Šta je novo?

PS 3 vs X BOX 360

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
PS3 jos uvek nema ni wallpaper opciju pa je jasno da ce polako da doziraju opcije u narednim fw-ima da bi ljude motivisali za upgradeovanje fw-a i samim tim koriscenje eventualnih piratskih verzija fw-a. Nesto slicno kao sto rade i sa psp-om (mada im na psp-u ideja nije bas nesto prosla :D )
 
Sony discontinued its 20GB PlayStation 3 in North America in mid-April, and the only remaining model of the console on sale is the $599 80GB flavor. However, GameDaily reports Sony intends to slash the $599 PS3's price on the three-month anniversary of the 20GB model's discontinuation.

Based on information from a merchandising manager at "one of the world's biggest retailers," the site says the 80GB PlayStation 3 will drop in price from $599 to $499 on July 12. A Circuit City ad nabbed by the folks over at Kotaku appears partially to confirm the rumor. The ad quotes a $499.99 price (with mention of a "$100 price break") for the PlayStation 3, stating the cut will be effective on the week starting July 15. According to GameDaily's source, July 15 is when the first wave of ads for the PS3 price cut will roll out. (Thanks to Shacknews for the tip.)
 
Odakle sada 80GB verzija u USA ? :)

Sony je rekao nema snizenja, tako da se nishta ne zna do 15-og.
 
A recimo da spuste cenu, sta mislite, da li bi odmah kod nas bilo 100e jeftinije u comtrade-u itd?
 
Isto kao sto sada u comtradeu imaju cenu od 600e kao u evropi :D
 
Poslednja izmena:
Odgledao sam malo pre HD trailer za Killzone 2, primetio sam nesto sto mi je promaklo na low res verziji sa GameTrailers sajta, teksture izgledaju relativno isprano, nema mnogo detalja i ostrine. Sad se sve bojim da ce se 256MB RAM-a kolko je stavljeno u PS3 pokazati nedovoljno i ispasti za*eb veka. 360-ka raspolaze sa duplo vise memorije + jos 10 MB ultra brzog eDRAMA, sto mi sve skupa deluje kao ogormna prednost.
 
Poslednja izmena:
@mLaki

prvo PS3 nema samo 256MB meorije
drugo KZ2 je pre-alpha po developerima
trece na ekranu u KZ2 imas toliko stvari da je kolicina tekstura OGROMNA stoga ne mogu sve da budu max kvalitetne
i na kraju da kazem ako je to zrtva da bi igra bila onakva... zivecu sa tim bez problema :D
 
Poslednja izmena:
PS3 ima 512 mb-a, 256 za cell i 256 za gpu pri cemu i cell i gpu mogu da pristupaju memoriji onog drugog tako da ne znam odakle t ova prica za 256 mb-a. A sto se textura tice- igra izlazi za preko pola godine tako da ce biti jos podosta poboljsanja.
 
A ti si kao video trejler :D

Evo ga direktno poredjenje KZ2 sa e3 05 i e3 07:

http://gamers-creed.com/wp-content/gallery/killcomparison/KillZone2compab2.jpg
http://gamers-creed.com/wp-content/gallery/killcomparison/KillZone2compab1.jpg

A evo screen shotova iz kz2 u hd-u grebovanih sa video snimka konferencije:

http://www.enregistrersous.com/images/129130651320070711141008.jpg
http://www.enregistrersous.com/images/93664849920070711141331.jpg
http://www.enregistrersous.com/images/5529808520070711141050.jpg


a poredjenja radi evo i iz geow -a koji za razliku od kz2 (koji je najavljen da ce raditi u 60fps-a i cak izgleda i u 1080p) radi u 30 fps-a pri cemu cim ima preko 4-5 protivnika na ekranu framerate zna solidno da opadne:
http://i180.photobucket.com/albums/x204/RDK333/928234_20061107_screen014.jpg
http://i180.photobucket.com/albums/x204/RDK333/928234_112906_screen034.jpg


MAda za pravu predstavu o kz2 treba skinuti trejler i proceniti kakva je igra u pitanju:
URL http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_killzone_e32k7_extended_h264.wmv

Naravno trolovima nista od svega ovoga ne treba, njima je dovoljno da troluju i time ispunjavaju cilj svog bivstvovanja na forumima :D
 
Poslednja izmena:
Krakene, ti trolujesh, jer GeOW nikada ne pada ispod 30 fps. tokom igre. Ingame sekvence su zakucane na 24 fps, što je filmski format. Dakle, provereno, tokom igre, bez obzira na broj protivnika, ne pada ispod 30 fps, što znači da ne secka (plus ima motion blur, pa se na TV-u ne vidi bilo kakvo seckanje), a klipovi, koji prikazuju detaljnije modele, seckaju, ali je ravnomerno sve na 24 fps. To je proverena informacija i kao takva je aksioma, sve ostalo što pričate su neproverene gluposti i trolovanje!
 
