Šta je novo?

Puca ADSL veza

RazbojNick

Čuven
Učlanjen(a)
05.02.2004
Poruke
6,100
Poena
845
Od juče posle 14h veza ne može da sastavi 15 minuta kontinualnog rada. U pitanju je Beotel 1 Mbit, ruter je TP-Link TD-W8901G. 3x sam zvao tehničku podršku, 2x su slali Telekomu upit, a ovi im odgovarali da nije do njih. Kad pristupim ruteru, vidim da posle svakog povezivanja dobijem novu IP adresu, pa mi pada na pamet da, ako već nije do centrale, onda je do Beotela? Oni opet kažu da nije ni do njih.
 
Veruj mi garantovano je do njih jer su meni poznati kao veliki lazovi.:wall: Upravo zbog takvog njihovog stava "nije do nas" sam ih napustio:wall: i presao na Telekom.:banana:
Neznam kakva je sada brzina kod njih ali pocetkom godine je bila katastrofa zbog traffic shapinga od njihove strane.:wall:
Od kada sam presao na Telekom me veoma happy.:banana::bottle::smoke:
 
Zaboravih na temu, sve se normalizovalo, a trajalo je otprilike 1 dan, sat gore-dole. Ne znam koji je bio problem, ali su iz Beotela bili spremni da mi daju njihov ruter radi testa.
 
Ljudi meni nije jasno zasto pljujete provajdere kada vam ne radi internet kad provajderi nemaju nikakve veze sa vasim adslom ... i onako sve to ide preko telekoma .. ako vam puca adsl u 98% je telekom kriv.
 
Ljudi meni nije jasno zasto pljujete provajdere kada vam ne radi internet kad provajderi nemaju nikakve veze sa vasim adslom ... i onako sve to ide preko telekoma .. ako vam puca adsl u 98% je telekom kriv.

Da slazem se da je uglavnom problem do Telekoma ali ako ja placam Sezamu svakog meseca onda ocekujem da mi oni i rese neki problem. A ne da mi pricaju kako je do Telekoma, mi ne mozemo nista to treba oni da rese.

Mene kao krajnjeg korisnika bas briga sto oni treba da cekaju Peru iz Telekoma da resi problem, ne placam ja ni Peri ni Telekomu nego Sezamu. Meni je najbitnije da je problem brzo i uspesno resen.
 
Ako ja pritisnem svog provajdera kome plaćam, onda bi on morao da pritiska svog provajdera dok se ne resi moj problem. Nazirem neku logiku...
 
Da slazem se da je uglavnom problem do Telekoma ali ako ja placam Sezamu svakog meseca onda ocekujem da mi oni i rese neki problem. A ne da mi pricaju kako je do Telekoma, mi ne mozemo nista to treba oni da rese.

Mene kao krajnjeg korisnika bas briga sto oni treba da cekaju Peru iz Telekoma da resi problem, ne placam ja ni Peri ni Telekomu nego Sezamu. Meni je najbitnije da je problem brzo i uspesno resen.


E bas tako...
 
Da slazem se da je uglavnom problem do Telekoma ali ako ja placam Sezamu svakog meseca onda ocekujem da mi oni i rese neki problem. A ne da mi pricaju kako je do Telekoma, mi ne mozemo nista to treba oni da rese.

Pa ako cemo tako ti ustvari placas tehnicku podrsku provajderu .. :) jer to je ono sto ne postoji u telekomu. Ja licno ne preferiram telekom jer mi je lepse da dam pare domacem nekom provajderu nego vecitom monopolisti.

Mene kao krajnjeg korisnika bas briga sto oni treba da cekaju Peru iz Telekoma da resi problem, ne placam ja ni Peri ni Telekomu nego Sezamu. Meni je najbitnije da je problem brzo i uspesno resen.
[/QUOTE]
Slazem se ... tako je na zapadu ali ovo je srbija ovde nikad neces dobiti ono sto si platio :)
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno