Šta je novo?

Radeon HD 7950 vs. GeForce GTX 660 Ti revisited

Divno, rekla kazala, a videlo se vec u prethodnim raspravama da onaj test na w8 nema veze, i da se karte i nv i amd ponasaju isto na testu pre njega radjenom na w7, tralala trololo nv-amd kolo..........
 
...ovo ispade da je veci problem za one sa NV kartama :p. Samo oni kace ove ''informacije o losem renderovanju" na amd karticama. Niko se nije javio sa 7950/70 da mu laga ili stuca karta u igrama, a i da dodje do toga samo treba da pomeri pre-render klizac levo ili desno, zavisno da li stutteruje ili laga.

Izgleda da nvidiji postaje tesko da objasni zasto prodaje sporije a skuplje kartice, pa baca pare na ovakve stvari... Bolje da su to ulozili u nesto pametnije.

edit:
a i nisu nesto pretrgli sa parama... ovaj 'odgovor' ide u sklopu zajedno sa Goo Gone reklamom:D. Doduse traje koji sekund duze.
 
Poslednja izmena:
Interesantno. Mada i dalje manji fijasko nego ono sa nvidia low gpu usage drajverima kada nijedan od velikih sajtova nije smeo da pisne o tome, korisnici pravljeni ludima, neki upozoravani na nekim forumima zbog kontraproduktivnosti itd i na kraju sve to nekako navodno "reseno" vremenom. Ovde je bar "srecom" sve na vreme izneto u javnost...
 
Eeee... a kako smo samo ovde bili napljuvani ja i jos neki da trolujemo, da izmisljamo, da lazemo, varamo, a evo sada i sam AMD priznaje da imaju problem.

http://www.techpowerup.com/178129/AMD-to-Fix-GCN-Latency-Issues-with-Driver-Updates.html

^tu nigde ne pise da u AMD-u priznaju da imaju problem i da ce ga resiti novim driverom... Citira se i objasnjava isti test sa pocetka teme, a da se jos niko sa nekom 7000 karticom nije javio i potvrdio taj lag. Kako je opisano, lag bi trebao da se pojavi svakih nekoliko sekundi... znaci klizi pa zapne.

The way this is usually done is by observing "back-pressure" from the pipeline. If you pick a static number of frames that you are willing to buffer up at the start of the rendering pipeline (usually 1-3), when there's no more space in the queue you simply halt the game and wait until space is available. Then, assuming that pipeline is running in a relatively steady state, the game can time how long it takes from the point that it fills the queue to the point where another slot opens up to get the rate of output of the pipeline. This is what pretty much every game does, and this is the same timing that FRAPS is measuring. GPU vendors like this strategy because it ensures that the GPU usually has more work waiting in the queue and thus will run at full throughput and show high frames per second numbers.
To se resava podesavanjem queue size opcije u ATT-u ili RP-u. Ali ako stvarno postoji taj problem sa novim karticama i nameravaju da ga rese driverom, onda ne bi bilo lose da ubace queue size podesavanje i jos neke opcije iz ATT-a ili RP-a u CCC.. To bi bila najbolja varijanta imo.
 
Poslednja izmena:
^tu nigde ne pise da u AMD-u priznaju da imaju problem i da ce ga resiti novim driverom... Citira se i objasnjava isti test sa pocetka teme, a da se jos niko sa nekom 7000 karticom nije javio i potvrdio taj lag. Kako je opisano, lag bi trebao da se pojavi svakih nekoliko sekundi... znaci klizi pa zapne.


To se resava podesavanjem queue size opcije u ATT-u ili RP-u. Ali ako stvarno postoji taj problem sa novim karticama i nameravaju da ga rese driverom, onda ne bi bilo lose da ubace queue size podesavanje i jos neke opcije iz ATT-a ili RP-a u CCC.. To bi bila najbolja varijanta imo.

Kako se bre nigde ne kaze? Dokle bre ide to vase ludilo?!?!

Over the holiday, AMD's David Baumann responded in discussions around the web talking about the issue, in which he put AMD's stand.

Apparently, AMD Catalyst drivers still have refinement left in working perfectly with GPUs based on the Graphics CoreNext (GCN) architecture. Baumann explained that GCN, and AMD's older Very Long Instruction Word (VLIW) architectures feature fundamentally different memory management, and drivers that make the most of it are still a work in progress. Baumann stated "Over the early part of the year you'll see a few driver updates help this across a variety of games."
 
Poslednja izmena:
^ nase ludilo? pa ti pises o "problemu", poceo si temu, a nemas ni doticnu kartu... Ne znam na koji nacin sve ovo tebe dotice i zasto te toliko muci, ako nemas taj problem? I ko je onda ovde lud?
To sto si boldovao sa techpowerupa nigde ne pise u linku koji su oni naveli kao izvor informacije... 'Apparently' u prevodu znaci 'izgleda' tj. oni nagadjaju, a AMD's David Baumann u tom linku ne pise o problemu i njegovom resavanju.
... Ovo su njegovi postovi u toj temi:
There is no one single thing for, its all over the place - the app, the driver, allocations of memory, CPU thread priorities, etc., etc. I believe some of the latency with BL2 was, in fact, simply due to the size of one of the buffers; a tweak to is has improved it significantly (a CAP is in the works).
While I like the scientific application of the analysis some work does need to be done to understand the thresholds. While I cannot deny there are spikes (the driver team have spent a lot of time analyzing where they are coming from and smoothing them out!), I can't say that in the games I've played they have been noticeable, likewise I do not see end user feedback for this type of issue (except, maybe outside of a few known problem titles).

