kanala i sve te kanale korisnici DELE na nivou cvorista. A da ne pricam da je sve to uzasno sklono smetnjama zbog cinjenice da je sve na istom kablu (svi televizori, modemi, digitalni prijemnici, nelegalni prikljuci na nivou cvorista), zatim dotrajali nadzemni kablovi, lose odradjena mreza...

Na VDSL-u bar imam SVOJU paricu koju ni sa kim ne delim. Eto, imam srecu da mogu na svojoj liniji da izvucem 150/16. Mogao bih i vise kad bih promenio paricu u zgradi (stara je 36 godina i mislim da je nastavljana na 2 mesta, 2 dozne imaju od stana do podruma, a kabl do zgrade je nov). Konekcija je savrseno stabilna, ni najmanji problem nisam imao.

Pogledajte prilog 217508

Ja ne znam zaista sta misle kablovski operateri kod nas. Voleo bih da svuda postoji prava konkurencija, a ne korisnici da se pate sa tim pilicarima. Citam teme vezane za kablovski Internet i shvatam da je situacija sve gora i gora, a cene stalno rastu.
 
"Problem" je u tome što 99% korisnika nema nikakav problem sa svim tim.

O svemu ovome može da priča neko baš upućen, kome je pritom bitan i online gaming.

Za sve ostale, uvek će važiti ono da "DSL nema šta da traži pored kabla".

To se toliko puta ponovilo, da je postalo apsolutna istina.
 
Nazad
Vrh Dno