Šta je novo?

Prva OpenGL 2.0 igrica

Nedjo

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
12.07.2000
Poruke
6,934
Poena
800
meni je ono gore mnogo ruzno bre :)
 
ma lepa ova kuba jos samo da Ovaj amer utepa fidela. Nego sve za openGL
 
Ono stvarno ne izgleda lepo :trust:
 
Poslednja izmena:
nije lose, samo cemo morati da cekamo da se pojavi kartica koja ce podrzavati opnegl 2.0...
 
Poenta je u drajverima!
ATi ima delimicnu OGL 2.0 podrsku sa aktuelnim Catalystima, a nVidia jos uvek nije izbacila OGL 2.0 drajvere. To ce se u narednih godinu dana sigurno odraditi.
Sta bre fali igrici? Pa ona voda je skoro k'o FC-ova?
 
pa shta da radimo u igri? bacamo kamenchice i pravimo 'zabice' u toj prelepoj vodi? :)sem vode ono ostalo je previshe ruzno...
 
Obratite paznju da je u pitanju igrica a ne igra, tako da ne vidim cemu uzbudjenje oko izgleda, koji je inace nikakav :)
BTW nisam znao da je poenta ogla lepa voda a krajolik ko sa Plejstejsna :d
 
Dzaba fin polycount na likovima kad je okolish bedan...:smash:
 
Nesto ste se istripovali svi. Polycount ne samo da je veliki na modelima bica, vec i na okolisu. Sasvim ima dovoljno detalja za takav krajolik. Pa nije to FC bre! Videcemo kako igra napreduje... meni se svidja. Eno, cak su i shadow mape implemenitali kako valja (pogledajte senke palmi na zgradi).

poz.
 
Ccc! tacno se vidi ko se razume u 3D, a ko nema pojma!
Poenta je da je rec o OGL2 igrici i to prvoj i kao takva, ova IGRA, Filipenko, je jedinstvena. Vodu sam uzeo kao primer, jer shader vode nije ni malo jednostavan, a on je u ovoj igrici pisan u OGL2 HLSL-u i po tome je ova igrica opet jedinstvena. polycount je stvarno dobar i nije mi jasno usta ste vi gledali?!
U svakom slucaju cinjeica da se pocelo pisati u OGL2 HLSL-u je veoma znacajna za OGL kao standard i za njegov dalji opstanak. Naravno, najveci doprinos popularizaciji bi dao JC,a ko sledeci graficki endzin bude pisao u OGL2 HLSL-u.
 
:d au, sta si sve uspeo da zakljucis sa 3 skrinsota
 
nemash shta da se razumesh il ne razumesh u 3d da bi rekao da li je neshto ruzno ili ne :)
 
Ne, upravo moras razumeti nacin iscrtavanja svake refleksije da bi uzitak bio potpun :d
 
Ipak mi se cini da ce sve vise i vise posao ici na modeling objekata. Ne smeju se vise dozvoljavati "isprazni" tereni. Dzaba je sav posao oko grafike ako se taj segment ne odradi kako treba.Znaci gomila objekata koji, cak iako nista ne rade i nicemu ne sluze, daju okolini neku vrstu nabudzenosti, ako me shvatate. Posle Chrome-a i Far Crya svaki fps koji iole drzi do sebe i koji se odvija u koliko toliko real-world okruzenju mora imati gomilu objekata svugde okolo...ovo, koliko vidim, to nema.
Sta da radim, ja pre svega to gledam :)
Dzaba je animacija likova, nabudzena voda i visok polycount kad se desi da 100m do neke zgrade nema nigde nikakvog objekta :smash:
E da, i ne vidi se nikakvo preterano poboljsanje u odnosu na vec postojece hitove.
 
mada ruku na srce mozda su ovo neke shotke iz alfa verzije shto naravno ne mozemo utvrditi osim ako neko nema tetku u japanu/tajvanu/kini/vijetnamu :p pa da nam prevede ono gore....
 
stvarno fenomenalno,iako je working in progres......
 
Nazad
Vrh Dno