...znaci on nije video lag i iskakanje, korisnici tih kartica to ne vide i ne prijavljuju problem, a pise se o "problemu" na sve strane... samo jos bilbordi fale.
E sad, zasto, zbog koga i cega se pravi problem tamo gde ga nema?? ...samo prave budale od sebe i od nas koji to citamo.
 
Poslednja izmena:
AMD očigledno nije stigao da optimizuje drajver. Oni su sigurno svesni toga ali nisu očekivali da će se među novinarima naći neki inženjer ili neko ko je u stanju da na taj način priđe analizi. U optimizaciji se za rešavanje ovog problema koristi profajler, program koji meri vreme za koje se izvršavaju pojedini segmenti koda. Pa se uspostavi kriterijum da određeni kritični delovi, moraju da se uvek izvrše, za određeno vreme. To se može postići promenom prioriteta procesa ili optimizacijom koda u kritičnim sekcijama. nVIDIA je imala isti problem u prošloj generaciji, u vreme GTX560Ti dijagrami su izgledali još lošije nego što to danas AMD karte pokazuju.
 
Poslednja izmena:
nVIDIA je imala isti problem u prošloj generaciji, u vreme GTX560Ti dijagrami su izgledali još lošije nego što to danas AMD karte pokazuju.

...i isto kao i ovde niko od korisnika to nije primetio i zalio se da mu laga. Za 560ti se moglo procitati samo o problemu sa TDR-ovima.
 
Ma ne može se to primiteti kao lag. To nije očigledno kašnjenje, već jedan od frejmova u nizu zakasni što za posledicu ima glič koji postaje očigledan tek kada high-speed kamerom umesto 24 frejma u sekundi posmatraš 240. Oko će svakako biti prevareno ako imaš više od 24fps u sekundi ali je pitanje kako, dali će to biti kontinuirano ili će biti diskretnih poremećaja. Dakle poenta je da svaki frejm traje kraće od npr. 33ms. Nije dovoljno da scena u globalu ima dobar frejm rate u srednjem već da na nivou svakog frejma bude ispoštovan taj princip. Reč je o kvalitetu, a ne kvantitetu.
 
Poslednja izmena:
pa izgleda da se taj kvalitet o kojem pricaju moze podesiti queue size opcijom... Tih 33ms se moze smanjiti, igre tako klize, ali onda s vremena na vreme iskoci jedan na 50ms, ili da povecavanjem dobiju ujednacen ms, ali onda na 40 FPS-a igre izgledaju kao da rade na 30 FPS i mogu da stutteruju.

edit:
Po meni je bitno da se to ne primeti na visokom FPS-u, tj. da ne pada ispod 40 FPS-a jer tu onda pocinju problemi i mora da se podesava.
 
Poslednja izmena:
1. Sto se tice da niko nema, drugaru se pojavljuje ovaj "lag", a ima 2x7950 (ima tacnije 20 komada) i nece lepo da radi, a treba mu 2 komada za WoW MOP u 2560 na full, jedna karta cak i OC nije dovoljna brza. Sad koje je resenje tu, kad ni 7970 to ne gura. Ispada da treba 2 GPU-a (pare nisu problem), ali ocigledno mora SLI. Opet njegov drug ima GTX590 i zamisli sve KLIZI.
2. Kartu sam imao, Sapphire 7950 FLEX i ne to nije ona iz emmija, tako da price o falicnoj seriji ne piju vode. Lag nisam video, kratko je bila kod mene, igrao sam mozda 2 igre, ali je izletela iz kucista zbog 5 drugih ozbiljnijih problema.
3. Nemam ja nikakvih problema, imam NVidiju, tako da me to vise ne dotice.
4. To sto ti neces da vidis sta tu pise (techpowerup) to je tvoj problem.
 
Poslednja izmena:
Ma ispeglaće ove gličeve AMD uskoro, bez brige... a do tada uživajte, jer se u realnosti ne primećuju ni izbliza toliko...
 
Najgore od svega sto nema sanse da me ubede da i sami nisu znali za ovo. Trebalo je neko da im "natrlja nos" da bi se posvetili problemu.
 
Ma to ce sigurno biti popravljeno, mada sto kazes niko se ne zali od korisnika, u zadnje vrjeme stvarno rade na driverima.
 
Ne da je popravio, nego je manje-više potpuno sredio stvar rekao bih... Od početka je delovalo kao da je stvar u drajverima a ne u hardveru, tako da se nisam mnogo ni brinuo, bilo je samo pitanje vremena kada će AMD da reši problem, i evo rešio je ekspresno!
 
Ne da je popravio, nego je manje-više potpuno sredio stvar rekao bih... Od početka je delovalo kao da je stvar u drajverima a ne u hardveru, tako da se nisam mnogo ni brinuo, bilo je samo pitanje vremena kada će AMD da reši problem, i evo rešio je ekspresno!

Da, osim sto da nije izasao taj Techreport test retko ko bi se na to i zalio. Ne racunam fanboy-eve kojima je uvek nVidia bolja od AMD-a, pa ce izmisliti bilo sta da to opravdaju...
 
Vrh Dno