Vlasterx
Čuven
- Učlanjen(a)
- 23.01.2004
- Poruke
- 4,992
- Poena
- 740
Evo da započnem temu vezanu za QW
Priča se odvija na planeti Zemlji, za vreme Strogovske invazije i pre radnji koje su se dešavale u Quake-u 2 i 4. I pored velike sličnosti sa Quake-om 4 po grafici, ova igra neće pozajmljivati modele i teksture iz te igre, već su napravljeni potpuno novi grafički elementi. Ova igra neće biti Battlefield 2 sa Quake kretanjem, već će biti poprilično realistična. Igrači će moći da se dele po timovima i klasama i imaće priliku da voze najrazličitija i veoma maštovito napravljena vozila. Bitke će biti smeštene na ogromne mape koje će pokrivati prostor od 32km², a misije će biti osmišljene otprilike kao u ET-u gde jedan tim drži većinu mape, dok drugi pokušava da se probije i ostvari svoj glavni cilj.
Vozila i klase vojnika u igri će biti tako napravljeni da će se zemaljske odbrambene snage u potpunosti razlikovati od Strogovskih osvajača iz svemira. Ljudi će imati manje-više slično naoružanje kao i u Battlefieldu 2, ali sa nekim blagim futurističkim elementima, dok će Strogovi biti u potpunosti drugačiji od ljudi. Kao najjače vozilo u ljudskom arsenalu se spominje Titan tenk, dok je kod strogova najjači Golijat šetač, ogromni dvonožni robot koji može da zgazi skoro sve na mapi i koji ima ogroman top na gornjem delu koji može da se okreće za 360°. Golijata će moći da voze dva igrača i tada će on biti u potpunosti funkcionalan, ali ukoliko se jedan igrač odluči da ga vozi, on će to i moći da uradi ali sa ograničenjem da ne može da okreće i top na vrhu za 360°. Od ostalih vozila, tu su prisutni veoma pokretljiv i brz quad bike, razni pešadijski transporteri i sl. Strogovi će imati još jedno zanimljivo vozilo pod nazivom Icarus koje igraču omogućuje da leti neko vreme. Biće veoma zanimljivo videti sukobe ljudi u vojnim helikopterima koji se bore protiv Strogova sa Icarusom.
Što se tiče razlike između ljudi i strogova, strogovi će biti napravljeni tako da izgledaju i ponašaju se mnogo "divljačkije" od ljudi. Prva razlika bi se ogledala u tome da ljudi recimo mogu da leče i oživljavaju svoje saborce, dok strogovi mogu da svoje mrtve pretvaraju u nova privremena mesta za spawn igrača. Druga veća razlika bi se ogladala u tome da ljudi koriste municiju za svoja oružja, dok je strogovi imaju u neograničenim količinama, ali sa negativnom posledicom da im se oružja greju od pucanja sve dok ne prestanu da funkcionišu. Naravno, ta oružja nikako neće ličiti na bilo šta što koriste ljudi. Važna stvar za strogove u ovoj igri je materija koja se zove stroyent. Ona strogovima povećava zdravlje, a do nje se može doći posle ubijanja ljudi. Zbog toga će stogovi malo podsećati i na zombije jer će "jesti" mrtve ljude radi nadopunjavanja svoje energije . Strogovi, tj igrači koji upravljaju njima, će i videti drugačije od onih koji upravljaju ljudima - sve će posmatrati kroz neki kompjuterski, blago distorziran interfejs koji će se po uništenju stroga samo isključiti.
U Splash Damage timu je bilo i dosta rasprava oko toga da li treba uvesti komandanta koji bi upravljao svim vojnicima ili ne (u suštini, komandant je i u BF-u 2 tu samo zato da bi igrače terao na koherentniji teamplay). Na kraju se odustalo od te ideje jer se pokazalo da je QW igra koja svojom strukturom, kao i ET, tera igrače da igraju udruženo. Kako je to ostvareno? Svaka klasa vojnika (rendžer, snajperista, bolničar, inženjerac...) ima svoje specijalnosti, prednosti i mane. Rendžeri su tu da jure direktno na neprijatelje, bolničari da oživljavaju saborce, snajperisti da uništavaju iz daljine ili laserom označavaju mete na zemlji, inženjerci da popravljaju vozila, vraćaju otpale točkove nazad na automobile, grade/uništavaju razne strukture i sl. Što se tiče balansa u igri, zanimaće vas sledeći podatak - za stari ET je utoršeno oko 11000 sati za kontrolu kvaliteta igre i samim tim je ET jedna od igara koje su od samog pojavljivanja bile praktično savršene. Za ETQW u Spash Damage-u kažu da će biti utrošeno mnogo više od ovoga!