Ako ti nisi zeleo to da primetis tvoj problem, ja jesam a nisam ocigledno u tome usamljen:

"Probably the most noticeable and regrettable aspect of Gears’ rendering pipeline is occasional frame rate drop."
http://www.gamersinfo.net/index.php?art/id:1450

Ako hoces jos linkova reci, ima ih podosta na googleu.
 
Evo da ozivim temu, mali tekstic u kojem momci iz Criterion Gamesa(kreatori Burnouta) govore o realnoj moci PS-a 3 i Xboxa 360:
* The PS3's processors are more powerful than the 360's yet are more bottlenecked with sophistication so it limits what they can do with it. The 360's processors however are more flexible and so they can be as creative as they like with it, and so the end products between the two are comparable.
* The Xbox 360's video card is not more powerful. It's a myth. But, again, due to complications they're restricted with the PS3's one. However, because it has those powerful processors, they can use some of the SPU's to help with the graphical output, so once again, the end product is comparable.
* Basically, the PS3 is technically more favourable but because of the sophistication of the architecture, that isn't open to them whereas with the 360, it is, they can mould their designs how they like. So in this case, muscle doesn't mean strength.
* So they speak of the positives and negatives of each console, which when compared, don't show any clear winner. But I suppose the negatives of the PS3 aren't really concrete as that can change in a few years. However, when testing Burnout on both platforms, they realised there "is so much power to be untapped by both" that you won't see either peaking any time soon.
Eto, vidite da Xenos nije jaci od RSX-a ;)
 
Momci cim sam stigao do 30og posta ,prestala me je zelja da procitam ostalo do kraja.I odlucio da postujem moje vidjenje ovo treada.

Moja prva konzola je bila PSX i radio sam sto i vi -koristio narodne verzije igara.Stim da sam imao i nesto orginala.

Zatim sam kupio PS2 tek kad je cijena pala na 500/600(ne sjecam se tacno)guldena(holandska para prije uvodjenja evra)(nemojte zaboraviti da se ps2 po pocetku prodaje u holandiji prodavao i po 1000guldena).Negdje u medjuvremenu sam presao i na broadband(2mb/512kb).I tu sam odlucio da ne modujem ps2 nego da se oprobam u online gaming-u.Sta reci "ljubav na prvi pogled"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neopisivo drugaciji feeling,od singleplayera a narocito kad se radi "o lezernom konzoliranju"!!!!
Dapace da mi na um nije vise ikad padalo da pomislim na rijec MOD CHIP!
Uzgred receno znam koje stilove igara volim i toga sam se drzao,osim toga ps2 je vec neko vrijeme na trzistu,pa se nije pokazala potreba za kupovanjem novih igara nego je bilo i onih kojima je cijena znatno pala(npr.PLATINIUM EDITION).

Dolazak PS3:

Razlog zasto sam ostao u kampu PS3 je vise nego vishestruk!
1.Naravno tu je neizbjezan ONLINE gaming,
drugo i ps2 online igre koje sam uzivao u nedostatku naslova za sam ps3.
Trece bezplatan online(malo ko je od vas rastao u Socijalistichkoj Federativnoj Republici Jugoslaviji da bi ovo na pravilan nacin razumio. ).

I dan danas ne mogu da pronadjem osobu koja bi mi razjasnila:
na koji nachin Microsoft poboljsava svoj gaming netwerk(pod obavezno da nema "lg-a")i da zato ima za pravo da posebno naplacuje +/-50€ godisnje.
Ako cemo posteno svi znamo na koji nacin internet radi kao i online gaming.

Mislim da "ljudi malo preteruju"kad se radi o sd i hd televiziji.
Vecina vas je npr.ipak odlucila za lsd monitor.Dok men ti nimalo nije privlacno.
A zasto,pa imam 80incni wide tv(ja ipak ne bih mijenjao velicinu tv ekrana zarad kvaliteta na monitoru,a npr.Pixar filmovi dvd kvaliteta jos uvjek izgledaju super.Sta onda reci za Uncharted.) .Pa iako je sd i dalje smatram da je dovoljno za uzivanje....ali slozit cu se sa vama,u pitanju su licni utisci.

