fcinterbgd
Slavan
- Učlanjen(a)
- 20.03.2008
- Poruke
- 1,465
- Poena
- 350
Moram da podelim ovo jedinstveno iskustvo koje nisam doziveo do sada. Naime, sve je pocelo prekjuce kada sam primetio ogrebotinu na telefonu, duzine oko 3cm uz desnu ivicu ekrana. Posto je bila noc, nisam mogao da procenim sta je u pitanju, niti kako se desilo. Sutradan sam se pokusao da nadjem moguc uzrok stete. Telefon nije ispadao, nije bio nagnjecen, dakle nista sto bi ukazalo na moguci razlog ostecenja. Zagledanjem primetio sam da je ispod stakla odredjena kolicina vazduha, ali nisam mogao da napipam nikakvu teksturu pukotine ili slicno, izgleda kao da je napukao al opet digitajzer radi, ekran takodje.
Nemajuci puno izbora, odlucio sam se za varijantu ako prodje prodje
Plan mi je bio da odem u jedan u ovlascenih servisa posto sam se setio da imam negde i garanciju. Telefon sam kupio preko oglasa, pre godinu dana, sve sa garancijom i fiskalnim racunom. 3 servisa na raspolaganju: sa BG Elektronicsom sam vec imao losa iskustva, o Begramu sam ovde vec dosta lose procitao, tako da izbor morao da bude ProMobi.
Iskreno nisam ni cuo za njih pre, otisao sam tamo sa velikom dozom skepticnosti, bez velike nade da zapravo nesto dobro da se desi. Uz sve to imao sam i vremenski limit od 2 nedelje za popravku telefona, posto bi trebalo da se vratim nazad u PT. Ljubazno osoblje napravilo je zapisnik o problemu, saslusalo moju molbu da ne zapocinju nista ako ne mogu da zavrse za 2 nedelje jer mi je telefon potreban a i mogu da zivim sa tom ogrebotinom
E sad zanimljivi deo:
Dobijam SMS poruku, 2 sata nakon predaje telefona, da mogu da pokupim svoj telefon.
Prijem uredjaja: 5.6.2015. 13:30
Servis uredjaja zavrsen: 5.6.2015 14:30
Mislio sam da su me vec otkacili, opradvavajuci se sa fizickim ostecenjem ili cak starim dobrim "tragovima tecnosti"
A onda, potpuni sok... Osoblje mi donosi kutiju, a u njoj... telefon koji nije moj (znam posto sam imao oguljenu lajsnu na par mesta). U isto vreme mi govore da mi zamenjen ceo displej...
"WTF mode" = ON
Ne secam se ni kako sam reagovao, samo sam gledao nemo u telefon..
Dobio sam bukvalno nov telefon, nov displej dolazi sa lajsnama, gledam ne verujem...
Stvarno nisam bio pripremljen na ovo a imao sam dosta iskustva sa reklamacijama do sad, od Kalenic pijace do Samsung office u Madridu, nikad mi se ovako nesto nije desilo.
Verovatno bih sad danima mogao da pisem u superlativima o Promobi kompaniji, ali umesto toga jedna velika PREPORUKA za ove ljude. Imaju 3 osobine koje su potrebne svakome ko ima vise od 2 klijenata: ljubaznost, strucnost i efikasnost.
Nemajuci puno izbora, odlucio sam se za varijantu ako prodje prodje
Plan mi je bio da odem u jedan u ovlascenih servisa posto sam se setio da imam negde i garanciju. Telefon sam kupio preko oglasa, pre godinu dana, sve sa garancijom i fiskalnim racunom. 3 servisa na raspolaganju: sa BG Elektronicsom sam vec imao losa iskustva, o Begramu sam ovde vec dosta lose procitao, tako da izbor morao da bude ProMobi.
Iskreno nisam ni cuo za njih pre, otisao sam tamo sa velikom dozom skepticnosti, bez velike nade da zapravo nesto dobro da se desi. Uz sve to imao sam i vremenski limit od 2 nedelje za popravku telefona, posto bi trebalo da se vratim nazad u PT. Ljubazno osoblje napravilo je zapisnik o problemu, saslusalo moju molbu da ne zapocinju nista ako ne mogu da zavrse za 2 nedelje jer mi je telefon potreban a i mogu da zivim sa tom ogrebotinom
E sad zanimljivi deo:
Dobijam SMS poruku, 2 sata nakon predaje telefona, da mogu da pokupim svoj telefon.
Prijem uredjaja: 5.6.2015. 13:30
Servis uredjaja zavrsen: 5.6.2015 14:30
Mislio sam da su me vec otkacili, opradvavajuci se sa fizickim ostecenjem ili cak starim dobrim "tragovima tecnosti"
A onda, potpuni sok... Osoblje mi donosi kutiju, a u njoj... telefon koji nije moj (znam posto sam imao oguljenu lajsnu na par mesta). U isto vreme mi govore da mi zamenjen ceo displej...
"WTF mode" = ON
Ne secam se ni kako sam reagovao, samo sam gledao nemo u telefon..
Dobio sam bukvalno nov telefon, nov displej dolazi sa lajsnama, gledam ne verujem...
Stvarno nisam bio pripremljen na ovo a imao sam dosta iskustva sa reklamacijama do sad, od Kalenic pijace do Samsung office u Madridu, nikad mi se ovako nesto nije desilo.
Verovatno bih sad danima mogao da pisem u superlativima o Promobi kompaniji, ali umesto toga jedna velika PREPORUKA za ove ljude. Imaju 3 osobine koje su potrebne svakome ko ima vise od 2 klijenata: ljubaznost, strucnost i efikasnost.