Šta je novo?

PS5 gamepad haptic feedback slab/ne radi

mandarije

Slavan
Učlanjen(a)
06.10.2005
Poruke
85
Poena
320
Imao sam stick drift i dobio sam novi gamepad, rev 5, ako to nesto znaci.

Medjutim na ovom gamepadu vibracija (haptic feedback ne radi ili se oseca vrlo slabo dok je na proslom bas bila jaka), testiram u Astro Bot kad zongila na loptici preko onih bodlji, tu je bas treslo, sad nista kao da se krecem po oblacima.

Apdejtovano sve na poslednju verziju (konzola i gamepad), resetovao par puta i jedno i drugo, menjao jacinu vibracije u meniju, nista, probao nekoliko igara u svim isto, zakucam se autom u zid, nista..ne reaguje dzojstik.

Da li ima neko resenje ili da ga odmah reklamiram?

Hvala unapred
 
Probao, jedva se oseti da vibrira..
Moracu da uzmem drugi pa da uporedim, ali bukvalno onaj prethodni jacina 100, ovaj 1...
 
Najbolje da uporedis na istim podesavanjima. Moguce da ima neki problem. Odmah reklamiraj ako je to slucaj.
 
Reklamirao, cekam odgovor.

Svakako mi je bilo u planu da kupim jos jedan pa sam sad kupio drugi, kako sam ovaj cekao 20dana, ovaj je ok, trese odlicno, videcemo sta ce servis reci za ovaj reklamirani...
 
Desava se da bude problema. Meni je krenuo drift, i nisam hteo da reklamiram, poslao sam momku da mi uradi hall effect analoge.
 
Reklamirao, cekam odgovor.

Svakako mi je bilo u planu da kupim jos jedan pa sam sad kupio drugi, kako sam ovaj cekao 20dana, ovaj je ok, trese odlicno, videcemo sta ce servis reci za ovaj reklamirani...
Gde si reklamirao tj kupio?
 
Gde si reklamirao tj kupio?
Giga**** , tamo sam kupio i konzolu, drugi dzojstik sam uzeo na drugom mestu, on je ok, oseca se vibracija kako i treba, sto se tice boje, mislio sam da je beli, a ono chroma pearl boja, ne izgleda lose :)
Videcemo sta ce servis reci. Svakako mi je sad lakse da uporedim ako slucajno odbiju reklamaciju.
P.s. do sad nisam imao problema sa reklamiranjem kod njih, jedina zamerka je da uvek cekaju poslednji dan roka da bi odgovorili...

@chevu1990 u garanciji je, nije proslo ni 3 meseca od kupovine, pa zato za sad nisam razmisljao o toj opciji...ali ako izdrze do kraja garantnog roka, to cu svakako uraditi.
 
Postovani, Obavestavamo Vas da je zavrsena dijagnostika i Vasa reklamacija se prihvata. U skladu sa Zakonom o zastiti potrosaca, obavestavamo Vas da ce reklamacija biti resena u skladu sa Vasim zahtevom. Vas G*****

Samo sto sad nemaju nijedan gamepad na stanju i cekacu valjda maks mesec dana na novi, valjda im to znaci ovo sto su napisali...ako ne, vraticu im ceo PS5. Neispravan je, nema gamepad.

Al me krenulo :)
 
Vrh Dno