Mene na primjer nervira(slazem se)"malenost"kontrolora za ps3 u odnosu na Xbox(po recima drugih(i ja im vjerujem vjerovali ili ne ,ali postoji i logika zasto?)).
Vjerovali ili ne PS3 dolazi iz japana i naravno da su kontrolor projektovali po njihovim potrebama.Mali ljudi male ruke(realno gledano).Dok Xbox dolazi iz USA(e za ovo sam siguran da mi vjerujete).I posto tamo vlada multikulturno drustvo(sa bijelcem na vrhu"Billyjem").Normalno je za ocekivati i drugaciji ergonomski kontrolor.Nazovimo ga "evropskim"!

Srecom ima third kompanija koje prave kontrolore za ps2 i ps3 i koji se odlikuju drugacijom ergonomijom.I siguran sam da ce jedan od njih pasovati mojim rukama(mada se vec neko vrijeme shiljim da kupim....).

I kao sto rece jedna sporedna uloga iz filma "Cross Road"(bluzerski film sa Ralph Machio-Karate kid)...dva boga se ne mogu opsluzivati....
-Anathem to Filipenkov post na prve dvije stranice ovog threada.

:wave:
 
Misliš lag-a ? :)

Da u pravu si!!!!
Pravopisna greska(brzo kucanje) :)

a kako izlazi PS2 na net?!

Ukoliko imas debeljko verziju onda treba da se dokupi netvwerk karta(crna plasticna kutija),a ukoliko imas "slim"verziju ona ima vec ugradjen utp ili rj45 (lan).
Ali ovo naravno sve moze ukoliko ps2 nije chipovan(sa piratskim kopijama ne radi-logicno).

Treba ti network adapter.U njega gurnes crossover kabl.

Tu se ne bih slozio sa tobom,moze i obican utp kabl.
 
Poslednja izmena:
Istorijski CONSOLE WARS :)

Koga ne mrzi nek' procita. :)

Sledeci tekst govori o poredjenju SEGA GENESIS (MEGA DRIVE 2) i SUPER NINTENDA (SNES)
Razlog zbog cega ovo postujem je taj sto je situacija (po meni) vrlo slicna danasnjoj:

Sega Mega Drive 2 (XBOX 360)___V.S_____ SUPER NINTENDO (PS3)

Prve godine su za SMD2 bile veoma teške, jer je 8-bitni NES bio na vrhuncu slave, a Sega je pokušavala da povrati poverenje igrača u sopstvene proizvode. Ovoga puta su sklopljeni ugovori sa velikim brojem najpoznatijih softverskih kompanija kojim su se one obavezale da izrađuju igre za SMD2, kako bi se izbegao problem sa ponudom naslova koji je uništio Master System. I polako, stvari su krenule na bolje. Agresivna reklama i pre svega kvalitetan izbor igara definitivno su napravili mesta za Sega Mega Drive 2 u Severnoj i Južnoj Americi ali i u Evropi, gde će konzola vladati bez prave konkurencije više od pola decenije. U matičnom Japanu stvari su stojale drugačije. Sega nije pravila konzolu prilagođenu za RPG igre kao što je to učinio Nintendo, ali mlak prijem na ovom tržištu nimalo nije mogao da poljulja svetsku popularnost koju je konzola postigla. Predstavljanje Sonica, zvanične maskote kompanije i objavljivanje nekoliko igara sa njim u glavnoj ulozi (od kojih je Sonic 2 postigao najveći uspeh) doneli su dodatnu popularnost Segi, a naslovi u kojima je plavi jež imao glavnu ulogu su se objavljivali u milionskim tiražima. Upravo zahvaljujući njemu, Sega Mega Drive 2 je od starta bio potpuno ravnopravan rival Super Nintendo-u koji se u međuvremenu pojavio. Svaka od ovih konzola je imala svoju jaku stranu - SNES sjajnu ponudu RPG igara, a SMD2 sportskih i akcionih ostvarenja. Pojavom neverovatno popularnog Mortal Kombata Sega je dobila još više pristalica, jer njena verzija igre nije bila cenzurisana, za razliku od one na SNES-u kojoj nije pomogla ni činjenica da je izgledala znatno bolje. Kada je Nintendo shvatio koliko je pogrešio, bilo je već prilično kasno. Naknadno objavljivanje nasilne varijante igre nije mnogo toga promenilo, tako da je zabeleženo da je na SMD2 Mortal Kombat ostvario 4 puta veću prodaju. Ono što je već tada definitivno bilo jasno jeste da SNES ne može da se nametne kao što je to učinio NES. I u narednim godinama Sega Mega Drive 2 se držao odlično, a do pada njegove popularnosti dolazi tek kada je Sega napustila ovu platformu 1996. i posvetila se Saturnu. Podrška ostalih proizvođača ipak nije jenjavala, tako da su se igre za ovu konzolu pravile sve do kraja 1998. godine.
Što se tiče hardvera, Sega Mega Drive 2 je bio mnogo moćniji od tada aktuelnog NEC-ovog PC Engine-a i NES-a ali je logično, zaostajao za čitave dve godine mlađim SNES-om. Ograničenja u odnosu na njega ogledaju se pre svega u mogućnosti prikazivanja samo do 64 boje na ekranu (SNES je mogao 256) i mnogo lošijem zvuku. Stvar je još više došla do izražaja kada je Nintendo počeo da ugrađuje specijalne grafičke čipove u kertridže sa pojedinim igrama (recimo Donkey Kong serijal) koji su omogućavali neverovatno kvalitetnu grafiku. Ipak, nekim čudom mnoge igre paralelno rađene za obe konzole bolje izgledaju na SMD2, pre svega EA Sportsovi serijali, a ne treba zaboraviti i postojanje tehničkih remek dela kakav je Vectorman, jedna od grafički najimpresivnijih 16-tobitnih igara.
Velika prednost Sege bio je džojped i to pre svega verzija sa 6 tastera koja je dolazila uz drugu verziju konzole. Za razliku od SNES-a on je bio savršeno pogodan za igre svih žanrova i do dan danas važi za jedan od najbolje dizajniranih igračkih kontrolera.

