Šta je novo?

Promena kartice iz SIM u Micro-SIM(po mogustvu besplatno)?

Solesoslav

Čuven
Učlanjen(a)
20.05.2008
Poena
555
Dobio sam Nokia Lumia 800 telefon koji prima samo micro sim kartice. Posto sam student i trenutno u dzepu imam 120 dinara, zna li neko gde moze da se sim kartica adaptira u micro sim besplatno ili ako tako nesto nema, koliko to kosta? U pitanju je post paid MTS kartica.

Skini, odštampaj, iseči. Jeftinije od toga nema. :)

Prilozi

• How_to_cut_Mini_and_Micro_SIM_to_Nano_SIM.pdf
    110 KB · Pregleda: 4,257
U bilo kojoj prodavnici mobilnih telefona će ti iseći seckalicom karticu besplatno. Naravno pre sečenja pitaj koliko košta da ne bi bilo posle problema da to košta xxx dinara.

To besplatno u servisima kosta od 300-500 dinara. Nova kartica ti je u mtsu 200, a mozes kao sto ti je vec dat predlog da iseces sam, nema sta da promasis.

To besplatno u servisima kosta od 300-500 dinara. Nova kartica ti je u mtsu 200, a mozes kao sto ti je vec dat predlog da iseces sam, nema sta da promasis.

Meni je neko rekao da u MTS-u kosta preko 500 din, ali 200 je ok, pa cu tako da uradim, da se ne zezam sa servisima.

Imao sam identičan problem, sa ćerkicinim telefonom. Otišao sam u jedan Jagodinski servis i iskli je besplatno. Mene je bilo blam, pa sam kupio jedno Nikšićko crno pivo za radnika :D.

Da me ne bije maler ;)

Ukoliko si iz NS dodji u VIP MOBIL, Fruskogorska 35 pa cemo srediti

sa pivom ili bez :)

Cena za zamenu oštećene, izgubljene ili ukradene prepaid SIM kartice, sa zadržavanjem istog broja je 200,00 dinara, sa porezom.
Cena za zamenu prepaid SIM kartice na zahtev korisnika, sa zadržavanjem istog broja je 200,00 dinara, sa porezom.

Zasto bi se cimao da seces

250 din u Telenoru, ja zvao danas.

Cena za zamenu oštećene, izgubljene ili ukradene prepaid SIM kartice, sa zadržavanjem istog broja je 200,00 dinara, sa porezom.
Cena za zamenu prepaid SIM kartice na zahtev korisnika, sa zadržavanjem istog broja je 200,00 dinara, sa porezom.