Pošto je ovo naslednik starog ET-a, možemo da očekujemo i da će u igri biti zadržan (i proširen) uticaj iskustvenih poena koje igrači dobijaju po uspešnom zaršetku nekog posla. Iskustveni poeni će se igračima omogućavati pristup boljoj opremi i poboljšavaće im osobine, a što je najvažnije biće prenošeno sa mape na mapu u okviru jedne kampanje. Ovo i nije neka novost za sve koji su igrali ET, ali za one koji ne znaju evo i malog objašnjenja - recimo da se odlučite da kroz igru vodite inženjerca, vi popravljate sve vreme oštećena vozila i gradite nove strukture. Za svaki uspešno obavljeni posao, vi ćete dobiti iskustvene poene koji će vas poboljšati i tada ćete recimo moći brže da popravljate, dobićete jači oklop, bolje oružje i sl. Kada se ta mapa završi, preći ćete na sledeću u kampanji, ali ćete zadržati isustvene poene i sve beneficije koje su vam oni doneli.
Quake Wars će pokretati Doom 3 motor, ali za razliku od Dooma 3 koji je bio igra koja se odvijala u unutražnjosti zgrada, ETQW će se uglavnom odvijati napolju. Grafika će zbog D3 motora sigurno biti na veoma visokom novou, što može da se vidi i iz raznih kadrova iz igre. Novost koja će doprineti vizuelnoj lepoti igre je i nov način sa primenu tekstura tla - biće uvedena mega tekstura koje će prekrivati celu mapu. Za one koji ne znaju, do sada su se teksture tla u igrama uvek uklapale iz raznih sitnijih tekstura (5-6 sitnijih teksura koje su se kombinovale). Mega teksture će zato moći da pruže mnogo veći nivo detalja tla nego što je to moglo da se postigne na stari način. Preračunato u megabajte, jedna kompresovana mega tekstura u igri bi trebalo da zauzima oko 8MB video memorije. Nekompresovana veličina je oko 8GB!
Šta reći na kraju sem da će ova igra definitivno biti budući hit među igračima. Kada se još uzme u obzir da se na PC tržištu pojavljuju sve lošiji i lošiji naslovi, ovo će biti igra o kojoj će se dugo pričati, a nadam se i igrati.
...
Skoro je izašao i podatak o klasama vojnika koji će se pojaviti u igri, ali o njima više na ovom linku. Odlično je što su veoma slične onim klasam iz ET-a
Igra bi trebalo da izađe za par meseci i definitivno će biti jedna od onih koje vredi imati kao original
Priča se odvija na planeti Zemlji, za vreme Strogovske invazije i pre radnji koje su se dešavale u Quake-u 2 i 4. I pored velike sličnosti sa Quake-om 4 po grafici, ova igra neće pozajmljivati modele i teksture iz te igre, već su napravljeni potpuno novi grafički elementi. Ova igra neće biti Battlefield 2 sa Quake kretanjem, već će biti poprilično realistična. Igrači će moći da se dele po timovima i klasama i imaće priliku da voze najrazličitija i veoma maštovito napravljena vozila. Bitke će biti smeštene na ogromne mape koje će pokrivati prostor od 32km², a misije će biti osmišljene otprilike kao u ET-u gde jedan tim drži većinu mape, dok drugi pokušava da se probije i ostvari svoj glavni cilj.
Vozila i klase vojnika u igri će biti tako napravljeni da će se zemaljske odbrambene snage u potpunosti razlikovati od Strogovskih osvajača iz svemira. Ljudi će imati manje-više slično naoružanje kao i u Battlefieldu 2, ali sa nekim blagim futurističkim elementima, dok će Strogovi biti u potpunosti drugačiji od ljudi. Kao najjače vozilo u ljudskom arsenalu se spominje Titan tenk, dok je kod strogova najjači Golijat šetač, ogromni dvonožni robot koji može da zgazi skoro sve na mapi i koji ima ogroman top na gornjem delu koji može da se okreće za 360°. Golijata će moći da voze dva igrača i tada će on biti u potpunosti funkcionalan, ali ukoliko se jedan igrač odluči da ga vozi, on će to i moći da uradi ali sa ograničenjem da ne može da okreće i top na vrhu za 360°. Od ostalih vozila, tu su prisutni veoma pokretljiv i brz quad bike, razni pešadijski transporteri i sl. Strogovi će imati još jedno zanimljivo vozilo pod nazivom Icarus koje igraču omogućuje da leti neko vreme. Biće veoma zanimljivo videti sukobe ljudi u vojnim helikopterima koji se bore protiv Strogova sa Icarusom.