Tekst preuzet sa http://www.emulationgalaxy.co.yu/md2.php

Eto, Sega se ranije pojavila, imala je veci izbor igara na pocetku, nesto slabiji hardver od SNESa i bolji dzojped. Zvuci poznato? :D

P.S. Ovu poruku naravno NE TREBA svatiti ozbiljno.
 
Ah, evo nama taze reviewa igre Burnout: Paradise na uvek objektivnom Microsoftovom podguznom sajtu 1up, koji je uvek za svaku igru koja je multiplatforma pisao da secka na PS3 i kako je Xbox 360 dosta bolji. Pogledajmo šta sada preporučuju:

But which platform offers the consummate version of Paradise? While the PlayStation 3 edition sports a slight visual edge (a few superior textures, no screen tearing) and arguably superior controller triggers, the Xbox 360 offering plays identically, and both sport that amazingly intuitive online interface. And since the PS3 version fails to deliver a custom soundtrack option (blame Sony), the Xbox 360's ability to rescue you from a cavalcade of crappy Burnout 2 track remixes and Avril Lavigne nonsense can't be underestimated.
Ah, dakle sjajno. Dok na PS3 bolje izgleda, ne secka i ima samo tamo neko bolje upravljanje i kontroler (ili da obrnemo, dok na Xboxu izgleda gore, secka i ima loše rešeno upravljanje), dotle Xbox 360 pritiče u pomoć zbog toga što ne mogu da se puštaju custom pesme...Gospode, kakva formulacija! Kao, Xbox je tu da vas/nas spasi! Ako je nekome do toga, ionako će utišati muziku pa pustiti sa mini linije ili nekog izvora zvuka omiljene pesme. Bitno je samo da ne ispadne da je Sony bolje rešenje.

[Cartman] Up yours, 1up! [/Cartman]
 
Hahaha, ovo je legendarno.PS3 ima bolju grafiku, ali Xbox verzija je bolja jer ima custom soundtrack.Znaci, ne verujem koliko su neki ljudi neprofesionalni.
 
Bogu hvala pa vise i ne obracam paznju na to sta 1up i Gamespot kazu!
Znaci kada pogledam ocene Halo-a 3, Assassin's Creed-a i gomile drugih igara, stvarno se zapitam sta su to oni igrali!
 
Ah, evo nama taze reviewa igre Burnout: Paradise na uvek objektivnom Microsoftovom podguznom sajtu 1up, koji je uvek za svaku igru koja je multiplatforma pisao da secka na PS3 i kako je Xbox 360 dosta bolji. Pogledajmo šta sada preporučuju:


Ah, dakle sjajno. Dok na PS3 bolje izgleda, ne secka i ima samo tamo neko bolje upravljanje i kontroler (ili da obrnemo, dok na Xboxu izgleda gore, secka i ima loše rešeno upravljanje), dotle Xbox 360 pritiče u pomoć zbog toga što ne mogu da se puštaju custom pesme...Gospode, kakva formulacija! Kao, Xbox je tu da vas/nas spasi! Ako je nekome do toga, ionako će utišati muziku pa pustiti sa mini linije ili nekog izvora zvuka omiljene pesme. Bitno je samo da ne ispadne da je Sony bolje rešenje.

[Cartman] Up yours, 1up! [/Cartman]

Pa Criterion Games je izjavio kako je ps3 platforma na kojoj su razvijali novi Burnout a sve ostale platforme port... ,)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno