Šta je novo?

Quake3 protiv AMD-a! Dll-ovi usporavaju AthlonXP!

Boki.N

Enthusiast
VIP član
Učlanjen(a)
01.12.2000
Poruke
5,497
Poena
1,035
Moja oprema  
Laptop
Acer Aspire 7
Mobilni telefon
Sony XZ2C, Huawei Mate 10, iPhone 2020SE (fuj)
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
  2. Mobilni internet
Citiram:
"Note to people who think these DLLs are "unfair" in benchmarks. This is horribly incorrect. Quake3 (even with an Athlon XP) forces AMD chips to use 3DNow, not SSE. Little do people know the 3DNow! code is completely broken in Quake3. It does not help at ALL. The Pentium 3 and 4 chips however are both detected as "Pentium 3" chips, which automatically uses SSE which DOES work in Quake3 and gives a significant FPS boost.
These DLLs don't enable SSE but do help with Athlons... and if SSE was to ever be enabled in Quake3 for Athlon processors they would blow Pentium 4 chips out of the water even more. In the tests I ran a P4-2.53 @ 3.32GHz, 175/700fsb lost to a "stock" Athlon XP 2700+(2166MHz, 166fsb) using these dlls."
Source: Warp2search.net & The Inquirer
http://speedycpu.dyndns.org/opt/
 
Zavera

Sta taj tip hoce da kaze, da su Intel i Id napravili zaveru protiv AMD-a? :confused: Ili mozda u ID-u neznaju koje instrukcije podrzava Athlon :D
 
Ja sam cuo potpuno drugacije da novi dll optimizuju amd xp procesore i podizu prerformane sa 133 fps na 155 fps na istog konfiguraciji na istim setovanjima.....
 
Gde imaju ti novi DLL-ovi, za koji su build quake-a da odmah proverimo da li je brze ili ne?
 
Poenta je da ovi DLL-ovi (bacicu ti ih maxo na mail) koriste 3DNow optimizaciju koja u Q3 nije uradjena kako treba. Prica oko SSE optimizacije je slicna kao kod Sysmark benchmarka koji takodje "ne vidi" na poravi nacin SSE mogucnosti XP-a, pa prema tome Q3 nema nista od XP-ovih SSE mogucnosti!
Ovaj patch omogucava koriscenje SIMD optimizacije, ali kroz 3DNow! Ja jos nisam probao, ali ljudi tvrde da se dobijaju znacajni dobici u performansama (ostavicu Maxu da potvrdi ili demantuje)! :mig:
 
byMaX je napisao(la):
Gde imaju ti novi DLL-ovi, za koji su build quake-a da odmah proverimo da li je brze ili ne?

Pa pogledajte malo adrese koje sam okacio, imas na:
http://speedycpu.dyndns.org/opt/
 
Hvala Nedji, samo jos da se dosetim gde mi je poslednji RC :)
 
Nemam nigde taj point release... Moracu da ga skinem :(
 
yogi je napisao(la):
... I,da ili ne :?:

Kod mene NE :rolleyes: na v1.32, ni pomak, 230-235 na highest.
(8rda+, 9,5x200, labavi tajminzi, ne o/c ti4200,winxp bez sp1, det45.23, nv 2.03 drivers)

Ajd jos neko, ja se nadam da gresim, ali :cuss: .

Pozdrav,
Sasha
 
Sasha je napisao(la):
...



Kod mene NE :rolleyes: na v1.32, ni pomak, 230-235 na highest.
(8rda+, 9,5x200, labavi tajminzi, ne o/c ti4200,winxp bez sp1, det45.23, nv 2.03 drivers)

Ajd jos neko, ja se nadam da gresim, ali :cuss: .

Pozdrav,
Sasha
Testiraj na fastest, tek tako dolazi do izrazaja CPU, ovako te koci grafika...
 
Kod mene se oseti razlika...
Testirao sam u 800x600, 32bit, 32bit, high, trilinear, prvo sa 4xFSAA a posle bez na [email protected], fsb 200, SC 256, RDA+, Ti4200 default, neki moj demo, v1.32. Evo rezultata:

4xFSAA:
stari dll 134.4
update 134.7

Bez FSAA
stari dll 202
updade 217

Kao sto vidite razlika postoji, i oseti se tek kada graficka nije usko grlo.
Nego, jesu li izbacili negde na netu dll-ove za Jedi academy?
 
MarkoS je napisao(la):
Kod mene se oseti razlika...
Testirao sam u 800x600, 32bit, 32bit, high, trilinear, prvo sa 4xFSAA a posle bez na [email protected], fsb 200, SC 256, RDA+, Ti4200 default, neki moj demo, v1.32. Evo rezultata:

4xFSAA:
stari dll 134.4
update 134.7

Bez FSAA
stari dll 202
updade 217

Kao sto vidite razlika postoji, i oseti se tek kada graficka nije usko grlo.
Nego, jesu li izbacili negde na netu dll-ove za Jedi academy?


Na koju foru imas samo 200 fps u 800*600 bez fsaa na takvoj masini :eek: :?:
 
OptiPlex je napisao(la):
...




Na koju foru imas samo 200 fps u 800*600 bez fsaa na takvoj masini :eek: :?:
Ukljucen je ligt map a ne vertex.
A stvar je u demou, posto je igrac dobar deo demoa bio mrtav, i gledao skor, i tada je fps oko 160, i mapa je q3dm4. Inace, sa vertex-om ukljucenim i na nekom drugom demou na q3dm6 fps je oko 300 sa starim dll-ovima.
 
Probao sam four demo i dobio oko 10%.
 
MarkoS je napisao(la):
...


Ukljucen je ligt map a ne vertex.
A stvar je u demou, posto je igrac dobar deo demoa bio mrtav, i gledao skor, i tada je fps oko 160. Inace, sa vertex-om ukljucenim i na drugim demou fps je oko 300.

Na koju foru imas samo 200 fps u 800*600 bez fsaa na takvoj masini bez obzira na ukljucene lightmape :eek: :?:
;)

Na slicnoj masini zimus sam imao 2xx frejmova (mislim da je bilo 208, ali nisam siguran) u 1024. Naravno, moguce je da me pamcenje izdaje, ali nikad ne testiram u 800*600 vec samo u 640 i 1024, eventualno 1600. I dobro se secam da nisam imao fps manji od 200 dok nisam upalio 1600 (tada sam imao oko 115)

Ali dobro, tema je stara, da ne razglabamo dalje jer tako mozemo u nedogled...Pozdrav :wave;
 
OptiPlex je napisao(la):
...



Na koju foru imas samo 200 fps u 800*600 bez fsaa na takvoj masini bez obzira na ukljucene lightmape :eek: :?:
;)

Na slicnoj masini zimus sam imao 2xx frejmova (mislim da je bilo 208, ali nisam siguran) u 1024. Naravno, moguce je da me pamcenje izdaje, ali nikad ne testiram u 800*600 vec samo u 640 i 1024, eventualno 1600. I dobro se secam da nisam imao fps manji od 200 dok nisam upalio 1600 (tada sam imao oko 115)

Ali dobro, tema je stara, da ne razglabamo dalje jer tako mozemo u nedogled...Pozdrav :wave;

Evo za kraj... Ni meni u 1024 kako obicno igram ne pada fps ispod 200, a ako bas hoces mogu da ti posaljem onaj demo, koji sam uzeo iz igraonice Otopus jos pre 6 meseci da bi uporedio sa rezultatima koje su oni dobili.
 
Nazad
Vrh Dno