Što se tiče razlike između ljudi i strogova, strogovi će biti napravljeni tako da izgledaju i ponašaju se mnogo "divljačkije" od ljudi. Prva razlika bi se ogledala u tome da ljudi recimo mogu da leče i oživljavaju svoje saborce, dok strogovi mogu da svoje mrtve pretvaraju u nova privremena mesta za spawn igrača. Druga veća razlika bi se ogladala u tome da ljudi koriste municiju za svoja oružja, dok je strogovi imaju u neograničenim količinama, ali sa negativnom posledicom da im se oružja greju od pucanja sve dok ne prestanu da funkcionišu. Naravno, ta oružja nikako neće ličiti na bilo šta što koriste ljudi. Važna stvar za strogove u ovoj igri je materija koja se zove stroyent. Ona strogovima povećava zdravlje, a do nje se može doći posle ubijanja ljudi. Zbog toga će stogovi malo podsećati i na zombije jer će "jesti" mrtve ljude radi nadopunjavanja svoje energije . Strogovi, tj igrači koji upravljaju njima, će i videti drugačije od onih koji upravljaju ljudima - sve će posmatrati kroz neki kompjuterski, blago distorziran interfejs koji će se po uništenju stroga samo isključiti.
U Splash Damage timu je bilo i dosta rasprava oko toga da li treba uvesti komandanta koji bi upravljao svim vojnicima ili ne (u suštini, komandant je i u BF-u 2 tu samo zato da bi igrače terao na koherentniji teamplay). Na kraju se odustalo od te ideje jer se pokazalo da je QW igra koja svojom strukturom, kao i ET, tera igrače da igraju udruženo. Kako je to ostvareno? Svaka klasa vojnika (rendžer, snajperista, bolničar, inženjerac...) ima svoje specijalnosti, prednosti i mane. Rendžeri su tu da jure direktno na neprijatelje, bolničari da oživljavaju saborce, snajperisti da uništavaju iz daljine ili laserom označavaju mete na zemlji, inženjerci da popravljaju vozila, vraćaju otpale točkove nazad na automobile, grade/uništavaju razne strukture i sl. Što se tiče balansa u igri, zanimaće vas sledeći podatak - za stari ET je utoršeno oko 11000 sati za kontrolu kvaliteta igre i samim tim je ET jedna od igara koje su od samog pojavljivanja bile praktično savršene. Za ETQW u Spash Damage-u kažu da će biti utrošeno mnogo više od ovoga!
Pošto je ovo naslednik starog ET-a, možemo da očekujemo i da će u igri biti zadržan (i proširen) uticaj iskustvenih poena koje igrači dobijaju po uspešnom zaršetku nekog posla. Iskustveni poeni će se igračima omogućavati pristup boljoj opremi i poboljšavaće im osobine, a što je najvažnije biće prenošeno sa mape na mapu u okviru jedne kampanje. Ovo i nije neka novost za sve koji su igrali ET, ali za one koji ne znaju evo i malog objašnjenja - recimo da se odlučite da kroz igru vodite inženjerca, vi popravljate sve vreme oštećena vozila i gradite nove strukture. Za svaki uspešno obavljeni posao, vi ćete dobiti iskustvene poene koji će vas poboljšati i tada ćete recimo moći brže da popravljate, dobićete jači oklop, bolje oružje i sl. Kada se ta mapa završi, preći ćete na sledeću u kampanji, ali ćete zadržati isustvene poene i sve beneficije koje su vam oni doneli.
Quake Wars će pokretati Doom 3 motor, ali za razliku od Dooma 3 koji je bio igra koja se odvijala u unutražnjosti zgrada, ETQW će se uglavnom odvijati napolju. Grafika će zbog D3 motora sigurno biti na veoma visokom novou, što može da se vidi i iz raznih kadrova iz igre. Novost koja će doprineti vizuelnoj lepoti igre je i nov način sa primenu tekstura tla - biće uvedena mega tekstura koje će prekrivati celu mapu. Za one koji ne znaju, do sada su se teksture tla u igrama uvek uklapale iz raznih sitnijih tekstura (5-6 sitnijih teksura koje su se kombinovale). Mega teksture će zato moći da pruže mnogo veći nivo detalja tla nego što je to moglo da se postigne na stari način. Preračunato u megabajte, jedna kompresovana mega tekstura u igri bi trebalo da zauzima oko 8MB video memorije. Nekompresovana veličina je oko 8GB!
Šta reći na kraju sem da će ova igra definitivno biti budući hit među igračima. Kada se još uzme u obzir da se na PC tržištu pojavljuju sve lošiji i lošiji naslovi, ovo će biti igra o kojoj će se dugo pričati, a nadam se i igrati.
...
Skoro je izašao i podatak o klasama vojnika koji će se pojaviti u igri, ali o njima više na ovom linku. Odlično je što su veoma slične onim klasam iz ET-a
Igra bi trebalo da izađe za par meseci i definitivno će biti jedna od onih koje vredi imati kao original